Isyyspakkauksesta

  • Viestiketjun aloittaja punasipuli
  • Ensimmäinen viesti
punasipuli
Moi!

Oon tässä keräillyt isyyspakkausta, ja kaikki muut alkaa olla jo koossa, paitsi vauvalle semmonen body, jossa lukee Isin kulta (tai joku vastaava). Suunnitelmissa oli vielä saman aiheinen tutti, mutta se ei ollut välttämätön.. Tietääkö joku mistä tuommoisen bodyn (ja tutin) voisi saada? Olisin kovasti kiitollinen tiedosta.
 
Noista tuteista tiedän et niiden merkki on Mam ja niitä ei enää valmisteta, ne oli niitä ainun juttuja mitkä oli pari vuotta siutten isänpäivän ja äitien päivän aiokoihin myynnissä. Mä yritin kans vauvalle sellaisen löytää ja kyselin suoraan ainulta. mut kuulemma myynti oli huono.

Meillä on sellainen body missä lukee i love mum ja toinen tekstille dad. Ne on ihan sittarista ostetut.
 
Mä kans etsin kaupoista niitä I <3 DAD tekstisiä tutteja, mutta eipä näkynyt. Kiitos vaan aurinkoinen81 tiedosta, ettei niitä enää edes tehdä!

Huuto.netissä olen nähnyt huudettavana sellaisia (uusia). Itse onnistuin huutamaan sieltä ihan uuden tuttiketjun ko. tekstillä juuri isyyspakkausta varten.

Ja tuollaisen bodyn voit helposti tehdä itse, kangastussilla vaan kirjoitat. Mä tein niin, kun ei löytynyt kaupasta :) Mutta niitäkin saattaa olla huutiksessa myynnissä.
 
iskä-tutti
Hei,

ainakin Pikkupingviinistä voit tilata Bibi Classic tutin, jossa lukee Papa is the best.

linkki vauvatarvikesivulle, scrollaa aikalailla alas...:
http://www.pikkupingviini.fi/index.php?id=2&products_action=list&category=vauvanurkka&PHPSESSID=886df5a6718987ad9cb671d5f93b2dbc
 

Yhteistyössä