Intuitio! Luotatteko omaanne?

Eli otsikossa jo kysyin.
Luotatteko, onko kokemuksia kun olisi kannattanut luottaa...
Sanotaan että, intuitio ei ole koskaan väärässä.
Mulla intuitio on aina välillä heittänyt pökköä pesään niin paljon että, alkaa oksettamaan.... Siltinkään en ole luottanut enkä ainakaan vielä tiedä mistä on varotellut.
 
Lii
Yritän aina järjenäänellä vaientaa intuition. Mutta intuitio osuu kyllä oikeaan.
Ikävää kun en aina haluaisi tietää ihmisten taka-ajatuksia tai muita heitä eteenpäin ajavia asioita.
 
kb
Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:
Mä haluaisin luottaa mutta jotenkin en "osaa käyttää" tätä taitoa :ashamed:
Osaat, mutta et halua uskoa. :D Kertoo totuuden asioista joita yrität vääntää haluamaasi suuntaan mutta jokin sinulle sanoo että tuhlaat aikaasi tai neuvoo hoitamaan asian toisin, vaikka olisikin pidempi reitti. Kuulostaako tutulta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja kb:
Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:
Mä haluaisin luottaa mutta jotenkin en "osaa käyttää" tätä taitoa :ashamed:
Osaat, mutta et halua uskoa. :D Kertoo totuuden asioista joita yrität vääntää haluamaasi suuntaan mutta jokin sinulle sanoo että tuhlaat aikaasi tai neuvoo hoitamaan asian toisin, vaikka olisikin pidempi reitti. Kuulostaako tutulta?

oi jos tää on totta niin mä olen pahasti sinisilmäinen ihminen :ashamed:
 
noh
Pyrin luottamaan, mutta sepä ei aina ole niin helppoa. Ja silloin kun niitä valintoja on tehnyt väkisin järjellä vääntäen eikä ole luottanut sisäiseen tietoonsa, silloin onkin tullut sitten kuljettua pitempi reissu. En sano, että valittua väärin, mutta todellakin mentyä vaikeamman kautta.

Tavoitteenani on oppia kuulemaan intuitiotani aina, kun se päätään nostaa. Mutta siis intuition kuunteleminen ei tarkoita kaikenmaailman pinnallisten halujen toteuttamista eikä muutakaan äkkipikailua. Sillä on ihan oma erityinen äänensä.
 
Kun meillä on (pitäisi olla) miehen kanssa ihan normaali parisuhde yms... Tiettyjä pikku poikkeuksia lukuun ottamatta ja nyt lähiaikoina aina silloin tällöin joku mussa sanoo että miehellä ei oo puhtaat jauhot pussissa. Ainakin jos olen ollut kota pois ja olen menossa kotiin takaisin niin tämä ahdistava olo tulee ja melkein ihan oksettavakin joskus. :ashamed:
Ei ole kiva tunne mutta niin vahvana tämä epäilys nousee mun mieleen... :(
 
äiti
Viimeks viime kesänä menetin rahaa 68 euroa kun uskonut itseäni(intuitiota),
joka suorastaan melkein sanoi että mun pitäis perua aika hammaslääkärille.
Se tunne alkoi heti kun soitin lääkärille, tuli voimakas negatiivinen tunne ja puhelun jälkeen
tosi voimakas tunne että aika peruttava.
En perunut ja kävi ilmi että siellä ei kannattanut hoitoa jatkaa...
Ei oikeastaan tehnyt mitään ja lasku oli 68 euroa.

Kerran olisin voittanut raviveikkauksessa 15 000 mk,
jos olisin laittanut sen yhden hepan mukaan jota alun perin ajattelin...

Lukuisia muita juttuja, tosiaan en tiedä kenet olisin tavannut ja
mitä olis tapahtunut jos olisin nuoresta saakka totellut intuitiota!!

Mulla on ollut ihan sellaista että on tullut tuskainen ja levoton olo,
kun en ole mennyt sinne minne intuitio olis mut vienyt.
Niin voimakasta on ollut nämä tunteet.
 
juu
Nykyään uskallan luottaa (ikää 35) esim ihmissuhteet, työ tai muut jutut. Asunnon osto, muutto, no oikeastaan kaikki. Ennen kyllä pyrki tietoisesti teilaaman sen intuition, että älä kuvittele, ei tässä mitään outoa ole. Ja pieleen sitten menikin yleensä...

Jos jokin juttu "tuntuu hyvältä" eli ajattelen sitä hymyssä suin / kevein mielin / en menetä yöuniani siitä, niin se on oikein.
Mikä tahansa toisin aiheuttava juttu pitää korjata, eli luotan intuitioon nykyään ihan täysin.

Monesti on jälkikäteen huomannut, että olis pitänyt kuunnella "itseään", esim työhaastattelussa oli "omituinen" haastattelija, ei kuitenkaan osannut sanoa millä tavalla omituinen... no se työpaikka oli elämäni kamalin.
Tai joku ex, intuitio sanoo ettei tää nyt ihan mene putkeen, tuskin ollaan vanhana yhdessä, niin olisi pitänyt lopettaa jo silloin.
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:
Kun meillä on (pitäisi olla) miehen kanssa ihan normaali parisuhde yms... Tiettyjä pikku poikkeuksia lukuun ottamatta ja nyt lähiaikoina aina silloin tällöin joku mussa sanoo että miehellä ei oo puhtaat jauhot pussissa. Ainakin jos olen ollut kota pois ja olen menossa kotiin takaisin niin tämä ahdistava olo tulee ja melkein ihan oksettavakin joskus. :ashamed:
Ei ole kiva tunne mutta niin vahvana tämä epäilys nousee mun mieleen... :(
Voi olla pienet tiedostamattomat eleet, joita sinä tiedostamattasi huomaat ja yhdistät johonkin, miten hän on käyttäytynyt aiemmin kun on ollut jotain häikkää. Intuitio tai ei, kyllä sitä kannattaa kuunnella. Mutta jos toinen ei halua kertoa niin eipä asialle kyllä paljoa voi :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:
Kun meillä on (pitäisi olla) miehen kanssa ihan normaali parisuhde yms... Tiettyjä pikku poikkeuksia lukuun ottamatta ja nyt lähiaikoina aina silloin tällöin joku mussa sanoo että miehellä ei oo puhtaat jauhot pussissa. Ainakin jos olen ollut kota pois ja olen menossa kotiin takaisin niin tämä ahdistava olo tulee ja melkein ihan oksettavakin joskus. :ashamed:
Ei ole kiva tunne mutta niin vahvana tämä epäilys nousee mun mieleen... :(
Voi olla pienet tiedostamattomat eleet, joita sinä tiedostamattasi huomaat ja yhdistät johonkin, miten hän on käyttäytynyt aiemmin kun on ollut jotain häikkää. Intuitio tai ei, kyllä sitä kannattaa kuunnella. Mutta jos toinen ei halua kertoa niin eipä asialle kyllä paljoa voi :(
Kun mä en halua uskoa että se tekis mitää sellaista!! Mutta ikävä kyllä se on mahdollista. :ashamed:
 
trase
Luotan yleensä. Mutta Parisuhteeseen liittyen joskus olen välittämättä, ja päätän luottaa ennemmin miehen sanaan. Vaikka harvoin intuitioni on väärässä, en kyllä muista sellaista kertaa.
 

Yhteistyössä