Isosta kalusta

  • Viestiketjun aloittaja Laro
  • Ensimmäinen viesti
Olivia
No nyt nousi Juha sinun pisteesi :eek:). Hienoa, jos vastaat tosiaan tuota kertomaasi. Oppipoikia en tosiaan minäkään kaipaa, haluan määrätietoisen aikuisen miehen, joka tietää mitä tekee ja mitä haluaa, koska olen itsekin sellainen. Nuoret pojat jaksavat toki panna, mutta siihen se sitten usein jääkin, naisen ""käsittelystä"" ja kohtelemisesta on monella vielä oppimista...olenkin tehnyt päätöksen että ei enää alle kolmekymppisiä mulle kiitos :)
 
,,,,
Kati haluatko sellasta kunnon kalua kokeilla tai lainata vähäksi aikaa,mä kyllä pitäisin sua todella hyvänä.saisit hyvät hieronnat ja esileikit ennen ku pääsisit kokeilemaan kunnon kalua toden teolla.hieronta onnistuu ammattitaidolla,koska se on ammattini ollu muutaman vuoden.et varmasti pettyisi näkemääsi,etkä kokemaasi uskoisin kyllä niin.
 
aisuri
Olettekos tytöt miettineet, että ottaisitte kaksi miestä: isokullisen panomiehen ja pienikullisen aisankannattajaksi? Löytyy pienikullisia miehiä, jotka masokistisesti kiihottuvat pienen kullinsa vähättelystä.

 
Sebi
Sen enempää itseäni mainostamatta, mutta komea ja kivahan olen muutenkin:). Aikuinen mies kun olen, tiedän että naisen tyydyttämiseen ei riitä pelkästään se iso kalu, vaan näppärät sormet, suu ja kieli. Yleinen helliminen kuuluu asiaan myös. Tunnetta ja paloa pitää rakastelussa olla.
 
Lilli
Olivia puhuu asiaa,ei turhaa kaunistelua tms..Rehellinen mielipide,joka kuulostaa siltä kun olisin ite ko.Txtin kirjottanu!Yhden kerran on mun elämässäni sattunu vastaan niin ohutkalunen/lyhyt,että ei tuntunut miltään.Ja yksi jolla oli aivan mieletön,tämäkin sättimies oli.. :) kokoa riitti,ja paksuutta niin paljon,että ens alkuun teki ihan kipeää!Kun paikat anto periks,muuttu kivunsekaseks meganautinnoks.Ja kesti KAUAN!!Mut niinkuin Olivia sanoi,näitä miehiä harvassa...Onnea kaikille etsintään,jokaiselle löytyy oma hellijä/hellittävä!
 
yytyväinen
Moikka arvon Ellit
Tuossa ketjussa on kyllä erittäin hyviä vastauksia varsinaiseen kysymykseen. sanoisin pienimunaisille ruikuttajille että kyllä sillä pienelläkin saa naisen nauttimaan jos vaan tietää mitä tekee. itselläni on normaalin kokoinen 16cm ja paksuutta varmaan 4-4.5 cm. en ole kyllä kertaakaan vielä nähnyt että nainen olis pettyneenä katsellut, mutta olen nähnyt naisia jotka on ollut pettyneenä aktin jälkeen, usein syy oli osaamattomuus. nykyään kun ikää on kertyny jo 38 vuotta ni on oppinu oikeesti naisilta mistä ne tykkää, ei ole enään tuhraamista ja rojut torveen meininkiä. Naisen saa todellakin nauttimaan asiasta jos paneutuu huolella naisen lämmittämiseen ja ehkä vähän kiusaamiseenkin :) siis leikittelee aikä annakkaan heti munaa ku ne jo vaatis sitä. jatkaa vielä hyväilyjä nuolemista suukottelua silittelyä. myöskin laukeamisten jälkeenkin on hyvä vielä helliä ja silitellä ja puhua kauniita tärkeitä asioita.
ajatelkaa miehet jos teistä jää hyvä maku niin voit päästä uudelleenkin saman naisen kanssa :-D. iso muna ei tee hyvää rakastajaa vaan kuinka sitä käytät tietysti iso muna auttaa asiaa.
Terveisin kaikille ihanille naisille ja myöskin ruikuttaja miehille
 
nainen1966
Hmmm... Mulle on visuaalisesti jotenkin toi munan koko aika merkittävä, suihinottaessa lähinnä. Mutta kyllä keskikokoisella tai hieman pienemmällä (ja siitä etiäpäin) pärjää oikein hyvin ;)

Itse bi:nä koen kyllä, että naisella tulisi olla jonkin verran rintoja, oon kai sitten tissinainen, hehehhe. Mutta ei ne tissit vaikuta siihen seksiin millään lailla, mutta kyllä munan koko jossain määrissä vaikuttaa.

Kyllä mulle on kaikki koot kelvanneet enkä mä niistä ole narissut, ei tässä itsekään aivan täydellinen ole ;) Mutta jos saisi VALITA, ottaisin sen keskikokoisen tai isomman tietty.
 
Olivia
Hei Aisuri! Tarkoitit siis kimppakivaa eli että olis yhtä aikaa tuo isokullinen ja pienikullinen? Muuten vois ehkä käydäkin, mutta eipä taida sopia mun luonteelleeni tuo toisen pilkkaaminen, ilkeily tai vähättely. Tiedän kyllä mitä ajat takaa, olen kuullut kyllä tuollaisestakin mieltymyksestä, mutta ei taida olla tosiaan mun juttuni.
 
Olivia
:). Kiitos, anteeksipyyntösi vastaanotettu ja hyväksytty.

Äläkä nyt siellä ikääsi anteeksipyytele sentään, jokainen on sen ikäinen kun on ja jokainen ikä on omalla tavallaan juuri se paras ikä. En minä itsekään ole 50-vuotias (olen nelikymppinen), mutta olen ollut tyytyväisin 40-50 miehiin.

He jaksavat panostaa seksisuhteeseenkin monella eri tapaa, huomioivat naista, puhuvat kauniita, ovat kestäviä, pystyvät säätelemään laukeamistaan, jaksavat silitellä ja hyväillä pidemmän kaavan mukaan.

Useat sen ikäiset miehet osaavat arvostaa pitkiä sessioita ja maksimaalista nautintoa ja ymmärtävät, että pikapanot ovat paikallaan ainoastaan silloin, kun aikaa ei todellakaan ole sen enempää käytettäväksi (esim. jos pitäisi olla juna-asemalla puolen tunnin kuluttua ja se juna kun ei tunnetusti odota...).

Plussana on vielä sekin, että siinä iässä mies ymmärtää ja hyväksyy sen, että harvalla tämän ikäisellä naisella on missin vartalo ja että elämä jättää väistämättä jälkiään vartaloon. Yleensä heitä ei haittaa esim. ihon pienet virheet (selluliitit reisissä, katkenneet verisuonet, pienet arvet tms.), vaan antavat suukot niillekin kaikille :). Nuori mies halajaa usein sitä kiinteää, täydellistä mallinukkea, tosin poikkeuksia löytyy heistäkin.
 
Olivia
Kiitos kun kerroit lisää itsestäsi. Haluatko vielä kertoa, miten ""aikuinen mies"" sinä olet eli minkä ikäinen sinä olet?
Tuo kuulosti oikein hyvältä, mitä kerroit, itse arvostan erityisesti taitavaa ja näppärää sormityöskentelyä eli ymmärrän kyllä muunkin kuin pelkän naimisen päälle :).

Miehen vartalo on ihana, sen hyväilemiseen ei kyllästy ikinä. Rakastan silitellä miehen lihaksia, kuljettaa punakyntisiä sormiani pitkin miehen kroppaa, pysähtyä aina välillä jonnekin ja taas jatkaa tutustumismatkaa. Haistella, maistella, aistia toisen lämpö, kiireettä, aivan rauhassa...Kyllä miehetkin yleensä pitävät siitä, että heitä hyväillään, ei se ole vain meidän naisten etuoikeus.Tunnetta ja paloa ilman muuta joo, eihän me ihmiset mitään koneita olla, vaan tuntevia, eläviä otuksia :).
 
yytyväinen
Olivialle 10+ merkintä mun maailmaan.
itse kirjoittelin tuossa vähän aikaa sit tähän samaan ketjuun ja korostin myös hellimistä ja hyvänäpitoa.
Olivialle lisäksi sanon että nainen senkun tulee vaan upeammaksi mitä enemmän karttuu vuosia, jokaisella arvella, verisunella, rypyllä, selluliitilla on oma tarinansa ja ne kertovat että on eletty elämää. suutelen ja paijaan mielelläni maha makkaroita, rintoja hyväilen erittäin mielelläni on ne sitten terhakkaat, pienet, suuret, roikkuvat, se ihon pehmeys on se mikä saa minut tuntemaan mielihyvää.
Piste ja piiiiiiiiiiitkä pusu kaikille naisille :)
 
Sebi
Täällä pääkaupunkiseudullahan minä. Ihminen on juuri niin vanha kuin hänestä tuntuu. Sinähän olet naisen iässä Olivia-hyvä! Oikein namussa iässä, tiedät mitä haluat!
 
Olivia
Joo tiedän kyllä mitä haluan ja mitä en, kuten varmasti myös sinäkin :). Kerros vielä, mitä sinä et sitten haluaisi.

Vai pääkaupunkiseudulla...hmmm...minä asun lännessä päin merenrantakaupungissa.
 
,,,,
vai pohjoisen tyttö olet . se olis ihan kiva tapailla aina välillä kun käyn siellä pohjoisessa pari kertaa vuodessa. jaa välillä kolmekin kertaa,kun tulee välillä käytyä viäl ruska-aikaankin siellä.pidän paljon pohjoisesta,siellä aina hienoa ja ihmiset paljon mukavampia kuin täällä etelässä.mulla on oma asuntoauto,jolla siällä reissaan.siis oma koti aina mukana,se onmukava asia ja helppo kulkea paikasta toiseen.
 

Yhteistyössä