Isosta kalusta

  • Viestiketjun aloittaja Laro
  • Ensimmäinen viesti
Laro
Olen mies jolla on normaalin kokoiseksi luokiteltava kalu. Tykkään isoista rinnoista, ja olen tissimiehiä. Isot rinnat ovat kiihottavat. Seksin hyvyyteen niillä on kuitenkin kohdallani ollut yllättävän vähän merkitystä.
Silti mietityttää tämä koko asia. Naiset kertokaapa se kokemuksenne siitä suurimmasta panemastanne, hyvät ja huonot kokemukset, ja minkä kokoinen on teille suuri. Onkohan se isompi sittenkään aina parempi?

 
Juulia
Kyllä suuri on parasta. Sanoisin, että mitä suurempi, sen parempi. En ole koskaan tavannut liian suurta, vaikka olen tavannut monia todella suuria. Voisin vielä lisätä, että mitä paksumpi sen parempi, silloin voisi vaikka pituudestakin vähän tinkiä.
 
  • Tykkää
Reactions: Marko30
Olivia
MINUN mielipiteeni kysymykseesi:

Samaa mieltä kun tämä edellinen nainen eli mitä isompi, sen parempi. Kyllä sellainen kunnon kokoinen kalu on visuaalisestikin paljon näyttävämpi ja esim. vaikka tuossa rintojen väliin naimisessa on paljon hauskempaa, kun siinä välissä ""soutaa"" komean kokoinen kalu, jota ylettyy vaikka lipaisemaan välillä :).

Paksuus on kuitenkin ehkä vielä tärkeämpää kuin pituus ja erityisesti iso terska tekee oikein gutaa. Mulle se ""suuri"" on vähintään n. 17 cm (ja paksuhko) ja siitä sitten ylöspäin. Isoin, jota olen saanut, oli noin 22-23 cm ja todella paksu.
Siinä tunsi tyttö olevansa kerrankin täynnä...voi sitä uikutusta ja ulinaa! :)

Eilen viimeksi sain todella isoa ja vaikka olin aivan märkänä, kesti hieman aikaa, että mies sai sen sisääni. Totesi vain, että kyllä se saa nyt luvan mahtua sinne ja mahtuihan se :). Niinhän siinä sitten kävi, ettei sitä olis malttanut päästää sieltä pois lainkaan...:)

Ihan pieni kalu ei tunnu oikein miltään pimpissä ja sitä on tylsää runkata ja imeskellä, ihan kuin olisi pieni tikkari suussa.

Ei kannata kuitenkaan olla kenenkään murheissaan kalunsa koosta, niille pienemmillekin löytyy kyllä ihailijansa.
 
Olivia
No kappas vaan...:)...saatiin Julian kanssa kaikki pikkupippeliset poijjaat liikkeelle...hih hih! Ootte te hassuja, olisitte hiljaa, eihän alkuperäinen teiltä mitään kysynyt, vaan hän kysyi meidän naisten mielipidettä asiasta ja me vain sanoimme oman mielipiteemme...millainen mies se on, joka ei edes toisten ihmisten asiallisia mielipiteitä kestä? Ei millainenkaan, etenkin, jos alkaa haukkumaan rumasti leidejä...voi teitä! Ne tavat, ne tavat...teillä on vielä pitkä matka kuljettavana jos herrasmiehiksi aiotte vielä joskus kasvaa...

PS. Ettekö huomanneet mun viestin lopussa lausetta, jossa kerroin teille pikkupippelisillekin löytyvän kyllä omat ihailijansa??!!
 
  • Tykkää
Reactions: Marko30
Sebi
Arka aihe monelle miehelle! Sitä huomaa kuinka onnekas on itse kun on saanut riittävän varustuksen elämää varten. Olen pahoillani kaikkien pienimunaisten puolesta. Tämä nykymaailma on raadollinen miehelle, pitäisi olla komea ja pitkä, hyvä työpaikka, titteli ja paljon rahaa sekä omaisuutta, ja tietenkin iso vehje. Mielellään ei tupakoi, eikä käytä viinaa, osaa kokata ja vaihtaa vaippoja sekä siivota huusholli. Pitäisi tykätä käydä shoppailemassa, ymmärtää kulttuuria jne jne. Ei ihme että moni vetää itsensä kiikkuun!
Ja tämän kaiken kehtaa Suomalainen, useimmiten pöhöttynyt ja ylipainoinen huonosti pukeutuva nainen vaatia. Sairasta!
 
Olivia
Jos aihe on niin arka pienimunaisille miehille, niin miksi ihmeessä he ylipäätään avaavat sellaisen viestiketjun luettavakseen, jos otsikkona on ""Isosta kalusta""?? Haluavatko he ehdoin tahdoin laittaa suolaa haavoille?!

Jättäisivät sitten lukematta, jos eivät kestä kuulla totuutta tai avaisivat vaikka ihan uuden ketjun, jonka otsikkona on ""Ihana pieni pippeli!"" Suosio olisi varmasti taattu, kaikki kauniit, seksyt ja muuten vaan panemisen arvoiset naiset ryntäisivät heti joukolla kirjoittamaan ja ylistämään pienen pippelin ihanuutta - sellaista kun joskus sais!

Mun mielipiteessäni ei ainakaan ollut mitään provoa, pystyn kyllä seisomaan sanomisieni takana koska tahansa vaikka kasvotusten.

Sebin viestissä oli osittain ideaa, osittain ei - ja miksi tämän piti taas mennä siihen, että aletaan haukkumaan meidän naisten ulkonäköä - emme mekään puuttuneet miesten yleiseen ulkonäköön, vaan aiheena oli ne ISOT KALUT - ja ketju oli vielä miehen aloittama.

Meitä naisiakin kun on niin moneen junaan, itselläni ei ainakaan ole koskaan ole ollut moista vaatimuslistaa miesten suhteen. En jaksa kyllä millään uskoa, että Sebin kuvailemia vaatimuksia esittäisi ""ylipainoinen huonosti pukeutuva nainen"", eiköhän se ole viimeisen päälle treenattu uraputkinainen, jolle ulkoiset statukset ovat must ja joka tuollaisia listojaan esittää, eikä tavallinen keskivertonainen.
 
Olivia
Jooseppi: 2 tai 3 senttiä lisää sinun kalun mittaasi ei ole enää oikeastaan yhtään mitään, eihän sitä nyt tartte kohtuun asti työnnellä...valtavan ihana on tuollainen 20 cm kalu, niitä vaan ei tule joka päivä vastaan - eilen kyllä tuli, vieläkin hymyilyttää...:)
 
  • Tykkää
Reactions: Marko30
Juha
haluatko todella isoa kalua kun niistä noin kovin kerrot,luulempa että et oo todella isoa kalua viälä saanukkaa,se nimittäin on todella iso 24,5 ja 6cm,et sillee ja sitä saa tulla kattoo ja koittamaan miltä se tosi iso oikein tuntuu.jos sul kovat on halut isosta kalusta.
 
Olivia
No enpä ole ikinä noin isoa kalua saanut, kuulostaa todella hyvälle :).
Se on kuule vaan semmoinen juttu, että kun siinä miehessä on muutakin kuin pelkkä kalu (oli se sitten millainen tahansa), joten kyllä siinä pitää natsata niin moni muukin asia, kuin pelkkä ihana kalu. En voisi esim. ikimaailmassa kuvitella sekstailevani sellaisen miehen kanssa, josta en muuten pidä tai jonka kanssa en tule juttuun tai jonka kanssa mun seksuaaliset mietymykseni eivät osu kohdalleen. Niin ja tietysti hänenkin pitää tykätä minusta :eek:).
 
Juha
olet aivan oikeassa,ei se pelkkä kalu eikä pimppi autuaaksi tee,se vain helpottaa elemistä tässä kurjassa maailmassa.yhdyn kyllä puheisiisi siinä mielessä,että täytyy tykätä toisesta ihmisestä muutenkin kuin pelkän seksin kannalta,se on tosi asia se.olen kyllä hyvä pitämään naista hyvänä kun hän sitä vaatii,esileikit,hieronnat ja rakastelu käy ammattitaidolla.siihen pitkä kokemus,ei oppipoika enää vuosiin.sä kuulostat mukavantapaiselta naiselta,juttua riittää ja varmaan muutakin.
 
Raiccu
Kokemusta on myös minulla pitkästä pippelistä. Kaveri osas kyllä käyttää ja oli tosi varovainen vehkeensä kanssa, mutta silti aina sattu, osittain siksi lopetin myös suhteen. Kyllähän paksun pippelin kanssa on kuitenkin kivempi leikkiä ja omat paikat kuitenkin paremmin levenee kuin pituutta kasvaa. ;))
 
Olivia=tyypillinen suominainen
""Ihan pieni kalu ei tunnu oikein miltään pimpissä ja sitä on tylsää runkata ja imeskellä, ihan kuin olisi pieni tikkari suussa.""

""Se on kuule vaan semmoinen juttu, että kun siinä miehessä on muutakin kuin pelkkä kalu (oli se sitten millainen tahansa), joten kyllä siinä pitää natsata niin moni muukin asia, kuin pelkkä ihana kalu. ""

Voi veljet mikä johdonmukaisuus.........
 
Olivia
Darling, luepa uudestaan tuo eka viestini. Kysymyshän kuului, että mikä on naisten mielestä ISO KALU ja mä vastasin että n. 17 cm ja siitä eteenpäin...tai jotakin sen suuntaista.

En minä sanonut myöskään, että esim. 14, 15 tai 16 cm:set kalut olisivat pieniä, en suinkaan, nehän ovat ihan ""hyväksyttäviä"" NORMAALINKOKOISIA kaluja, jotka toimivat oikein hyvin ja täyttävät tosiaan tehtävänsä.

Jos minä puhun PIENISTÄ, niin silloin puhun tosiaan pienistä ja sellaisiksi lasken 13 senttiset ja sitä pienemmät.
Äläkä poikakulta ala epäilemään siellä mun pimppini kokoa, se on juuri niin kireä, kun sen kuuluukin olla.

Voi miksei täällä voi koskaan keskustella asioista asiallisesti! Pitääkö sen aina mennä niin, että sitten kun te miehet jäätte omasta mielestänne jossakin asiassa alakynteen, niin että muuta keksi, niin alatte sitten haukkumaan naisten ulkonäköä ja epäilemään, että kyllä mahtaa olla isopilluinen nainen...hohhoijjaa! Sitten ihmetellään, kun palstalle ei synny mistään mitään keskustelua - kuka tänne viitsii vastata, kun heti aletaan moittia oman mielipiteensä kertojaa.
 
Jenni1971
Miehen vehkeen koolla on merkitystä, mutta se ei ratkaise kaikkea.

Mulle henkilökohtaisesti riittää, että vehkeellä on mittaa sen verran, että se tuntuu. Vain kerran olen ollut niin pienivehkeisen kanssa, että se ei tuntunut missään.

Oleellisin asia mun mielestä koko jutussa on se, että NAISTA PITÄÄ KIIHOTTAA RIITTÄVÄSTI JOLLOIN PILLU TIUKKENEE!!! Yllättävän harva mies tajuaa sitä. Kun kunnolla varaa aikaa esileikkii, kiihottaa, hyväilee käsillä, nuolee, imee nännejä jne, niin naisen värkki on turvonnut tiukaksi ja on samalla nautinnollisen liukas. Sellaisessa pesässä pienempikin vehje tuntuu ihanalta.

Minä en kulje viivotin kourassa sängyssä, joten mittoja on vaikea heittää. JOnkun chattimiehen vehje omien sanojensa mukaan oli jotain 22 cm ja luulen, että piti varmaankin paikkaansa ja paksuuttakin löytyi. Tuntui erittäin hyvältä, mutta valitettavasti mies laukeasi aivan liian nopeasti ja suuseksi oli surkeaa.

Käytännön kokemusteni mukaan isovehkeiset yleensä luottavat liikaa siihen, että heidän vehkeensä koko ratkaisee kaikki seksiasiat eli he eivät osaa yleensä suuseksiä ollenkaan. Pienempivehkeiset ymmärtävät, että se mitä eivät voi tyydyttää vehkeellään, niin pitää tyydyttää muilla keinoin.

Sellainen yli 15-17 senttinen vehje saa ainakin huonompaa suuseksiä. Erityisesti kovin iso ja paksu on vaikea ottaa suuhun ja tulee herkästi sellainen tunne, että tukehtuu.

Minusta loppujenlopuksi vehkeen koolla ei ole juurikaan merkitystä, kunhan tosiaan miehen kalu on edes jollain tavalla kohtuullinen. Miehen ja naisen välinen kemia, himo ja kiima syntyvät jo ennen kuin miehen vehkeen kooosta on vielä mitään käsitystä. Aina tietysti on kiva yllätys, jos kiva mies ja kiihottava kumppani osoittautuu myös isokaluiseksi ja erityisesti, että vehje on paksu, mutta sehän on vain sellaista bonusta päälle eikä omalta osaltani millään lailla välttämätöntä.
 
Olivia
Ja sinä se taas yhdistelet asioita päin persettä. Huokaus. Tässä suomennos sullekin, että menee jakeluun:

Tarkoitin, että niin moni muukin asia merkitsee miehessä, oli hänellä sitten pieni, normaalikokoinen tai iso kalu - ymmärsitkös nyt?? Ei oo koskaan kävellyt kadulla vastaan irrallista mulkkua, aina se on ollut jossakin kiinni. Edelleen siis pidän isoista ja normaalikokoisista kaluista.
 
Jussi
voi jenni ku kerroit ihania asioita,oli kiva lukea toi sun stoori.taidat olla aika seksipommi vai mitä? mulla on itellä vehkeen koko aika tarkkaan 21 ja 5,5cm olisko hyvä apu naisille,mitäs sanot.haluaisitko itse sellaista vai olisiko jo liian suuri sun pimppiin hä!
 
playgirl
Mä nauran täällä tikahtuakseni!
Täällä te äijät taas kullikeskustelussa väännätte. Ei mikään saa teitä kyllä pysymään poissa, heh!

Kysymys esitettiin NAISILLE. Kyllähän toki mieskin voi ilmaista oman mielipiteensä siitä mikä on iso kulli mutta teidän jutut menee aina ohi aiheen :) Kertokaa nyt sitten isoista kulleista kun kerran tänne keskusteluun tulitte. Se on aikas töykeetä tulla sabotoimaan jonkun asiallisen miekkosen aloitusta.

Kyllä sen kullin täytyy tuntua. Jos on liian pieni niin miehen kannattaa treenata itseään muilla alueilla. Ei se pieni kulli tarkoita samaa kuin että ei ole OMAA ELÄMÄÄ joten SEBI-kulta ei syytä huoleen. Kyllä sullakin on vielä elämää edessä.

 
Kati
Kyllähän se on ihana kun saa suurta munaa ja sen kanssa on ihana leikkiä.
Minulla on isot rinnat niin niiden väliilkin kun kunnon kokoista kalua saa .
Mahtava nautinto ja tietysti myös pimpsaan.
 
playgirl
Ite en oo koskaan saanu isoa kullia. Kaikki on olleet normaalikokoisia ja ovat kyllä tuntuneet hyvältä :) Uskon kylläkin näitä naisia täällä että se iso varmasti on monille todella hyvä kokemus. Olisko se iso sitten jotain 17 ja siitä ylöspäin...
 

Yhteistyössä