Intuitioleikkiä taas, vapaaehtoisia?

  • Viestiketjun aloittaja 11
  • Ensimmäinen viesti
11
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
susi ja tuli

kommentoin välittömästi :attn:
mä en tykkää skeptikoille vastailla, kun en semmoisille mitään näe. mutta sinä oot kyllä valintojesi kaltainen, oman tien kulkija ja anteeksi nyt vaan, mutta koet välillä yksinäisyyttäkin.. vaikka sen varmaan kiellät..
mut joo, ei tähän mitään intuitiota ois tarvittu. ei tarvii kommentoida, saat vapautuksen palautteenantamisesta :D
 
ohis
Alkuperäinen kirjoittaja 11:
Alkuperäinen kirjoittaja ohis:
Alkuperäinen kirjoittaja 11:
Alkuperäinen kirjoittaja ohis:
Jos pakko sanoa väri...musta ei ole väri sillälailla kun ajattelen eli sitten punainen :)
sinulla on suuriakin vastakohtaisuuksia elämässäsi, vai ovatko menneessä/tulevassa? jotain, joka aiheuttaa sinussa ristiriitaisia tunteita, et tiedä miten pitäisi suhtautua. asioita, joilla on hyvin vahvasti sekä hyvä että huono puoli.
omaan perheeseesi sinunkin ajatuksesi voimakkaasti suuntautuvat. siellä näkyy vahvaa punaista väriä, eli rakkautta ja elinvoimaisuutta hyvin voimakkaina. sinunkin lapsesi tässä näkyvät, heidän kauttaan saat voimia ja uskoa. rakkausasioissa taas sitten tuota mustaa? sydämessäsi surua ollut, on nyt vai on tulevassa.. pahoitteluni tästä, menee arvailuksi, mutta en tosiaan saa ajasta kiinni. nyt? et sinä taida eronnutkaan olla, vaan onko nykyisessä parisuhteessasi jotain ongelmia, jotka tämän tummuuden ja murheen tuo tullessaan?
vaan sitten toisaalta taas, nyttenkin näen sinut hymyilevänä ja ihan onnellisena.. mikä tämän ristiriitaisuuden saa aikaan?
Nuoruuteni oli vaikea. Tulisiko tuo vastakohtaisuus siitä?
Luonteeni on sellainen, että näen aina kaksi puolta asioissa.
En ole eronnut. Rakastan miestäni syvästi- menneet suhteet olivat täynnä epäluottamusta..parikin sellasta suhdetta? Voisiko se näkyä. .?Olen tunneihminen.
Omaan vahvan intituuton? Mummoni on näkijä.
Elämänvaiheeni on onnellinen- samalla raskas..lapseni on villikkoja(arki raskasta emmekä saa ulkopuolista apua mistään) ja suhde mieheeni jää hieman..noh...mutta liitto jaksaa hyvin.
Näetkö aurani? Mikä väri? Olenko kunnossa ja onko tämä väsymys vain rankasta vaiheesta elämässä?
uskon, että vastakohtaisuudet tulevat nimenomaan tuosta että näet itsekin aina kaksi puolta asioissa. ja kuten kerroit, on elämässäsi nyttenkin sellaisia asioita. vaikka lapsesi, erityisen rakas ja tärkeä, mutta aiheuttaa myös suurta huolta ja murhetta. miehesi, sinulle tärkeä ihminen vaan jokin mutta tässäkin on..
auroja en edelleenkään osaa katsoa, mutta sinussa on voimakkaana sammaleen vihreää. minulle se kertoo sinun sisukkuudestasi mutta myös voimakkaasta väsymyksestäsi joka on tällä hetkellä pinnalla. väsymyksesi johtuu henkisestä stressistä, ymmärrän että se on vaikeaa mutta koeta ystävä hyvä vapautua siitä. se ei tee sinulle pitkällä tähtäimellä hyvää, tiedät varmaan itsekin mitä vuosia jatkunut murhe ja taakka sydämellä voi aiheuttaa. olet intuitiivinen tunneihminen itsekin, tiedät siis itse keinot joilla voit parhaiten itseäsi auttaa. kun kuuntelet itseäsi, ja toimit sen mukaan mitä sydämesi kertoo. älä epäile. sinulle voi esimerkiksi tulla mieleen yhtäkkiä ostaa jokin tietynlainen kivi tai lainata kirjastosta jokin tietty kirja tai lähteä hetken mielijohteesta metsään kävelylle jne. löydät vastaukset sisältäsi. toivotan sinulle oikein kovasti voimia :hug:
Kiitos.
Puhut asiaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja 11:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
susi ja tuli

kommentoin välittömästi :attn:
mä en tykkää skeptikoille vastailla, kun en semmoisille mitään näe. mutta sinä oot kyllä valintojesi kaltainen, oman tien kulkija ja anteeksi nyt vaan, mutta koet välillä yksinäisyyttäkin.. vaikka sen varmaan kiellät..
mut joo, ei tähän mitään intuitiota ois tarvittu. ei tarvii kommentoida, saat vapautuksen palautteenantamisesta :D
alun nyt olis päätelly kuka vaan.
enkä mä kiellä. :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja 11:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Koira, tuli
Jos ehdit kirjoittaa minusta kun koneelle palailet, niin annan takuulla palautettakin :)
sinussa on kaksi puolta.. on se kiltti ja "tottelevainen" ja kaikkien taiteen sääntöjen ja moraalisten arvojen mukaan elävä. mutta myös se "työtnhuitukka" joka haluaa ravistella pinttyneitä ajatuksia ja tapoja, ja tedä jotain räväkkää joka taatusti aiheuttaa puheita naapureiden verhojen takana :D et toki toimi moraalittomasti, mutta ehkä enemmänkin sellainen "peppi pitkätossumainen" luonne sinussa on pohjalla, joka välillä pääsee valloilleen. lähipiirisi sen jo tietää ja tuntee, eivätkä jaksa sille kauheasti korviaan lotkauttaa. kohauttelevat vain olkapäitään ja pyörittelvät päätään.. ja tietävät että palaat jossain vaiheessa taas ruotuun. ja sitten ne, jotka eivät sinua tunne.. vaan heidän "järkyttäminen" onkin puolet siitä huvista, joka totutuista tavoista poikkeaminen sinulle aiheuttaa :D mikäs siinä, et kuitenkaan loukkaa ketään, pidät vain yllä sitä ilonkipinää ja pientä ilakoivaa lasta sinussa, joka haluaa välillä leikkiä aikuisten muuten niin tylsässä maailmassa..
Hahaa, osui yllättävän hyvin! Käsittämätöntä! :eek:
Kiitos :flower:
 
11
Alkuperäinen kirjoittaja viiras:
Alkuperäinen kirjoittaja viiras:
Huhuu olen todella kiinnostunut tästä ja annan palautteen.
Eli siis susi ja vesi
Huomaisitkohan mut kun kolmannen kerran yritän?! Susi ja vesi
kuljet omia polkujasi, olet vahva luonteeltasi mutta ehkä hieman sulkeutunut. sinulla on joskus tunne, ettet kuulu oikein minnekään, että ei ole oikeastaan ketään joka sinua ymmärtäisi täysin jo puolesta sanasta. sellainen tietynlainen vierauden tunne, aivan kuin olisit joutunut täysin vieraaseen paikkaan eikä teillä ole yhteistä kieltä jolla kommunikoida.. ja elekielikin menee mönkään, kun nekään eivät ole yhteistä. nuorempana koit tästä suurtakin surua, mutta vanhemmiten olet tullut sen asian kanssa sinuksi etkä sitä juuri enää edes huomaa. asiat vain ovat niin, mitäpä niitä sen enempää jauhamaan mielessään.
saan kuvaa tuntureista, onko lapin erämaat sinulle tärkeitä ja merkityksellisiä paikkoja? jotenkin koet ne kodiksesi, siellä tunnet rauhaa ja ikäänkuin helpotusta? sudensydän sinussa on vahva, se on oikeudenmukainen, rehellinen ja rohkea. :hug:
 
11
Alkuperäinen kirjoittaja Raffeli:
Sanoin jo tuola ensimmäisten joukossa:
Tiikeri, Tuli :)

Vastaathan myös mulle? :)
sinussa näen voimakkaina tumman punaisen ja mustan. ne kuitenkin kietoutuvat sinuun tasapainottavina, eivät erottavina energioina. viehättääkö kenties itämaisuus sinua? sellaisia energioita kun sinusta nousee, ja siihen nuo väritkin yhdistän. nopeus, älykkyys, taidokkuus, ne kuvaavat sinua enemmän kuin vastakohtaisesti luolamiesmäinen voima ilman sen kummempaa käsitystä siitä mihin voimansa käyttää ;)
oletko kenties kotiäitinä nyt? näen sen kaltaiset energiat elämässäsi vahvoina, kertoo minulle ainakin sydämesi toiveesta ja siitä mitä haluat, jos et sitä nyt elä. sinulle on tärkeää elää myös perhe-ja kotivaihetta ja olla lapsillesi esikuvana, kasvattaa heistä fiksuja aikuisia. kenellepä ei ;) mutta erityisesti tässä hetkessä tuo ajatus on sinulle tärkeänä.
onko sinulla lemmikkikissaa..? näen nimittäin sellaisen tässä, välillä on tummanpuhuva, välillä onarssinpunertava, en osaa tulkita mitä värien vaihtelu merkitsee. puskee kuitenkin sinun jalkaasi osoittaen näen kiintymystään ja kiitollisuuttaan. hassu kuva, en tiedä osuuko sinulle lainkaan :D
 
11
Alkuperäinen kirjoittaja tyuio:
Alkuperäinen kirjoittaja tyuio:
Alkuperäinen kirjoittaja tyuio:
Kotka, maa

Ja varma palaute :>
:attn: B)
oletko erityisen kiinnostunut inkojen ajasta.. perusta ja heidän muinaisesta kulttuuristaan..? kun nimittäin sellaisia mielikuvia minulle sinun energioistasi nousee. muinaisia inkoja, heidän pyramidinsa, jokin soturi (?) tässä jolla keihäs ja värikäs lannevaate? en osaa kuvata näkemiäni asioita niiden oikeilla nimillä, sillä itse en ole perehtynyt tuohon aikakauteen juuri ollenkaan.. mutta ehkä sinä tiedät tästä enemmän kuin minä.
sinulla luonto on merkityksellinen asia. osaat "kuunnella" sitä, ja saat luonnosta voimaa. hakeudutkin usein luonnon ääreen, kun tunnet rauhattomuutta ja haluat rauhoittua ja hiljentyä.

ajatuksesi liitävät usein koekuksissa, sinulla on upeita suunnitelmia ja suuria unelmia, mutta jostain syystä kuitenkin jätät ne vain ajatusten tasolle. et lähde niihin mukaan, vaan uskot että ne ovat "vain" unelmia ja sellaisiksi jäävätkin. pidät jalkasi liian tiiviisti maassa. uskalla lähteä koko sydämelläsi unelmiisi mukaan, voin luvata että yllätyt ;)
 
11
nyt alkaa riittämään, en jaksa enää keskittyä.
kiitos niille jotka jo palautteen kirjoittivat. ois ihan totta mukavaa jos viitsisitte edes parilla sanalla kommentoida mun vastauksiani. vaikka sitten että "metsään meni" (<-- copy pasteta toi) jos et jaksa muutoin kommentoida. oikeasti. pyydän nätisti.
 
viiras
Alkuperäinen kirjoittaja 11:
Alkuperäinen kirjoittaja viiras:
Alkuperäinen kirjoittaja viiras:
Huhuu olen todella kiinnostunut tästä ja annan palautteen.
Eli siis susi ja vesi
Huomaisitkohan mut kun kolmannen kerran yritän?! Susi ja vesi
kuljet omia polkujasi, olet vahva luonteeltasi mutta ehkä hieman sulkeutunut. sinulla on joskus tunne, ettet kuulu oikein minnekään, että ei ole oikeastaan ketään joka sinua ymmärtäisi täysin jo puolesta sanasta. sellainen tietynlainen vierauden tunne, aivan kuin olisit joutunut täysin vieraaseen paikkaan eikä teillä ole yhteistä kieltä jolla kommunikoida.. ja elekielikin menee mönkään, kun nekään eivät ole yhteistä. nuorempana koit tästä suurtakin surua, mutta vanhemmiten olet tullut sen asian kanssa sinuksi etkä sitä juuri enää edes huomaa. asiat vain ovat niin, mitäpä niitä sen enempää jauhamaan mielessään.
saan kuvaa tuntureista, onko lapin erämaat sinulle tärkeitä ja merkityksellisiä paikkoja? jotenkin koet ne kodiksesi, siellä tunnet rauhaa ja ikäänkuin helpotusta? sudensydän sinussa on vahva, se on oikeudenmukainen, rehellinen ja rohkea. :hug:
Tämä on sikäli mielenkiintoinen että kaikki pitää mua yleisesti erittäin avoimena ja että tulen kaikkien kanssa hyvin toimeen.
Periaatteessa niin, mutta suljen sisälleni erittäin paljon, koska todellakin tuntuu ettei minua ymmärretä. Saatan olla porukan suupaltti ja vitsinikkari, mutta silti tunnen itseni ulkopuoliseksi.
Tunturit, lapsena käynyt paljon lapissa ja sieltä kauniita muistoja. Kuvista katselen usein lapin maisemia.
Nappiin meni myös se että olen oikeudenmukainen, jopa riidellessäni miehen kanssa, yritän asettua hänen asemaansa etten olisi epäoikeudenmukainen.
Rehellinen, kyllä!
Ja kait se on rohkeutta että menee uusiin tilanteisiin avoimesti ja uskaltaa laittaa itsensä likoon vaikkei olisi lopputuloksesta kovinkaan varma eikä ympärillä olisi ainuttakaan tuttua ja turvallista ihmistä.

Kiitos :hug:

 
Alkuperäinen kirjoittaja 11:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:
Alkuperäinen kirjoittaja 11:
nyt täytyy pitää taukoa tässä, alkaa taas täällä päässä olemaan muulla väellä sellainen vipinä päällä että keskittymisestä ei tule yhtään mitään. katsellaan, josko palailen illemmalla linjoille kun talo hiljenee ;)

kiitos kaikille, ja ne palautteet ois mukava vielä saada..
Jos ehdit illemmalla, olisin kiitollinen... Erityisestä syystä kysyn, mitä en viitsi tähän laittaa, etten johdattele liikaa :) ... Tästä vuodesta kuitenkin tuntuu tulevan erityinen.

Eli mulla oli kissa ja vesi.
sulle on tulossa suuria muutoksia tänä vuonna elämääsi. sinulla onkin näistä jo käsitys itselläsikin. suuria muutoksia, jotka hieman pelottavat mutta ovat kuienkin positiivisia ja onnellisia muutoksia loppujen lopuksi. liittyy jotenkin kotiin/perheeseen nämä.
menneessäsi on asioita, jotka olet joutunut kohtaamaan, joita et olisi niin välittänyt läpi käydä. olet kohdannut pelkosi silmästä silmään, ja selvinnyt siitä. tuo asia onkuitenkin edelleen sen verran pinnassa, että vaikka tiedostat olevasi pelkoasi vahvempi, kaihdat silti tilanteita joissa tuo asia voisi toistua. ihan viisasta tietysti, kukapa sitä nyt ehdoin tahdoin tahtoisi altistua uhkalle tai vaaralle. mutta kun aikaa kuluu, myös tuo kokemus menneestäsi hiipuu hiljalleen merkityksettömäksi, niin merkityksettömäksi, että eräänä päivänä huomaat sattumalta että et ole ajatellut sitä enää juuri ollenkaan etkä ole käyttäytynyt myöskään siten että alitajuntasi olisi valinnut asioita sen mukaan ,ettet enää tuohon tilanteeseen joutuisi. sinä vapaudut, ja sen huomaaminen on suuri helpotus :)
Ne muutokset mitä mä tunnen tulevan, liittyvät osittain työkuvioihin tai erääseen unelmaan, mitä olen "aina" halunnut, osittain pelännyt kokeilla, pelännyt epäonnistumista.

Myös kotona muhii muutos, mutta mikä, niin ehkä joku työjakoon liittyvä.

Mä olen joutunut kohtaamaan kaikenlaista, esim. meinannut kuolla. Kuolemaa en enää pelkää, kun se tuntui helpotukselta... en siis tehnyt mitään itsemurhaa, mutta luulin että kuolen (se vaikutti järjellä katsottuna siltä kaikista) ja se meni hyvin läheltä ja kerkesin siis tajuta sen, ja vaikka olin aiemmin pelännyt kuolemaa kovasti, se olikin lempeä ja helpottava...

Viimeiset 10 v on mennyt enemmän tai vähemmän yhden aiheen parissa (lapsen haluamiseen ja saamiseen, mikä ei ollut meille mikään helppo tie) ja asian käsittelyssä. Alan päästämään siitä irti.

Sitä edellinen vuosikymmen meni itseni haussa, päättyi tuohon kuoleman kokemukseen. Nyt tuntuu, että vihdoin olisin oma itseni ja jotenkin tasapainossa. Ja energia riittäisi elämäni muiden unelmien saavuttamiseen. sellaisten, mitkä olisin voinut saada jo 10 v sitten, jos ei tämä lapsiasia olisi estänyt ja syönyt energiat. Alan toipua siitä ja pystyä olemaan tyytyväinenkin, että lapsia on vain yksi ja hän kasvaa koko ajan, elämä helpottuu ja antaa mullekin vapautta.
 
11
Alkuperäinen kirjoittaja muua:
vastaisit miullekkiii... sanoin jotta hämähäkki ja vesi
okei.. mutta olen jo väsynyt, voin mennä täysin puihin kun en oikeasti jaksa enää keskittyä kuten alussa.

näen tumman naisen, hiukset ehkä olkapäille tai lyhyemmät. kerrostaloasunnossa, ympärillä jo hiljaista, ovatko muut (yksi tai kaksi lasta, alle viisivuotiaita?) nukkumassa? ei toista aikuista kotona, oletko eronnut vai onko miehesi nyt muualla tällä hetkellä..
sulla on joku suuri pelko sydämelläsi, josta et pääse eroon. jotain ahdistavaakin, jota et halua sen enempää vatvoa. odotat että aika kuluu ja se asia poistuu itsestään päiväjärjestyksestä pois.
 
Alkuperäinen kirjoittaja 11:
Alkuperäinen kirjoittaja tyuio:
Alkuperäinen kirjoittaja tyuio:
Alkuperäinen kirjoittaja tyuio:
Kotka, maa

Ja varma palaute :>
:attn: B)
oletko erityisen kiinnostunut inkojen ajasta.. perusta ja heidän muinaisesta kulttuuristaan..? kun nimittäin sellaisia mielikuvia minulle sinun energioistasi nousee. muinaisia inkoja, heidän pyramidinsa, jokin soturi (?) tässä jolla keihäs ja värikäs lannevaate? en osaa kuvata näkemiäni asioita niiden oikeilla nimillä, sillä itse en ole perehtynyt tuohon aikakauteen juuri ollenkaan.. mutta ehkä sinä tiedät tästä enemmän kuin minä.
sinulla luonto on merkityksellinen asia. osaat "kuunnella" sitä, ja saat luonnosta voimaa. hakeudutkin usein luonnon ääreen, kun tunnet rauhattomuutta ja haluat rauhoittua ja hiljentyä.

ajatuksesi liitävät usein koekuksissa, sinulla on upeita suunnitelmia ja suuria unelmia, mutta jostain syystä kuitenkin jätät ne vain ajatusten tasolle. et lähde niihin mukaan, vaan uskot että ne ovat "vain" unelmia ja sellaisiksi jäävätkin. pidät jalkasi liian tiiviisti maassa. uskalla lähteä koko sydämelläsi unelmiisi mukaan, voin luvata että yllätyt ;)
Historia kiinnostaa todella paljon, myös inkojen aikakausi, mutten siis perehdy vain heidän kulttuuriin. Luonto on tärkeä ja jos ei tuonne 'luontoon' pääse, niin riittää että omaa nurmikkoa pääsee siistimään, taikka talvella kolaamaan sitä pientäkin määrää lunta.
Mutta sitten lähtee menemään ihan oikein, täysin. Suunnitelmia ja unelmia, muttei koskaan pääse toteutusvaiheeseen. Mutta lupasin itselleni, että kun saan lapset isommiksi, niin alan elämään enemmän itselleni.
Kiitos sinulle :)
 
11
Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:
Milläs perusteella valitset kenelle vastaat?? Mie pyydän kans kolmannen kerran, Pliis APINA JA VESI :)
hah, intuition perusteella :D

mutta joo, katson nyt sulle vielä vaan kuten sanoin, olen jo väsynyt enkä jaksa ollenkaan keskittyä yhtä tiiviisti kuin aiemmin. joten saatanapa puhua suurella todennäköisyydellä puuta heinää.

katotaas..

sinussa on leikkimielisyyttä, mutta sisimmässäsi on myös synkempi kohta jota et halua näyttää muille. olet sen itse huomannut joskus ja häpeät/pelkäät sitä puolta itsessäsi. näkyy (tai koet) sen kun raivostut, ja se on asia jota et halua muiden tietävän.

mä oon hei oikeasti pahoillani, mutta en pysty tähän enää tänään. mieli herpaantuu lakkaamatta, enkä saa minkäänlaisia kuvia vaikka miten pinnistelen.. en pysty jatkamaan enempää.
 

Yhteistyössä