Intuitioleikkiä taas, vapaaehtoisia?

  • Viestiketjun aloittaja 11
  • Ensimmäinen viesti
11
Alkuperäinen kirjoittaja Awna:
kani, maa
sinä tykkäät luonnosta :heart: joko asut jo maalla, luonnon läheisyydessä tai sitten haluaisit asua. ainakin metsä on sinulle tosi tärkeä, ja sellainen onkin siinä kotisi vieressä ihan, havupuita, eikö niin? olet tuntemattomien seurassa ehkä hieman hiljainen ja ujohko, mutta ne jotka sinut paremmin tuntevat että olet lämminsydäminen ja avoinkin. sinulla on hyvin kepeät energiat, et todellakaan ole sellainen joka puhuu työpaikan kahvitunneilla toisista pahaa tai osallistu muutenkaan juoruiluun. et halua kenellekään pahaa, vaan mieluummin tahdot aina ymmärtää myös toista osapuolta. haluat elää melko vaatimatontakin elämää, sinulle riittää että elämässäsi on rakkautta, perhe ja läheiset ystävät.
 
11
Alkuperäinen kirjoittaja 8:
lintu, ilma
näen sinut pienenä ja sirona, sisimmässäsi kaipaat vain vapautta mutta velvollisuudentunteesi on niin vahva että pidät jalkasi visusti maassa ja kätket tuon vapaudenkaipuusi sisällesi. tahtosi on voimakas, mutta jostain syystä olet päättänyt ikäänkuin alistua tämänhetkiseen elämäntilanteesi ja toteuttaa suurimmat unelmasi "sitten kun". olethan sinä ihan onnellinen nyttenkin, mutta et voi silti välttää pientä haikeuden tunnetta aina välillä.
näen pienen lapsen sylissäsi (?), alle kolmevuotias, sanoisin alle parivuotias. sinulle niin rakas. jopa rakkaampi ja tärkeämpi kuin yksikään muu ihminen tässä maailmassa. jostain syystä saan sellaisen kuvan, että sinulla ei oletällä hetkellä ketään sellaista aikuista elämässäsi, joka olisi sinulle niin tärkeä ettet pystyisi kuvittelemaan elämääsi ilman häntä..?
 
11
Alkuperäinen kirjoittaja heinä:
Hevonen :heart:
Ilma
sinulle vapaus on yksi tärkeimmistä asioista elämässäsi. ahdistut jos sinut yritetään lokeroida jonnekin, tai jos joku toinen ihminen yrittää kahlita sinua jotenkin, sanoa miten sinun pitää olla ja käyttäytyä. et tosiaan voi sietää sellaista, vaan käännyt kannoillasi ja teet juuri kuten itse haluat. vaikka yrittäisitkin olla muille mieliksi, et voi pettää itseäsi. sinun on toimittava kuten sydämesi sanoo, muuten kuihdut etkä voi nauttia elämästäsi. voisinpa melkein lyödä vetoa että olet horoskoopiltasi vesimies ;D
sinulla on kuitenkin ollut onnea, olet löytänyt elämääsi kumppanin joka ymmärtää tämän vapaudenkaipuun puolesi ja osaa käsitellä sinua siten että saat olla oma itsesi. et ahdistu, vaan koet että olet saanut pitää vapautesi, vaikka todellisuudessa et sitä vapautta niin käytäkään ;) ovela mies, todellinen kultakimpale, sanoisin. rakkautta teillä riittää molemmin puolin, ja suhteenne tulee olemaan kyllä erittäin kestävä. onnelliset :)
 
11
no hei, missä ne palautteet viipyy??
jos menee ihan päin honkia, niin senkin voi ja pitää kertoa. ei tässä muuten ole mitään järkeä. en mä näitä ihan pelkän ajantappamiseksi tee.
 
11
Alkuperäinen kirjoittaja miukumauku:
Delfiini, vesi
tykkäätkö turkoosista väristä? sellaista nimittäin tähän nousee kun ajattelen sinua. muutenkin henkiset asiat kiinnostavat sinua, et ole skeptikko, vaan enemmänkin avoimin mielein tutkimassa maailmaa ja sen salaisuuksia. ehkä olet jo tutustunut käsitteisiin "entiset elämät" tai "atlantis" tai "kristallit"..?
sinulla taitaa olla kaksi pientä lasta..? alle viisivuotiaita? nyt en saa kiinni mistään tämänhetkisistä tuntemuksistasi tai olosuhteistasi, jokin on kuitenkin jota jännityksellä odotat? tunnen vatsanpohjassasi kipristelyä, jännityksensekaista odotusta, lähitulevaan tämä viittaa? onko jokin virallisempi tapaaminen?
 
heinä
Alkuperäinen kirjoittaja 11:
Alkuperäinen kirjoittaja heinä:
Hevonen :heart:
Ilma
sinulle vapaus on yksi tärkeimmistä asioista elämässäsi. ahdistut jos sinut yritetään lokeroida jonnekin, tai jos joku toinen ihminen yrittää kahlita sinua jotenkin, sanoa miten sinun pitää olla ja käyttäytyä. et tosiaan voi sietää sellaista, vaan käännyt kannoillasi ja teet juuri kuten itse haluat. vaikka yrittäisitkin olla muille mieliksi, et voi pettää itseäsi. sinun on toimittava kuten sydämesi sanoo, muuten kuihdut etkä voi nauttia elämästäsi. voisinpa melkein lyödä vetoa että olet horoskoopiltasi vesimies ;D
sinulla on kuitenkin ollut onnea, olet löytänyt elämääsi kumppanin joka ymmärtää tämän vapaudenkaipuun puolesi ja osaa käsitellä sinua siten että saat olla oma itsesi. et ahdistu, vaan koet että olet saanut pitää vapautesi, vaikka todellisuudessa et sitä vapautta niin käytäkään ;) ovela mies, todellinen kultakimpale, sanoisin. rakkautta teillä riittää molemmin puolin, ja suhteenne tulee olemaan kyllä erittäin kestävä. onnelliset :)
Kiitos tuhannesti, 11! Menee kylmät väreet melkeinpä, sillä osuit 99 -prosenttisesti nappiin. Enpä olisi uskonut ;). On täysin totta tuo mitä kirjoitit vapaudesta. Se on mun elämässäni todellakin ykkösasioita. Yhden kerran olen irtisanonut kihlauksen, koska mies oli liian hallitseva mulle ja halusi olla perillä menemisistäni liian tarkkaan. Kestän hyvin huonosti auktoriteetteja, käskyttämistä en ollenkaan. Työpaikalla joudunkin tästä ajoittain nahoissani kärsimään :(. Totta kirjoitit kumppanistani! Hän tosiaan pitää ohjaksia sopivasti löysällä, antaa mun mennä menojani ja luottaa. Ehkä juuri tästä syystä pysynkin hänen rinnallaan, viihdyn oikein hyvin kotinurkissa :).

Ainoa mikä meni pieleen, oli horoskooppi :) Olen kaksonen, nouseva merkki vaaka. Mutta tuon tietäminen olis kyllä ollutkin jo epäinhimmillistä, eikös juu. Kaikkea hyvää sinulle, ihmeellinen intuition lahja sulla...!


 
11
Alkuperäinen kirjoittaja kn:
Vieläkö pääsen mukaan? Haluaisin tietää minkä värisen auran näet mulla, osuuko samaan kuin mitä yksi meedio mulle nyt viikonloppuna sanoi.

Kissa, maa
en osaa katsoa auraa :)

et ole helposti huijattavissa, et siis sinisilmäinen lainkaan. huomaat helposti, jos jossain asiassa on jotain hämärää ja osaat pitää varasi. tämä kyky ei ole tullut huonojen ihmissuhdekokemusten kautta, vaan ollut sinussa aina. olet tarkka, oikeudenmukainen ja sellainen, joka haluaa aina tietää asioiden kaikki puolet ennenkuin muodostaa mielipiteensä. et ole siis helposti vietävissä. luonteeltasi olet myös suora, mutta silti ystävällinen. et ole mikään nuoleskelija, mutta et myöskään töksäyttele mielipiteitäsi, sanot ne vain asiallisesti ja päättäväisesti. tämän takia et olekaan pelottava, kuten jotkut ihmiset voivat suorapuheisuudessaan olla. sinulla on pelisilmää ja kykyä aistia myös tunnetiloja, joten osaat luovia ihmisten keskuudessa kuin kala vedessä.
olet myös taipuvainen magiaan ja erilaiset "luonnon henget" kiinnostavat sinua. ehkä sekoitusta wiccalaisuudesta tai shamanimista tai muista vastaavista luonnonuskonnoista ovat enemmän niitä, jotka sopivat sinun maailmankuvaasi :)
 
miukumauku
Alkuperäinen kirjoittaja 11:
Alkuperäinen kirjoittaja miukumauku:
Delfiini, vesi
tykkäätkö turkoosista väristä? sellaista nimittäin tähän nousee kun ajattelen sinua. muutenkin henkiset asiat kiinnostavat sinua, et ole skeptikko, vaan enemmänkin avoimin mielein tutkimassa maailmaa ja sen salaisuuksia. ehkä olet jo tutustunut käsitteisiin "entiset elämät" tai "atlantis" tai "kristallit"..?
sinulla taitaa olla kaksi pientä lasta..? alle viisivuotiaita? nyt en saa kiinni mistään tämänhetkisistä tuntemuksistasi tai olosuhteistasi, jokin on kuitenkin jota jännityksellä odotat? tunnen vatsanpohjassasi kipristelyä, jännityksensekaista odotusta, lähitulevaan tämä viittaa? onko jokin virallisempi tapaaminen?
Pidän turkoosista ja henkisistä/mystisistä asioista olen kiinnostunut. Minulla on kaksi alle 5 vuotiasta lasta, mutta myös yksi vanhempi, 11-vuotias. Tässä oli vähän hässäkkää justiinsa, joten ehkä sen vuoksi epäselvää? Vatsankipristelyt varmaan johtuu siitä että olen todella innoissani uudesta painonpudotuksestani enkä malta odottaa "uutta minääni", kun olen näin hyvin päässyt alkuun. :D
 

Yhteistyössä