Islan veljelle nimi-ehdotuksia

  • Viestiketjun aloittaja alkuperäinen
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
mun mielestä Islan veljelle sopii kansainvälinen nimi, jonka kirjoitusasussa ei ole vierasperäisiä kirjaimia ja jossa on s-kirjain tai muuten ei mitenkään ns. perinteinen Teppo tai Matti yms..

en tiedä onko nämä kaikkien mielestä sellaisia mutta mun mielestä sopisi esim.

Elias
Thomas
Luukas
Evert
Edvin
Evald
Valter
Aaron

esim ne
 
anteeksi asiattomuuteni
Alkaako teidän sukunimi m-kirjaimella? Silloin sisko olis Isla M. Olis mainiota, jos veljestäkin muodostuis sitten sukunimen kanssa joku vänkä sana.

Jos sukunimi ei ala m-kirjaimella, niin onneks on toivoa, että tyttö menee naimisiin ja sitten siitä tulee islam. Ei se mitään haittaa, mutta hassuahan se on. Vähän kuin Anu S.

No mutta: jonkun ehdottama Edvin on aika hauska ja sopisi Islan kanssa.
 
1
[QUOTE="mä";22244297]Ohto on minun ehdotukseni. Tai Oula. Meillä on myös Isla, ja jos vielä joskus tulisi (vaan ei tule) veljeä, niin Ohto olisi siitä tullut.[/QUOTE]

Ohto on kyllä ihana nimi myöskin :) Kiitos!
 
1
[QUOTE="vieras";22244982]mun mielestä Islan veljelle sopii kansainvälinen nimi, jonka kirjoitusasussa ei ole vierasperäisiä kirjaimia ja jossa on s-kirjain tai muuten ei mitenkään ns. perinteinen Teppo tai Matti yms..

en tiedä onko nämä kaikkien mielestä sellaisia mutta mun mielestä sopisi esim.

Elias
Thomas
Luukas
Evert
Edvin
Evald
Valter
Aaron

esim ne[/QUOTE]

Ihania nimiä kyllä monta, Thomas ei ole ihan mun makuun mutta muut on ihania eikä mun makuuni liian erikoisia, kiitos! :)
 
1
Alkaako teidän sukunimi m-kirjaimella? Silloin sisko olis Isla M. Olis mainiota, jos veljestäkin muodostuis sitten sukunimen kanssa joku vänkä sana.

Jos sukunimi ei ala m-kirjaimella, niin onneks on toivoa, että tyttö menee naimisiin ja sitten siitä tulee islam. Ei se mitään haittaa, mutta hassuahan se on. Vähän kuin Anu S.

No mutta: jonkun ehdottama Edvin on aika hauska ja sopisi Islan kanssa.
Ei ala sukunimi M-kirjaimella ja naimisiinmennessähän voi pitää tyttönimensäkin jos haluaa :D

Tuo Edvin on kyllä ihana :)
 

Yhteistyössä