ISÄT!! Onko lapsen syntymä pilannut parisuhteenne?

Miksi?
Mun mieheni pelkää, että lapsen syntymä kaataa tämän(kin) suhteen, kuten hänen edelliselle suhteelleen kävi.
Mitä mieltä olette, onko mieheni pelko aiheellinen??
Muuttuuko nainen hirviöksi nimeltä äiti lapsen syntymän jälkeen??<br><br>
 
sinisilmäinen
Ei se suhdetta pilannut. Toi vaan esiin sen puutteet tai miehen kypsymättömyyden oikeataan. Se olikin sellainen Carrols-mies "kasva isoksi, älä aikuiseksi"
Ihana lapsi, mies sai mennä..
 
mies
Ei todella ole pilannut suhdetta,sehän on elämän ihaninta aikaa.
Seksielämällekin lapsen syntymän jälkeinen aika on parasta aikaa.En ymmärrä mitä mies voi elämämältään enempää toivoa!
 
suhde ei varsinaisesti ole mennyt vielä reisille mutta paremminki vois mennä.Seksi elämässä ei todellakaan ole kehumista tai eikoistaan edes mitään kerrottavaa koska semmosta ei ole ollut lapsen syntymän jälkeen eikä edes tiedossa.Raskauden aikana kyllä oli ja olin jopa yllättynyt koska vaimoke ei ole ollut mikää nymfo niin tuli vähän yllätyksenä että ku kaks kertaa päivässäkin jopa.Mutta syntymän jälkeen ei sit olekka kuulunu.Vihjannut olen ja herneet on aiana vetänyt nenään ja vastaus on että ei vielä tässä vaiheessa.*missäs sitten?sitten ku lapsi muuttaa pois kotoota vai?*-7kk tytön isä-
 
huonontanu on
ei ehkä pilannut, liian voimakas ilmaisu, mutta vaimosta on tullu hiukan laiska, minä saan tehdä 75% kotitöistä ja hoitaa pojan. Vaimon paino on noussut yli 20% ja se kaikki on tullut keskivartalo-pakarat-alueelle. Vaimon alapää kärsi pahasti synnytyksessä ja sen kyllä seksissä huomaa, rouvalla on kahdet pallot mutta niistä toisia ei ole ikinä kokeillut ja toiset oli käytössä kaksi päivää. Kuten edelliselläkin, seksielämä kuivuu kokoon. Jos olen ottanu alkoholia niin turha edes yrittää, tuntuma on niin heikko että en edes laukea, selvinpäinkin saa rynkyttää ihan liian kauan. Tosin tämä ongelma yleensä ratkeaa sillä kun seksiä on kerran kuussa niin laukeaa helpommin. Ja tietysti parisuhteeseen vaikuttaa sekin kun pääsee niin harvoin kaksin mihinkään kun isovanhemmat asuvat melko kaukana (>140km), joten eipä rouva enää minua varten laittaudu, kotona kuljetaan "mummopökät" jalassa ja jos työkavereiden tai kavereiden kanssa lähtee kaupungille niin kyllä stringit tai hot pantsit on heti jalassa. Eli lyhyesti, ennen suhde 9, nyt ehkä 6
 
haara rahastaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2007 klo 14:00 merenneitonen kirjoitti:
Kiitos vastauksista!!
Meille on nyt tulossa vauva, näin kävi, ja lupasin miehelle olla muuttumatta hirviöksi! ;)
Yks akka panetti itsensä tahallaan
paksuksi liikemiehelle vain sen takia että se tienas hyvin.

No eihään siitä mitään tullu.
Akka pellolle ja sillee.

Tarinan opetus on että
haara rahastajia riittää aina.

:LOL: :LOL: :LOL:
 
no no
Onpa toi edellinen epäkypsä ihminen.

Itse en ainakaan voi kuvitella että joku nainen tosissaa valitsisi jonkun miehen vain rahan takia.

Tosin onhan se ihan kiva että mies tienaa.
Kyllä sille mieluummin anteleekin kun se ostaa kaikkee kivaa ja ison talon.

 
naikkonen
Mun mielestä miehessä olennaine osa on paljonko tienaa.

Mä en ainakaan korvaani lotkauttais sellaselle joka
ei tienaa väh. 4000?.

Tyhjätaskujen kanssa on turha ruveta pyöriin jos on tyylikäs nainen.


Mun mielestä kaikki jolla on peeaa mies on luusereita.

Jos ei rahaa heru niin meillä ainakin loppuu seksi siihen paikkaan ja näinhän tekee joka lyyli.

Mun exä jäi työttömäksi ja heivasin sen välittömästi kierrätykseen.

Ainut vika on että elarit on pienet koska ei tienaa.

No opin kerrasta...

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2007 klo 15:20 haara rahastaja kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2007 klo 14:00 merenneitonen kirjoitti:
Kiitos vastauksista!!
Meille on nyt tulossa vauva, näin kävi, ja lupasin miehelle olla muuttumatta hirviöksi! ;)
Yks akka panetti itsensä tahallaan
paksuksi liikemiehelle vain sen takia että se tienas hyvin.

No eihään siitä mitään tullu.
Akka pellolle ja sillee.

Tarinan opetus on että
haara rahastajia riittää aina.

:LOL: :LOL: :LOL:
VOI ETTÄ KUN SUA KÄY SÄÄLIKSI!!!! :LOL: :LOL:

SÄ OOT VARMAAN KOKENUT NIIN KOVIA KUN SÄ OOT TÄÄLLÄ KOKO AJAN KOMMENTOIMASSA TON TYYLISILLÄ KOMMENTEILLA..... TAIS VAIMOS HEITTÄÄ SUT PIHALLE JA SAMALLA VIEDÄ SUN RAHAT KUN OLIT NIIN SÄÄLITTÄVÄ!!! :LOL:

ETKÖ SÄ JO OO TAJUNNU ETTÄ KAIKKI TUNTEE SUT JO TÄÄLLÄ TOSI HYVIN JA SUNT TEKSTI ON SITÄ SAMAA KOKO AJAN..... ME PSYKOLOGILLE JUTTELEEN KUN SULLA SELVÄSTI ASIOITA JOTKA PAINAA, MUUTEN SUSTA TULEE JUST TOMMONEN SÄÄLITTÄVÄ, KATKEROITTUNUT MIES JOLLA EI OLE MUUTA ELÄMÄSSÄ KUIN KAKSPLUSSAN KESKUSTELUPALSTA MINNE VOI MENNÄ PURKAUTUUN KUN EI OLE KETÄÄN MUUTAKAAN.

MUTTA EI SE SUN PAHA OLO LÄHDE SILLÄ ETTÄ KOKO AJAN OLET TÄÄLLÄ HAUKKUMASSA NAISIA SIITTÄ KUN NE EI ANNA MIEHILLENSÄ TARPEEKS TAI NE ON AINA RYÖSTÄMÄSSÄ MIEHENSÄ RAHAT.......

KÄY SUA VAAN SÄÄLIKS KUN SÄ KOKO AJAN VALITAT SAMOISTA ASIOISTA TÄÄLLÄ JA OLET SELVÄSTI KATKEROITUNUT IHMINEN..................... MEE HOITOON!!!
 

Yhteistyössä