Itseruskettava rasva?

Mulla on tuota Nivean rasvaa. Jaloissa rusketuksen huomasi jo yhden päivän käytön jälkeen - tosin en tietenkään osannut levittää sitä tasaisesti ku en oo koskaan ennemmin moista käyttänyt.. :headwall:
Mut siitä ei ainakaan oo tullut oranssinsävyjä.
 
Mä oon käyttäny Yves Rocherin Bronze Naturea..Se on siis sellasta kosteusvoidetta joka ruskettaa vaan vähän kerrallaan! Oon tykänny siitä ku mulla aika vaalee iho ni noi itseruskettavat sit kyl huomaa mulla jos nitä käyttää..ja leviää epätasaisemmin! Niin Dovellakin taitaa olla tollasta vähän ruskettavaa kosteusvoidetta!
 
mia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 12:32 miä kirjoitti:
suosittelen Doven Summer Glow Body Lotionia
tämä ei siis perinteinen itseruskettava vaan kosteusvoide jossa "himpunverran" ruskettavaa ainetta mukana, levitetään ihan kosteusvoiteen tavoin annetaan imeytyä ennen pukeutumista, parin käyttökerran jälkeen iholla sellainen normaalin päivetyksen väri, ei tee laikkuja niinkuin normi itseruskettava!!!

hintaa n5e
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 12:37 Daria83 kirjoitti:
Mä oon käyttäny Yves Rocherin Bronze Naturea..Se on siis sellasta kosteusvoidetta joka ruskettaa vaan vähän kerrallaan! Oon tykänny siitä ku mulla aika vaalee iho ni noi itseruskettavat sit kyl huomaa mulla jos nitä käyttää..ja leviää epätasaisemmin! Niin Dovellakin taitaa olla tollasta vähän ruskettavaa kosteusvoidetta!
Nää on kaikki sellaisia kostusvoiteita, mistä tässä on puhuttu
 
mia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 12:35 HiKiLiikkuja kirjoitti:
Nivea tais olla halvin mitä oli, himpun verran päälle 5? eli ei paha B)
mulla oli tota niveaa viimekesänä ja puolessävälissä purkkia mua alko oksettaa se haju :x :x

muuten toimi ihan ok toikin!

tossa Dovessa ei oo niin voimakas haju
 
mia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 12:39 Nainen72 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 12:37 Daria83 kirjoitti:
Mä oon käyttäny Yves Rocherin Bronze Naturea..Se on siis sellasta kosteusvoidetta joka ruskettaa vaan vähän kerrallaan! Oon tykänny siitä ku mulla aika vaalee iho ni noi itseruskettavat sit kyl huomaa mulla jos nitä käyttää..ja leviää epätasaisemmin! Niin Dovellakin taitaa olla tollasta vähän ruskettavaa kosteusvoidetta!
Nää on kaikki sellaisia kostusvoiteita, mistä tässä on puhuttu
no Nivealla on kyllä ihan oikeitakin itseruskettavia...
 
vieraana
just ostin Garnierin sprayn. mukana tuli kuorinta-aine, jota on kyllä aika ehdoton käyttää ainakin jalkoihin ennen tuon väriaineen levitystä. muuten voi nimittäin tulla laikkuja rusketukseen. ja tää paketti siis maksoi noin8?
 
vieras
Mä ostin Nivea Body, summer beauty ja tuosta tuli tosi kiva päivetys heti ekasta kerrasta (ostin sitä tummalle iholle tarkoitettua). Haju on ok eikä väri ole oranssi. Hintaa putelilla oli 4,90?.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Daria83:
Mä oon käyttäny Yves Rocherin Bronze Naturea..Se on siis sellasta kosteusvoidetta joka ruskettaa vaan vähän kerrallaan! Oon tykänny siitä ku mulla aika vaalee iho ni noi itseruskettavat sit kyl huomaa mulla jos nitä käyttää..ja leviää epätasaisemmin! Niin Dovellakin taitaa olla tollasta vähän ruskettavaa kosteusvoidetta!
Mä oon käyttänyt kans tota yvessin ja voin suositella =)
 

Yhteistyössä