Inseminaatio 2016

Täällä mentiin kolmanteen inssiin tänään vähän tuomiofiiliksellä. Miehelleni oli todella vaikea antaa näyte ja sai vaan lirun aikaiseksi. Isoksi yllätykseksemme näyte oli 4 kertaa isompi pesun jälkeen kun ennen! Kannatti siid syöttää vitamiineja isot läjät! Siellä möllötti kaksi follia juuri puhkeamaisillaan ja toimenpide ei sattunut yhtään tälläkertaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Illacrimo
Nyt on menty viimenen vuorokausi niin rallia etten tiedä mistä alottaisin. Siis hei, oon uus käyttäjä ☺ ilman ehkäsyä vuodesta 2011, keskenmenoja 2013 ja 2016. Kesällä otettiin sitten lääkäriin yhteyttä, ja eilen ensimmäinen yhteinen lääkärikäynti molempien tutkimusten jälkeen. Sain heti pregnylin ja käsky pistää samana iltana, varuiksi letrot jossei tärppää. Ei ollut mitään käsitystä että välittömästi ruvetaan tositoimiin. Pää aivan pyörällä. Elikkä meillä ei todettua syytä lapsettomuuteen, ikää minulla 29 ja miehellä 33
 
Tervetuloa,
Pääsittekin heti hommiin... :)
Miltäs tilanne näyttää nyt? Meillä alkoi Gonal F pistokset eilen ja kohti kolmatta inssiä siis mennään.
Mä alan olla niin loppu näihin insseihin, että nyt on pakko jutella lääkärin kanssa josko lähdettäis siihen IVF jonoon. Aloin jo pyöritellä adoptiopapereitakin mielessä.
 
Hei liityn kanssa mukaan. Tosin ollaan saatu just lähete ivf hoitoihin. Mutta en tiedä kauan joudutaan jonottamaan. Ollaan käyty kolmessa inssissä ja meillä selittämätön sekundäärinen lapsettomuus. Minulle kuitenkin annettiin heti ensimmäisellä kerralla siis 2016 syksyllä letrozolit jotka on tehonnut. Ilmeisesti en ovuloinut ollenkaan. Meillä 2012 syntynyt lapsi, 2014 ja 2016 keskenmeno.
 
PItäisköhän perustaa uusi ketju ?
Sillä vaan kun toi vuosikin vaihtui? Mä en osaa tehdä noita alkujuttuja, osaako joku teistä? Saatais kaikkien tiedot talteen ja muuta....

Mä tässä odotan että hormonipoli aukee, antoivat inssiajan torstaille, mutta eilen ultran jälkeen kotona ovulaatiotestissä oli plussa, tietty heti sen jälkeen kun sieltä tulin. Aamulla se oli vielä nega. Saas nähdä siirtyykö inssi keskiviikolle.

Kävin tässä kierrossa akupuntiossa myös hoidattamassa lapsettomuutta. Ei ole koskaan ollut näin voimakkaita ovulaation tuntemuksia, ihan älyttömät. Otin myös ruusujuuri ja q10-kapselit avuksi. Toivotaas taas parasta siskot!
 

Yhteistyössä