Itseruskettavat voiteet/suihkeet?

Mä käytän näin kesä aikaan, kun olen ihan valkoinen muuten.

Nyt on ollut muutaman vuoden käytössä Lorealin sellainen geeli kasvoille ja vartalolle. Ruskeaa väriltäänkin ja purkki sellainen osittain läpinäkyvä tuubi.
Haju niinkuin kuuluukin, ;) mutta muuten tosi hyvä tuote. Ainakin mulle, tasainen ja hyvä väri.
:)

Mainitsemistasi ei ole kokemuksia.


Muoks.
Käytän siis etupäässä kasvoille ja kaulalle ja sääriin. En koko kroppaan.
Ja lisään noin kerran kaksi viikossa.
 
mä koklasin viime kesänä jotain suihkutettavaa itsestäänruskettavaa..
se oli ihan hanurista:D
eka kerran ku vedin sitä ni tuli tooodella tasainen tulos,mutta kun se alkoi haalistuu ja n. viikon kuluttuu lisäsin sitä ni mun iho alko kuivumaan ja mä näytin ihan joltain tautiselta:D :LOL:
oli eka ja vika purkki sitä

noista päivettävistä koskteusvoiteita olen tykänny hirveesti:)
tulee kivan näköi iho joka kosteutuukin siinä samalla ja niitä voi lisää vaikk ajoka pvä:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:
Mä käytän näin kesä aikaan, kun olen ihan valkoinen muuten.

Nyt on ollut muutaman vuoden käytössä Lorealin sellainen geeli kasvoille ja vartalolle. Ruskeaa väriltäänkin ja purkki sellainen osittain läpinäkyvä tuubi.
Haju niinkuin kuuluukin, ;) mutta muuten tosi hyvä tuote. Ainakin mulle, tasainen ja hyvä väri.
Mä oon kokeillu ihan varmasti kaikki itseruskettavat ja tuo on ainut jonka saa levitettyä niin ettei jää raitoja! Jihuu!
Ennen levitystä laitan talkkia polviin, nilkkoihin, kyynärpäihin ja käsiin, ettei tuu laikkuja sinne... ja sit ku oon levittäny joka paikkaan vielä kerran pyyhkäsen nuo "vaikeet paikat" paperilla...

 
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
just toi summer glow on paras.
sit mulla on joku yveksen naama ruskettava. tosi hyvä!
Kellä oli viime kesänä ihan oranssit nilkat :LOL: No ei saa nauraa...

Mut tälle saa!
Meijän yks äitipuolikokelas tapas ottaa aurinkoa alasti takapihalla ja haisi aina kauheen voimakkaalle jollekki aineelle. Sit ku me vanhempana tilattiin just Yveksen itseruskettavaa nii huomattiin että sillehän se nainen oli haissu. Ei sinä mitään, kaunis tasainen rusketus sillä oli...
 

Yhteistyössä