Iso penis -asiasta!

  • Viestiketjun aloittaja namumelli
  • Ensimmäinen viesti
Seksikeskus on aivoissa
Tajuaakohan ihmiset milloinkaan sitä, että ihmisen tärkein sukupuolielin on aivot. Ilmeisestikin alkuperäinen kirjoittaja on ajatellut aivoillaan niin paljon isoa kalua, että hänelle on tullut siitä addiktio eli riippuvuus. Hän ei selvästikään edes halua muuttaa ajatusta muuksi, vaan on antanut itselleen oikeuden, että hän saa haaveilla isosta kalusta ja hän on selvästi on päättänyt, että hänen on saatava isoa kullia. Jos taas hän päättäisi, että hän tyytyy nykyiseen, hänen pitäisi vain "ohjelmoida" ajatuksia toiseen suuntaan. Ei ehkä tapahdu hetkessä, muttei se mahdotontakaan ole.

Iso penis ei välttämättä lainkaan takaa hyvää seksiä. Jos nainen ei ole kiihottunut, reikään saa työntää vaikka kuinka isoa ja se joko sattuu tai ei oikein tunnu miltään, koska keho ja mieli eivät ole vielä valmiit ottamaan vastaan isoa melaa.

Tässä keskustelussa on nyt hehkutettu pelkkää pitkää ja paksua kalua. Kuitenkin samanaikaisesti muissa keskusteluissa valitetaan, kun mies ei osaa esileikkiä, ei osaa antaa hellyyttä eikä osaa kosketuksellaan osoittaa, miten tärkeä nainen on ja miten ihanaa miehestä on huomioida naisen halut. Näissä kokonaisvaltaisissa jutuissa miehen kalu on vain pisara meressä.

Jos naisen pääasiallinen kiihoittumispaikka on klitoris, isokaluisenkin miehen hätäinen itsekeskeinen seksi ei välttämättä kiihota naisen klitorista siltä osin lainkaan, jollei huomioida sitä, mikä asento naisen kannalta olisi mahdollisimman paljon klitorista stimuloiva.
 
namuliini
Oon kerran saanut kunnon isoa kyrpää, ekalta jätkäkaverilta. Pakko myöntää että teki harvinaisen gutaa. Nykyisellä on ihan hyvänkokoinen ja ennen kaikkea osaa käyttää sitä. Vaan kyllähän sitä haaveilee että vielä kerran sais oikein kunnon melaa, sellaista joka täyttää pillun kokonaan ja saa olon syntiseksi kun ei voi kunnolla edes liikkua tai sattuu. Siinä on jotain kiihottavaa, kun on vaan pakko alistua miehen oikkuihin ja levittää jalat kunnolla että kyrpä mahtuu liikkumaan..
 
äly hoi!
Alkuperäinen kirjoittaja namuliini:
Oon kerran saanut kunnon isoa kyrpää, ekalta jätkäkaverilta. Pakko myöntää että teki harvinaisen gutaa. Nykyisellä on ihan hyvänkokoinen ja ennen kaikkea osaa käyttää sitä. Vaan kyllähän sitä haaveilee että vielä kerran sais oikein kunnon melaa, sellaista joka täyttää pillun kokonaan ja saa olon syntiseksi kun ei voi kunnolla edes liikkua tai sattuu. Siinä on jotain kiihottavaa, kun on vaan pakko alistua miehen oikkuihin ja levittää jalat kunnolla että kyrpä mahtuu liikkumaan..
niin just, voi pyhä yksinkertaisuus...
akka maata rötköttää jalat levällään pystymättä tekemään mitään!
Siinäkö sen suuren melan autuus on. Voi että te ootte tyhmiä!
 
Miesh_
Alkuperäinen kirjoittaja Jena:
Alkuperäinen kirjoittaja TmH37:
Jena, jos kiinnostaa niin täällä olisi yksi halukas, kyvykäs ja varattukin...
Joo, ja sitten tositoimissa lerpahtaa puolessa minuutissa...
Pitihän se arvata, että joku rassukka alkaa täällä mainostaa itseään.

Yhtä arvattava ja ikäväkin on Jenan kommentti. Ilmeisesti on miehen asia hoitaa seksissä kaikki: nautinto, seisokki, orgasmi. Naisen tehtävä on vain nauttia. Aika 50-lukulaista.

Siis jos nyt ylipäänsä Jena on nainen.
 
Jena
Alkuperäinen kirjoittaja Miesh_:
Alkuperäinen kirjoittaja Jena:
Alkuperäinen kirjoittaja TmH37:
Jena, jos kiinnostaa niin täällä olisi yksi halukas, kyvykäs ja varattukin...
Joo, ja sitten tositoimissa lerpahtaa puolessa minuutissa...
Pitihän se arvata, että joku rassukka alkaa täällä mainostaa itseään.

Yhtä arvattava ja ikäväkin on Jenan kommentti. Ilmeisesti on miehen asia hoitaa seksissä kaikki: nautinto, seisokki, orgasmi. Naisen tehtävä on vain nauttia. Aika 50-lukulaista.

Siis jos nyt ylipäänsä Jena on nainen.
Ei olut minun kirjoittamani tuo kommentti....
 
Jena
Miesh.: "Siis jos nyt ylipäänsä Jena on nainen."

Voi sentään, miesh.
Ikävää kun aiheutan sinulle päänvaivaa.
Joudut siellä pohtimaan olenko nainen vai en.
Luulisi tosin aikuisella ? miehellä olevan tärkeämpääkin tekemistä..... :)
 
Mieshhh_
Alkuperäinen kirjoittaja Jena:
Miesh.: "Siis jos nyt ylipäänsä Jena on nainen."

Voi sentään, miesh.
Ikävää kun aiheutan sinulle päänvaivaa.
Joudut siellä pohtimaan olenko nainen vai en.
Luulisi tosin aikuisella ? miehellä olevan tärkeämpääkin tekemistä..... :)
Et voi kuvitella niitä unettomia öitä, joita tämä aikuinen (???) mies (????) on saanut viettää.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarmuus.
 
Miehille kova kolaus
Minusta tämän aiheen tiimoilla on ollut vuosikaudet jo ihan liikaa hyssyttelyä, miesten herkän itsetunnon suojelemiseksi. Kyllä se nyt vaan niin on että isompi ja paksumpi tuntuu paremmalta. Pituus ei niin hirveästi merkkaa, kunhan on ainakin keskimittaa. Eli miehellä olisi mukava olla iso kalu.

Mutta kaikille ei ole tietysti suotu sitä suurta melaa, ja pienikaluiset joutuu sitten kompensoimaan kaikenlaisella muulla kikkailulla, mikä on tietysti naisen kannalta ihan hyvä. Mutta en enää viitsi osallistua tähän kollektiiviseen lässytykseen kuinka koolla muka ei ole väliä, ainoastaan sen takia ettei jollekin pienimunaiselle tule paha mieli.
 
medium-koko
Saahan sitä sanoa, mutta kuinka paljon paremmaksi paikaksi maailma muuttuu siitä, jos yhä useampi nainen ottaa asenteeksi sen, että miehellä pitää olla iso, ennen kuin seksi voi olla tyydyttävää?
Isoja on kuitenkin enintään 10-20% miehistä, joten suurin osa ei voi saada sitä mitä tällä ajattelutavalla haetaan.
 
NNaineNN
Alkuperäinen kirjoittaja Miehille kova kolaus:
Minusta tämän aiheen tiimoilla on ollut vuosikaudet jo ihan liikaa hyssyttelyä, miesten herkän itsetunnon suojelemiseksi. Kyllä se nyt vaan niin on että isompi ja paksumpi tuntuu paremmalta. Pituus ei niin hirveästi merkkaa, kunhan on ainakin keskimittaa. Eli miehellä olisi mukava olla iso kalu.

Mutta kaikille ei ole tietysti suotu sitä suurta melaa, ja pienikaluiset joutuu sitten kompensoimaan kaikenlaisella muulla kikkailulla, mikä on tietysti naisen kannalta ihan hyvä. Mutta en enää viitsi osallistua tähän kollektiiviseen lässytykseen kuinka koolla muka ei ole väliä, ainoastaan sen takia ettei jollekin pienimunaiselle tule paha mieli.
On se vaan kumma, että näitä lässyttäjiä ja yleistäjiä riittää lähes jokaiselle palstalle. Eikö kaaliin mene, että naisetkin ovat miesten tavoin erilaisia ja eri kokoisia. Tiukka nainen ei tarvitse mitään normaalista poikkeavaa melaa saadakseen kunnon nautinnon.

Ja mitkä kiksit sinäkin saat siitä, että mollaat niitä miehiä, jotka eivät ole olleet ensimmäisinä mulkunjakojonossa?
Eikä se haittaisi niitä paremmin varustettujakaan, että viitsisivät opetella hellyyttä ja toisen huomioimista, kikkailujakin. Tärkein asia kumminkin on se, onko kalu kiinni typerässä mulkussa vai ei!

Tee palvelus ja lopeta tosiaankin tuo "kollektiivinen lässytys"!
 
Monta mieltä
No kyllä kai niitä muitakin mielipiteitä saa olla kuin se iänikuinen "koolla ei ole väliä". Kun sillä siis tosiaan ON väliä. Jos sinulla on pieni värkki niin et takuulla halua mitään hehtaaritykkiä sinne sorkkimaan, sen verran se sattuu. Jos taas olet isompi, niin iso kalu tuntuu mukavalta ja pienempi on sitten sitä nakkeja porttikongiin meininkiä. Saahan miehetkin tykätä isorintaisista naisista, miksei naiset siis saa tykätä isokaluisista miehistä? Miksi miehen pippelin koko on noin tabu, kun naisen tisseistä taas saa mesoa mielensä mukaan.
 
faktaa vain faktaa
Alkuperäinen kirjoittaja Monta mieltä:
No kyllä kai niitä muitakin mielipiteitä saa olla kuin se iänikuinen "koolla ei ole väliä". Kun sillä siis tosiaan ON väliä. Jos sinulla on pieni värkki niin et takuulla halua mitään hehtaaritykkiä sinne sorkkimaan, sen verran se sattuu. Jos taas olet isompi, niin iso kalu tuntuu mukavalta ja pienempi on sitten sitä nakkeja porttikongiin meininkiä. Saahan miehetkin tykätä isorintaisista naisista, miksei naiset siis saa tykätä isokaluisista miehistä? Miksi miehen pippelin koko on noin tabu, kun naisen tisseistä taas saa mesoa mielensä mukaan.
Eihän tässä olekaan kyse siitä, etteikö mielipiteitä saisi olla. "Kyllä se nyt vaan niin on, että isompi ja paksumpi tuntuu paremmalta" -tyyliset yleistävät väitteet eivät vaan vastaa todellisuutta. Jokainen saa esittää halutessaan oman kokemuksensa "minun mielestäni" tai "minun kokemukseni mukaan" ajatuksensa, mutta yleistykset "kaikki naiset pitävät isoista mulkuista" eivät ole totta.
 
ilbv68
Alkuperäinen kirjoittaja tynkä:
ex-miehelläni oli pieni kalu! en ollut oikeasti edes ajatellut, että tuommoinen pätkä voisi olla olemassa, että se olis vain vitsi.. ja hän oli kova naistenmies - olevinaan ainkakin puheissaan ja käyttäytymisessään. moni nainen oli jättänyt hänet tämän puutteen vuoksi kuuleman mukaan. niin myös minäkin. rajansa kaikella.
mä jätin yhden mun mimmin kun sillä oli löysä pillu eli ns. "löysis". naurettiinkin sille sitten kavereiden kanssa.

 
Veksimies
Alkuperäinen kirjoittaja ilbv68:
Alkuperäinen kirjoittaja tynkä:
ex-miehelläni oli pieni kalu! en ollut oikeasti edes ajatellut, että tuommoinen pätkä voisi olla olemassa, että se olis vain vitsi.. ja hän oli kova naistenmies - olevinaan ainkakin puheissaan ja käyttäytymisessään. moni nainen oli jättänyt hänet tämän puutteen vuoksi kuuleman mukaan. niin myös minäkin. rajansa kaikella.
mä jätin yhden mun mimmin kun sillä oli löysä pillu eli ns. "löysis". naurettiinkin sille sitten kavereiden kanssa.
Sä oot sitä säälittävää sorttia, joka nauraa vammaselle tai puolrammalle vastaantulijallekkin kadulla..Tavan pelle oot kyllä...

Mun "pippelil" on kokoa 18cm pitkä ja ympärysmittaa löytyy 17,5cm ja silti mun leidi tuntuu joskus löysältä( ei oo mikää XXL naikkone, vaan ihan normi kroppanen 35v lapseton leidi.), ni pitäsköhän heivata se saman tien ja ettii joku kisakiree, parikymppinen ja pikkupyllynen Maija..

Onhan se seksi tärkeää kyllä, mut jos jonku "löysän" pimpan takia toisen heivaa, ni on kyllä todella säälittävä apina.

Taitaa herran itsetunto olla aika alhaalla ko tollasta saissea alkaa tääl jauhaa..Varmaa ainoa neiti jonka oot jättäny elämäs aikana, ko muut on sut kerenny heivata sen sun pienen "syvänmeren katkaravun" takia ja ny innoissas vaahtoat siitä et oot jonku heivannu..Onneks olkoo, haluatko viel mitallin?!?

Mut ei mulla muuta. Hyvää jatkoa, jos ei oma riitä...
 
s pilvi
Hyvään seksiin koukuttuu. Olen parhaillaan kehnossa suhteessa mieheen, jonka kanssa seksi on parasta mitä olen ikinä saanut. Mies on parimetrinen, lihaksikas ja fyysisesti omaan silmääni erittäin puoleensavetävä. Kaiken kruunaa hervoton mela ja miehet taidot ottaa nainen huomioon ja viedä sängyssä. Surkea paradoksi, että nämä parhaimmat tapaukset ovat olleet järjestään muuten mulkkuja ja täysin parisuhdekelvottomia.
 

Yhteistyössä