Istukka edessä matalalla miten vaikuttanut...

Elikkäs kolmatta odotellaan ja istukka on edessä matalalla. Nousee joskus ylemmäs vatsan kasvaessa sanoivat ultrassa...Miten on muilla mennyt?? Muuten on keisarileikkaus edessä...Ja se alko harmittaan mutta eihän se pikkunen muuten sieltä tuu :heart:
 
pia
mulla oli istukka edessä kolmosella ja nelosella, molemmilla nousi itestään raskauden edetessä =) että älä vielä ressaa, hyvinkin mahdollista että nousee..lääkäri sanoi mulle silloin että suurimmassa osassa tapauksia nousee itelleen
 
Minulla myös, odotan toista, istukka edessä ja alhaalla. Tällä hetkellä menossa rv 38+1 ja tiistaina kävin ultrassa. Istukka oli edelleen alhaalla mutta koska ei ole kohdunsuulla niin ei aiheuta ongelmaa synnytyksessä, sanoi lääkäri!
 
B-7
7. odotan ja ekaa kertaa samanmoinen tilanne :eek: Rakenneultraa odottelen,np-ultrassa tokaisi vaan että yleensä siirtyvät.Papereissa luki että istukka kohdun sisäsuun päällä,ei vain alhaalla.Jännittää.Musta ei olis kiva joutua leikattavaksi,pelottaa ajatuskin leikkauksesta.Ja toipilasajasta :ashamed: :|
 
Mulla on kanssa samanlainen tilanne ja istukka oli kaikenlisäksi kohdunsuulla. Pääsin useampaan ultraan, jossa tätä seurattiin. Minulle sanottiin, että tosi harvoin jää nousematta. Sainkin sitten synnyttään neidin normaalisti.
 
Tosi kiva kuulla et on noussut ylemmäs. Tai ei ole ollut esteenä alatie synnytykseen. Nyt kun alkaa tuntumaan et voi itse "hallita" synnytystä ja tietää mitä voi ja haluaa. No onneks pääsee ylimääräsiin ultra käynteihin pikkusta seurailemaan :heart:
 

Yhteistyössä