Inhottako ketään muuta tuon Jade Goodyn kohtalo?

  • Viestiketjun aloittaja Misty
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mua jotenkin ihmettää toi kauhee kohu ja sääli. Joo, siis ei oo kivaa että nuori ihminen kuolee.. Mutta sillä on kohdunkaulansyöpä joka on verrattavissa esimerkiks keuhkosyöpään. Itse pystyy monilla valinnoillaan välttämään sen, tai ainakin ennaltaehkäisemään. Mut onhan se fiksu nainen kun rahastaa kuolemallaan, mitä se siinä enään menettää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Surettaa että hän kuolee syöpään ja tietää kuolevansa muutaman viikon sisällä. Koskettaa hänen kohtalonsa liikaa juuri kokemaani. Sillä erolla että mun ystävällä ei ollut mitään mahdollisuuksia järjestellä häitä tai alkaa rahastamaan vielä kuolinvuoteellaan. Syöpä vei ilman julkisia fanfaareja.
Valitattavasti tuo häillä rahastaminen kertoo kyseisen ihmisen elämänarvoista jotain mikä taas peilaa tätä aikaa :/ Ahdistavaa ettei ihminen osaa kuolla arvokkaasti.
Kuolemassa ei ole koskaan mitään arvokasta. Jos vaakakupissa olisi lasten tulevaisuus tai se että kuolisin yksin sairaalassa kenenkään tietämättä, niin on aika helppo valita. Raha ei ole tärkeintä elämässä mutta ilman sitä ei tule toimeen. Raha tuskin lohduttaa että äiti kuolee mutta tekee elämästä edes hitusen helpompaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua jotenkin ihmettää toi kauhee kohu ja sääli. Joo, siis ei oo kivaa että nuori ihminen kuolee.. Mutta sillä on kohdunkaulansyöpä joka on verrattavissa esimerkiks keuhkosyöpään. Itse pystyy monilla valinnoillaan välttämään sen, tai ainakin ennaltaehkäisemään. Mut onhan se fiksu nainen kun rahastaa kuolemallaan, mitä se siinä enään menettää.
tää on jo kolmas syöpä. jokainen ollut eri paikoissa. nyt valitettavasti häviää taistelun
 

Yhteistyössä