isovanhemmuus ihanaa..?

  • Viestiketjun aloittaja joskus isoäiti
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä, mummona oleminen on ihanaa. On elämän rikkaus, kun on lasten lapsia.
Uskomattoman ihanalta tuntuu, kun pikkuiset kädet ottavat mummia kaulasta kiinni ja halaavat. Tai kun pieni tulee itse pyytään mummin syliin. :heart: :heart:
 
yömamma
sanoin pojanpojalle 2v6kk että kylläpä sä olet ihana niin poika tuli ja silitti mun poskea ja sanoi ei kun mummi on inana. (siis juuri inana)
Kyllä siinä tuli mummille tippa silmään:)
:heart:
 
Se on ihanaa! Tytönpoika 2v. 5kk on minulla silloin tällöin hoidossa ja hyvin menee. poika saattaa vetää mummia sormesta ja sanoo "tuu mummi pelaamaan", sitten potkitaan palloa ja tehdään maaleja. On niin hellyttävää katsella pojan touhuja ja miten mukavalta kuulostaa kun poika juoksee kädet ojossa ja sanoo "ota mummi syliin" :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.10.2006 klo 19:22 joskus isoäiti kirjoitti:
Onko isovanhemmuus ihanaa,kun saa lastenlasten kanssa olla ja onko se isovanhemmuus sellaista kun olit sen kuvitellutkin olevan?
Varmaankin tämä on mukavaa meillä, joilla on suhteet kunnossa lapsiin, miniöihin ja vävyihin.
Upeeta on, kun saa itse rakentaa suhteen lapsenlapsiin ilman "opastetaulua". Lienenköhän hyvä isoäiti :hug:

Isovanhemmuuskin vaatii tottumista, kuten äitiyskin!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.10.2006 klo 19:22 joskus isoäiti kirjoitti:
Onko isovanhemmuus ihanaa,kun saa lastenlasten kanssa olla ja onko se isovanhemmuus sellaista kun olit sen kuvitellutkin olevan?
Se on vielä ihanampaa, kuin olisin osannut kuvitella! Kun pieni lapsi sanoo lakastavansa mummia ja näyttää sen myös, ei voi olla mitään ihanampaa. Lähetänkin ison kiitoksen lapsenlapsista "yläkertaan" :heart:
 

Yhteistyössä