Isot perheet ilman kuivausrumpua?

  • Viestiketjun aloittaja 7
  • Ensimmäinen viesti
Annemaikku
Täällä 6 hengen talous ilman kuivausrumpua. Asutaan kerrostalossa, jossa saa kuivaushuoneeseen. Se auttaa paljon, jos sitä kuivaushuonetta ei ois, ni sit kyl kuivausrumpu pitäs olla.
 
6henkilöä, ei kuivausrumpua, karvasia lemmikkejä... Muuten en oo kuivausrummusta haaveillu kuin koiran pahimpaan karvanlähtö aikaan. Koiran karvat lähtis lakanoista tehokkaasti, kun muuten kuivattaa ne missä tahansa niin ne on täynnä koiran karvoja sen jälkeen.
 
Meitä on viisi eikä kuivausrumpua ja pärjätään hyvin. Kotona meitä oli seitsemän eikä kaivattu kuivausrumpua. Sellainen kyllä löytyi lämpimästä varastosta, mutta ainoastaan minä käytin sitä teini-iässä jos tarvitsin viikonloppuhumputuksiini jotkut tietyt farkut. Muuhun sitä ei käytetty.
 
Meitäkin on 7 eikä ole kuivausrumpua...mutta onneksi uuteen kotiin sitten joskus tulee sellainen.....ollaan vaan rakennettu jo yli 5 vuotta joten malttia tarvii olla. Itse asiassa olen 2 vuotta nyt pessyt sellaisella pienellä koneella (3.5kg) pyykitkin joten tää on aika he***ttiä näiden pyykkien kanssa.
 

Yhteistyössä