Itsensätutkijat..k.nipukasta..

Moi!

Asiasta kiinnostuneena sellasta tiedustelisin teiltä paremmin tietäviltä että missä vaihessa kohdunnapukka muuttuu sitte kovaksi ja menee kiinni.. Mulla on nimittäin ovulaatio ollu maanantaina ja vielä ei ainakaan oo mitään tuolla alapäässä tapahtunu muuta ku että kohdunsuu on menny kii.. (eikös se kiinnity kohtuun joskus 6-7vrk ovulaation jälkeen?? siis jos hedelmöityminen on tapahtunu??) Eli ei kai siellä mitään pitäs olla vielä tapahtunukaan tämän järkeilyn mukaan... vai olisko?? Kiitos kaikille jotka vaivautuu vastaan tän epätoivoisen vauvakuumeilijan kyselyihin..
 
Olen kahdesti kokeillut tuota kohdunnapukkaa ja molemmilla kerroilla sormeen on tarttunut myös vähän verta :eek: Äsken taas sama juttu...nyt kp 22/28. Onko tämä normaalia? ihan varovasti olen kokeillut. Voisko olla jotain vanhaa menkkaverta tms..? Kenlläkään samoja kokemuksia??
 
Hei Bluebaby!

Jos se olisi sitä kiinnittymisvuotoa. Mulla tulee yleensä verta/tuhrua vaan pari päivää ennen menkkoja josta sitten jo arvaakin et tätihän se on tulossa. Mut normaaleissa olosuhteissa ei verta kyllä pitäis tulla jos limakalvot on kosteat eikä kuivat. Sun kohdalla vois kyl sanoo et lupaavalle näyttää...

+++ plussatuulia sinulle +++
 
Mulla taas on ollut lähes poikkeuksetta aina niin, että jos laitan sormen syvälle muutama päivä ennen menkkoja, niin verta tulee hieman. Sit vasta kun menkat alkaa, tulee alas asti.

Nyt viimeksi kuitenkin kävi niin, että se veri tuli vain tuon yhden kerran, sen jälkeen ei, ja nyt olen raskaana. Toivon siis kovasti ettei verta ees ala tulemaan. Kohdunnapukka on aamusta aina hieman alempana ja kova, päivän mittaan nousee ylemmäs ja on kova edelleen. Silleen kait pitäskin olla, jos on raskaana. Siis kova..
 
Niin kun eilen kun sitä kokeilin oli menossa kp22/28 että ei ne menkat ihan lähipäivinä ole alkamassa,melkein viikonpäästä...hitto kun pitikin mennä sorkkimaan nyt sit hirveä miettiminen että onko normaalia jne... :ashamed: Lisää kokemuksia??
 
Pitihän toi mennä iteki kokeilee, uusi asia mulle! Mut ota tästäkin nyt selvää... tunsin kyllä sen kohdunnapukan (luulisin ainakin!) ja se oli alhaalla ja pehmeä, aukinaisuudesta en osaa sanoa mitään! Ja valkkaria oli vaik muille jakaa... No liekö mä edes oikeen pystyn mitään kauheesti tunnustelee, kun on aika pitkät rakennekynnet, ja tuskin ees kovin fiksuu mennä niillä sörkkimään! :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nasuliini:
...Nyt viimeksi kuitenkin kävi niin, että se veri tuli vain tuon yhden kerran, sen jälkeen ei, ja nyt olen raskaana. Toivon siis kovasti ettei verta ees ala tulemaan. Kohdunnapukka on aamusta aina hieman alempana ja kova, päivän mittaan nousee ylemmäs ja on kova edelleen. Silleen kait pitäskin olla, jos on raskaana. Siis kova..
Kiitos sinulle tarkasta selostuksesta. Minulla tänään kp 25/24-26 ja tätiä ei tullutkaan tänään. Nipukka ollut tänään juuri tuollainen kuten kuvailit...aamusta alempana mutta kova ja nyt illalla vetäytynyt taakse ja edelleen kova. Edellisissä kierroissa paikat aina aukesi ja pehmeni n. päivää ennen tätiä. Ja erona aijempaan vielä se, että nipukan suuaukko ei ole enää "hymynaama" vaan kuin rypytetty keskelle.

Testi kyllä näytti tänään negaa vielä päivällä, mutta pitää testata uudestaan parin päivän päästä. Toivon suuresti että se täti ei nyt mistään pomppaa esiin...Plussatuulia kaikille muillekkin "tutkiskelijoille"!

 
Outoa...
tai sit vaan en osaa koittaa..
tänään ois viimenen kp ja tuo nipukka mielestäni tuntu "puoliksi" kovalta eikä tuntunu kamalan kiinni olevan muttei myöskään kovin auki...
kun koittelin niin yksi tippa sellasta ihan vaaleanpunaista vuotoa...
mensut siellä varmasti tekee tuloaan mutta jospa sittenkin...
paljoa ei uskalla toivoa...
kakkonen kun olis niin toivottu :D
 
Onkohan se nyt hyvä... Mulla toi kn on ollut nyt kova, pieni herne :LOL: jo muutaman päivän. Välillä se on alempana, välillä taaempana. Toivo on tietysti korkealla, mut kyllä kai se siitä pehmenee :|

Kp on siis 29/30. Testi polttelee kaapissa, mut en haluais sitä negaa. Tuntuis varmaan paremmalta kun se täti tulis, eikä nega :/
 
Oioioi... Onpas mukavaa luettavaa minulle :) Napukasta tuli pienenpieni tippa verta kp 24/31, ja jo samana päivänä se muuttui kovaksi ja nousi hieman. Napukka on edelleen kova (kp 28/31). Eilen pamahti lisäksi vasempaan poskeen ja leuan alle hillitön määrä ihon värisiä hormoninäppyjä. Onneksi eivät ole kaikki finnejä - ainakaan vielä! Tämmöset näppylät on mulle ihan uusia, ei yleensä liity normaalikiertoon. Onko muilla kokemuksia???
Onnea Nasuliini, ja kiitos kuvauksestasi!
 
se napukka pakenee sinne ylös mulla menkat alkaa tulevana torstaina ja olen taas tutkaillut sitä napukkaista..Viellä se kova ja kiinni ja kait se aika alhaallakin on...miten ylös se kiipeä yltääkö sitä viellä koskea kuiteskin ihan kunnolla sormella?? =0 viellä samaan tuikkaan toisenkin mieltäni askarruttaneen jutun kun mulla on tässä viime aikoina tullut uusia täti oireita eli muutamissa kierroissa on pakottanut rintoja...mutta miten sitten kun te jotka olette raskautuneen onko teillä ollut rinnat kipeenä ja onko se ollut teillä myös tätin oireena???
 
Minulla kohdunnapukka ylhäällä ja kivikova tiesi positiivista raskaustestiä.

Poika04, minulla ei aina ole ollut näin, mutta viime aikoina ovulaation jälkeen nännit kipeytyi ja rintoja pakotti. Sitten kun kuukautiset oli alkamassa, kipu hävisi ja sai nipistämällä nipistää ennenkuin sattui. Nyt, kun r-testi oli positiivinen, nännien kipu ja rintojen jomotus ei hävinnytkään vaan sitä on yhä.

Olen miettinyt olisiko niin, että raskauden alkaessa minulla rinnat kipeytyi, mutta kun kaikki päättyi nk. kemialliseen raskauteen, rintojen kipuili hävisi ja kuukautiset alkoi. Sitten, kun raskaus todella pystyi jatkumaan, pakotuskaan ei hävinnyt eikä kuukautisia tullut. Tämä nyt on ihan tällaista tuumailua vaan, sillä tiedän, että monilla naisilla rintojen kipuilu on ihan jokaiseen kiertoon kuuluva normaali oire.

Toivottavasti Sinä kuitenkin plussaat =)
 
Missäs vaiheessa se su naukkasi kiipesi sinne ylhäälle :D mulla tuo vailtelee millon missäkin välillä jonnekkin mutkan taakse menee et meenee vähän aikaa ettiessä

mulla on aika selvät menkka oiree mut jospa se ihma sattuisi tännekkin =) =)
 
Minäkin uskaltauduin kokeilemaan ja napukka on ylhäällä,kivikova ja ihan pikkasen auki,valkoista paksua valkkaria jäi sormeen,ovis vasta oli joten mitä tämä vois merkata?Vai merkkaako yhtään mitään.
 
LUOMUNEITO
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Pieni vinkki: jos sormet laittaa tunnustellessa kortsuun, ei kynnet pääse naarmuttamaan eikä bakteerit leviämään. Kortsun läpi kuitenkin tuntee tosi hyvin.
fiksu veto ;)
eipä ole tullu mieleen, että noin saa "tutkimuksen" tehtyä ilman hiivasientä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja LUOMUNEITO:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Pieni vinkki: jos sormet laittaa tunnustellessa kortsuun, ei kynnet pääse naarmuttamaan eikä bakteerit leviämään. Kortsun läpi kuitenkin tuntee tosi hyvin.
fiksu veto ;)
eipä ole tullu mieleen, että noin saa "tutkimuksen" tehtyä ilman hiivasientä :D
Kyllä hätä keinot keksii. :D Sittenhän on jotain "kirurginhanskoja", ne on ehkä vielä kätevämpiä, jos niitä vaan jostain saa.
T: tulehduksista kärsinyt
 
plussanneet ohoi

muuttuko teidän arvon napukkanne ollenkaan ennen menkkojen ajankohtaa vähän pehmeämmäksi...täällä yksi epätoivoinen kyselee..mä huomasin tänään pientä pehmenemistä ja kolokin tuntui..torstaina alkaa menkat..valkkarikin on hävinnyt jonnekkin et taitaapa täti tehdä tuloaan taasen kerran.....tekisi melkein mieli itkeä
 

Yhteistyössä