Isänpäivälahjasta ;D

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:
ei nää palstamammat anna puolisoilleen isänpäivälahjaa....eihän se puoliso ole heidän isä.....ja varsinkaan seksiä.....miksi nyt antaa isänpäivänäkään jos ei anna muulloinkaan? :D
pointti on siinä, että sitä ei anneta minkään merkkipäivän takia lahjaksi.
 
:D
Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:
ei nää palstamammat anna puolisoilleen isänpäivälahjaa....eihän se puoliso ole heidän isä.....ja varsinkaan seksiä.....miksi nyt antaa isänpäivänäkään jos ei anna muulloinkaan? :D
Tai sitten se seksi on ihan yhteinen nautinto eikä mikään ihmeen lahja toiselle. Molemmathan siinä saa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:
ei nää palstamammat anna puolisoilleen isänpäivälahjaa....eihän se puoliso ole heidän isä.....ja varsinkaan seksiä.....miksi nyt antaa isänpäivänäkään jos ei anna muulloinkaan? :D
Annoin mä isänpäivälahjan puolisolleni, lasteni isälle.
Itseäni en käärinyt pakettiin ja laittanut rusettia päälle. En ole niin ala-arvoinen.
 
Itse en ole koskaan ymmärtänyt tuota "seksiä lahjaksi" käsitettä. Minun mielestä seksiä harrastetaan ihan vaan silloin kun molempia haluttaa ja molemmat pystyvät. Mahdollisesti myös isänpäivänä tai syntymäpäivänä, mutta ei sen "takia". En vain pidä ajatuksesta, että seksiä jotenkin "kuuluisi" tai jopa olisi pakko harrastaa tiettyinä tapahtumina.

Muutenkin seksi ei mielestäni liity isänpäivään mitenkään muuten kuin että sitä on todennäköisesti harrastettu kun on tätä miestä isäksi "tehty". Isänpäivä on perhejuhla, jolloin ollaan lasten kanssa. Annetaanko muilla joululahjaksikin seksiä? Ehkäpä sitä annetaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:
ei nää palstamammat anna puolisoilleen isänpäivälahjaa....eihän se puoliso ole heidän isä.....ja varsinkaan seksiä.....miksi nyt antaa isänpäivänäkään jos ei anna muulloinkaan? :D
Tai sitten se seksi on ihan yhteinen nautinto eikä mikään ihmeen lahja toiselle. Molemmathan siinä saa.

Ja kuka tämän oivaltaa niin ymmärtää ettei seksiä tarvitse harrastaa velvollisuudesta vaan juuri nautinnon takia.....
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Kuinka moni antoi miehelleen pesää isänpäivälahjaksi? ;D
Minä ainakin :) Ilmainen ja mielekäs lahja!
niin ja tosiaan lisään, että lahja josta molemmat voivat nauttia ja hyötyä :) Eihän sen tarvitse olla vain lahjansaaja joka lahjastaan saa nauttia! Oli se lahja mikä hyvänsä! :)
 
:D
Mun mielestä seksi ei oo mikään lahja. Sitä harrastetaan silloin kun haluttaa ja on "tilaisuus". Jos silloin sattuu olemaan isänpäivä, joulu tai syntärit, niin ei se muuta seksiä lahjaksi. Hassu ajatuskin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Mun mielestä seksi ei oo mikään lahja. Sitä harrastetaan silloin kun haluttaa ja on "tilaisuus". Jos silloin sattuu olemaan isänpäivä, joulu tai syntärit, niin ei se muuta seksiä lahjaksi. Hassu ajatuskin.
silloin voikin olla erilaista seksiä kuin mitä arkena normaalisti on...voi kokeilla uusia juttuja...lisämausteita kehiin kehitellä.....
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Mun mielestä seksi ei oo mikään lahja. Sitä harrastetaan silloin kun haluttaa ja on "tilaisuus". Jos silloin sattuu olemaan isänpäivä, joulu tai syntärit, niin ei se muuta seksiä lahjaksi. Hassu ajatuskin.
peesi
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
niillä meni herneet nenään ja poskionteloihin jotka eivät antaneet miehellensä seksiä isänpäivänä ;) *hih*
:D Melkoista ylitulkintaa täällä taas.

Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Mun mielestä seksi ei oo mikään lahja. Sitä harrastetaan silloin kun haluttaa ja on "tilaisuus". Jos silloin sattuu olemaan isänpäivä, joulu tai syntärit, niin ei se muuta seksiä lahjaksi. Hassu ajatuskin.
silloin voikin olla erilaista seksiä kuin mitä arkena normaalisti on...voi kokeilla uusia juttuja...lisämausteita kehiin kehitellä.....
Ei se uuden kokeileminen mitään merkkipäivää silti vaadi.
 
Vieras
Seksiä lahjaksi, voisko olla mitään alentavampaa. En anna ja en KOSKAAN toivois että mieskään antais vaan siksi, kun nyt on sellainen päivä, että tarttee antaa? Lahjaksi? Mitä viddua?
 

Yhteistyössä