IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

liljeby yes, hyvä juttu! punktio menee varmasti ihan hyvin, muistat pyytää vaan lisää lääkettä tarvittaessa, niin menee leppoisasti ;)

Jännää eiii mitä kävi? pysähtyikö toinen alkio vai miten?? tsemppiä perjantaille kuitenkin! :hug:

Henrietta enpä ole tuollaista kuullutkaan koskaan! tosin ei mulla keliakiaa olekaan. Onkohan sitä mahdollisuutta tehdä sun kohdalla mitään erilailla jos tiedossa on tuo ongelmallisuus keliakin ja keskenmenojen suhteen?

Enpä mä nyt sitten tänäänkään testannut. Tosin ei mulla ois ollut kotona kuin jotain exp päiväyksen nähneitä One Step pikkutikkuja mitä yli kaiken inhoan tihrustaa ja kaiketi antaa turhia viivanpaikkoja yms kökköä.
Illalla oli jalat taas jäässä ja vähän viluinen olo, mutta kun kotona puuhasin ja mittasin kuumetta niin oli alilämpöä eka. Jatkoin sitten mittailua muutaman kerran lepäilyn lomassa niin oli ne sitten 36.8-36.9 vielä. Mutta tosiaan luget voi kuulemma nostaa lämpöjä myös (täälläkin topic asiasta), joten mene ja tiedä.
Tänään sitten jonottamaan verikokeisiin töiden jälkeen, jostain syystä edes Kampin huslabiin ei ollut muka tälle viikolle vapaita aikoja puuuhhhh! Ja vessareissuilla ei uskaltais kurkistaa pöksyihin taas :$
 
Mandala Molemmat ei selvinneet.. Kiitos
Tsemppaukset sinulle verikokeisiin, jännittävää...kai ne menkat ois jo alkaneet ? Eli pidän peukkuja .

Tässä kuussa kaikki on mennyt penkin alle, eli taitaa tääkin pe kerta olla tyhjää täysi on ihan sellainen fiilis. Pakkaseen jää enää 7 jos nyt oikein laskin.. sori tänään on SUBER masis
 
Viimeksi muokattu:
Jännää voi ei :( sulattavat perjantaina sitten lisää? nyt sinne sitten kaikki peukut ja varpaat pystyssä, että onnistuu!

Mietin, että tänään on vielä mahdollista alkaa kyllä menkat, viimeistään testipäivänä yleensä on alkanut ennen iltapäivän verikoetta. Menkkamaisia jomotuksia ei kyllä ole ollut oikein missään vaiheessa tällä kertaa. Tosin kuten aiemmin pohdin niin aika tujut lääkityksetkin on päällä (4 x 2mg progynova + 3 x luge) päivittäin, joten voi sekin pitää menkkoja pois siinä missä pelkät lutinukset ei aiemmin ole pitänyt. Mutta pää kylmänä ja tulee mitä on tullakseen!
 
MANDALA: Sitkee oot, kun et testaa;) Mulla lis tossa vaiheessa menny jo isoimmat testipaketit ever. Ihana jännätä toisten puolesta, kun ei ole vielä itellään jännättävää.

JÄNNÄÄ: Peukut pystyssä perjantaille!!

HENRIETTA: Eikö ole ihan yleistä, että keliaakikoilla lapsettomuutta? Multa on testattu sekä veri-, että ihokokeella keliakia, mutta negaa näytti, onneks. Tosin on mulla kavereita, joilla keliakia ja tulevat raskaaksi, kun pesevät miestensä kalsareita... että ei kai ihan yks yhteen kuitenkaan. Teroluteista en ole varma, mutta lukeeko 1tbl*2 vai 2tbl*1? Pakkausselosteessa joka esimerkissä 1tbl kerrallaan.

LILJEBYLLE tsemppiä punktioon!!

Täällä ovistuntemuksia. Oli kp2-6 letrozolea ja nyt mennään muutamalla päivällä miniannoksella ovitrelleä. Kp13 reilu puoli kynää ovitrelleä ja ens viikolla pas. Kiinnittymisen tukemiseen tulee miniannokset ovitrelleä ja lutinukset. Täytyypi kokeilla nyt magnesiumia, jos se vähentäis vatsakipua. Hassua, että lääkettä käytetään joskus supistuksen estoon ja sitten sen yleiset sivuvaikutukset on supistelut :/
 
Liljeby Katsotaan jos saan pe kyytiläistä, sitten mennään samoissa piinailu päivissä. Voimia ja tsempitykset punktioon!

En tajuu, miksi mulla ei olleskaa uskoa nyt onnistumiseen. :| Ovat kyllä sulatelleet jo tänään, mutta saan pe jos hengissä selviää..

Mandala miten maltat olla testaamatta..mä uskon kyllä, että olet raskaana.Olen nyt päättänyt niin. Hyvä että onnistut, kun tää oma napailu menee surkeesti.
 
Viimeksi muokattu:
Jännää Voi ei!! Voi kunpa perjantaina pääsisitte kuitenkin siirtoon. Älä vielä luovuta, ethän... pitkä ja kuoppainen tie, mutta toivottavasti vie perille :hug:

Mandala Nostan hattua tuolle sun tyynelle suhtautumiselle testaukselle. Itse en ikinä pystyis tuohon. Mä olen jo ihan liian jännittynyt sun puolestakin..

kop kop me mennään ehkä vähän samoissa aikatauluissa.. tai siis en vielä tiedä milloin PAS (tai onko edes??), mutta ens viikolla saan tietää lisää. Ehkäpä siis piinaillaan yhdessä.

liljeby Hienoa, että pääsette punktioon. Tsemppiä.

Tämän päivän kevennys... repesin ihan totaalisesti, kun tajusin ).( tarkoittavan omaa napaa. Olin luullut, että jotkut sählää tummennusten tai jonkun muun muotoilun kanssa. miten niin blondi :LOL: tosin nyt vapun ja äitienpäivän herkkujen jälkeen mun kuva näyttäis kyllä enemmän tältä (.). Joopa, jooo..
 
Enpä korkannut testiä tänäänkään. Ei vaan pysty... Mutta nyt vähä unisen yön jälkeen täytyy sanoa että mikä tahansa tulos on tänään kun puhelun saan niin yhtä iso yllätys molempiin suuntiin.

Anteeksi itsekeskeinen pikapäivitys...
 
Eikä Mandala!! Pahoittelut! :hug:

ON: tuhruttelu alkanut eli menkat tuloillaan, jee! Pahoin pelkään etten kesäkuussa siirtoon pääse mutta saa nähdä tuleeko ovista ja milloin. Ei viittis ulkomaille raahata tikkuja ja siellä stressailla tuleeko ovista vai ei jos ei oo sitä ennen täällä vielä tullut.
 
Mandala olen tosi pahoillani negasta :(

Henrietta, Mandala, Jännää, Kop kop , Vilijonkka kiitos tsemppauksista, punktio meni hyvin. 6 munasolua tuli. Ei enempää sitten. Tiukoilla mennään?? Nyt ei mitään tietoa moniko hedelmöittyi ja lähti jakautumaan. Epätietoisuus painaa, huomenna selviää miten oli ja saako kyytiläistä. Jos tulos on nolla, niin en tiedä mitä sitten tehdä tai ajatella.

Jännää toivotaan että me molemmat huomenna saadaan kyytiläinen mukaan.

Tietääkö aiemmin alkionsiirron kokeneet että tekeekö kipeetä katetrin vienti kohtuun??
 
Kiitos tytöt <3 eilen oli kyllä aika paska päivä. Jännitin koko päivän puhelua ja työkaveri oli just tullut vauvansa kanssa äitiyslomalta käymään. Soitto tietty tuli ja tuntui että kesti tunnin että se sai sanottua tuloksen, korvissa vain humisi. Pääsi kyllä lohduton itku kun pääsin töistä. Oli kyllä oma moka että uusien lääkkeiden kanssa näin sitten ei tullu testattua ennakkoon että olisi harhakuvitelmat loppunut alkuunsa. Varsinkin kun tiesin että ne helvetin luget tekee just kaikkia oireita. Ja näköjään pitää menkatkin todella hyvin pois, eilisen aamulääkkeiden jälkeen ei vieläkään tietoa että alkaisi... Nyt kun viimeistä alkiota varten samat lääkkeet niin kyllä aivan varmasti testailen ennen verikoetta.

Pahin eilisessä kuitenkin oli se epäreiluuden ja lohduttomuuden tunne mikä johtui siitä että pelottaa ihan älyttömästi että tää ei kyllä tästä onnistu ikinä :( ja se kaveri pariskunta ketkä tulivat 'vahingossa' (ilman ehkäisyä) pyysivät kummiksi. Kiinnostaa kun kilo paskaa oikeasti... Ei paljon pikku lasten väkisin näkeminen houkuta. En mä (muiden) lapsista tykkää että ehdoin tahdoin pakko päästä näkemään. Varsinkin jos tästä lapsettomiksi jäädään ja musta tulee katkera vanha ämmä.

Liljeby, tsemppiä iiiihan hirmusti! Mulla siirron katetrin laitto tuntuu vaan menkkamaiselta vähän.
 
Mandala: tohon kummiasiaa on pakko kommentoida kun miehen serkun perheelle syntys toinen lapsi vajaa 2 vuotta sitten ja olin itse aika yllättättynyt kun pyysivät meitä yksiki kummeiksi tytölle niin se oli mulle jotenkin kunnia-asia vaikka meilläkin oli silloin hoidot päällä on edelleenkin tietysti koen pientä katkeruutta siitä asiasta välillä et toiset saa lapsia mut itelllä ei vaa tärppää. Mut kummiskin ollaan molempien lasten kanssa tehty kaikenlaista olleet hoidossa meillä ym. Tällä hetkellä koen suurta iloa siitä, että saan noin ihanien lasten elämässä. Pari viikkoo sitten isompi oli meillä yökylässä ja kesällä pitäis molempien tulla yökyläilemään kun mulla joskus alkaa se loma sitten. Ite oon ainakin päässyt suurimman tuskan yli sillä että saan heidän kanssa touhuta kaikenlaista.
On: huomenna töistä vapaapäivä viel pitäis pitkä viikonloppu jaksaa maananrsihin, mies taas kyseli multa et mitä maanataina tapahtuu yms.. jos vaikka sais yhden murheen pois päiväjärjestyksestä.
 
1. naisten polilla käyty, tuntui aika turhalle käynnille. Lääkäri määräsi Terolutit tasoittamaan kiertoa vaikka kierto on nykyään ihan säännöllinen, silti. Sanoi että seuraavassa ykssa aletaan oviksen kimppuun, luomaan tai vahvistamaan.

Taitaa jäädä sekin sitten vielä seuraavaan ykhon, koska tänään kp20 on tullut pyyhkiessä veristä vuotoa :// ja jos nyt huomenna on kp1 niin pitäisi lääkäriaika saada heti ma tai ti. :/ ei siis mtn inssejä eikä mtn, lääkäri näki asian etenemisen näin. Ohhoh.

Kaiken huippu tässä on se että edellinen lääkäri joka on erikoistunut lapsettomuuteen, sanoi että verikokeet ok. No tämän lääkärin mukaan kilppariarvo liian korkea ja jotkin muutkin arvot olivat nurinperin, matalamman arvon olisi pitänyt olla korkeampi ja toisin päin. Sitä paitsi edellisen lääkärin mukaan munasarjat normaalit, mutta tämä lääkäri sitten sanoi että pcotyyppiset. Voi Jeesus sanon minä! Anteeksi omanapainen ja sekava selostus 0_o
 
Mandala: ymmärrän todella hyvin sun tunteen tuohon kummiuteen liittyen.. Itsellä oli parisen vuotta sitten tilanne se, että kaksi vuotta oli jo toivottu raskautta ja kaksi keskenmenoa oli tullut. Perättäisissä kierroissa. Kuinkas ollakaan, meidän ystäville syntyi vauva samana päivänä kuin mulla olisi ollut laskettuaika ja meitä pyydettiin kummeiksi. Silloin tuntui tosi pa*kamaiselta, että joka vuosi joudun tästä eteenpäin aina muistamaan tämän kamalan päivän... Nyt kuitenkin aika on jo tehnyt tehtävänsä ja tunteet tasoittunut, eikä se kummius tunnu enää niin pahalta.

On: vimeisimmästä kkm:stä toivuttu suht hyvin. Nyt alkoi jo toiset menkat ja voisi ruveta miettiin taas passia. Jälkitarkastuksessa oli jotain häikkää kouhdussa, nyt pitäisi mennä vielä kontrollinäytille. Lisäksi töissä kuviot muuttui ihan 100% haastavampaan suuntaan. Nyt pitäisi sitten miettiä, että oliko meidän perheen perustaminen tässä (ainakin joksikin aikaa), vai pitäskö vaan lyödä "kaasu pohjaan ja mennä satasellä päin seinää" taas.... Näin neljän perättäisen km jälkeen onnistumismahdollisuudet alkaa olla jo pienet.=/
 
Mulla on yksi kummilapsi jo, muutaman vuoden ikäinen. Ei häntä tule hirveän usein nähtyä kun asutaan eri puolilla kaupunkia, mutta äitinsä (mun kampaaja sekä pitkäaikainen ystävä) on mun elämässä ainakin joka kuukausi jolloin voidaan kätevästi höpötellä kaikki asiat. Tuntuu vain semmoiselta kauhealta säädöltä saada sovittua lapsiperheen ja oman kiinnostuksen välillä aika jolloin näkisi (muulloinkin kun juhlina jolloin lahjoja pitää antaa). Me ei miehen kanssa olla sellaisia kyläilijä ihmisiä oikein muutenkaan, että tykättäis luuhata kyliä ja kavereita. Nähdään kyllä ulkona esim ruoan tai juoman merkeissä, mutta sellainen perinteinen kyläily on jotenkin nuivaa. Joten sen takia toinen kummilapsi sen päälle, että lapsiasiat on tällä hetkellä paskassa jamassa itsellä, niin semmoinen soppa että ei vaan kiinnosta.
Kunnia-asia tai ei, niin oon miettinyt, että tää on mun elämä ja jos lapsettomiksi jäädän, mun ei tarvi todellakaan (enkä halua) elää lapsielämää toisten lasten kautta. Ehkä nää ajatukset voi joskus muuttua, mutta tällä hetkellä oon aika jyrkkä tän asian suhteen kyllä.
Siitä pariskunnasta meidän hyvä ystävä on mies, joten tuskin ymmärtää jos yrittäisin selittää, joten en varmasti edes yritä.

Tsemppiä teille kellä uudet hoidot alkamassa, toivotaan kovasti vielä plussia tähän toukokuulle! :heart:
 
Mandala, voi ei. Tosi kurjalta tuntuu, että teillä ei vaan onnistu. Toivottavasti vielä kuitenkin löytyy jaksamista eteenpäin. Lämmin halaus.

Liljebylle ja Jännälle tsemppiä, toivottavasti saatte hyviä uutisia.

Olen miettinyt, että pitää kyllä olla ihan hel***tin vahva jaksaaseen tätä. Aina uudelleen ja uudelleen pieni toivo herää ja niin usein lopputulos on kuitenkin aivan muuta kun toivoo. Hämmästelen sitä, että miten me vahvat naiset sitten taas noustaan ja jatketaan eteenpäin. Muistetaan että me ollaan todellisia taistelijoita ja sankareita, vaikka aina siltä ei tunnu.
 
Mandala :hug: EIIIIII!!! Toi tunne on kyllä se kamalin kuukaudesta toiseen. Olis jo ollu sun vuoro. Iso VOIMA hali täältä! Ja vielä toinen vauvan kanssa kylässä ja kummiksi. Ajattelen kyllä samalla tavalla, en haluu elää toisten lapsien kautta tätä elämää, ja etenkin kun omat lapsitoiveet hankalassa vaiheessa.. raskas tilanne. Täältä myös lämmin halaus, ja että jaksat vielä jatkaa!

).(
No ei täälläkään nyt nii riemastuttavia uutisia..meidän alkiot on hitaita jakautuu, näin vaa on.. saapa nähdä jaksaako tämä tänään haettu selvitä vai meneekö kesken tai alkaako edes raskaus, joka se todennäköisin vaihtoehto.. eli toisin sanoen en odota mitään... ehkä jos ihme tapahtuisi..niin ois mahdollisuus. Tuntuu vaan, että sen alkion pitää olla huippulaatu ennen kuin on mahdollista..

Mutta siis tänään kävin hakemassa hitaan kyytiläisen ja yks kappale. Kiitos kun te tsemppaatte!! :heart:

Liljeby Mutta jos ne on hyvä laatuisia ei määrällä ole väliä (Tai ainakin siltä tuntuu tällä hetkellä, kun nämä hitaat on masentavia)..mä luulen että sulla on nyt plussa odotteet niskassa ;) :popcorn: Miten kävi saitko kyytiläisen myös?

Deja Voimia sinulle, myös kiireen keskelle :heart:..Rankkoja aikoja ja tuo km saaminen on varmasti vielä extra rankkaa.. Mietin ihan samaa jaksanko enää enempää hoitoja ja punktioita, kuin tämä pakkanen tyhjäksi.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Vilijonkka Joo tuo oma napa merkki on hauska, mäkin rupesin sitä käyttämään mutta oon tainnu käyttää väärin päin eli näin (.) :LOL: kun se kuuluuki olla ).(

Tosin minä ja likainen mielikuvitukseni..ajattelin tuon ).( ensin vähän härskiksi :ashamed::LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Nimi # yritys aloitettu # monesko lapsi # syy # hoidot:

ananias # 2011 # ensimmäinen
Bonniemoi # 1/2011 # ensimmäinen # PCOS
Cafe Latte # 2010 # 1. yhteinen # selittämätön
Ellae # toinen # siittiöt
epplu # 8/2011 #toista yritetään (eka luomu) # selittämätön#
Fibbis # 01/2014 # ensimmäinen # selittämätön (ikä)
flow^ # 6/13 #ensimmäinen # pco, selittämätön
Haave79 # 2/2012# ensimmäinen #selittäm./endo?
hannuliini# 8/11# ensimmäinen # pco+endo
Hedelmiina # 2014 # ensimmäinen # ovulaatio+siittiöt
Henrietta # 8/12 # ensimmäinen # siittiöt
Hilippa # 3/2013 # 1. yhteinen # siittiöt
ilo2010 # kesä 2012 # toinen # PCO
-jennica- # 9/2012 # ensimmäinen # endo
Jännää#1/2015#ensimmäinen#selittämätön
Kaisla78 # 01/2013 # esikoinen # siittiöt
Lauriska # 10/2012 # ensimmäinen # selittämätön
Läiti #09/2011 #toinen # PCO
Liljeby # 6/2013# ensimmäinen # lievä endo poistettu, selittämätön
Mandala # esikoinen toiveissa # johtimet poistettu
Misericordia # n.2v # 2.yht (3. miehelle) # selittämätön, vähän endoa
Nenna81 # 3/2013 # 3 (1. yhteinen) # munajohtimien tuhoutuminen
patsuli # 2010 # ensimmäinen # endo+siittiöt
Retikka # 2012 # ensimmäinen # siittiöt
Saaga76 # 7/2012 # ensimmäinen # toinen johdin tukossa, selittämätön
Sarah85 # 11/2006 # 2. lapsi (2km) # selittämätön
Sofi12 1/2013 # 2. yhteinen # endo, johtimet poistettu
Tintti_76 # 6/12 # 1. lapsi # huonot munasolut
Timjami77 # 7/13 # 2. oma (3. miehelle) # selittämätön
Untuvikko80 # 1/2010 # ensimmäinen # selittämätön, kiinnikkeet
Vilijonkka_ # 7/2012 # ensimmäinen # pco-tyyppiset munasarjat + siittiöt
-es- # 03/2011 # ensimmäinen # siittiöiden huono liikkuvuus
kop kop # 2009 # toinen # vähäiset/huonot siittiöt
empuska # ensimmäinen # selittämätön
Neeeuska # 2013 # ensimmäinen # selittämätön

Meneillään tai tulossa olevat hoidot ja lääkitys:

Toukokuu
Piikit ja punktiot:
Hilippa 2. ICSI touko-kesäkuussa. Suprecur, Menopur, Pregnyl

PAS:
Vilijonkka 1.IVF/ICSI 1.PAS Hormonaaliseen kiertoon

Kesäkuu
Piikit ja punktiot:
Neeeuska 1.IVF

Piinailijat: :snotty:
Jännää 1. IVF1.PAS Lääkkeellinen kierto verikoe 29.5
Liljeby 1.IVF Veritesti 29.5
kop kop 1.6

Plussanneet: :heart:
Heinäkuu 2014

Ricardina 1.IVF tuoresiirto (km)
Elokuu 2014
Läiti 1.IVF tuoresiirto (ku)
Toiveessa3<3!! 1.ICSI/1.PAS
Sisko36 1.IVF tuoresiirto
Syyskuu 2014
ananias 1.IVF/1.ICSI tuoresiirto (geneettinen keskeytys 22+3)
-tipunen- 1.IVF tuoresiirto
Lokakuu 2014
AUkko 1.IVF tuoresiirto
Fibbis 2. IVF tuoresiirto (km)
Ricardina 1.IVF/2.PAS
Marraskuu 2014
StellaI 1.IVF tuoresiirto
Läiti 1.IVF/2.PAS (kkm 11+6)
Astrea 1.ICSI tuoresiirto
Joulukuu 2014
Mari32 3. IVF tuoresiirto (geneettinen keskeytys)
Kaisla78 1. ICSI tuoresiirto (km)
Henrietta 1. ICSI 3. PAS (km)
Hiippis81 1. IVF/ICSI 1. PAS
Tammikuu 2015
Deja 1.IVF 2.PAS (kkm rv15)
Helmikuu 2015
EukkoI 1.ICSI 1.PAS (ei tuoresiirtoa, 2 alkion PAS)
Hedelmiina 1.IVF
RiiMini 5.ICSI (kemiallinen raskaus) hCG 17/PP14
Hertta2015 1.ÍVF 1.PAS
Tuutunen80 2.IVF
Maaliskuu 2015
Zoona 2.IVF
Viiva84 2.IVF
Fibbis 3.IVF 1.PAS (kemiallinen raskaus)
Henrietta 2.ICSI (km/kkm?)
Havina 2.ICSI
Läiti 1.IVF 3.PAS km
Huhtikuu 2015

Saga76 1.IVF 2.PAS (km)
Riimini 5.ICSI/1.PAS
Toukokuu 2015
-es- 1.ICSI


Päivityspyynnöt punaisella tai jos muokkaat itse, käytä "lainaa"-toimintoa, säilyttääksesi listan muotoilut. Poista viestistä QUOTE-merkinnät hakasulkeineen alusta ja lopusta ennen uuden listan postaamista.
 
Viimeksi muokattu:
Toivon mukaan ette ymmärtänyt mua väärin tossa kummi asiassa ja en myöskään tarkoittanut sitä et pitäis alkaa elämään lapsi arkea muiden lasten kautta, mut jotenkin näin lapsirakkaana ihmisenä niin se tuo vaa tähän tavalliseen arkeen sellaisen pienen piristysruiskeen kun noi yhdet työt on ollut meillä hoidossa taikka sitten et ollaan oltu heidän kanssaan leikkimäsäsä.
Tyksiläisille sellainen kysymys et ne kolme lääkäriä, jotka siellä lqpsettomuuspuolella töissä niin ovat vissiin myös vuorotellen siellä suunnittelukäynneillä myös ottamassa vastaan? Mä niin omalla tavalla toivon et se olis maanantaina vastaanotto vuorossa, joka mut sinne labroihin viimeks laitto ku olis meinaa kiva saada homma niin et se hoitais sen asian loppuun asti kun ei koskaan ees mulle niistä soittanut. Ja miten alkoiden siirrot tehdään siinä samassa tutkimushuoneessa missä on normivastaanotto vai tehdäänkö ne jossain toimenpidehuoneessa? Paljon on kysyymyksiä älkää pliis hermostuko..
 
Heippa kaikille ja VOIMIA hurjasti jokaiselle vaiheisiinne! Täältä taustalta huutelen, kun Jännää murehti hidasta alkiota. Minulle siirrettiin viime syksynä hidas, mutta kuulemma kaunis alkio ja nyt se alkio on jo iso mönkijä mahassa. Rv 33 menossa. Ei sen tarvitse olla top alkio lähteäkseen kehittymään vauvaksi. Todellisuudessa ne vähemmän topit lähtevät useammin, kuin ne täydellisen näköiset alkiot. Onnea toivotan teille kaikille. Tää on vaikea matka, mutta toivoa on aina! Mulle tämä oli viides siirto ja 3 siirretyistä on ollut tosi hyviä alkioita ja tuoreena siirretty oli top, joka meni kesken. Itse en usko, että noilla luokituksilla olis hirveesti merkitystä, että raskaus lähtee. Nää on vähä henkimaailman juttuja!
 
Viimeksi muokattu:
Jännää minä pääsen sun piinailukaveriksi, sama testipäivä. Kivaa että voidaan piinailla yhdessä. Kyytiläinen tosiaankin sujahti kohtuun ilman mitään tuntemuksia. Hurjalta tuntuu. Kielalla hyvä pointti tuossa, mä luulen kanssa että näitä asioita ei vaan voi aina tietää ja se on varmaan monesta muustakin kiinni kuin pelkästä alkion laadusta.

jos joku osaava osaa niin minutkin vois päivitellä piinailijoihin siis : Liljeby 1. IVF veritesti 29.5.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Jännää
Kiela Taidat olla oikeassa, ei voi koskaa tietää.
En vaa ymmärrä tätä lääkäreiltä, kun ne sanoo suoraa, että tällä on nyt tosi surkee mahdollisuus, ei oo kyl kiva mennä hoitoon, kun on aina tuollainen lause. :O eikö vähän ees vois olla positiivista kunnallisella?

hannuliini lääkärit vaihtuu, vuorotellen, koskaa ei tiedä kuka on, ja monesti opiskelija mukana. Alkioiden siirrot tehdään sitä sisääntulo lasikoppia vastapäätä olevassa huoneessa,(se koppi jossa istuu hoitaja jolle menet aina kertomaan saapumisesi) jos saat kiinni mun selostuksesta. Taitaa olla sama ovi, johon miehet vie siittiöt.
 
Viimeksi muokattu:
Ok, eli ihan sama meininki sit kuin nytten kun ollaan oltu noissq oi-hoidoissa. Oma kroppa on jännä viimeks kierto oli joku 20päivää ja nyt mennään reilusti yli 30 päivän, omalla tavalla olis mielenkiintoista tietää et mitä tässä kropassa tapahtuu. Jos ne tekee maanataina ultran niin ainakin teitää sit sen et onko kohdun limakalvo yhtään paksuuntunut nyt kun mennään ilman mitään ihmeellisempiä lääkkeitä. Ja varmaan alkaa terokuuri et saadaan taas toi kierto alkamaan uusiks ettei se veny mihinkään älyttömän pitkäksi.
Aika muuten jännä kommentti lääkäriltä, saaneen kysyä ketä siellä alkion siirrossa oli lääkärinä?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä