Intiassa raiskattu sveitsiläinen nainen :(

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mä en ole koskaan ymmärtänyt miksi länsimaalaiset turistit lähtevät innoissaan etsimään itseään ja elämän tarkoitusta Intiaan, joka on kehitysmaa, jossa suurella osasta asukkaista on aivan järkyttävän huonot olot. Ja näiden ihmisten huonoista oloista ei puhuta mitään, mutta heti kun jotain tapahtuu hyväosaiselle tai turistille niin koko maailma uutisoi.
 
seiskapäivä
[QUOTE="Vieras";28208825]Uusi otsikko: Intiassa raiskataan naisia päivittäin.... Okei,ketään ei kiinnosta yksittäinen tapaus,sveitsiläinen nainen "maailmassa raiskataan niin monia" yms blaa blaa..."mitäs telttaili ja pitäs hänen tietää,et noin voi käydä" joo,no mä jätän tän aiheen ja ens alotuksessa kiertelen ja kaartelen kaukaa aiheesta ja puhun yleisellä tasolla.[/QUOTE]

Voisit vaikka otsikoida: Intian raiskaukset tms. Haluaisitko itse olla otsikoiden aiheena toisella puolella maailmaa "Suomalainen nainen raiskattu Intiassa"?
 
[QUOTE="vieras";28208517]Ihan kamalaa.Nainen oli ollut miehensä kanssa pyöräilemässä. En uskalla kyllä matkustaa intiaan koskaan. Naisen asema niin paska ja miehet joukkoraiskaavat herkästi.[/QUOTE]

Niin että vitut raiskaamisesta! kysymys on joukkoraiskauskesta! :p

Mitä nyt väliä raiskauksesta mutta kun joukolla puskeevat päälle! :D (pun intented)
 

Yhteistyössä