Isien kommentteja?

  • Viestiketjun aloittaja masentunut äippä
  • Ensimmäinen viesti
masentunut äippä
Kertokaa te isit jotka täällä sivuilla käytte että mitä tarkoittaa kun mies sanoo että haluaa joka ilta lähteä autolla ajelemaan kun hermoja niin kiristää kun on joutunut koko päivän olemaan kotona!?!? Minä ja lapsemme (1,6v) käymme vissiin sitten niin paljon hermoille..
Kun koitan miehelle puhua..siitä ettei suhde toimi niin vastaukset ovat "nii,i.." tai "juu,u" ja keskustelu jää siihen..
Miten tässäkin toimia!?!?
Ja sitten sanoo haluavansa toisen vauvan..miten helv. jos hermot ei kestä muutenkaan..
Olen jo epäillyt toiset naiset ja kaikki mahdolliset ja alan jo olla aivan loppu!!! :'(

Olenko epätoivoinen jo kun tänne eksyin kirjoittamaan..!? :ashamed:
Olen vain niin alla päin..miksi minun sitten pitäisi jaksaa!?
Koska olen nainen vai..ei ei..
 
hep!
omasta kokemuksesta:
jos uusi isä on iältään nuori niin luulisin sen olevan vain kasvukipua pojanklopista miehen aluksi, tunnistan oireet noin 7 vuoden takaa. minulla tuota vaihetta ei kestänyt kuin alle vuoden päivät(työttömyysaika); oli vain helponpi ajatella omaa roolia perheen kasvattajana ja leivän kotiinkantajana(lue:alemmuuskompleksi epäonnistujana kun ei ollut isillä rahaa ja työtä) yksin. Olin tuolloin työtön(elämäni ainoat 6-8kk työttömänä). Jos miehesi on muutoin kunnollinen, niin eiköhän tuo mene ohitse; mies vain kaipaa joskus hiljaisuutta selventääkseen asioita omassa putkiverkostossaan(aivoissa)
:hug:

Nyt olen lukenut inssiksi-> vakityöpaikka ja vapaa-ajat vietän perheen kanssa

tsemmppiä
 
no..... olisiko mahdollista että elämän muutos kyllästyttää? kaikki vanhat asiat on lapsen myötä muuttunut, mikä on ymmärretävää! lapsi on ihana, mutta muuttaa asioita pirusti, ja varsinki naista! se voi kestää hetken ennen ku menee ohi ja tilanteeseen tottuu mutta mennee varmasti ;)
 

Yhteistyössä