Isänpäivälahja ideoita?

  • Viestiketjun aloittaja "Mami-79"
  • Ensimmäinen viesti
"Mami-79"
Pää lyö tyhjää kuten tavallista, mitähän sitä keksisi lahjaksi tänä vuonna?

Viime vuodet ollaan lasten kanssa käyty valitsemassa miehelle joku kiva viinapullo Alkosta mutta nyt tahtoisin ostaa jotain muuta.
 
"Mami-79"
Eikö kukaan osaa auttaa, vinkatkaapas mitä itse ostatte?

Pukeutumisen suhteen on niin tarkka etten vaatteita uskalla ostaa, kirjoja ei ehdi lukemaan (5 lahjakirjaa odottamassa), herkkuja ei oikein voi syödä ja kahvimukejakin on tarpeeksi.
 
"Mami-79"
Ei sillä oikein parta kasva vaikka lähentelee jo keski-ikää, ja hierojalla käy säännöllisesti. Kiitos kuitenkin ideoista! Tämä on aina vaan niin hankalaa, joka vuosi sama virsi. Sen vuoksi se viski/konjakkipullo on ollut niin helppo mutta kun en tahtoisi joka kerta samaa lahjaa antaa.
 
voi isänpäivä
Näistä mun mies olisi varmaan iloinen:
- Lahjakortti valokuvaamoon, voisi käydä esim. isä+lapset tai isoisä, isä+lapset kuvassa.
- Jaloviina extra -pullo
- Lehtitilaus
- Lahjakortti auton käsinpesuun ja vahaukseen
- 15 paria samanlaisia sukkia (voi laittaa kerralla koko sukkavalikoiman uusiksi ja on helppo löytää parit)
- Uusi tyyny ja/tai peitto
- Kokoelma erikoisoluita
 
aaapeeee
:D Kukkapuskahan olisi oikein oiva isänpäivälahja jos asuttaisiin muualla kuin Suomessa, ei taida uskaltaa sillä kohta olis sossut ja polliisit ovella... Pitää miettiä noita muita ehdotuksia!
 
kgkikfjsdjos
Tänä vuonna kolme maustettua teetä ja teesiivilä-> teehifistelijä.
Ekan kerran tuli lapsi viikkoo ennen isänpäivää....tuohon ei taideta nyt keretä ilman ennakkovalmisteluja. Lahjakortti suosikkiverkkokauppaan, - vaatekauppaan jne.
Kerran 6 suklaasuukkoa.
Heijastin ja turvaliivit 2 kpl, toinen autoon, toinen käyttöön.
Pipo.

Ehdoton ei: vaatteet, sukat, kengät, kellot, atk-roina, laukut tjms.
 
"ccc"
Tänä vuonna kolme maustettua teetä ja teesiivilä-> teehifistelijä.
Ekan kerran tuli lapsi viikkoo ennen isänpäivää....tuohon ei taideta nyt keretä ilman ennakkovalmisteluja. Lahjakortti suosikkiverkkokauppaan, - vaatekauppaan jne.
Kerran 6 suklaasuukkoa.
Heijastin ja turvaliivit 2 kpl, toinen autoon, toinen käyttöön.
Pipo.

Ehdoton ei: vaatteet, sukat, kengät, kellot, atk-roina, laukut tjms.
Itse ainakin miehenä haluaisin juuri atk roinaa. Kauhea nalkutus aina kun ostan vaikka uuden emolevyn.
 

Yhteistyössä