Isän läsnäolo synnytyksessä.

  • Viestiketjun aloittaja naurattaa
  • Ensimmäinen viesti
naurattaa
Vieläkin muutaman vuoden jälkeen naurattaa kun mieheni oli mukana synnytyksessä.
Kätilö toi ison ehkä n1,5 litrasen kannun vettä että saisin juoda välillä.No minulla oli
niin oksettava olo etten juonut mitään mutta mies jännitti niin kovasti että huomaamatta
joi kaiken.Sitten juuri kun olin ponnistamassa sanoi että pitää mennä vessaan.Kätilö sanoi ettei
nyt mihinkään enää mennä.Naurattaa vieläkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Tapetilla
naurattaa
[QUOTE="vieras";26460516]No hyvä jos sua naurattaa. Mites miehen kävi,pystyikö pidättämään ponnistusvaiheen ajan vai kävikö vahinko?[/QUOTE]

Pystyi pidättämään.
 
hihhii
ex miehellä oli hirvee krapula ku synnytin, sillä teki ilmeisesti vähän heikkoa kun ensin pyörtyi ja sen jälkeen laattas.. noh voimme tästä päätellä että ajoin ukon pois loppu synnytyksen ajaksi
 
hihhii
[QUOTE="Vieras";26460613]Olisin ajanut lopuksi elämää pois jos mieheni olisi minun synnytyksessä ollut krapulassa.[/QUOTE]

Noh, meijän tilanne olikin se et mies oli viettämässä kaverin polttareita ja varpajaisia, joten luvan annoin mennä juhlimaan ja viinaa ottamaan. Ei vaan ollut tiedossa ja arvattavissa että laitokselle lähtö tulee sitte seuraavana aamuna ja synnytyskin etenee niin nopeeta tahtia.
Ja siis tosiaan kun mies ei koko mun raskausaikana muuten juonut ollenkaan eikä ois noihinkaan lähteny jos oisin yhtään ollu vastahankaan. Itse vietin sitten sen illan tyttöjen kanssa hömppäillessä ja sain näin siis omaa laatuaikaa kavereiden kanssa ja mies omiensa =)
 

Yhteistyössä