itkettää vaan koko ajan! Rv 39. Mikä minulla on?

  • Viestiketjun aloittaja "Minna"
  • Ensimmäinen viesti
"Minna"
Siis tappelen 5v kanssa ja alennun ihan samalle tasolle. Sitten itkeä vollotan tunnin ja mies on ihan hermona kun lapsi itkee ja äiti itkee. Tämä on kolmas raskaus ja en minä ennen näin höyrypää ole ollut. Kiva pääsiäinen tulossa!!!! Mies lähti lasten kanssa pihalle ja minä vaan itken.
 
"katti"
minäkin pitkästä aikaa aloin vollottaa ihan kunnolla tänään kun oli ensin itsellä koko päivän niin kurja olo ja sitten vielä lapsi kävi rasittavaksi. Pari viikkoa olisi laskettuun aikaan. Alkaa ottaa koville nämä viimeiset viikot ainakin minulla.
 
"vierailija"
ettei olisi synnytys käynnistymässä? mulla on aina ollut ennen synnytystä tollainen olo, 2 kertaa :)
hei mulla ihan sama juttu :D! Ensimmäisellä kerralla pillahdin itkuun tuolloin jo päivällä neuvolassa. Siellä kaikki huuli pyöreänä ihmetteli, että mikäs tälle tuli ja luuli varmaankin, että mulla on varmaan joku hätänä ja vialla. Ihan tyhjästä itketti. Itkua kesti koko päivän ja yöllä lähti synnytys käyntiin. Ei muita oireita, eikä mitään syytä itkulle.

Kuopuksen kohdalla oli sama. Oli ihan toivoton ja itkuinen olo yhtäkkiä koko päivän. Synnytys alkoi silloinkin myöhään illalla.
 
"katti"
[QUOTE="vierailija";23626897]hei mulla ihan sama juttu :D! Ensimmäisellä kerralla pillahdin itkuun tuolloin jo päivällä neuvolassa. Siellä kaikki huuli pyöreänä ihmetteli, että mikäs tälle tuli ja luuli varmaankin, että mulla on varmaan joku hätänä ja vialla. Ihan tyhjästä itketti. Itkua kesti koko päivän ja yöllä lähti synnytys käyntiin. Ei muita oireita, eikä mitään syytä itkulle.

Kuopuksen kohdalla oli sama. Oli ihan toivoton ja itkuinen olo yhtäkkiä koko päivän. Synnytys alkoi silloinkin myöhään illalla.[/QUOTE]

Voi kun olisi noin minullakin...Ei ainakaan vielä kyllä ole synnytyksen käynnistymisestä merkkejä, paitsi nyt ylipäätään tukala ja turvonnut olo :/
 
a.p.
[QUOTE="katti";23626890]minäkin pitkästä aikaa aloin vollottaa ihan kunnolla tänään kun oli ensin itsellä koko päivän niin kurja olo ja sitten vielä lapsi kävi rasittavaksi. Pari viikkoa olisi laskettuun aikaan. Alkaa ottaa koville nämä viimeiset viikot ainakin minulla.[/QUOTE]

sanopas muuta! Niin kovasti olen pääsiäistä odottanut ja nyt sitten vaan itken täällä. Tosiaan ottaa koville, kun olo on aika tukala ja liikkuminenkin alkaa olla jo melkoista lyllertämistä ja sitten lapsi kiristää hermoja jne. vaikka ei saisi häneen tätä purkaa, mutta kun kaikki vaan levitetään mihin sattuu eikä kuunnella jne. Hermot sitten meni!

kaupassakin käymättä ja ajatuskin kauppaan menosta ahdistaa :(
 
"vierailija"
sanopas muuta! Niin kovasti olen pääsiäistä odottanut ja nyt sitten vaan itken täällä. Tosiaan ottaa koville, kun olo on aika tukala ja liikkuminenkin alkaa olla jo melkoista lyllertämistä ja sitten lapsi kiristää hermoja jne. vaikka ei saisi häneen tätä purkaa, mutta kun kaikki vaan levitetään mihin sattuu eikä kuunnella jne. Hermot sitten meni!

kaupassakin käymättä ja ajatuskin kauppaan menosta ahdistaa :(
Ne on ne hormoonit varmasti, jos ei nyt synny niin ainakin hyvin lähellähän se synnytys on. No senhän nyt jokatapauksessa tiesitkin, noilla viikoilla :) Itselläni kesti sitä itkuisuutta vielä viikko synnytyksen jälkeenkin, tuntui kun ei olisi oma itsensä ollenkaan, mutta siitä se tasottui.
 

Yhteistyössä