Iso takamus on terveellinen..

vieras minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Niinpä, olisipa tuollainen vartalonmalli, että rasva kertyisi peffaan ja jalkoihin. On myös miellyttävän näköistä.
No niinpä. Mutta ei. Jos paino nousee, niin kaikki menee mahaan. :(

 
Siinä on vaan se huono puoli, ettei kehtaa käyttää sellaisia vaatteita, jotka tuo pyllyn muodon esille. Varsinkin, jos on treenannut sen hyvään kuntoon. Miehet kiinnostuu sellaisesta niin kovin. On paljon helpompi olla ihan "tavallisen" näköinen.
 
sss
Alkuperäinen kirjoittaja vieras minäkin:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Niinpä, olisipa tuollainen vartalonmalli, että rasva kertyisi peffaan ja jalkoihin. On myös miellyttävän näköistä.
No niinpä. Mutta ei. Jos paino nousee, niin kaikki menee mahaan. :(
Enimmäkseen. Kyllä mulla vähän on peffassa ja jaloissakin, tai oikeastaan joka puolella, mutta suurin osa mahassa. Mutta onpa kiva, että on terveellinen p**se!
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Niinpä, olisipa tuollainen vartalonmalli, että rasva kertyisi peffaan ja jalkoihin. On myös miellyttävän näköistä.
No kyl mä väitän, että suurimmalla osalla se just kertyy peffaan ja jalkoihin, mut ikävä kyllä näyttää vähän erilaiselta kuin tuo...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Niinpä, olisipa tuollainen vartalonmalli, että rasva kertyisi peffaan ja jalkoihin. On myös miellyttävän näköistä.
No kyl mä väitän, että suurimmalla osalla se just kertyy peffaan ja jalkoihin, mut ikävä kyllä näyttää vähän erilaiselta kuin tuo...
Juu, en miekään näytä tolle. Reittä ja persettä on vaikka muille jakaa. Haluaako joku? :whistle:
Mulla ollu ihan penskasta asti toooosi paksut reidet, joku valuvika varmaan.:D
 
Yksvaan
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Mulla on levee lantio mut lättänä takapuoli, ja reidet on ku tukit :eek: :x
Mä haluaisin sellaiset tosi ohuet reidet :snotty:
Tukkireidet on myös todettu terveelliseksi =)
Mut ne on rumat :ashamed:
No mutta, mulla ainakin vaihtoehtona on kuolemattomuus (pakko näiden reisien mitalla), joten no complain.
 
Minulla on aina kertynyt peppuun rasva, vaikka olisin kuinka laiha, peppu on naisellisen pyöreä.Vyötärö on kapea ja koko yläkroppa hoikka, solisluut näkyvät ja kädet, kasvot, kaula sirot. MUTTA olen lisäksi lähes rinnaton, a-kupeilla mennään. Mielummin ottaisin pepusta pois ja lahjoittaisin tisseilleni :D Minkäs teet, päärynävartalolla mennään! Mieheni tykkää onneksi isosta pyöreästä peffastani!
 
Yksvaan
Alkuperäinen kirjoittaja vieras minäkin:
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
No mutta, mulla ainakin vaihtoehtona on kuolemattomuus (pakko näiden reisien mitalla), joten no complain.
Oletko miettinyt ihan loppuun asti? Haluatko oikeasti elää ikuisesti?
Mä olen ns. mummoäiti, joten kyllä =)
Pääsen todistamaan että ehdin nauttia vielä lapsenlapsistakin ja ylimääräiset kilot on meikäläisellä vaan terveydeksi eikä muiden kukkaroksi.
=D
 
..
No mites nyt suu pannaan:
http://www.aamulehti.fi/teema/terveys/paarynavartaloinen-nainen-muistin-heikkeneminen-uhkaa/184559

Onks sit kiva olla ilman diabetesta kun ei muista et ees on lapsia tai lapsenlapsia?
 
Yksvaan
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
No mites nyt suu pannaan:
http://www.aamulehti.fi/teema/terveys/paarynavartaloinen-nainen-muistin-heikkeneminen-uhkaa/184559

Onks sit kiva olla ilman diabetesta kun ei muista et ees on lapsia tai lapsenlapsia?
Kyllä meidän suvut 90:t päärynämummut muistaa asiat vähän liiankin hyvin =DDD
 

Yhteistyössä