Isän hoito aikoo vaatia isyystutkimusta

  • Viestiketjun aloittaja huolestunut tytär
  • Ensimmäinen viesti
just
Alkuperäinen kirjoittaja huolestunut tytär:
Te ette tiedä mun isästä mitään ni turha selittää. Tiedoksi myös et tämä on sama narttu ei niitä ole enempää. Se asu hetken aikaa muualla kun saatiin se savustettua, mut muutti melkee samantien takasin tälle kylälle. Mut kyllä se viel huomaa ettei tääl kannata asua, kukaan ei haluu sitä tänne kun tietää mikä se on.
Niin, kaikki tietää et se on ollu sun isäsi salarakas ja kaikki säälii sitä naisraukkaa kun sekaantui sun öykkäri-luuseri-isään ja sen typerään, harhaluuloiseen perheeseen.
Tuskin kukaan sitä sympatiaa sille naiselle ilmaiseen kun kukaan ei jaksa alkaa teidän törvelöperheen kanssa riitelemään.
 
huolestunut tytär
Alkuperäinen kirjoittaja hih hih:
Ei ole omena kauas puusta pudonnut. Jos tarina on tosi, huolestunut tytär kuulostaa jopa isäänsä tyhmemmältä.
Sorry mut kato peiliin kun tuut aukoon asiasta josta et tiedä. Jos oid dun isä et nauras.
 
vai niin
ja tulevat elaritkin hoidetaan kelan kautta, eli ei ole lapselta ja äidiltä pois, jos isukkis jättää maksamatta, kun menevät sitten ulosottoon :D

ei raskaksi tulla kädestä pitämällä. muista kertoa se isukilles. vai vaahtootko sä täällä perintös menettämises takia?? :)
 
piu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tästähän tulis hyvätv-sarja , lisää vaan roolihahmoja ja joku luomaan tästä kässäri . Voi muuten sua isin-tyttö , alkaako sädekehä vähän hapettumaan siellä isin pään päällä.
Tää on oikeesti totta! Tästä nyt joku vääntämään kässäriä =) Minkälaisa muut hahmot olis?
 
aina kovemmin naurattaa
Osuva sananlasku: "Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa". Tähän tapaukseen soveltaen: "Yhdestä tyhmästä äijästä ja sen perheestä kärsii ilmeisesti koko kunta."
 
huolestunut tytär
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Siveelinen nainen, joka haluaa vielä lapselleen virallisen isän, halutaan ajaa pois?
Siveellinen? Hahhah, se on maailman likasin ihminen. Se haluu vaan nöyryttää mun isää joka ei koskaan tekis väärin missään asiassa. Ton vosun pitää pilata koko perheen elämä kun on niin ahne ja kakara!
 
piu
Alkuperäinen kirjoittaja huolestunut tytär:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Siveelinen nainen, joka haluaa vielä lapselleen virallisen isän, halutaan ajaa pois?
Siveellinen? Hahhah, se on maailman likasin ihminen. Se haluu vaan nöyryttää mun isää joka ei koskaan tekis väärin missään asiassa. Ton vosun pitää pilata koko perheen elämä kun on niin ahne ja kakara!
:LOL:

Eli ei ole väärin pettää aviopuolisoaan jonkun "vosun" kanssa, siittää lapsi ja sitten vielä jättää tämä lapsi oman onnensa nojaan kun on niin itsekäs, ettei viitsis ottaa vastuuta?

Sä oot aika hyvä provo ku sä jaksat, sivutolkulla, pitää yllä tätä! JATKA!! :D
 
hohhoi
Alkuperäinen kirjoittaja huolestunut tytär:
Ei saatana, tiesin et siit lehmästä koituu viel harmia. Siis hänen mielestä on vgäärin että isä ei maksa elatusmaksuja vaikka HÄN ite menee ja panee itensä paksuksi voi viddu sanon minä. Isä ei suostu ja ei sitä voi pakottaa. Täytyy vaa toivoo et juttu ei kyläl levii mut tietää sen ku siit ämmästä on kyse.. kiva. En saanu taas yhtään nukuttua ku pyörii mieles kokoajan tää.:(
ei taas tätä.....

kerro mulle miten voi itse mennä ja panna itsensä paksuksi?

Ja tarkista hei lääkitykses!
 
Ja isäshän ei ole tehny mitään väärää käydessään panemassa tätä parjattua naisparkaa? :eek: Kantakoot nyt vastuunsa, jos on kikkeliään uittanu ilman kumipukua ja näin ollen naisen raskaaksi saattanut. Jos isäsi ei ole isä tulevalle lapselle, se on helppo saada selville nykyisillä dna-testeillä.
Mitenkäs sitten suu pannaan, jos käy ilmi, että dna-testi osoittaa isäpapan olevankin tulevan lapsen isä? :snotty:
 
q
Alkuperäinen kirjoittaja huolestunut tytär:
Te ette tiedä mun isästä mitään ni turha selittää. Tiedoksi myös et tämä on sama narttu ei niitä ole enempää. Se asu hetken aikaa muualla kun saatiin se savustettua, mut muutti melkee samantien takasin tälle kylälle. Mut kyllä se viel huomaa ettei tääl kannata asua, kukaan ei haluu sitä tänne kun tietää mikä se on.
Sehän tässä sun tarinas onkin se "salainen" asia... kun et osaa selittää miten muka tuo nainen voi tulla raskaaks jos isäs ei oo pannut sitä.....???!!!

Sen takia haluaisin antaa sulle mahdollisuus selittää meille miten juttu oikein on....

Nyt saa vain sen käsityksen että sinä ja muu perhe on siinä uskossa että isäs ei ole mitään tehnyt vaikka "hoito vosu" on saanut sen lapsen...

Jossain tässä tarinassa on jotain mätää... ja tällä hetkellä vaikuttaa siltä kuin sinä olisit vaan kateellinen vosulle/vauvalle että hekin saisivat osan isän (sinun) rahoista...????

Sori vaan, mutta sun jutuista ei voikaan saada mitään selvää jos et osaa selittää kaikki tosiasiat!!!
 
jippii
Aivan ihanaa, että tulet saamaan uuden sisaren tai veljen !
Suuri perhe on ilo elämään =)
Ja kun vielä kaikki tulee suomen lain mukaan todistettua, niin sitten aikoinaan se perinnönjako on paljon helpomaa. Saatte kaikki lapset yhtä suuren osan isän perinnöstä, eikä tarvitse riidellä. Eikö ole loppujen lopuksi ihanaa ajatelle, että te kaikki lapset olette noinkin suuren miehen jälkeläisiä !!!
 
huolestunut tytär
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoi:
ei taas tätä.....

kerro mulle miten voi itse mennä ja panna itsensä paksuksi?

Ja tarkista hei lääkitykses!

Kuule mun isä näki sen baarissa aikonaan ja isä oli humalassa. Se ei usein juo. Ei ois halunut koskea siihen pitkällä tikullakaan ja ei ymmärrä mitä se vosu teki.
Jos et ymmär ni ei voi mitään mutta ei naurata mua. Menee omakin perhe elämä jo vituiks ku mietin isää.
Arvaat varmaan onko esim kiva nähä se muija esim kaupassa kun oon omien lasten kans siel ja miehen. Tosi kamalaa on ja oon alkanut inhoon kauppaan menookin tuon takii.
 
just...
Alkuperäinen kirjoittaja huolestunut tytär:
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoi:
ei taas tätä.....

kerro mulle miten voi itse mennä ja panna itsensä paksuksi?

Ja tarkista hei lääkitykses!

Kuule mun isä näki sen baarissa aikonaan ja isä oli humalassa. Se ei usein juo. Ei ois halunut koskea siihen pitkällä tikullakaan ja ei ymmärrä mitä se vosu teki.
Jos et ymmär ni ei voi mitään mutta ei naurata mua. Menee omakin perhe elämä jo vituiks ku mietin isää.
Arvaat varmaan onko esim kiva nähä se muija esim kaupassa kun oon omien lasten kans siel ja miehen. Tosi kamalaa on ja oon alkanut inhoon kauppaan menookin tuon takii.
Edelleen: tarkista lääkitykses tai hae apua.
 
täydellinen
Alkuperäinen kirjoittaja huolestunut tytär:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Siveelinen nainen, joka haluaa vielä lapselleen virallisen isän, halutaan ajaa pois?
Siveellinen? Hahhah, se on maailman likasin ihminen. Se haluu vaan nöyryttää mun isää joka ei koskaan tekis väärin missään asiassa. Ton vosun pitää pilata koko perheen elämä kun on niin ahne ja kakara!
Aikamoinen ihminen joka ei voi missään tehdä väärin!!!!
En edes minä ole niin hyvä ettei koskaan menis missään väärin!!!! ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja huolestunut tytär:
Kuule mun isä näki sen baarissa aikonaan ja isä oli humalassa. Se ei usein juo. Ei ois halunut koskea siihen pitkällä tikullakaan ja ei ymmärrä mitä se vosu teki.
Jos et ymmär ni ei voi mitään mutta ei naurata mua. Menee omakin perhe elämä jo vituiks ku mietin isää.
Arvaat varmaan onko esim kiva nähä se muija esim kaupassa kun oon omien lasten kans siel ja miehen. Tosi kamalaa on ja oon alkanut inhoon kauppaan menookin tuon takii.
Minä kun olen luullut aina että sukulaisten näkeminen on kivaa!
 
kysyjä
Alkuperäinen kirjoittaja huolestunut tytär:
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoi:
ei taas tätä.....

kerro mulle miten voi itse mennä ja panna itsensä paksuksi?

Ja tarkista hei lääkitykses!

Ei ois halunut koskea siihen pitkällä tikullakaan ja ei ymmärrä mitä se vosu teki.

Eli oli aivan tolkuttomassa humalassa, ettei ymmärtänyt mitä hänelle tehtiin ??
Niinkö ???
 
hohho
Alkuperäinen kirjoittaja huolestunut tytär:
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoi:
ei taas tätä.....

kerro mulle miten voi itse mennä ja panna itsensä paksuksi?

Ja tarkista hei lääkitykses!

Kuule mun isä näki sen baarissa aikonaan ja isä oli humalassa. Se ei usein juo. Ei ois halunut koskea siihen pitkällä tikullakaan ja ei ymmärrä mitä se vosu teki.
Jos et ymmär ni ei voi mitään mutta ei naurata mua. Menee omakin perhe elämä jo vituiks ku mietin isää.
Arvaat varmaan onko esim kiva nähä se muija esim kaupassa kun oon omien lasten kans siel ja miehen. Tosi kamalaa on ja oon alkanut inhoon kauppaan menookin tuon takii.
Hahha! Niimpä juu.... isälläs ei ollu mitään tekemistä asian kanssa. Miksi hän ei nosta syytettä raiskauksesta jos kerran niin tapahtu?
 
vieras
Onpa tällä ap:lla agressiivinen suhtautuminen asiaan!!! Kyllä mies pystyy housut jalassa pitään vaik olis kuinka kännissä! Ehkä ap:n kannattaa muuttaa vaikka Timbuktuun niin ei asia vaivaa... ;)
 
Voi ap, kyllä sinulla on nyt rankkaa. Oletko hakeutunut itse avun piiriin, esimerkiksi vertaistukitoiminnasta voisit saada asiantuntevaa apua ja muiden samaan tilanteeseen joutuneiden kokemuksia. Ehkä ne yöunetkin sitten helpottaisi.

Tässä muutamia nettiosoitteita vertaistukiryhmiin

http://www.isanihoitovainoaameita.org
http://www.isanionuskotonluottamusmies.fi
http://www.mietinkohtuuttomastivanhempienisukupuolielamaa.net
http://www.isinhoitojenaulastenuhassaolevat.com
http://www.kunnanvaltuutetuovatuusiaatelisto.ru


Sieltä voisit saada asiantuntevaa ja ystävällistä apua. Kyllä se päivä vielä sinullekin paistaa :hug: :hug: :(
 
piu
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja huolestunut tytär:
Kuule mun isä näki sen baarissa aikonaan ja isä oli humalassa. Se ei usein juo. Ei ois halunut koskea siihen pitkällä tikullakaan ja ei ymmärrä mitä se vosu teki.
Jos et ymmär ni ei voi mitään mutta ei naurata mua. Menee omakin perhe elämä jo vituiks ku mietin isää.
Arvaat varmaan onko esim kiva nähä se muija esim kaupassa kun oon omien lasten kans siel ja miehen. Tosi kamalaa on ja oon alkanut inhoon kauppaan menookin tuon takii.
Minä kun olen luullut aina että sukulaisten näkeminen on kivaa!
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja huolestunut tytär:
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoi:
ei taas tätä.....

kerro mulle miten voi itse mennä ja panna itsensä paksuksi?

Ja tarkista hei lääkitykses!

Kuule mun isä näki sen baarissa aikonaan ja isä oli humalassa. Se ei usein juo. Ei ois halunut koskea siihen pitkällä tikullakaan ja ei ymmärrä mitä se vosu teki.
Jos et ymmär ni ei voi mitään mutta ei naurata mua. Menee omakin perhe elämä jo vituiks ku mietin isää.
Arvaat varmaan onko esim kiva nähä se muija esim kaupassa kun oon omien lasten kans siel ja miehen. Tosi kamalaa on ja oon alkanut inhoon kauppaan menookin tuon takii.

Mutta koski nakillaan kuitenkin,heilutteli jopa hetken aikaa pesässä.
Halut taisi olla sittenkin huipussaan. ;)

 

Yhteistyössä