isyysTESTI

  • Viestiketjun aloittaja tantsa
  • Ensimmäinen viesti
tantsa
Hei.

Kertokaa, jos jollakulla asiasta henk.koht tai muuten faktatietoa...
meillä tilanne tämä, että hain eroa lasteni isästä kuukausi taaksepäin (järjettömän mustasukkaisuuden takia,7 vuotta jaksoin katsella)- erillemme olemme jo muuttaneet, elatus/tapaamisasiat jo virastossa sovittu, mutta nyt sitten yhtäkkiä onkin miehen puolen SUKU sekä mies itse sitä mieltä että lapsistamme pitää ottaa DNA-testit,että ei mies sitten turhaan maksa elatusmaksuja,jos lapset eivät olekaan hänen (hoh hoijaa), eli miten tämä prosessi käytännössä etenee?
Verikokeet lapsista? Kauanko menee tuloksien saamiseen?
Minä itse en tuloksilla mitään tee, kun tiedän että lapsillamme EI VOI olla muita isävaihtoehtoja, mutta tälläiseen liene kuitenkin pakko suostua, vai???Osaako joku auttaa?Kiitos etukäteen.
 
Testit ovat älyttömän kalliita, joten jätä koko ajatuskin. Kun lapset ovat avioliitossa syntyneitä tai miehen tunnustamia, isyysasia on selvä.

Silloin kun testit otetaan isyydentunnustamisen yhteydessä, yhteiskunta maksaa ne, mutta nyt joutuisit ne itse maksamaan.

Anna suvun kinata, sinuahan asia ei liikuta kun se on kunnossa. Jaksamista ja hyviä hermoja toivottelen.
 
Onneton
Jos exäsi vältämättä haluaa testin niin hän sen maksaa.Suostua voit testiin mutta älä sinä sitä maksa...mulla oli sama juttu..exä olisi halunut isyystestiin toisesta lapsesta...kysyin lastensuojelusta..koska olin niiten kanssa paljon tekemisestä..exän takia..siellä sanotiin että jos exä haluaa isyystestiin niin hän se joutuu maksamaan..minä varma että lapset ovat hänen koska elämässäni eil ole olut muita miehiä...asia on jäänyt pois testiä' ei ole tehty....mutta exäsi kuuluu sen maksaa jos hän sen testin haluaa.
 
tantsa
Hei.

Kiitos teille vastanneille.SUKU saakin puolestani maksaa mitä haluavat,ja tapella keskenään.Eipä käy aika pitkäksi kun katselee
sivusta tätä sirkusta :)

Kiitos.
 

Yhteistyössä