Itse olen ihan ok:n näköinen, mutta ne miehet jotka kiinnostavat minua

  • Viestiketjun aloittaja "outolintu"
  • Ensimmäinen viesti
"outolintu"
ovat enimmäkseen ihan urpon näköisiä.
Mikä siinä on, että pidän rumia miehiä seksikkäinä ja kiihotun niistä?! :O

Kyllä minun katseeni lepää tosi kauniissa miehissäkin, mutta kummajaiset vetoaa minuun enemmän.

: /

Ja minua on monesti arvosteltu siitä, että valitsen rumia miehiä kumppaneikseni, vaikka voisin saada namupalankin. Mutta kun nää urpon näköiset on minun mielestäni namupaloja. :O
 
Blue
Mun äijässä pitää olla puusta veistetty missä on särmää, äijäenergiaa, lihasta, partaa, kaljua yms. Susirumia en halua, mutta en todella mallejakaan. :x Muhun vetoaa oikeastaan vain tietyntyyppinen mies.
 
"outolintu"
[QUOTE="jaahas";28048586]Sä haluut tuntee itses kauniiks ja olla toiselle kauhee onnenpotku et on saanut noin hyvän näkösen... itsekkäistä syistä hakeudut rumempaan seuraan...[/QUOTE]
En
 
Mä en tykkää kiiltokuvapojista. Mä en myöskään tykkää Harlekiini-kirjojen "pitkistä, tummista ja komeista" jnejne. En tykkää bodatuista, en tykkää pyykkilautavatsoista. En tykkää jos mies on epäsiisti tai lihava.

Tykkään mun miehestä joka pitää välillä kaljua, välillä kasvattaa upean harjan. Sillä on hyvä iho, mutta mm. kulmassa arpi. Pituutta on himpun päälle 180. Sillä on ihanat silmät ja ihana hymy, työllä saadut lihakset. Sillä on ihana pehmeä maha vaikka hoikka onkin. Parta kutittaa suudellessa. Semmonen on mun mies, minusta hotein pakkaus minkä olen koskaan nähnyt <3

Kaikista eniten vaikuttaa se miten mies kantaa itsensä, miten se pitää päänsä, miten sillä on arvot kohdallaan ja miten meidän ajatusmaailmat kohtaavat.
 

Yhteistyössä