Iso kivi vierähti sydämeltä

Tässä on tämä kevät kituutettu ja laskuja siiretty aina seuraavalle kuulle...
Asiat näytti jo tosi synkiltä.
Vakuutus yhtiö vitkutteli päätöksen kanssa.
Ja tänään se tuli jees!!!
Saadan lainantakaisin maksu turvasta korvauksia yli puolen vuoden ajalta kun olen ollut tapatrurman takia sairaslomalla.....
Huomenna saan tuon lasku pinon pois.
Ja pääsee normaali arkeen kiinnni. Toki joutuu elämään niukasti, mutta saa pakolliset menot hoidettua eikä tarvitse stressata miten selviytyy vaikkei mihinkään ylelisyyteen varaa olekkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: kauris75
"äippyli"
Mulla on diabetes ja kävin kuukausi sitten kontrollilabroissa. Yllättäen yövirtsasta mitattu albumiinin eritys oli reilusti koholla (pitäis olla alle 20, mulla oli 65, aina aiemmin ollu 1-3). Sovittiin kontrolli tälle viikolle ja.... Arvo oli 3! Edellinen tulos oli virhe, joka johtu menkoista!!!!! Eli menkkojen aikana ei tota testiä pitäis tehdä, kun se antaa väärän tuloksen, mut eihän kukaan ollu muistanu mulle sitä sanoa. Jos ois vielä ollu korkea arvo, oisin joutunu alottaa jonkun verenpainelääkityksen munuaisen vajaatoiminnan minimoimiseksi ja aikaa myöten (ilmeisesti kymmenen tai kymmenien vuosien päästä olis ollu dialyysi tai munuaissiirre edessä). Voi että mä olen onnellinen!!!!! :) Sadepäiväkin alkoi näyttää oikein ihanalta!
 
  • Tykkää
Reactions: iipa

Yhteistyössä