Itkuisuus ja tunteiden heilahtelut

Olen rv 32 ja huomaan, että tunteet ovat tosi pinnassa. Itkeä pillittää saatan myös herkästi. Raskaus on mennyt ihan mukavasti peniä vaivoja esiintyy kuten närästys, alaselkäkivut ja etova olo ruuan jälkeen. Onko muita ?

Hävettää kun tiedän, että pitäisi nauttia ja olla onnellinen, että minulla ja vauvalla kaikki on hyvin.
 
Minä olen myös nyt tosi herkkä. Mies kun sanoo yhdenkin väärän sanan ( joka ei välttämättä ole väärä ) niin saatan pillahtaa itkuun :ashamed: Ja välillä ihan muutenkin vain pääsee itku ja mieskin ihmettelee että mikä minulle tuli. Siihen kun en osaa itsekään vastata. Noh, viel 11 viikkoa niin vauva syntyy ja enköhän minä nämä itku kohtaukset jaksa sen aikaa :whistle:

JanuLiitus ja kirppu 28+0
 
Mutta pieni varoituksen sana, että tunteet ovat pinnassa varmasti vielä synnytyksen jälkeenkin. Siinä on sellaista hormonimyrskyä kun imetys käynnistyy jne... Pojan ollessa 2kk aloin pikkuhiljaa palautua ennalleen.

Mä olin aivan toivoton ja omasta mielestäni myös nolo viime raskaudessa kun pinna oli tosi tiukalla ja kaikki itketti. Omasta mielestäni pohjat oli kun yhtenä aamuna mies meni keittiöön tekemään aamiaista, minä jäin sänkyyn itkemään sitä että jätti mut aivan yksin makuuhuoneeseen;) Asuttiin kaksiossa.

Rouvaii ja uusi masuasukki 12+1
 
Voih, kuulostaapa niin tutuilta jutuilta! Alkuraskauden aikaan nauroin ihan pöntöillekin jutuille maha kippurassa (ajoittain vielä nytkin), mutta nyt rv 32+2 huomaan, että itku tulee ihan mistä vaan :'( Miehen väärästä äänensävystä ( siis minun mielestä väärästä ), tekemisistä, tekemättä jättämisistä, siitä kun kukaan ei soita mulle pariin päivään, kun en ole vielä saanut hankittua kaikkia tarvikkeita vauvaa varten..... lista on loputon ja tilanteet naurattaa kyllä näin jälkikäteen, mutta kohta on taas uusi tilanne ja tippa linssissä jälleen! :p
 

Yhteistyössä