Inhottavat nimet

Täällä kun kyseltiin lasten nimiä, niin nyt kysyisinkin, että mitä nimiä te INHOATTE, ettekä missään nimessä voisi edes harkita omalle lapsellenne?

Minulla tällaisia nimiä ovat kaikki Janette, Jemina, Jamina ym. tyyliset. En myöskään pidä tekemällä tehdyistä, vaan ihan rehdeistä suomalaisista nimistä. Mira, Taina ja Jaana ovat myös boikottilistalla, johtuen ehkä siitä, että pienenä tunsin sen nimisiä ilkeitä tyttöjä :)
 
Meillä boikotissa nimet joita ei ole kalenterissa. Eli nimipäivä pitää olla. Tosin Salla on boikotissa, koska kumpikaan ei pidä nimestä. Johtuen ehkä Salkkareiden Sallasta.

Esikoinen on Sanna ja mahdollisen nimi on sitten Senni, Selma tai Saija. Katsotaan mikäli toinen tyttö tulee niin mikä on sitten nimi.
 
No en nyt ehkä niin voimakasta sanaa käyttäis, että inhoominen, mutta itse en antaisi lapselle nimeksi sillä hetkellä olevaa muotinimeä. Itselläni on sellainen aikansa "tusinanimi" ja kouluaikaan oli aika tylsää, kun luokassa oli kolme saman nimistä tyttöö.. ja opettaja sitten liitti jokaisen nimen perään sukunimen kaks ekaa kirjainta puhutellessaan, olipa söpöä...
Että olen kyllä vähän erikoisempien nimien kannalla.
Mutta oikeesti ihanaa, kun nykyään annetaan nimiä vapaammin, toiset tykkää perussuomalaisista ja toiset erikoisemmista, hyvä niin.
 
Mä en kestä nimiä, jotka on ihan ulkomaalaisen kuuloisia (esim: Alex, Roger, Shamanta, Nicolas) Ei niissä oo mitään vikaa jos sukunimikin on vähän erikoisempi, mutta esim. Danealynn Virtanen ei oikein natsaa.
Myöskään nimet kuten Ukko, Mies ja Nuutti ei oo mun makuun. Mä mietin aina et miltä se nimi kuulostaa sit kun se söpö vauva on aikuinen mies/nainen.

Muuten tää nimihomma on kyllä ihan maku asia. Toiset tykkä toisista ja toiset toisista. Aika tylsää olis jos kaikki olis saman nimisiä :D
 
en pidä nimestä Yrjö.mutta niinhän se on että jokainen tykkää niin erilailla eri nimistä.
toiset hakee erikoisuuksia ja toiset haluaa perusnimiä.
meillä lapsilla ihan perusnimet ja ne on omasta mielestä just parhaat :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja korppu:
Täällä kun kyseltiin lasten nimiä, niin nyt kysyisinkin, että mitä nimiä te INHOATTE, ettekä missään nimessä voisi edes harkita omalle lapsellenne?

Minulla tällaisia nimiä ovat kaikki Janette, Jemina, Jamina ym. tyyliset. En myöskään pidä tekemällä tehdyistä, vaan ihan rehdeistä suomalaisista nimistä. Mira, Taina ja Jaana ovat myös boikottilistalla, johtuen ehkä siitä, että pienenä tunsin sen nimisiä ilkeitä tyttöjä :)
:kieh: Mitä vikaa mun nimessä on :) :D
 
Joo, voisin kai vastata itsekin tähän, eli jessica (johtuen nimen lopusta, tyhmä syy, mut en vois antaa omalleni, olipa se sitten kirjoitettu c:llä tai k:lla :whistle: ) Yrjö (nimihän sen jo kertoo miks en pidä :LOL: ) Eipä tuu nyt muita mieleen.
 
luin lehdestä kastettujen nimiä ja siellä oli muutama joita en itse antaisi nimeksi: Kouta, Mirco, Venni, Enni, Eeka ja Mai

Mulla nuoremmalla on ns. muotinimi mut se vaan näytti siltä, ensin piti antaa ihan toinen nimi mut se vaan ei sopinu pikku miehelle
 
Ei voi mitään, mut mä inhoon Eetu nimee! Muuten olen kyllä samoilla linjoilla monen muun kans, et liian erikoiset ja väkisin väännetyt nimet ovat kanssa kamalia. Miehen inhokki on Janika, varsinkin jos se on c:llä.
 

Yhteistyössä