Inssi marraskuussa?

Moikka!

Löytyykö muita joilla on edessä inssi tässä kuussa?
Itsellä on kp 5 ja tänään aloitetaan ensimmäisen kerran piikitykset, eli ensimmäistä inssiä suunnitellaan. Jännittää kyllä ja pelottaa nyt siis sekin, että jännityksen takia menee kaikki pieleen... pitäisi keksiä jotain muuta ajateltavaa, niin että menisi tämä kuukausi vähän nopeammin, eikä koko ajan pyörisi samat asiat mielessä!
Pelkään aina kaikkia piikkejä, joten saas nähdä kuinka illalla sujuu... mies on luvannut pistää.
Olis kiva kuulla muiden samaa läpi käyvien tuntemuksia
 
Mulla sama juttu eessä. Oon piikittänyt nyt neljä päivää, vielä tänään ja maantaina 75 mg Gonal-f -lääkettä jäljellä. Ja inssi on sitten perjantaina tai lauantaina. Piikitys on onnistunut hyvin, se neula on kuitenkin niin ohut. Mutta vähän jännittää irrotuspiikki, siinä on jo isompi neula käytössä...
En tiiä, mieli on jotenkin tyhjä. Odotukset ei oo kovin korkealla, oon yrittäny aatella tän asian niin ettei sitten tuu romahdusta jos ei onnistukaan. Me ollaan yritetty raskautua jo kolme vuotta, enkä oo plussannu kertaakaan. Mitään vikaa ei ole löydetty kummastakaan.
 

Ikävä kulla, että teillä on mennyt jo noin kauan. Me ollaan vasta puolitoista vuotta yritetty ja sekin on tuntunut tosi tuskaiselle ajoittain.
Vaikea sitä on sellaisen ihmisen ymmärtää, jolla ei vastaavia kokemuksia ole, että kuinka voi mielialat, tunteet ja odotukset heitellä. Nyt on kuitenkin tosi mukava, kun tietää että saa apua ja jotain tapahtuu.
Oletteko aikasemmin kokeillut inssiä tai oletko saanut hormooneja?
Itsekin hieman kauhulla odotan sitä seuraavaa vaihetta, kun kieltämättä neula on sitten hieman isompi ja käsittääkseni aine saattaa hieman kirpaista.
Tänään viimeinen pistos Gonalia, huomenna lääkäriin ja sitten katsotaan jatko. Vähän pelottaa, kun on ensimmäinen kerta hormooneilla, että mitä tuolla sisällä on tapahtunut. Toivon vaan, että päästäisiin jatkamaan, eikä olisi kehittynyt liian montaa munasolua tai ilmaantunut muuta estävää tekijää.

Sen näkee sitten huomenna. Toivotaan parasta sen suhteen ja sitten vielä sitä ettei paras hetki osuisi viikonlopulle! Onnea teille ja toivotaan, että nyt vihdoin kaikki osuu kohdalleen!
 
Kuulumisia aattelin laittaa, just tultiin kotiin sairaalasta. Mulle tehtiin tänään inssi. Gonal vaikutti toivotunlaisesti, follikkeleita kehittyi yli 20 joista 2 kappaletta kasvoi sitten oikean kokoiseksi. Loppumetreillä hormonin annostusta pienennettiin, ja tuli vähän takapakkia kun follikkelit ei kasvaneetkaan toivottua nopeutta. Mutta loppu hyvin kaikki hyvin tässä vaiheessa. Onneks ei osunu H-hetki sunnuntaille!

Nyt täällä sitten elättelen toivetta, että kahden viikon päästä raskaustesti näyttäis plussaa...

Onnea teillekin yritykseen :flower:
 
Onnea kaikille matkaan! Mulla tuhisee sängyssä vähän yli vuoden vanha poika, joka sai keinohedelmöityksellä alkunsa. Musta ne hoidot ei ollu ollenkaan hirveitä! Ne ekat piikit oli tosi pieniä ja nehän pistetään vaan tohon vatsaläskiin, eli ei tuntunu ollenkaan. Sen irrotuspiikin pistin kaverini häissä (veskissä kylläkin), eikä sekään sattunu. paikka vaan oli semmonen, et jännitti ettei vaan mokaa mitään, muistaakseni siinä piti sekotella jotain litkuja.
Musta oli hyvä pistää ite, en olis uskaltanu muiden amatöörien pistettäväks.
Sitäpaits mä pistin ekan siellä klinikalla terveydenhoitajan opastuksella ja ihmettelin et näin helppooks tää on!
Ja sit vielä varoituksen sana ;) ;) , mä tulin uudestaan raskaaks vahingossa luomusti. Olin ihan varma etten koskaan tuu raskaaks muutakun keinosti, mutta toisin kävi, ihanaa!!!!!
 
Hei!

Meillä on huomenna 22.11 eka inssi. Pistämisien kanssa ei ole ollut mitään ongelmia mutta irrotuspiikki sitten sattuikin jo hiukan. Seuraavana päivänä oli vatsa aika kipeä pistoskohdasta. Pikkuisen jänskättää josko nyt onnistuisi, olemme pari vuotta eri hormoonien kanssa yrittäneet.
 
Heips taas...

Nyt täällä kärvistellään sitten, että pääsisi tekemään testiä. Lugesteron kuuri on puolivälissä, eli ensi viikon torstaina saisi tehdä raskaustestin!!! Kyllä jännittää ja olenkin miettinyt kovasti, että haluanko tehdä testiä heti sitten vai malttaisiko odotella... Se vaan, että jos testi onkin sitten negatiivinen, niin pettymys on kova :(
Kierrot on ollut aika epäsäännöllisiä ja tietty nyt mennään sen pidemmän mukaan. Mutta ei haittaa yhtään, jos sitten ei tarvitse kiertoja miettiä saati sitten aloittaa taas hoitoja alusta.
Olis kyllä ihan täydellistä saada plussa viikon päästä, kun on synttärit siinä lähellä! Muuta lahjaa en todellakaan halua...

Onnea ja tsemppiä kaikille!!
 
Hei Hope,

Kärsivällisyyttä odotukseen, aika voi tuntua aika pitkälle välillä. Itsellä on vielä kolme päivää lugesteroneja ja sitten loppu viikosta voisi testailla.
Onnea matkaan, toivotaan positiivista tulosta!
 
Mä tein tiistaina raskaustestin, negaa näytti :'( . Mutta kuukautisia ei siitä huolimatta kuulu. Ihmettelen mitä tää nyt oikeen on? Valkovuoto on tosi runsasta, nenä on aamuisin tukossa, alavatsalla on kummallisia tuntemuksia/nipistyksiä, pää on ollu monta päivää kipeenä... Osa näistä oireista (esim. pääkipu) on sellasia, jotka liittyy mulla normaalisti kuukautisten alkamiseen. Mulla on armottoman kivuliaat menkat, kovia kouristuksia ja pahoinvointia. Joskus pyörrynkin kipuun.

Oottelen nyt tässä alkaako menkat vai ei. Huomenna testaan uusiksi, eihän tässä muutakaan oikeen voi tehdä?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.11.2005 klo 16:01 Hope kirjoitti:
Heippa !! :wave:

Mulle tehtiin Inssi 24 pvä..
Nyt sitten jännityksellä odotellaan tulosta !

Mulla on lääkkeetön operaatio, ja käytössä luovutetut siittiöt.

Jänskättää !!!!!

Ei potkassut onni meitä.. :'( :'(

Eilen alkoi pikku tiputtelua, ja tänään on jo tutut kivut, ja menkat alkaneet.. (päivän etuajassa.sekin mua ihmetyttää!)

Olin jo melkein varma, et nyt, vihdoinkin. :( Surullista.
 

Yhteistyössä