Isäni sanoi mua läskiksi. BMI 24,5

  • Viestiketjun aloittaja hoh
  • Ensimmäinen viesti
hoh
että näin. letkautti sen muka vähän nauraen. ei muuten ollu eka kerta. olin teininä tikkulaiha. nyt olen sitten läski, bmi 24,5. aiemmin on sanonu, että miten oon voinu päästää itseni tällaiseen kuntoon. Silloin painoin 5 kg vähemmän kuin nyt.
 
ap
Ei mulla kyllä mitään lihaksia ole. On vatsamakkarat, kaksoisleukaa jne. Omasta mielestäni näytän, että olen normaalipainon ylärajalla, niinkuin olenkin. Että voishan sitä laihempikin olla.
 
miu
Mun isä kans välillä sanoo jotain tosi tyhmää kuvitellessaan olevansa hauska. Jotenkin ei niinku tajua loukkaavansa muita. Minua on kans sanonu paksuksi, vaikken mikään ylipainoinen ole myöskään.
Älä ota ittees
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja miu:
Mun isä kans välillä sanoo jotain tosi tyhmää kuvitellessaan olevansa hauska. Jotenkin ei niinku tajua loukkaavansa muita. Minua on kans sanonu paksuksi, vaikken mikään ylipainoinen ole myöskään.
Älä ota ittees
Sanoin, että on niin kuuma kokoajan. Isä siihen, että siks sulla on niin kuuma ku sä olet niin läski. Heh heh. Just 6 viikkoa sitten olen vauvanikin synnyttäny, että sanoin sille, että kuule tää kuumuus johtuu hormooneista.
 
tr
Ehkä isälläsi oli tarkoitus vähän herätellä huomamaan tilanteen kehittyminen. Ihmisillä jotka esimerkiksi viidessä vuodessa lihovat merkityksettömät 5 kiloa, on taipumus ottaa seuraavan viiden vuoden aikana 10 kiloa lisää.
 
Rukoilijasirkka
Ompas inhottava iskä. Ei oo muiden ihmisten asia alkaa huomautella painosta, sitäpaisti olet vielä normaalipainoinen. Monelle laihduttajalle toi on tavoitepaino.
 
miu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja miu:
Mun isä kans välillä sanoo jotain tosi tyhmää kuvitellessaan olevansa hauska. Jotenkin ei niinku tajua loukkaavansa muita. Minua on kans sanonu paksuksi, vaikken mikään ylipainoinen ole myöskään.
Älä ota ittees
Sanoin, että on niin kuuma kokoajan. Isä siihen, että siks sulla on niin kuuma ku sä olet niin läski. Heh heh. Just 6 viikkoa sitten olen vauvanikin synnyttäny, että sanoin sille, että kuule tää kuumuus johtuu hormooneista.
Joo, varmaan hän ajatteli vain olevansa hauska. Sulla on niin vähän aikaa synnytyksestäkin, et vielä on varmaan ylimääräistä vatsaa raskaudestakin. Ei kannata murehtia! Jos vaan pystyt, ni voit joskus isälles mainita, ettei tunnu kivalta kaikki sen vitsit. Mä en oo omalleni viittiny sanoo mitään, ku tiedän minkälainen huumorintaju sillä on, ni en nykyään ota itteeni enää.

(joskus teininä olin aivan shokissa kun mulla oli joku ihottuma mikä myöhemmin paljastui allergiareaktioksi ja mun isä sanoi mun poikaystävälle puhelimessa, ettei kannata tulla käymään, ku tytön naama on niinku petolinnun perse. Voi sitä teinihäpeää :D )
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja miu:
Mun isä kans välillä sanoo jotain tosi tyhmää kuvitellessaan olevansa hauska. Jotenkin ei niinku tajua loukkaavansa muita. Minua on kans sanonu paksuksi, vaikken mikään ylipainoinen ole myöskään.
Älä ota ittees
Sanoin, että on niin kuuma kokoajan. Isä siihen, että siks sulla on niin kuuma ku sä olet niin läski. Heh heh. Just 6 viikkoa sitten olen vauvanikin synnyttäny, että sanoin sille, että kuule tää kuumuus johtuu hormooneista.
No siitähän ne läskitkin sitten johtuu.
Voi elämän kevät, kun ihmiset kuvittelee, että synnytyksen jälkeen ollaan jo huomisin entisissä mitoissa.

Odotus kestää 9kk ja palautuminen vähintään saman ajan!
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mun äidillä oli kuulemma vatsa kuopalla jo synnytyssairaalassa ja painoi vähemmän kuin ennen raskautta lähtiessään sairaalasta.
Hui, kuulostaa huolestuttavalta... Oliko hän sairas? :eek: ;)

Sinun täytynee todeta, että koska äitisi on niin täydellinen, sinun täytyy olla saanut huono perimä isäsi puolelta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mun äidillä oli kuulemma vatsa kuopalla jo synnytyssairaalassa ja painoi vähemmän kuin ennen raskautta lähtiessään sairaalasta.
Äitisi siis laihtui raskausaikana. Se ei ole kovin yleistä eikä voida kai olettaa, että olet kuin äitisi, sinussa on kuitenkin puolet isääsikin....
Ja sen lisäksi olet täysin oma yksilösi!
Isäsi on moukka!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mun äidillä oli kuulemma vatsa kuopalla jo synnytyssairaalassa ja painoi vähemmän kuin ennen raskautta lähtiessään sairaalasta.
Hui, kuulostaa huolestuttavalta... Oliko hän sairas? :eek: ;)

Sinun täytynee todeta, että koska äitisi on niin täydellinen, sinun täytyy olla saanut huono perimä isäsi puolelta.
Joo olen sanonutkin, että olen tullut isäni pullukkaan sukuun. Ei mutsi sairas ollu, tarkka vain syömisistään.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Hjalmarska:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mun äidillä oli kuulemma vatsa kuopalla jo synnytyssairaalassa ja painoi vähemmän kuin ennen raskautta lähtiessään sairaalasta.
Äitisi siis laihtui raskausaikana. Se ei ole kovin yleistä eikä voida kai olettaa, että olet kuin äitisi, sinussa on kuitenkin puolet isääsikin....
Ja sen lisäksi olet täysin oma yksilösi!
Isäsi on moukka!
Niinpä...mutsi painoi 57 kiloa viimeisillään raskaana (mulla on neuvolakortti tallella) ja pituutta löytyy 170 cm.
 
TilkkuTyttö
Mun isä on sanonut kanssa samantyylisiä "asiantuntijalausuntoja" mulle erityisesti ekan raskauteni jälkeen. Olen ollut aina hoikka, ja hän kuulemma huolestui kun yhtäkkiä olinkin "lihonut". Muistutin häntä siitä miltä äitini ja hänen äitinsä ovat näyttäneet synnytyksien ja raskauksien jälkeen- kummallakin puolella sukua naiset ovat olleet aina raskausarpisia ja maha on jäänyt vähän pyöreäksi laihoillakin naisilla.
Olin siis hyvinkin normaalipainoinen kun nuo kommentit sain. Olen edelleenkin, ja hän on jatkanut kyseistä kommentoimista oikeastaan joka kerta kun olemme tavanneet. Pitäisi ilmeisesti näyttää samalta kuin näytin teininä, mutta se ei oikein ole mahdollista muuta kuin kauneusleikkauksen avulla...
 

Yhteistyössä