Inseminaatio Oysissa

Onkos kukaan ollut Oysin kautta inseminaatiossa tässä lähiaikoina? Miten siellä toimitaan? Ilmeisesti jotain hormooneja vaativat tueksi,kun tästä kysyin? Paljonko hormoonit maksavat? Kertoisiko joku kiltti minulle enemmän,juuri tästä Oysin menettelystä. Meillä pitäis alku talvesta aloittaa hoidot. Kokemuksia :) :flower:
 
mulla on ihtellä vähän pitkittynyt tämä inseminaatio oulussa kun ensinnäkin asun kaukana(mutta oulun läänessä) ja toiseksi jos ei ole rahasta kiinni niin tuppaa migreeniä tai jotain muuta, itse ajattelin mennä takas hoitoihin ens kierrossa ja "lääkkeinä" mulla on clomifen 50mg ja puregon 300IU.

Eka annostus oli minulle, kp:t 3-7 2 clomifen tablettia päivässä ja kp:t 8-9 puregon pistos.
Silloin kehittyi 4 isoa ja lukematon määrä pieniä folleja jolloin seuranta ultrassa lääkäri totes että jätetään kesken ja loppu kuuksi määräs kondomi pakon. lääkäri ei halunnut ottaa nelos riskiä. ja ihmetteli kun clomifeniä oli noin iso annos määrätty minulle vaikka ikää minulla on 22(nuori).
nyt uusi clomien syönti ohje on puolet pienempi eli 1/per pvä.

puregon maksaa kela korvauksen jälkeen 101 ja jotain senttejä ja clomi 59,50 josta ei saa kela korvausta.

Kauan teillä on yritystä takana?

me ollaan yritetty 34 kiertoa. alkaa pikku hiljaa tuntumaan pahalta.

niin ja muuten lääkäri tai hoitaja voi sanoa näin loppu vuodesta että aloittakaa hoidot vuoden vaihteen jälkeen, peruste sille on että lääke korvaus vastuu alkaa silloin alusta.. mutta mukavaa ja ystävällistä porukkaa siellä on:)
 
soitin eileen apteekkin ja mulle sanottiin että clomhexal tabletit on 31 euroa ja menopur liuokset ja kuiva aineet kelakorvauksen jälkeen 88euroa. nuo pistos jutut myydään ainoastaan 5 ampullin pakkauksina ja niitä ei tarvi kuin 2 päivänä mutta jäähän siitä sitten uuteen yritykseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja onlyer:
onko clomien nimi muuttunut?

muita en ole käyttänyt kuin clomeja ja puregonia ja silloin kun viimeks ostin(helmikuussa) puregonin se oli yks ampuli ja säilyi vain 28pvä
jossain välissä taisi olla ettei clomeja ollut saatavilla ja tää toinen on sitten korvaava lääke. mulle reseptit on tullu jo ennen kesää joten voi olla että clomeja taas on saatavilla. puregon taitaa olla tää irrotuspiikki mutta mulla ainakin on ohjeena kierron 3-7 clomeja ja 8-9 hormoonipiikit jne. taitaa olla yksilöllistä noi lääke ohjeet. mulle on joskus muinoin tehty inssi ja sillon käytin just clomifenejä. sen jälkeen ivf josta meillä onkin lapsi ja nyt kun pakkasessa ei ole mitään niin päätettiin koittaa vielä inssiä.
 
Hei Onlyer! :) Meillä myös 34 yrityskierto menossa jos oikeen osaan laskea,pillerit jätetty pois marraskuussa 2005. Riittääkö nuo mainitsemasi lääkkeet vain yhteen inssiin vai pitääkö jokaiseen ostaa oma lääke satsi? kallista hommaa on...Ilmeisesti alkuvuodesta meillä inssi jos ei ennen sitä itse onnistuta. Mulla aloitetaan 3kk:n hormooni kuivatushoito ensi kierrosta,endometrioosin takia. Toivo tässä todellakin alkaa hiipua... :'(
 
lääkkeet riittää kahteen kiertoon(puregonin tapauksessa kahteen peräkkäiseen) ja clomit jos on pienempi annos niin kolmeen kiertoon. Harmittaa hirveästi kun puregon on sen hintanen kuin on. mut minkäs teet pakkohan se on ostaa.

niin ja pidän peukkuja että onnistutte:)
 

Yhteistyössä