Irtisanouduin töistä

  • Viestiketjun aloittaja Kävijä
  • Ensimmäinen viesti
Kävijä
Huh ja kyllä helpotti! Odotan esikoistani ja raskaus nyt puolivälissä. Koeaikaa on jäljellä kaksi kuukautta. Tää työ ei ole mun juttu! Ahistaa pelkkä töihin meno. Mies käy töissä ja saa hyvää palkkaa. Pärjätään kyllä.
Eipä tarvii maanantaina herätä töihin vaan saa nukkua:)
 
vieras
mihin ajattelin mennä äitiysloman jälkeen? sossun luukulle vai? Itselläni on nyt äitiys- ja hoitovapaiden jälkeen odottamassa vakituinen työpaikka. En mitenkään riemusta kilju, kun sinne takaisin menen, koska en erityisemmin tykkää siitä työstä. Mutta onpahan joku paikka mihin palata. Ei tarvitse stressata nyt hoitovapaan loppupuolella uudesta työpaikasta, kun lasten hoitoonvieminen stressaa jo ihan tarpeeksi.
 
Ehkä saikulla oleminen olisi ollut parempi vaihtoehto, ainakin ois paikka minne palata mammalomalta. Tai niin itse olisin mieluummin tehnyt, mutta toisaalta en kyllä ole ollut päivääkään työttömänä sen jälkeen kun 17v täytin.

Mutta hyvä jos sulle oli oikea ratkasu ja toi hyvän mielen. B)
 
Kävijä
Eiköhän tuo ole ihan minun murheeni mihin menen... Sossun luukulle en ole menossa. Ei ole koskaan tarvinnu mennä. Jos luoja suo niin saamme toisen ennenkuin tarvii töihin menoa miettiä. Teemme lapset putkeen jos siis onnistaa:) Miehellä sen verran hyväpalkkainen homma, et pärjätään sillä palkalla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kävijä:
Ihan toimistotyötä. Puisevaa! Paska mä rupee väkisin notkumaan työssäni äitiyslomaani asti. Kun en halua tulla tähän työhön takaisin.
Voi,aiva tulee paha mieli.Itse olen hakenut juuri tuota puisevaa toimistotyötä jo monta vuotta ja vieläkään ei mua ole huolittu :( ja sitte joillakin on varaa jättää työnsä noin vaan..mä haluun töihin!
 
äippä
Eiköhän olisi kannattanut pysyä työssä äityisölomaan asti. Ainahan sitä voi äippälomalla etsiä uusia hommia, mutta äitiyslomallahan kertyy lomat ja saa lomarahatkin. Sekä isä voi pitää isäkuukauden silloin kun itse on lomalla. Arvaa harmittaako kun itse olen ollut määräaikaisena ja työt loppui äitiyslomaan. Eipä tule lomarahoja eikä mies voi pitää isäkuukautta.
 
Kävijä
Hih en mäkään halua olla töissä enkä palata töihin. Miksi ihmeessä pitäisi kitua työssä jossa ei viihdy. Rahan ja työkavereiden? No en taatusti! Töitä mulla on itseasiassa tiedossa ihan muulta alalta et nyt nautin tästä raskaudestani.
 
----
Alkuperäinen kirjoittaja vitokka:
Ehkä saikulla oleminen olisi ollut parempi vaihtoehto, ainakin ois paikka minne palata mammalomalta. Tai niin itse olisin mieluummin tehnyt, mutta toisaalta en kyllä ole ollut päivääkään työttömänä sen jälkeen kun 17v täytin.

Mutta hyvä jos sulle oli oikea ratkasu ja toi hyvän mielen. B)
Jokainen aikuinen varmaankin tietää ihan itse mitä haluaa tai mitä ei :) Minä irtisanousuin opiskelupaikasta raskauden puolivälissä kokonaan, jäin kotiin ja vaihdoin alaa myöhemmin. Tiesin jo pitkään ennen raskautta, ettei se ala kiinnostanut jota olin 2,5 vuotta jo opiskellut.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kävijä:
Hih en mäkään halua olla töissä enkä palata töihin. Miksi ihmeessä pitäisi kitua työssä jossa ei viihdy. Rahan ja työkavereiden? No en taatusti! Töitä mulla on itseasiassa tiedossa ihan muulta alalta et nyt nautin tästä raskaudestani.
Ihan rauhassa, ole hyvä
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja Kävijä:
Eiköhän tuo ole ihan minun murheeni mihin menen... Sossun luukulle en ole menossa. Ei ole koskaan tarvinnu mennä. Jos luoja suo niin saamme toisen ennenkuin tarvii töihin menoa miettiä. Teemme lapset putkeen jos siis onnistaa:) Miehellä sen verran hyväpalkkainen homma, et pärjätään sillä palkalla.
No, kunhan miehes lähtee ja jättää tollasen verenimijän, niin mihin luukulle sitten menet...? Sulla on varmaan tosi hyvä koulutus ja paljon työkokemusta, koska on varaa temppuilla tolla tavalla.
 
hieno homma
Hyvä. Ei kannata tuhlata energiaa sellaiseen mistä ei pidä. Kyllä niitä uusia työpaikkoja tulee eteen kun sen aika koittaa. Oikeasti käy sääliksi niitä jotka eivät uskalla tehdä muutoksia oman hyvinvointinsa eteen, tulevaisuuden tulottomuuden pelossa. Uutta pukkaa aina vanhan tilalle. Joskus pitää olla rohkea!
 
¨¨
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
OHO.. :eek:
Meillä mies olis suuttunut jos jäisin raskauden varjolla jo tuossa vaiheessa kotio..Ei olisi kuin hänen palkkansa ja minä kotona nukkumassa.. :|
Mitä aihetta miehellä on suuttua siitä jos nainen haluaa irtisanoutua työstä mistä ei pidä ja miettiä tulevaisuutensa uusiksi? Ei minun mieheni ainakaan onneksi SENTÄÄN kahlitse noin, etten saisi elämässäni valita mitä töitä teen. Kohtahan ap:lla alkaa äitiyslomakin.
 

Yhteistyössä