Isoveli oksentaa nyt ja pikkusisarus ei?

Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Riippuu mikä se epäilys on. Mä en ehkä veis, jos ois joku vatsapöpö.
Epäilen liikaa limpsaa ja tota pitseriaa missä tänään käytiin tosin ei mulla ole huono olo vaikka puoliksi se pitsa syötiin. Kuopus ei syönyt sitä pitsaa. Epäilen kun oli mun tietämättäni kaupungissa käymässä et on voinut siellä jotain juoda!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Riippuu mikä se epäilys on. Mä en ehkä veis, jos ois joku vatsapöpö.
Epäilen liikaa limpsaa ja tota pitseriaa missä tänään käytiin tosin ei mulla ole huono olo vaikka puoliksi se pitsa syötiin. Kuopus ei syönyt sitä pitsaa. Epäilen kun oli mun tietämättäni kaupungissa käymässä et on voinut siellä jotain juoda!
ET. Ennen ku oot varma.
 
Hermes
Ihanaa kun on noin fiksusti ajattelevia ihmisä!!! Ottaa niin paljon päähän sellast kun tulee vaiks kylään, ja sanoo "eilen toi oksensi, tänään se on kyl jo ihan terve".
Arvaatkaas kuinka monta kertaa meil on ollu tauti näitten"ihan terveitten" vieraiden jälkeen???!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hermes:
Ihanaa kun on noin fiksusti ajattelevia ihmisä!!! Ottaa niin paljon päähän sellast kun tulee vaiks kylään, ja sanoo "eilen toi oksensi, tänään se on kyl jo ihan terve".
Arvaatkaas kuinka monta kertaa meil on ollu tauti näitten"ihan terveitten" vieraiden jälkeen???!!!
meillä myös!! :kieh: ja jopa sillon kun talossa on ollut pieni vauva tai minä raskaana ison mahan kanssa..
 
Mua ei nyt harmita tässä mikään muu kuin se että jos nyt sitten ei päästä keskiviikkona monta kuukautta odottaneena sille puheterapeutille jolle on aika:S Kun ei tie sitten taas kui kauan taas joutuu oottaan uutta aikaa:S
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:
Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:
Niin aamusti soitan opettajalle ja tarhaan et mikä on tilanne! Poika ei ymmärtänyt kun sille isoon äänen huusin et et sä siihen oksenna ja kädestä pitäen raahasin vessaan:S

Mihin poika oli oksentamassa? Onko siis sittenkin juonut alkoholia?
Tuli kyllä sama mieleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Kai haistaisit, jos olisi alkoholia juonut ja/ huomaisit hänen käytöksestään? :xmas:
Haistaisin ja huomaisin. Mut ny yritän mennä nukkumaan jos tuo kuopuskin meinaa saman tehdä että jaksais sitten taas :S Aamulla taas täällä luultavasti olen!
 

Yhteistyössä