Irtisanoutumista.....

Ei ole tästä kokemusta, mutta elämässä tapahtuu kaikenlaista. Joten ei varmaan eka eikä viimeinen ku vastaavaa käy.
Soita pomollesi ja kerro tilanne, häneltä saat oikeat vastaukset jotka koskevat juuri sinua! =) Onnea teille!

Ja nuo työsuhde jutut löytyy netistä, lait.
Koeta hakea vaikka googlella jotain vaikka irtisanomislakia tms.<br><br>
 
toisaalta tuntuu vähän hullulta jos olen kirjoilla työpaikassa 200km ja jopa väärältä!joku toinen voi saada työpaikan itselleen jos irtisanon itseni...

jännittää vaan vietävästi jäädä työttömäks...tosin hoitovapaata olis vielä vuosi jäljellä...
 
Kuuluuko sinulle lomalta paluuraha? Onko se maksettu vaikka hoitovapaalla oletkin? Mulla on maksettu eli tarkoittaa sitä, että työnantaja odottaa minun palaavani takaisin töihin. Jos en palaa, joudun maksamaan takaisin lomalta paluurahan. Muutenhan irtisanoutuminen mielestäni onnistuu. Voithan varmistaa vielä liitostasi. Millä alalla olet? Itse olen kaupanalalla.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 13:47 Oona kirjoitti:
Kannattaa eka hoitovapaan jälkeen pitää kertyneet lomat pois ja kattoa, että saa myös lomarahat ja sitten vasta irtisanoutua!
mää jouduin pitämään lomat pois äitiysloman ja hoitovapaan välissä.talvilomakin maksettiin viikolla 8 sen ihmeempiä ilmotuksia...
joten ei taida olla lomia jäljellä ku hoitovapaan aikana ei kerry....

 
no kuulun metalliliittoon...
Vitsi ku jännittää on hankalaa...Jännittää kovasti :headwall:

en oo koskaan ollu työtön...
kouluaikana kävin ilta ja viikonloppu töis ja sinkkuna tein kahtakin työtä samaan aikaan...

Mitä mun tarttee ottaa työkkäriin mukaan kun ilmoitan itseni työttömäs....
Irtisanoutumisen jälkeen?<br><br>
 
Jos irtisanoudut työstäsi niin varaudu siihen että saattaa työkkäristä laittaa sulle karenssin. Entiselle työkaverilleni kävi näin, muutti poikaystävän luo toiselle paikkakunnalle eikä heillä yhteisiä lapsia niin työkkäri laittoi puolen vuoden karenssin. Sai kyllä töitä miltei samantien uudelta paikkakunnalta. Mieti ennen kun irtisanoudut, että oletko valmis töihin? Saattaa olla että saat nopeasti uuden työpaikan.
 
No en usko että vaativat kulkemaan 200 km:n päässä töissä, tai asumaan erillään puolisosta työpaikan vuoksi. Jos muutolle kerran on pätevä syy (miehen työ), niin en usko ainakaan kovin pitkää karenssia tuosta ropsahtavan.
 

Yhteistyössä