Itä-helsinki

Olen siis 21v ja poikani on 1v2kk. Olisiko täällä muita äitejä vailla seuraa? Olisi mukava saada päivisin seuraa puistoon tai vaikka kahvittelun merkeissä =) tässä meili osoitteeni: jenkku__@suomi24.fi Kirjoitelkaahan jos olette seuraa vailla :)
 
V05
Me olemme juuri muuttaneet Itä-Helsinkiin ja muutenkin olemme uusia helsinkiläisiä, joten uudet ystävät ovat tervetulleita. Minä kaipaan aikuista juttuseuraa ja poika leikkikaveria.
Minä olen vm-78 ja poikanen syntynyt elokuussa 05

Ottakaa yhteyttä yv:llä tai trueheavenly1@luukku.com =)
 
Heips tääl ois kanssa itä-helsingistä äiti :) Asutaan täs kivikossa minulla on 1,5wee poika ja ite oon 21 :) laita mailii vaikkas....Me ollaan kanssa vasta tänne helsinkiin muutettu :) pienipunahilkka86@hotmail.com
 
hmm... onkohan tää meidän alue nyt itää? siis muutettiin viikonloppuna jakomäkeen, perheeseen kuuluu minä 27vee, ukko 31vee, Kiia on eskarilainen ja Meea täyttää helmikuussa neljä vuotta. Masuasukin la on 7.4. Koiria löytyy kaksin kappalein ja jotain jyrsijöitä..

Seuraa kaipailisin kovasti, olisi ihanaa löytää aikuista juttuseuraa vaikka lenkille, puistoon tai kahville tai ihan mitä vaan. =)
 
:wave: Täällä 23v äippä vuokista ja typy 1,4v. Kaivattais kahvittelu/leikki/lenkki ym seuraa... mese osoite kiinnostuneille; marjattta@hotmail.com

Olis tosi mukava saada aikuista seuraa muualtakin kuin omasta miehestä :)
 

Yhteistyössä