Inseminaatiosta&hinnat

Tervehdys kaikille! :wave:

Tulin aivan uutena joukkoonne ja melkoisesti olen teidän aiempia keskusteluja selaillut.

Tilanteestani pohjustan sen verran, että meillä on yritetty pienokaista viidettä vuotta. Noin kaksi vuotta sitten päädyimme miehen kanssa pitämään vuoden mittaisesta hoitojaksosta taukoa. Nyt seuraavista kuukautisista eli noin kuukauden päästä aloitamme hoidot uudelleen, ja paljon vahvempina. Hoidoksi määrättiin 2 clomifenia/pvä, 2xGonal-f ja inseminaatio.
Aiemmin hoitona oli pelkät clomifeenit ja kaksi tablettia/pvä oli sopiva annostus.

Nyt alotetaankin heti suuremmilla paukuilla.
Tiedättekö paljonko tänä päivänä clomifeenit suurin piirtein maksaa? Entä nuo piikit?! Olen käsittänyt viesteistänne, että inseminaatiolla ei ole kovin monet plussa-uutisia saaneet.. Hieman hirvittää, kun lääkärin mukaan minulle tehdään vain kaksi inseminaatiota ja jos niillä kerroilla ei tärppääkään. Lääkärin mukaan 15% saavat iloisia uutisia lapsettomuushoidoista/inseminaatiosta, melko vähän! Vaikka positiivisella asenteella eteenpäin yritetään mennäkin.
;)
 
Clomit maksaa tuon verran mitä edellä jo mainittiin,oliko sinulla Puregonia se piikki lääke,minulla se maksoi reilut 100e.Lääkäriltä saat sen kynän pistämiseen,neulat antavat apteekista. :D Itselleni on tehty kaksi inssiä ,ekalla tärppäsi,nyt poika 1v2kk.
 
Mulla oli viime inssissä käytössä myös Gonal-F. Tarkkaa hintaa en muista, mutta ostin 2 kynää, jotka olivat 300 iu. Yhteensä niistä maksoi reilun 200 euroa. Mutta minä pistin viikon ajan, joka ilta.
 
Kiitos vastauksistanne! :D

Melko tyyriitä nuo piikit, mutta onnistumisen toiveesta niistä kyllä maksaa mielellään! Ja onpas clomienkin hinnat noussut parissa vuodessa toistakymmentä euroa..
Ihanaa kuulla, että inseminaatiolla voi testata plussaa jo ensimmäisen kerran jälkeen. Vaikka kyllä on syytä pitää jalat tiukasti maassa kiinni, ettei kovin tule pettymyksiä. =)

Tiedättekö, mitä eroa noilla piikeillä on? On erinimisiä, totta ne kaikki ovat yhtä tehokkaita nimestä huolimatta?<br><br>
 
Tuosta onnistumisesta vielä. Eli se 15% tarkoittaa, että niin paljon insseistä onnistuu yrityskertaa kohden yleisesti ottaen. Teidän onnistumismahdollisuudet riippuvat aika pitkälti siitä miksi inssi tehdään.

Onnea matkaan :heart:
 
voisiko joku kertoa paljon toi inseminaatio maksaa kaikkineen yksityisellä?olisi kiva tietää kun olen sitä ajatellut kun ei tässä näköjään tärppää millään,tulen kohta hulluksi.yritystä takana kaksi vuotta. :/
 
meillä maksoi Felicitaksessa inseminaatiot noin yht. 400? kerta + lääkkeet (gonal-f + lugesteron). Kaksi tehty nyt mietitään vähän aikaa mitä seuraavaksi. Varmaan siirrytään takas yleiselle puolelle kun vaikuttais siltä ettei inssillä näytä onnistuvan. Pieniä rahoja jos onnistuminen olis varma - isoja rahoja jos ei onnaakaan ....
 

Yhteistyössä