Inttitermi hukassa, mutta siis siitä KUN MIEHET MENEE HETKEKSI TAKAS INTTIIN

Tuli tuosta inttikeskustelusta mieleen ja muistinpa hetken sen sanankin miksi sitä aikaa kutsutaa, mutta nyt unohdin. Siis aika ajoin tulee kutsu pariksi viioksi takas inttiin ja äijät saa sitä varten vapaata töistäki. Kuinka usein niitä on? Muistelisin, että minun mies kävi viimeksi ku ootin pikku kakkosta 2004. tai keväällä 2005...

Mitä ne siellä tekee? Miehellä oli jotenki tosi kivaa siellä :whistle:
Mitä ootte ite tehny sillä aikaa?
Eikö ole helvetin epäreilua, että miehet saa vapaata töistä tuollaista hauskaa juttua varten, mutta naisilla ei ole vastaavaa? :kieh: :LOL:
 
Onko ne muka tasaisin väliajoin? Ei välttämättä oo. Ku mun mies oli ainaki 10 vuotta sitte kerenny intistä ennen ku tuli kutsu kertaamaan. Se oli siellä syksyllä 2005. Eikä oo vielä käyny, ja toivottavasti ei ihan heti meekkään ;) Se saa ihan tarpeeksi vapaa-aikaa harrastuksiina, et tarvii vielä sotaa lähteä leikkimään.. Mut palkkaahan ne siitä saa, tai siis jonku päivärahan. Enkä yhtään epäile etteikö niillä hauskaa olis, ainahan sinne joku saa jonku pullon kärrättyä mukana.. :headwall:
 
sanni
Eipä valtiolla ole paljon varaa enää noita kertausharjotuksia kaikille pitää. Munkin ukko on autopuolella, eikä kertaakaan ole kertauksissa ole ollut vaikka intissä oli 20 vuotta sitten... Ei tosiaan taida olla varaa voilla panssareilla / autoilla pörrätä :)
 
Häirikkö
Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:
Onko ne muka tasaisin väliajoin? Ei välttämättä oo. Ku mun mies oli ainaki 10 vuotta sitte kerenny intistä ennen ku tuli kutsu kertaamaan. Se oli siellä syksyllä 2005. Eikä oo vielä käyny, ja toivottavasti ei ihan heti meekkään ;) Se saa ihan tarpeeksi vapaa-aikaa harrastuksiina, et tarvii vielä sotaa lähteä leikkimään.. Mut palkkaahan ne siitä saa, tai siis jonku päivärahan. Enkä yhtään epäile etteikö niillä hauskaa olis, ainahan sinne joku saa jonku pullon kärrättyä mukana.. :headwall:
Tää on näitä lentäviä legendoja, ei siellä nykyään ukot ota yhtään mitään.
Kaveri oli kans tässä pari-kolme vuotta sitten kertaamassa ja suunnitteli jäävänsä sinne baariin kun on homma ohi. Oli jätkä niin väsy ettei auttanut ku lähteä bussilla kotiin.. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:
Onko ne muka tasaisin väliajoin? Ei välttämättä oo. Ku mun mies oli ainaki 10 vuotta sitte kerenny intistä ennen ku tuli kutsu kertaamaan. Se oli siellä syksyllä 2005. Eikä oo vielä käyny, ja toivottavasti ei ihan heti meekkään ;) Se saa ihan tarpeeksi vapaa-aikaa harrastuksiina, et tarvii vielä sotaa lähteä leikkimään.. Mut palkkaahan ne siitä saa, tai siis jonku päivärahan. Enkä yhtään epäile etteikö niillä hauskaa olis, ainahan sinne joku saa jonku pullon kärrättyä mukana.. :headwall:
Tää on näitä lentäviä legendoja, ei siellä nykyään ukot ota yhtään mitään.
Kaveri oli kans tässä pari-kolme vuotta sitten kertaamassa ja suunnitteli jäävänsä sinne baariin kun on homma ohi. Oli jätkä niin väsy ettei auttanut ku lähteä bussilla kotiin.. :D
Joo en miekää usko että juovat siellä mitään vettä väkevämpää!On siellä sitä touhua ihan tarpeeksi eikä siitä krapulassa mitään tulisi :LOL:
 
Fleur de la Cour
kertausharjoitukset.. ne harjoittelee siellä ihan oikeasti ja tienaa ylennyksiä. Mun mies on laivastonpoikia joten pääsee kovin harvoin kertaamaan, kerran on ollut, harjoittelivat laivoihin hyökkäämistä kiipeämällä narutikkailla laivaan ja ajelivat sellasella kumiveneellä miksi ikinä sellaista hyökkäysmallia sit kutsutaankaan. Olen itsekin ollut yksillä festareilla sellaisella ajelulla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sanni:
Eipä valtiolla ole paljon varaa enää noita kertausharjotuksia kaikille pitää. Munkin ukko on autopuolella, eikä kertaakaan ole kertauksissa ole ollut vaikka intissä oli 20 vuotta sitten... Ei tosiaan taida olla varaa voilla panssareilla / autoilla pörrätä :)
Minunki mies telakuorma-autokuski. Tais muuten auttaa saamaan työn nossekuskina! ;) :D Mutta no ollaan tässä nyt sitte turvallisin mielin siinä uskossa, ettei sen tarvi lähteä kertaamaan ennen ku lapset on vähän isompia.. :whistle: Tai no samahan tuo vaikka siitä saiski vähän lomaa, kun kohta on mullaki kortti millä ajella.. :D
 
Nalletar
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:
Onko ne muka tasaisin väliajoin? Ei välttämättä oo. Ku mun mies oli ainaki 10 vuotta sitte kerenny intistä ennen ku tuli kutsu kertaamaan. Se oli siellä syksyllä 2005. Eikä oo vielä käyny, ja toivottavasti ei ihan heti meekkään ;) Se saa ihan tarpeeksi vapaa-aikaa harrastuksiina, et tarvii vielä sotaa lähteä leikkimään.. Mut palkkaahan ne siitä saa, tai siis jonku päivärahan. Enkä yhtään epäile etteikö niillä hauskaa olis, ainahan sinne joku saa jonku pullon kärrättyä mukana.. :headwall:
Tää on näitä lentäviä legendoja, ei siellä nykyään ukot ota yhtään mitään.
Kaveri oli kans tässä pari-kolme vuotta sitten kertaamassa ja suunnitteli jäävänsä sinne baariin kun on homma ohi. Oli jätkä niin väsy ettei auttanut ku lähteä bussilla kotiin.. :D
Jos ne kertaukset on varuskunnan alueella niin ne eivät sielä ryyppäile. Sitten jos ovat muualla niin se ei ole ihan poissuljettu vaihtoehto muutamaa ottaakin. Sielä saattaa olla järjestettynä mm. sauna illaksi. Mutta pääasiassa toki tekeevät sielä muuta kun ryyppää.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Mun mies ei joudu/pääse kun valtiolla ei oo varaa ajella panssarivaunulla ylimääräsiä :D
Eikä mun mies, kun rekkojen löpöt maksaa paljon rahaa.
Meillä ei ole isäntä käyny kertaakaan kertaamassa, ja intistä päässy pois kesällä 2002.
Mun isä ei käyny kertaamassa koskaan... Että ei ne aina kaikki joudu sinne kertaa.
 
hei
Mun mies aina nauraa, että kannatti olla huono intissä, niin ei ole vielä koskaan joutunu kertaamaan. :D

Päässy siis intistä kymmenen vuotta sitten, mutta ei vielä kertaakaan ole joutunu sinne takas palaamaan.
 

Yhteistyössä