IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Adeliinajosefiina voi hitto :( kumma ettei tarkemmin selittänyt miksi noin kävi :( onko ollu jotain erikoista?

Inhottavaa että tässä tilanteessa joutuu vielä kestämään ikäviä lääkäreitä. Kovasti tsemppiä Bridge ja muutkin huonoja uutisia saaneet. Meillä on tosi erikoinen lääkäri mutta ei onneksi töykeä :unsure:

Mulla löyty 15 munista ja limis oli 9mm. Oon ihan tyytyväinen. Punktio siirrettiin jo perjantaiksi koska pieni hyperin vaara. Ihan hyvä niin ei tarvii töistä olla pois kuin päivä.

Joo, Roxanne, toinen ivf. Eka meni kaikinpuolin pieleen. En uskalla puhelimella päivittää listaa.
 
Voi kurjuus, AdeliinaJosefiina, voimia. Kannattaa kuitenkin muistaa, että ovuloimattomia kiertoja tulee meille kaikille joskus. Ja tietääkseni näiden hormonihoitojen jälkeen voi eirtyisesti olla epätavallisia kiertoja, kun munasarjoista on just puristettu ulos kaikki mahdolliset follit. Eli ei tuosta tilanteesta kannata sinällään huolestua, mutta ymmärrän toki että se harmittaa ja masentaa.

Emmiina85, sullahan on hyvä saalis tulossa, hienoa! Meillähän meni kanssa eka hoito ihan persiilleen, mutta toisessa saatiin onneksi jo hiukan parempi tulos.

Tsemppiä kaikille muillekin! :)
 
Onpas täällä kireitä ja töykeitä lääkäreitä liikkeellä o_O Halaukset Bridge ja Adeliinajosefiina.

Onnea plussasta ainakin Sphinxille :love:, olikos muita...?

Mäkin olisin mielelläni tulossa piinailemaan ensviikolla teidän kanssa, mutta tuntuu ettei tästä nyt tuu mitään... Metsästän edelleen sitä pirun ovista, nyt menossa kp 17 eikä tietoakaan. Silloin viikko sit ultrassa näkyi oikeella 12mm folli. Voiko se olla muka ettei se ois vieläkään irronnut? Voiko se vaan kadota? Vai missä vika? o_O
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

AdeliinaJosefiina # 04/2015 # 2. # 2.ICSI
Adelmiina_ #2012 #1. # vähän endoa/tuhoutunut johdin # 2. IVF 5.PAS
Ankkalinna # 9/12 #2. # vähän pco:ta/ kohtutulehdus/ ikä # 1.IVF/1PAS
Darni73 # 9/12 #1. yht # simpat # 4.icsi
Domi # 4/12 #1. # selittämätön # 2.IVF/ICSI, 4.PAS
Ellemiinu # 2013 #1. # pco epäily+endo #1.IVF
Emmiina85 #2006 #1. #pco+mahd.vikaa johtimessa #2.IVF
Hipsunpöpsy #11/11 #2.# helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako
: #2015 # 1.# siittiöt # 2.ICSI
IirisL.
# 7/13 # 1.# selit.# 1.IVF
ilo2010
#2012 #2. # pco/selittämätön # 2.IVF
Jenifer
#1/15 #1. # selittämätön/tuuba # 1.IVF
Juru27 #2013 # 1. # siittiöt # 2.ICSI
Kielon-kukka # 2013 #1.yht # endo,pco # 4.IVF/ICSI
Kerttu80 #11/2014# 2. # selit.#1.IVF

Lia_#2012#2.(1 enkelivauva)#2.ICSI/1.PAS
love- #2014 # 1. # siittiöt # 1.ICSI/4PAS
Mamido # 7/14 # 2. # siittiöt # 2.ivf/icsi
marrasmai # 2015 #1 # simpat + luteaalivaihe 8-11pv # 1. ICSI
Mimmi_83 # 5/13 # 2. siittiöt # 2.ICSI/1.PAS
mishala # 2016#1.#mies steril.#1.IVF
Nappeus #2014 # ? #PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Nennalii
#2012 #1. #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/4.PAS (ei tuoresiirtoa)
Nya # 2012#1.#selittämätö/siittiöt# 2.IVF
pipa84 #04/15#1.yht #azoospermia #2.ICSI
Plussamamma # 2014 #1.#selittämätön #1.IVF
Reuna # 2013 # 1. # pco,ovuloimattomuus ja simpat # 1.IVF
ronja81
# 2007 #2.# selittämätön # 3.IVF/3 PAS
Roxanne # 12/14 # 1. # ikä/siittiöt # 3.IVF/ICSI

Toive* # 7/13 # 1. # johtimet tukossa # 1.IVF/1PAS
toive-94 # 2014 # 1. # lapsena saidastettu syöpä/alhainen AMH

Toiveikas81 # 2014 # 1. #endo,siittiöt # 1.ICSI/1.PAS
Toivo2016 #3/13 #1. #pco #2.IVF/2.PAS
vipe1986 # 2013 #1. yht. # siittiöt # 1.IVF
Yrittäjä J # 1/13 # 1. yht. # endo/selittämätön # 1.IVF/ICSI/2.PAS


Piinailijat::whistle:

(testipäivä)
Sphinx 11.5 (5pv/30.4)

Ankkalinna 16.5 (2x3pv/2.5)
mishala 16.5 (5pv/3.5)
Toivo2016 17.5 (2x5pv/4.5)
Plussat 2016: :love:
Helmi:
JONPA77 1.IVF
Orapihlaja 1.IVF
Maalis:
Jasmina20 1.ICSI/1.PAS (3pv)
Kiia-s 1.IVF/1.PAS (3pv)
Rizu 1.IVF/3.PAS (3pv)
Madga78 1.IVF
Elika 2.ICSI/IVF (3pv)
RooRoo1 1.IVF (3pv)
Yrittäjä J 1.IVF/ICSI (kem)
Mari32 5. ICSI/1.PAS (3pv)
Nenna81 2.IVF/3.PAS (3pv)
Tupsuli 4.IVF (2pv)
Domi 2.IVF/ICSI 2.PAS (kem)
Huhti:
SalamaT 2.IVF/1.PAS (km)
mar80 1.IVF/ICSI 1.PAS (5pv)
Kiela 1.ICSI/6PAS (4pv)
Emmiina85 1.IVF (kem)
mamido 1.IVF/1.PAS (km)
cerezah 1.IVF (3pv)
Bridge 3.IVF/1.PAS (2x3pv)
Touko:
Pirunpelto 1.ICSI/1.PAS (3pv)
narana85 1.IVF/ICSI (2x3pv)
Jenifer 1.IVF


Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos (y)
 
Heippa kaikki!

Pahoittelut katoamistempusta, oltiin pitkä viikonloppu matkoilla ja sen jälkeen olikin niin karmiva työkuorma että olen eilen ja tänään ehtinyt hädintuskin syödä ja nukkua töiden lisäksi.

Ihan ensin maailman suurimmat halaukset Bridgelle, ihan hirveää :cry::cry:

Yrittäjä J voi kurjuus :(

jenifer apua mikä tilanne, voi kumpa menisi kaikesta huolimatta hyvin :love:

love- Mulla näkyi kp11 vain 10mm folleja, ei yhtään johtofollia ja ohkanen limis. Gyne ilmoitti että ainakin viikko menee ovikseen jos tulee ollenkaan. No, pärähti ihan reipas plussa kp14 tikkuun, vaikka vielä edellisenä päivänä ei näkynyt paljon mitään. Mulle tehtiin siis nyt tässä kierrossa vielä inssi kp15, jolloin ei näkynyt enää mitään, vain harmaa alue jonka lääkäri arveli olevan vastapuhjennut rakkula. Että sellainen ninjamunis :ninja: tällä kertaa.

Eipä silti varmaan paljoo toivoa oo pyhpah. Hyvä uutinen oli että miehen näyte oli peräti viisi kertaa parempi kuin aiempi, viimeksi oli vain 0,24milj hengissä pesun jälkeen, nyt 1,28milj. Edelleen kaksi miljoonaa pitäisi olla vähintään että olisi edes se perus 10-15% mahis, mutta parempaan suuntaan ehkä menossa. Mies on suostunut käymään myös akupunktiossa ja litkimään kammottavia kiinalaisia yrttilitkuja :p

Ankkalinnalle tarrasukkia! :barefoot:

Mulla lyhyen vs. pitkän kaavan suhteen edelleen tilanne hieman auki. Kun oltiin inssissä, kysyin lääkäriltä vielä pitkästä kaavasta että mites kun mulla on toi diagnosoitu menkkoihin liittyvä migreeni niin miten sen suihkeen kanssa. Tämä lääkäri sitten sanoi että ehkä se lyhyt kaava olisi siinä tapauksessa parempi. Olen meinannut tulla aivan hulluksi asian kanssa ja olen soitellut klinikalle niin paljon että varmaan pistävät mut kohta johonkin mustalle listalle.. Tuntui aina vaan etten saa kunnon vastauksia, kunnes tänään sain viimein ihanan hoitajan langanpäähän. Hän jaksoi selostaa juurta jaksain pitkän ja lyhyen kaavan erot suihkeineen ja jarrupiikkeineen. Hän sanoi että näkee mun tiedoista että kumpikin hoitomuoto sopii mulle, eikä he koskaan antais mulle lyhyttä edes vaihtoehdoksi jos se ei mulle sopisi tai he ajattelis että sillä tulee huonot tulokset. Että heidän ensisijaisena tavoitteena on saada mut raskaaksi. Oma lääkäri meilasi jo että lyhyt kaava on ok, voidaan mennä sillä, mutta sain vielä huomiseen miettimisaikaa. Ei kuulemma haittaa jos aloittaisi suihkeet päivää myöhemmin. Ehkä unen aikana tulee jotenkin selkeys tähän asiaan. Tietysti vielä elättelen sitä minimaalista toivetta että inssi olisi jollain ihmeen kaupalla toiminutkin.

mishala meillä on siis Jan H. omalääkärinä, ei tunnu oikein jaksavan kovin hyvin selostaa asioita.
 
Piti vielä kysäistä että onkos kellään ollut käytössä Crinon? Mulla se nyt tukilääkityksenä inssin jälkeen ja tulee olemaan myös ensimmäisellä ivf-kierroksella, ja nännit kipeyty ihan heti lääkkeen aloittamisen jälkeen, tissit on aika arat ja jotenkin epämukavat ja ennen kaikkea tulikuumat :confused:. Huumorintaju on toistaiseksi lomalla ja kaikki ärsyttää ihan sairaasti, ihan kun olis viikon ollu menkat alkamassa ihan just.
 
Itsekkään en ihan tajua et miten toi pitkä- tai lyhyt-kaava valitaan.. Mulla (kunnallisella) eka oli pitkä, nyt en enää tarkkaan muista mutta joku 14 varmaan punktioitiin ja olisko ollut 8 kypsää joista 6 hedelmöittyi (osa icsi) ja osko sitten yks vielä ollut susi. Sit toinen kierros oli lyhyt, sillon mulle sanottiin et koitetaan saada vähän enemmän.. ja näyttikin siltä, kasvoivat tosi tasaisesti ja oliko et 20 punktioitiin! Muttu puolet oli tyhjiä!!! Se oli itelle suuri pettymys ja lopulta saatiin siis vain 1 enemmän kun ekalla kertaa, mutta 6:sta 5 oli top:ia (2päiväsenä), laatu oli kuulemma parempia ja lääkäri piti sitä tosi hyvänä.. tiiä siis näistä.. ei varmaan tiiä kun kokeilemalla mitä tulee.. ei tästä sulle varmaan mitään apua kyllä marrasmai!
Joko tänään saa onnitella Darnia kyytiläisetä?!!! :)
Jeniferin vointia täälläkin mietin..
Ja siirretäänhän Sphinx plussaan?!!
Ankkiiis onko viivat minkä laisiaa!!!
Adeliinajosefiina voihan :poop:! Tosi tylsää tollanen kropan temppuilu, mut tosiaan ei varmaan mitään sen "vaarallisempaa", muuta kun mielenterveydelle, kun joutuu taas odottelee..

Voihan olla et itsekkin joutuu kesälomille jo nyt jos ei jatkoviljely onnaa.. (viime keväänähän meillä ei vika selvinnyt sulatuksesta) Jotenkin pelkään et ei noi jaksa 5 päiväsiks..

Mimmi onko sulla toista ulraa et näkis sen tilanteen? Mun ovis tulee hitaasti ja vois varmaan olla vielä tulemattakin... mut miten sulla yleensä on tullut?
Emmiinalla kiva saalis tulossa (y)
Vieläköhän jotain unohtui...
 
  • Tykkää
Reactions: Sphinx ja Darni73
Ihana domi mutta ei saa :(
Puhelu tuli ei siirtoa tänään.
Yksi viidestä oli kuukahtanut, yksi oli blasto missä kuitenkin soluja liian vähän ja kolme morula vaiheessa. Haluavat jatkaa viljelyä ja mikäli uutta puhelua ei tule on siirto huomenna aamulla. Kun puhelin soi pyrki mun sydän kurkusta ulos ja kädet alko tärisee niin ettei puhelin meinannu pysyy kädessä. On se vaan niin etten hyviä soluja enään tällä iällä saa tuotettua:unsure:
Piinaavaa.
 
Minä olen syönyt ubiqinonia 300mg/vrk. Punktiossa soluja tuli vähän mutta ne oli hyvälaatuisia, lääkärin sanoin. Kyllä siinä saattaisi jotain ytyä olla siinä aineessa. Mulla oli tyhjiä follikkeleja paljon.

AJ pahoittelut myös täältä. Mulla ollut myös aiemmin stimulaation jälkeen ovuloimattomia kiertoja jolloin munasarjat olleet ihan elottomat. Kai ne joutuu niin kovaan puristukseen. Mutta kyllä se on ankea tilanne.

Sphinxilla tänään tuomiopäivä, joko saadaan uutisia? Ja meitähän on monta ensi viikolla testiä tekemässä. Mishala ja Toivo2016 ainakin. Emmiinalla hyvä saldo punktiossa!

Marrasmai mulla on Crinone käytössä. Luget ei sovi pähkinäallergian takia, aiheuttivat hirveää kutinaa. Olen tykännyt Crinoneista, hintaa lukuunottamatta. Minulla ei ole ollut niistä sivuvaikutuksia eivätkä ne valu, helppokäyttöisiä. Tosiaan ainoastaan se hinta on niiden huono puoli.

Darni ymmärrän pettymyksesi. Kolme terhakkaa morulaa kuitenkin siellä hipsuttaa maljalla. Voimia epätietoisuuteen.

Domi on se toinen viiva vähän ehkä vahvistunut mutta jotenkin en pysty ajattelemaan koko asiaa. Odotan vain koska vuoto alkaa. Oireita nolla. Vessassa käyminen kamalaa, pelottaa joka kerta mitä siihen paperiin jää. Ahdistaa. Jotenkin en osaa yhtään iloita siitä viivasta, odotan siis vain vuotoa. Melkein päivälleen neljä vuotta on jo yrittämällä yritetty raskautta, jos TJOT lasketaan niin viisi vuotta kasassa. "Kauan on kärsitty vilua ja nälkää..." eli sotamarssit soi vaan päässä, ei tässä vielä rallatella yhtään.
 
Kiitoksia tsempeistä, olette ihania :love: ja kiitos kun kerroitte mistä tämä voisi johtua ja että on ollut samaa, olisi se lääkäri voinut kertoa juuri tuon! Tänään olen koko aamun miettinyt että soitanko klinikalle ja pyydän suoraan seuraavasta kierrosta lääkkellistä ettei tarttisi enää kestää pettymyksiä ainakaan sen suhteen ettei edes pääse siirtoon... Vai kestääkö pää vielä katsoa yhden luonnollisen kierron josko sieltä folli tulisikin. Sitten tietty tulee se saamarin kesätauko että jos nyt katsoo vielä saako luonnollisella mitään aikaan niin lääkkeelliseen pääsee aikaisintaan elokuussa, blaah.

Voi ei Darni, toivotaan nyt että se sissi sieltä löytyy ja pääset siirtoon!

Jännityksellä täällä odotan piinailijoiden tuloksia, nyt sitä kaipais taas hyviä uutisia (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Adeliinajosefiina jos olisin sun kengissä, niin varmaan uskaltaisin kokeilla vielä omaan kiertoon sillä ajatuksella, että jos se tyhjyys kerran suurella todennäköisyydellä johtui nyt siitä punktiosta (mikä varmasti pitää paikkansa!). Toki siinä on sit nää puolet, että sen oviksen pitää osua tietyille päiville, että siirto osuu arkipäivään jne. Lääkkeellisellä se ei olis niin arpapeliä ajoitusten kanssa, mutta siinä voi olla sit se, et miten kroppa reagoi lääkkeisiin, millaisia soluja tulee. Tsemiä pohdintoihin <3
Darnille pitelen täällä kovasti peukkuja, toivottavasti siellä ois kolme sitkeetä tyyppiä (y)
Voihan Ankkis :love: Nyt kyllä aion jo vähän onnitella... :love::love:
Sphinxille peukut pystyssä illan testailuun (y)
Domi, mä en oo ikinä aiemmin testaillut ovulaatioo, niin oon siks näin pihalla tästä :oops: Ei siis mitään hajua, miten tai missä välissä normaalisti ovuloin. Mutta. Nyt aamutesti oli huomattavasti tummempi kuin muut aiemmat. Soitinkin heti klinikalle ja sain ajan ens tiistaille passin siirtoon. Eli jos puhelua ei aiemmin kuulu, niin saan blaston kyytiini 17.5 :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Kotona ollaan, kotiuttivat sunnuntaina. Melkoista hiljaiseloa olen elellyt ja vain sohvan, vessan ja keittiön väliä kulkenut. Eilen tehtiin verikokeita ja raskaus varmistui. Tänään kontrolliultra, jonka teki kokematon lääkäri. Sanoi suoraan ettei oikein osaa sanoa, mutta ei nyt ainakaan huonompaan ole mennyt. Mittasi lammikot ja munasarjat. No, sellainen reissu se. Ei auta kuin odotella. Pahinta on epätietoisuus.

Ajatukset ei oikein pysy koossa, mikä johtunee paitsi tilanteesta myös varmaan pahoinvointilääkkeistä. Oon ainakin kahteen kertaan lukenut kahden sivun tekstit eikä meinaa mennä tajuntaan...

Sphinx ja Ankkalinna, miltäs viivat näyttää? ;)
Darnille pidän täällä peukkuja huomiselle!
Bridge: Voi ei. :( Pahoittelut tilanteesta ja voimia! Enpä osaa muuta tilanteeseen sanoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73 ja Roxanne
Mullakin ois nyt pähkäilyssä 2 vai 1. Meidän oma lääkäri sano että kahdella tullu hyviä tuloksia jos on taipumusta kemiallisiin mutta mutta. Vaikeeta :oops: Jos nyt alkioita saadaan aikaiseksi.

Tänään vielä toinen kriisin aihe kun joudun yksin sekoittelee pregnylin kun mies on töissä. Maha ihan pinkee ja kipee. Mitähän vielä o_O
 
Viimeksi muokattu:
Jenifer onnea plussasta ja toivotaan että kaikki alkaa menemään hyvin, tsemppiä! Shpinx pidän peukkuja testaukseen, eiköhän se digi sieltä plussan tuo!

Vähän omaa päivitystä...yes menkat alkoi vihdoin ja viimein. Nyt menossa kp 3 ja progynova tukilääke aloitettu eilen. Inhottavana sivuvaikutuksena päänsärky...mutta kestän tän jos vaan yhtään auttaa. Mulle oli määrätty näitä pillereitä aika paljon ja ainakin 24 päivää näitä nyt sitten otan. Sit lisäksi siirrosta alkaa lugesteroni. Jospa näillä aikaan saataisiin hyvät oltavat alkiolle :) Ultra mulla on kp 12 jolloin sit katsotaan milloin siirto. Ei kyllä jaksais millään odottaa että pääsis piinaileen vaikka se vasta raivostuttavaa onkin kun aika matelee. Mutta parin viikon päästä mullakin on sit kyytiläinen jos vaan sulatuksesta selviää.
 
Jenifer onnea :love: Toivottavasti menee kaikki hyvin!

Darnille hurjasti tsemppiä!

Ankkalinna kiitos kun jaoit kokemuksesi. Mulla on välillä tosi pinkeenä tissit ja nännit tosiaan olleet arat heti dpo1 alkaen, jota mulla ei ainakaan ollenkaan joka kierrossa oo. Tissit on tosiaan myös niin kuumat että lämpö tuntuu paksustikin topattujen rintsikoiden läpi :D Tavanomaisia sukkapuikkotuikkimiskipuja ei oo vielä ollut. Arvelen ton tissihomman johtuvan kuitenkin Crinonista, ei yhtään voi antaa itselleen toivoa että johtuis jostain muusta.

Tänään tehtiin myös päätös että mennään lyhyellä kaavalla, kun mulla on niin suuri riski siihen migreeniin ja myös unettomuuteen. Tuntuu ihan hyvältä.

Sitten päivän paskakuorma :poop:: Duunissa alkaa yt-neuvottelut, jotka koskee erityisesti meidän osastoa. Että semmosta.
 
Marrasmai hyvä että saitte tehtyä päätöksen kaavan pituudesta. Pähläilykin vie jotenkin voimia ja on niin kuluttavaa että. Ei hitto yt-neuvottelut, nekin vielä(n)
Hienoa Jenifer että olet kotiutunut ja sehän tarkoittanee parempaan päin. Ja mitä mitä verikokeet otettu vahvistukseksi, isosti onnea
Oliko hcg arvo mikä ja mikä päivä ne sen otti? Ihan mielenkiinnosta utelen ku kiinnostaa mikä päivä on klinikan mielestä "ei liian aikaista" testata verestä. Ku eikös ne jossain vaiheessa kieltäytynyt testaamasta kun oli liian aikaista?
Voimia sinne ja ihanaa raskausaikaa.

Testailijat, olen niin kyllä hengessä mukana:barefoot:

Kyllä pelottaa huomis aamu.
Mä pelkään mun puhelinta:LOL::ROFLMAO:
Ja kiitokset taas kaikille. Kannustuksien saaminen on ihanaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Yrittäjä J
Jennifer onnittelut raskaudesta :love:

Ja marrasmai hienoa että hoitokuvio on nyt selvinnyt :) toivottavasti kaikki menee hyvin myös töissä! Aikamoinen uutinen kyllä!!

Mulla on nyt pp9 sa siirto oli tosiaan 5 pv viljelyn jälkeen. Tänään tein raskaustestin joka oli negatiivinen. Vieläkö se tästä voi iloksi muuttua vai oliko tää nyt tässä? Virallinen testipäivä on 16 pv. Eli 5 päivää vielä jäljellä.. Vieläkö voi uskoa ihmeisiin? Tänään on taas alkanut menkka olo ja tuhrua on tullut tänään :unsure:
 
Marrasmai: Voi itku noi yt-neuvottelut. Niitä tuntuu olevan joka puolella! Voimia!

Toiveikkaalle tsempit pas-kiertoon! Peukut pystyyn! ;)

Darni: Toivottavasti kaikki menee hyvin sinulla huomenna ja saat kyytiläisen. :) Eilen hcg 620 (4+4). Klinikalla ohjeistivat, että olis voinu testata sunnuntaina kotitestillä ja maanantaina verikoe. Sairaalassa totesivat, että vkl liian aikainen veritestille mutta tiistaille laittoivat, kun multa katottiin muitakin veriarvoja sillon.

Kiitos aivan tosi paljon kaikille tuesta ja myötäelämisestä tän ivf-prosessin aikana! <3 Toivottavasti paremmat ajat edessä itse kullekin. Käyn täällä edelleen lukemassa viestejä ja seuraamassa teidän kuulumisia.
 
Onnea Jenifer! Ihan mielettömän hienoa kuulla, että asiat alkavat kääntyä parempaan suuntaan! (y):love:

No niin ja oma napa. Digi tehty. Tulos: Raskaana 1-2.
Olen maani myynyt. Eikös sen pitäisi näyttää aika paljon enemmän, kun punktio on tehty 23.4. ja blasto siirrettiin 30.4.? Tää on siis joku kemiallinen, eikö? Oireita on, huono olo ollut jo pari päivä, kahvi ei maistu ja koko ajan on kylmä. :unsure:
 
Hehheh ku sekoilen.. luulin jostain syystä Sphinxin tekstiä Ankkalinnan kirjottamaks (jos joku kerkes lukea mun äskeisen viestin minkä poistin sit heti ku tajusin).. ööh joo en tiiä pitkä työpäivä.. Mutta siis eikös sen isomman viikkoluvun saantiin voi mennä aikaa.. Jos se sanoo et raskaana, niin oo nyt vaan raskaana!!! :love:(y) Ja kerran oireitakin on ja ei vuotoa, niin oot raskaana! ONNEA! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Yrittäjä J
mishala täällä on hcg-keskiarvoja eri dpo:ille:

http://www.conceivingconcepts.com/learning/articles/hcg_ranges.html

En nyt tiedä ihan tarkkaan miten noi piinapäivien kanssa lasketaan , mutta testin herkkyydestä riippuen voi mennä pidempäänkin että näkyy. Ja onhan se tosi yksilöllistä. Oon googlannut sadoittain keskustelupalstavastauksia kysymykseen "koska plussasit", ja vastauksia (siis että ei oo näkynyt mitään ennen ko. päivää) oli 3+0 - 6+0. Eli ihan varmasti on toivoa vielä! Jospa tuhru olis kiinnittymisvuotoa? :love:
 

Yhteistyössä