Itävalta siirtää sotilaita rajalle estämään matujen saapumista maahan

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Alkoholi tuhoaa aivojen hermoyhteyksiä hyvään tahtiin ja vaikuttaa kyllä kykyyn ajatella loogisesti. Alkoholi myös vaikuttaa elimistön nestetasapainoon, yleiseen vireystilaan, mielenlaatuun ja moniin muihin sellaisiin asioihin, jotka vaikuttavat loogiseen ajatteluun.
Silti mun loogisessa ajattelussani ei ole vieläkään vikaa.
Muistissa kylläkin.
 
Sun mielestä?

Harvemin ihminen itse on kykenevä arvioimaan omaa logiikkaansa tai vaikka hulluuttansa.
Saarikoski veti niin paljon viinaa, että ei taatusti ollut kykenevä arvioimaan omia kirjallisia lahjojaan. Silti niitä oli.

Mä tunnistan logiikan viiden promillen kännissä jos sitä on.
Siis känniä tai logiikkaa.
Logiikkaa totisesti ei ole se, että poliisit alkavat hiekkalaatikkoleikkeihin näyttämällä, että on meillä aseita.
 
vierailija
Saarikoski veti niin paljon viinaa, että ei taatusti ollut kykenevä arvioimaan omia kirjallisia lahjojaan. Silti niitä oli.

Mä tunnistan logiikan viiden promillen kännissä jos sitä on.
Siis känniä tai logiikkaa.
Logiikkaa totisesti ei ole se, että poliisit alkavat hiekkalaatikkoleikkeihin näyttämällä, että on meillä aseita.
Ilman sun #unelmaa poliisin ei tarvitsi "leikkiä heikkalaatikkoleikkejä konepistooleilla", jiten katso peiliin: sieltä löydät syyllisen.
 
Saarikoski veti niin paljon viinaa, että ei taatusti ollut kykenevä arvioimaan omia kirjallisia lahjojaan. Silti niitä oli.

Mä tunnistan logiikan viiden promillen kännissä jos sitä on.
Siis känniä tai logiikkaa.
Logiikkaa totisesti ei ole se, että poliisit alkavat hiekkalaatikkoleikkeihin näyttämällä, että on meillä aseita.
Miten Saarikoski liittyy sinun logiikan käsitykseesi?
Kuten itsekkin myönsit, ettei Saarikoski ollut kykenevä arvioimaan omia kykyjään, miksi sinä olisit?

Poliisi valvoo järjestystä ja pitää huolen siitä, että kaikki on järjestyksessä. Miksi sinua häiritsee se, että poliisilla on aseet? Itse koen sen hyväksi viimeaikaisten terroritekojen vuoksi. Tunnetko jonkinlaista alemmuutta poliisin rinnalla vai mistä tämä antipatiasi johtuu?
 
Jos sinä et tiedä mistään mitään etkä osaa yhtään mitään niin se ei ole minun asiani katsoa peiliin. Se ny vaan ei ole minun vikani.
Jos asiat olisivat kuten 20 vuotta sitten, niin poliisilla tuskin olisi edelleenkään konepistooleita olkapäillään. Sensijaan huuhaaseen perustuva turvapaikka- järjestelmä on saattanut meidän yhteiskuntamme vaaraan. Ja kyllä, ymmärrät sen varmasti itsekkin. Mitä enemmän muslimeja, sen enemmän ongelmia.
 
Jos asiat olisivat kuten 20 vuotta sitten, niin poliisilla tuskin olisi edelleenkään konepistooleita olkapäillään. Sensijaan huuhaaseen perustuva turvapaikka- järjestelmä on saattanut meidän yhteiskuntamme vaaraan. Ja kyllä, ymmärrät sen varmasti itsekkin. Mitä enemmän muslimeja, sen enemmän ongelmia.
Ja briteissä tavallisilla poliiseilla ei ole edes käsiasetta, vieläkään
 
vierailija
Jos sinä et tiedä mistään mitään etkä osaa yhtään mitään niin se ei ole minun asiani katsoa peiliin. Se ny vaan ei ole minun vikani.
Jos sinä et tiedä mistään mitään etkä osaa yhtään mitään niin se ei ole minun asiani katsoa peiliin. Se ny vaan ei ole minun vikani.
Sä et siis löydä mitään yhteyttä sun #unelman ja poliisien konepistoolien välillä? Yritä edes tämän kerran olla rehellinen ja vastata kysymykseen.
 
vierailija
Kysymys kuuluu; mitä hyötyä niiden esilläkantamisesta on?

Pikkulapset pelkää, tervejärkiset aikuiset pelkää...

Terroristit taas ovat nähneet konepistoolin poikineen jopa mielenvikaisen rinnuksilla joten miksi he pelkäisivät jotenkin enemmän?
Sinä kun mainostat itseäsi kovana kessuna, niin varmaan tajuat mitä hyötyä on kantaa asetta esillä verrattuna siihen että ase on esim ajoneuvossa muutaman sadan metrin päässä, vai tajuatko sittenkään?
 
Kysymys kuuluu; mitä hyötyä niiden esilläkantamisesta on?

Pikkulapset pelkää, tervejärkiset aikuiset pelkää...

Terroristit taas ovat nähneet konepistoolin poikineen jopa mielenvikaisen rinnuksilla joten miksi he pelkäisivät jotenkin enemmän?
Sua pelottaa, jos poliisilla on ase?
Ihan mielenkiinnosta, mihin se ase pitäisi piilottaa? Minne se edes mahtuu?
Eikö aseen idea ole se, että se on heti käytettävissä? Siitä tuskin olisi hyötyä, jos aseet olisi varastoitu jonnekkin kellariin neljän lukon taakse ja padit toiseen päähän rakennusta viiden lukon taakse?

Se ase on esillä ja käsissä juuri siksi, että kun sitä tarvitaan, se on heti hollilla. Siinä säästetään monta henkeä.
 
vierailija
Miksi pelkäisin aseistettua poliisia? Jos on toiminut oikein ja lakien mukaisesti, ei ole mitään pelättävää aseenkäytön suhteen. Hyvä, että yhä useampi Euroopan maa alkaa tulla järkiinsä.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Tuossa viitattiin lienee siihen viime kertaiseen irakin poikien tuloon, kun "sodan runtelemat" geelitukat olivat niin väsyneitä, että armejan alokkaiden piti kantaa heidän laukkunsa.
Asiasisältö on hyvä, mutta voisitko lakata käyttämästä lienee-sanaa, jos et opettele käyttämään sitä oikein. Särähtää pahasti korvaan tuollainen kielen raiskaaminen. Kirjoita ensi kerralla näin: Tuossa lienee viitattu siihen...
 

Yhteistyössä