Iranista ammuttu tuhansia raketteja ja ohjuksia Israeliin, taitaa olla pappisvallan päivät ohi!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kuva-arvoitus palstalaisten iltaan. :)
Mulla heräsi salaliitto/illutunnistus- aivotumake syvästä lepotilasta kun näin tämän kuvan Israelin poliitikoista ja armeijan tyypeistä pohtimassa eilen kostoiskua Iranille.

Mikä tässä kuvassa voisi kieliä okkultismista? :sneaky:

 
Kuva-arvoitus palstalaisten iltaan.
Mulla heräsi salaliitto/illutunnistus- aivotumake syvästä lepotilasta kun näin tämän kuvan Israelin poliitikoista ja armeijan tyypeistä pohtimassa eilen kostoiskua Iranille.

Mikä tässä kuvassa voisi kieliä okkultismista?
Ei mikään, tutkasi on taas ylivireessä. Nuo tunnukset seinällä ja lipuissa ovat ihan perinteisiä Israelin armeijalle.


 
vierailija
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Miksi tästä herää mitään ihmettelyä? Iran voi itse iskeä mihin sattuu ja maailma on hiljaa. Mutta kun Israel iskee terroristisoluun, uutiset pursuaa tietoa "terroristivaltiosta".

noku soli eka kerta ikinä?
 
vierailija
Miksi tästä herää mitään ihmettelyä? Iran voi itse iskeä mihin sattuu ja maailma on hiljaa. Mutta kun Israel iskee terroristisoluun, uutiset pursuaa tietoa "terroristivaltiosta".

Irania ei syyttä kutsuta tulla päin Puppetmasteriksi. Hamas, Hizbollah, Huthit kaikki sen sätkynukkeja.
 
Kuva-arvoitus palstalaisten iltaan.
Mulla heräsi salaliitto/illutunnistus- aivotumake syvästä lepotilasta kun näin tämän kuvan Israelin poliitikoista ja armeijan tyypeistä pohtimassa eilen kostoiskua Iranille.

Mikä tässä kuvassa voisi kieliä okkultismista?
Oon huono näissä enkä tiedä, mutta arvataan silti.
Taavetin tähti?😬 Tai kun niitä on tossa kolme tai viiskin rinnakkain?😬
 
vierailija
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä