Isänpäivälahjat

Olemme lasten kanssa tehneet mm; silkkikaravatin, tyynyliina ja paita painettu, kirjanmerkki, spaghetti purkki maalattu, lahjakortti isukille hemmotteluun kotona.
Tässä muutamia mitä muistui mieleen :)
 
hip
lapset tekee tarhassa jotain kivaa. Itse olen aina haaveillut hienoista lahjoista, mutta isänpäivän tullessa ei jostain syystä olekaan yhtään ylinmääräistä rahaa. :( Joten taitaa mies joutua tyytymään pusuun ja hemmotteluun.
 
Aika pietekin lasten kanssa voi tehdä iskälle oman posliinimukin.... siis ostaa valkoinen muki ja antaa lasten piirtää siihen posliinitusseilla iskän kuvan tms. Tussit kestää konepesun yms.
 
Mä ajattelin ostaa isukille uuden kravaatin. Tuli kesällä ilmi että tarviis uuden, neutraalin sävyisen mutta kuviollisen. Sellaisen joka sopii kaikkeen.

Sitten mä ostan hänen oman toiveensa mukaisesti pullollisen Rob Roy -viskiä josta hän kovasti pitää, eikä ole kovin kallistakaan.
 
Taikataikinasta tehtiin muutama vuosi sitten sydämen muotoinen taulu,johon painettiin pienen käden kuva.Siitä tuli hieno taulu,joka on tallessa vieläkin.Itse hankin miehelle hänen harrastukseensa (metsästys) liittyvää tavaraa,mutta on partavedet ja kalsaritkin annettu lahjaksi joskus.Tänä vuonna lahjasuunnitelmat vielä avoinna. :)

 
isänpäivälahjan tekee lapsi hoidossa+ehkä jotain pientä. Omalle isälle laitan varmasti taas 10 vkon kestoloton (muistamme sitten toisiamme seuraavat 10-viikkoa ainakin lauantai-iltaisin.Tällä on jo pitkät perinteet ja hyväksi havaittu lahja.
 
Molemmille niin omalle isälleni kuin lapsen isälle ostan T-paidan, otan neidistä tuoreen kuvan, teen jonkinmoisen sommitelman ja printtaan kuvan+päivämäärän+isänpäivätoivotukset ja silitän paitaan kiinni. Nyt on vuorossa 1. isänpäivä ja ajattelin tehdä tästä jokavuotisen jutun. Kuvista on sitten kiva katsoa, miten on typykkä kasvanut.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2005 klo 14:17 hip kirjoitti:
lapset tekee tarhassa jotain kivaa. Itse olen aina haaveillut hienoista lahjoista, mutta isänpäivän tullessa ei jostain syystä olekaan yhtään ylinmääräistä rahaa. :( Joten taitaa mies joutua tyytymään pusuun ja hemmotteluun.
Voi kuule, ei sen lahjan tartte mitään suurta olla :hug: Meidän isin paras lahja on ne lasten omat tekeleet, ja se kun lapset vievät aamupalan isille sänkyyn =)
 
Kirsi -74
Lapset on vielä niin pieniä, että isompi on yleensä väsännyt jonkun kortin. Minä itte ostan isälleni ja miehelleni jotain tarpeelista tai muuten ajankohtaisen sopivaa. Tänä vuonna mies saa kirjan (alemyynnistä löytyi hyvä) ja oma isä sukat ja teleskooppimakkaratikun. Appi saa samanlaisen makkaratikun ja mies osta jotain lisäksi, yleensä arpa tai vastaavaa.

Aiemmista lahjoista mainitsen muutaman: kalsarit, nahkakäsineet, kalenterin ja hatun.
 
Kati74
Meillä on tänä vuonna eka isänpäivä. Olen ostanut pyjaman, kun sellaisessa viihtyy aina iltaisin. Toinen vaihtoehto olisi ollut kerrasto, koska lenkkeilee paljon.

Vaihtoehtoja olisi sitten vielä jalkarasvaus+-hieronta ja hieronta muutenkin. Hemmottelu miellyttää miestäkin - ainakin meillä!
 
Catnip
Viimeksi sai uuden sahkovatkaimen/sauvasekoittimen. Mies leipoo naes kakkuja ja rikkoi edellisen vatkaimen. Olinpa kerrankin kaytannollinen, yleensa en ole isainpaivana ihan noin "ostetaan mita tarvitaan" linjalla, vaan esim partavesi tai EdT on tullut monesti annettua lahjaksi (tietenkin joku tuoksu mika saa minulta jalat alta, miehelta en kysele, itseani vartenhan mina ne ostan... ;)).
 
kyllä tosi kiva ja ikimuistoinen isänpäivälahja on se kun ostaa joko kipsimassaa tai sitä muovailuvahan tyylistä massaa joka kovettuu. jos lapsia yksi sitä halvemmaksi tulee, eli eikun muovailemaan kehysten kokoinen alue ja siihen pyytää lasta läppäämään joko kätensä tai jalkansa. sehän sievästi siinä sit kovettuu noin vrk, joten eikun kovettunut esim. lapsen herttainen jalan kuva kehyksiin ja pakettiin ja toivottavsti ukkilassa seinälle!! on ukille muistoa kerrakseen :saint:
 

Yhteistyössä