Irc- galleria kuvia PINOON

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
Keijumetsän Lilja
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
Alkuperäinen kirjoittaja Keijumetsän Lilja:
Ei oikeestaan innosta edes ei. Ehkäpä sen vuoksi, että oon kärsinyt kiusaamisesta enkä viitsis asettaa itseäni kiusaamiselle alttiiksi uudestaan, nyt kun siitä on suurinpiirtein päässyt yli.

Ihan hauskaahan se on toisinaan toisten kuvia sun muita katsella... Mutta ei ole minuakaan varten. Se riittää, että päästän ihmisiä pääni sisään blogissani, ei tarvitse kuitenkaan iholle tulla. Edes virtuaalisesti.
Ymmärrän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja paksuakka:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Ka_Ma_La tosiaan vois linkinkin pistää :D:D
wau. seksikäs olet.

Antasin yksityiskohtaisemman analyysin jos oisit mustana. Nyt en voi ku noi akat taas suuttus muhun että mitä vaimos sanos jne jne kakkaa. :D On se kumma ku ei saa antaa vilpitöntä palautetta toisen ulkonäöstä..
:saint: :saint:
 
jensku
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
jensku

en tiedä mitä on,mutta vaikka koitankin niistä olla välittämättä voin sanoo,et kyl se mittari täyteen jossain vaiheessa tulee..
Onneksi itse ja mun parhaat ystävät tietää miten asiat on..
No toi onkin sitten tärkeintä, jotta lähipiiri ja te itse tiedätte miten asiat on.
Muiden osalta se voi varmastikin veetuttaa kun puhuvat skeidaa mutta kyllä sekin aikanaan loppuu...tulee joku toinen josta jaksavat papattaa.
 
paksuakka
Kielletty;Joo kuulin et se ihana Lapinkullan noutaja joutui hauvataivaaseen :( Voi surku..
niin ja onnea,olet lisääntynyt! kävin vakoilemassa ;)


TheUnforgiven; Misää soot mut nähny?!! :O
 

Yhteistyössä