IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Karhuemo meidän viidestä hoidosta on tullut on tullut yhteensä kuusi siirtoa (muistaakseni – en voi käsittää että en muista tarkkaan!). Naistenklinikalla kahdesta ekasta hoidosta tuli kummastakin yksi siirto (biokemiallinen ja nega), yksityisen ekasta hoidosta tuli kolme siirtoa (raskaus joka päätyi keskeytyneeseen keskenmenoon ja kaksi biokemiallista), yksityisen toisessa hoidossa ei päästy lainkaan siirtoon ja tässä kolmannessa saatiin yksi siirtokelpoinen alkio. Eli periaatteessa tuon yksityisen ensimmäisen hoidon tulokset oli lupaavia, mutta nyt nää kaksi viimeisintä on menneet aika pitkälti mönkään. Lääkäri on alusta asti sanonut, että raskaus on mahdollinen, mutta mun tilanteessa se saattaa vain vaatia useamman hoidon. Täytyy nyt huomenna, kun soitan klinikalle negatiivisesta tuloksesta, varata aika suunnitteluun, ja keskustella siellä sitten perin pohjin mikä tässä tilanteessa on järkevää. Uskoisin että meidän lääkäri sanoo kyllä, jos omilla soluilla jatkaminen ei ole enää järkevää.

Testasin nyt vielä tänään virallisena testipäivänä sen negan, joka oli kyllä jo varma, koska vuotokin alkoi jo perjantaina. Me ollaan päätetty ottaa tähän väliin nyt pieni aikalisä. Säästetään rahaa ja hoidetaan itseämme. Mä aion pudottaa vähän painoa, jota on näiden viheliäisten hoitojen aikana kerääntynyt yli kymmenen kiloa, ja siistiä ruokavaliota endometrioosiystävällisempään suuntaan.

Taidan käydä vähän kyselemässä tuolla lahjasoluketjussa. Tuntuu, että tuon askeleen ottaminen vaatii jo vähän enemmän itsenäistä tiedonhankintaa, siinä missä näissä "tavallisissa" IVF-hoidoissa on voinut vain noudattaa klinikan ohjeita ja olla sen ihmeemmin ajattelematta että mitä ja miksi. Yksi suuri kysymys on, että kannattaako hoito tehdä täällä tutulla klinikalla Suomessa vai olisiko parempi lähteä ulkomaille. Paljon on mietittävää.

Yhdyn Toive*en sanoihin: on tää perseestä.
 
Kesäheinä, pitkä tarina teilläkin. Sulla kuitenkin hyvin kiinnittymis yrityksiä, mikä lupaa hyvää tulevaisuuteen. Minäkään en tiedä vielä tulevaisuudesta ja pääsenkö uuteen hoitoon. Onhan tämä vaikeaa ja hankalaa aikaa elämässä, siitä ei pääse mihinkään!

Mulla on saman verran siirtoja takana, tosin neljä passia ja kaksi tuore siirtoa.

Aj, anteeksi...olen valinnut sanani tuolla ylempänä kovin tökerösti. Yritetäänpä uudestaan....uskon tietäväni miltä sinusta tuntuu, toivon voimia tulevaan. Mietit, että harmittaa kun olet alkanut edes toivomaan ja yrittämään toista lastakun tulosta ei nyt synnykkään. Itse koen, että tämäkin kivi on vaan käännettävä vaikka raskasta onkin. Ehkä sinullakin on sama tilanne? Lopputuloksesta ei tiedä vielä kukaan, mutta ei voi sanoa, etteikö olisi yritetty. Enempää ei voida tehdä juuri nyt. Halaus sinulle!
 
Heippa, minäkin palailen tänne pienen tauon jälkeen.

Onnea sydämeni pohjasta kaikille plussanneille, on ihanaa, kun tulee onnistumisia! Aina niistä saa toivoa omaankiin elämäänsä :)

Meillä todettiin siis keskeytynyt keskenmeno eksäkuun alussa ja Cytotecien kanssa sitten käynnistettiin homma. Aikamoista alakuloa oli tuon jälkeen elämä. Viikon sairausloma tuli tarpeeseen.

Toistuviin keskenmenoihin (tosin vasta kaksi, mutta silti) meille ehdotettiin hoidoksi minihepariinia. Se otetaan luultavasti käyttöön jo seuraavassa PAS:ssa, joka siis tehdään meille seuraavassa kierrossa. Nyt vain odotellaan kuukautisia. :) Toivo elää taas.

Onko kenelläkään kokemusta minihepariinin käytöstä?
 
Tulin vielä kiittämään kaikkia pahoitteluista :love: olette ihania ja vahvoja naisia kaikki tavallanne! Jokainen meistä on joka tässä p*skassa rämpii!

Ja pahoittelut negasta Kesäheinällekin :cry: voimia!

meillä siis 2 alkioita on pakkasessa ja ne tosiaan on viimeiset biologiset mahdollisuudet. Kaikki miehen vikat simpat on niissä ja myöskään minulle ei suositella enää punktiota kun molemmilla kerroilla tullut niin isot komplikaatiot vaikkakin erilaiset kummallakin kerralla. Eli jos joskus uskallan noi 2 hakea kyytiin, ja niistä ei mitään tulisi, ainoa vaihtoehtomme on täysin lahja-alkiot enkä tiedä olemmeko kumpikaan valmiita niihin. Eli tässä on edessä paljon vaikeita päätöksiä. Siksi otan nyt etäisyyttä ja yritän unohtaa noiden kahdenkin alkion olemassaolon koska en halua ajatella sitä "mitä jos" vaihtoehtoa. Ei ole voimia nyt siihen.

Ehkäpä siis palaan tänne joskus, ehkäpä en. En osaa sanoa. Vielä kerran voimia ihanihan jokaiselle täällä kirjoittelevalle! Toivon onnellisia loppuja (y)
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

AdeliinaJosefiina # 04/2015 # 2. # 2.ICSI/1.PAS
Adelmiina_ #2012 #1. # vähän endoa/tuhoutunut johdin # 2.IVF 7.PAS
Darni73 # 9/12 #1. yht # simpat # 4.icsi/1.PAS
Domi # 4/12 #1. # selittämätön # 3.IVF/ICSI (syksyllä)
Ellemiinu # 2013 #1. # pco epäily+endo #1.IVF
Hipsunpöpsy
#11/11 #2.# helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako
#2015 # 1.# siittiöt # 2.ICSI
Karhuemo75
# 2013 # 2. # johtimet tukossa # 2.IVF/4.PAS
Kerttu80 #11/2014# 2. # selit.#1.IVF
Lia_#2012#2.(1 enkelivauva)#3.ICSI
love- #2014 # 1. # siittiöt # 1.ICSI/4.PAS
Mamido # 7/14 # 2. # siittiöt # 2.ivf/icsi
marrasmai # 2015 #1 # simpat + luteaalivaihe 8-11pv # 1.ICSI

mishala # 2016#1.#mies steril.#1.IVF/1.PAS
Nappeus #2014 # ? #PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Nennalii
#2012 #1. #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/5.PAS (ei tuoresiirtoa)
Nyu # 2012#1.#selittämätö/siittiöt# 2.IVF
pipa84 #04/15#1.yht #azoospermia #2.ICSI
Reuna # 2013 # 1. # pco,ovuloimattomuus ja simpat # 1.IVF/1.PAS
Roxanne # 12/14 # 1. # ikä/siittiöt # 3.IVF/ICSI
Siukku87 # ? # 3. #lievä pco, endo ym. # 1.IVF/ICSI
Sphinx # 06/13 # 1. yht # selittämätön+endo # 2.IVF

Toive* # 7/13 # 1. # johtimet tukossa # 2.IVF
toive-94 # 2014 # 1. # lapsena saidastettu syöpä/alhainen AMH

Toiveikas81 # 2014 # 1. #endo,siittiöt # 1.ICSI/1.PAS
Toivo2016 #3/13 #1. #pco # 3.IVF
vipe1986 # 2013 #1. yht. # siittiöt # 1.IVF
Yrittäjä J # 1/13 # 1. yht. # endo/selittämätön # 2.IVF/ICSI


Piinailijat::whistle:

(testipäivä)
vipe1986 7.7 (2x3pv/23.6)

Plussat 2016: :love:
Maalis:
Jasmina20 1.ICSI/1.PAS (3pv)
Kiia-s 1.IVF/1.PAS (3pv)
Rizu 1.IVF/3.PAS (3pv)
Madga78 1.IVF
Elika 2.ICSI/IVF (3pv)
RooRoo1 1.IVF (3pv)
Yrittäjä J 1.IVF/ICSI (kem)
Mari32 5.ICSI/1.PAS (3pv)
Nenna81 2.IVF/3.PAS (kkm)
Tupsuli 4.IVF (2pv)
Domi 2.IVF/ICSI 2.PAS (kem)
Huhti:
SalamaT 2.IVF/1.PAS (km)
mar80 1.IVF/ICSI 1.PAS (5pv)
Siida 1.ICSI/6PAS (kkm)
Emmiina85 1.IVF (kem)
mamido 1.IVF/1.PAS (km)
cerezah 1.IVF (3pv)
Bridge 3.IVF/1.PAS (tm)
Touko:
Pirunpelto 1.ICSI/1.PAS (3pv)
narana85 1.IVF/ICSI (2x3pv)
Janne91 1.IVF (4pv)
Jenifer 1.IVF (3pv)
Sphinx 2.ICSI (kkm)
Ankkalinna 1.IVF/1.PAS (2x3pv)
Emmiina85 2.IVF (3pv)
Mimmi_83 2.ICSI/1.PAS (5pv)
Kesä:
piipa85 2.IVF (2x5pv)
CherryPie85 3.IVF (2pv)
Xesca 1.ICSI/1.PAS (5pv)
ilo2010 2.IVF/1.PAS (6pv)
IirisL 1.IVF/1.PAS (5pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos (y)
 
Vipe1986, kyllä mun mielestäni tuossa jotain hentoa haamulaista näkyy! Nyt vain toivotaan viivalle vahvistumista! (y) Sphinx, hienoa että pääset pian uuteen yritykseen. Mulla ei minihepariinista ole kokemusta, mutta toivotaan että siitä on apua.

Tämä ketju taitaa nyt vähän hiljentyä, kun ei heinäkuussa pahemmin hoitoja tehdä. Mutta elokuussa onkin sitten taas moni meistä tositoimissa! :)
 
Sphinx tervetuloa takas (vaikka tietenkin ikävää että jousut takaisin tulemaan) Hyvä että olet löytänyt taas toivon (mulla taitaa olla sekin kesälomilla) Mulla ei oo mitään tietoa tosta minihepariinista.. mikaisella googlauksella ymmärsin et käytetään siis tulppariskeissä ainakin, siis ohentaako se verta vai mitä se tekee?! Ja millon se sulle sit tulee? Kyllä minäkin vipen testissä jotain näen (y)
Tosiaan taitaa palsta vähän hiljentyä näin kesällä.. itse oon kyllä lueskellut väillä päivittäinkin, mut välillä jopa ollut monta päivää väliä.. eihän tätä asiaa vaan kokonaan saa mielestä ei sit millään.. täällä ei oikeen jaksa ees makkarihommia, jotenkin molemmat taitaa olla niin sippi iltasin et uni vaan painaa silmää liikaa.. niinkun siitä jotain apua tähän lapsettomuuteen olisi.. no varmaan ens viikolla olisi ovis aika niin jos vaikka kerran jaksas, ihan kaikelta varalta :rolleyes: ovis tikkuja en oo edelleenkään tilannut.. "vähän" tekis mieli, johan olin yhen kierron tikuttamatta!!! nojoo.. mukavaa kesää kaikille.. :cool:
 
  • Tykkää
Reactions: Sphinx
Sphinx - minihepariinia koskien tulin vastaamaan: minulla taustalla kaksi keskeytynyttä keskenmenoa viime vuonna, minkä jälkeen kävin oman lääkärin suosituksesta aiheeseen erikoistuneella sisätautilääkärillä. Tämän lisäksi teetimme kromosomitutkimukset ja mun vasta-aineet sekä hyytymistekijät tutkittiin. Hyytymistekijöiden vasta-aineissa oli jokin arvo viitearvojen rajoilla, minkä perusteella lääkäri määräsi seuraavaan alkion siirtoon sekä kortisonin (Prednisolon) että minihepariinin (Klexane). Lääkkeellinen pas (2 ivf:n 2. pas) tehtiin maaliskuussa, mistä saimme plussan, joka on edelleen matkassa mukana ja pian ollaan raskauden puolivälissä. Molemmat tukilääkkeet Zumenonin lisäksi alkoivat jo kp2, kortisoni purettiin rv10 ja Klexane rv14. Se oli alunperin määrätty jopa rv:lle 16 asti, mutta koska mulla oli kohdussa hematooma, joka alkoi vuotaa rajusti rv:lla 8, niin annosta pienennettiin ja sain lopettaa sen aiemmin. Päivittäiset pistämiset 3 kk ajan olivat kyllä ankeita, mutta mitäpä sitä ei tekisi, jotta tavoiteltuun lopputulokseen päästäisiin.

Suosittelen sullekin noiden lisätutkimusten teettämistä, sillä tällöin voidaan saada selville pienetkin häikät veriarvoissa ja näin räätälöityä tukilääkitys juuri oikeaksi. Jos olet pääkaupunkiseudulta, niin suosittelen lämpimästi sisätautilääkäri Risto Kaajaa, joka ottaa vastaan Femedassa ja Töölön Mehiläisessä.
 
  • Tykkää
Reactions: Sphinx
Ihanaa Hullabulla, kun vastasit ja kerroit kokemuksestasi! (y):love:

Multa tutkitaan hyytymistekijät tällä viikolla ja sitten toki toivon, että tulokset tulevat pian. Edellisen keskenmenon alkion kromosomit tutkittiinkin jo ja ne olivat normaalit. Näin ollen syy keskenmenoihin on siis muualla. Kaiketi tuo tukostaipumus on aika todennäköinen, kun kohtu on todettu normaaliksi ja esim. kilppariarvot ovat normaalit. Olen myös sillä asenteella, että kun tutkimaan on lähdetty, niin sitten kaikki tutkitaan kunnolla.

Olen yksityisellä täällä pääkaupunkiseudulla hoidossa. Lääkäri ei vielä täsmentänyt minulle minihepariinin käyttöä (annostusta tai hoidon pituutta), mutta tarkoitus oli ottaa ne käyttöön tähän seuraavaan lääkkeelliseen PASsiin (2 ICSI, 1. PAS).

Kiitos vielä Hullabulla, olen superkiitollinen tästä viestistäsi. Ja tietysti toivon sinulle kaikkea parasta ja ihanaa odotusta, huippua, että teillä onnistui tuolla tukilääkityksellä!
 
Harmi vipe ettei vahvisunut.. mutta huomennahan sulla vasta virallinen päivä on, vai alkoiko vuoto?
Nyt kun ei oo juurikaan piinailijoita ym. tärkeää meneillään niin voinkin täytellä ketjua muulla turhanpäiväisellä löpinällä.. :) jos jotkut kuitenkin lukee ja vaikka vastaakin.. tällä kertaa mietinnässä siis ovistestit, joiden tilaamista vastaan olen tässä kesän taistellut ja johan yksi kierto menikin ilman.. tänään sit kaupassa ihan vaaan katoin oisko siellä ja et mielenkiinnosta paljon pregcheckit maksaa :whistle: no oli niitä 8 ja risat 10 kpl, melko kallista... tai kalliimpaa, siis olen yleensä tilannut raskauskeijusta ison kasan niitä halppiksia.. ja sit toki on hoitokierroissa ollut digi nykyisin, kun ei ne liuskat mulla ikinä ihan yhtä vahvaks tummu, niin koita niitä tulkita.. mutta jos oon aijemmin alottanut niin käyttänyt niitä halpoja ja sit kun ehkä niin digi mukaan.. Noh, kuinkas sitten kävikään, siinä viereisellä hyllyllä niin söpösirovauvakumpu katseli ripsivärejä.. yleensähän tulis et viuttu joooo, ei koskaan mulle tota piiip hitot testeistä.. mut nyt tuli jostain syystä toisenlainen ärsyke, eli tikut kärriin ja kassalle :oops:
Nyt sit kun on eri tikut niin ihan lueskelin ohjetta, kun tossa keväällähän ilmeni et en ees tiennyt et digiin pitäs olla 4h pidätys, ei varmaan koskaan ollut ollut.. ja siis sitä kun muissakin on ollut et huoneen lämpöinen kusi pitäs olla?!!!! (noissa ei näköjään mainintaa monen tunnin pidätys ja ajalle ei väliä) Itsehän olen aina tehnyt heti suoraan vaan, jolloin se on toki paljon lämpimämpää.. mut siis onkohan sillä jotain väliä? Ja mitenhän kauan mahtaa ottaa et kupillinen kusta jäähtyy huoneen lämpöiseksi?!!! :D "Jäähdyttelettekö" te sitä näytettä? Tuliskohan se plussa aijemmin jos noudattas ohjeita.. :LOL: niin kun sillä olis väli, kun ei tärppää siirrot irrotuspiikilläkään.. kysymys sata: Kuka on noita pragcheckin ovistestejä tehnyt, niin tuleeko niihin aina tollanen suht selkee viiva, vaikka ei vielä lähenis ovis? Nyt siis kp14 (toki "normaalisti" lähestys jo) mutta mulla siis yleensä plussalla joskus (harvoin jo) 18-24.. Vai olisiko minun hurjat 2 kertaa akupunktiossa saanut kehon paremmin toimimaan.. :p:rolleyes::) Täällä siis ihan täysin aiheesta irrottaudutta ja vietetään vaan rentoa kesää :whistle::ROFLMAO:
 
En mä ainakaan oo sen kummemmin jäähdytelly mitään kusikuppeja, en ees muistanu /tienny että pitäs..:eek: nykysin käytän yksinomaan pc liuskoja kun oon just käsittäny niin ettei tarvi olla kupla ottassa sitä ennen :) kyllä mulla noihin tulee aina sellanen hailu mut selvästi näkyvä haamu ja sit selkee + tulos ovispäivinä, tummempikin viiva kun kontrolli.
 
Domi joo tiputtelu muuttu runsaammaksi niin turha elätellä toiveita enää.

Ja noista ovistesteistä ite teen noita prisman testejä aina ja kp 10 ku alan testailemaan niin sillon on itellä niin hailukka viiva joka just ja just näkyy mut vahvituu aina tasavahvaksi..
 
Tietääkö kukaan, mitä tapahtuu, jos 4 päivää ennen PAS:ia on veristä vuotoa vähän? Mulla pitäis olla maanantaina lääkkeellinen PAS, ja tänään on vuodellut veristä jotain... Ei paljon, mutta aina pyyhkiessä. On kp12, ja vielä kp8 tuli vähän menkkavuotoa, jonka jälkeen ollut normaalia vaaleaa. Ja nyt taas. Ahdistaa, jos joutuu jälleen perumaan siirron. Huomenna täytynee soittaa klinikalle, mutta eihän tässä nyt sitten tiedä, mitä viikonlopun aikana tapahtuu, eikä klinikalle voi ilmoitella, ellen sit saa jonkun labratyypin numeroa.

Kauhea on sekin ajatus, että alkio otettais turhan sulamaan. En edes tiedä, milloin se aiottiin ottaa. Syön Zumenonia 3 päivässä, yksi enemmän kuin viime kierrossa, jolloin oma hormonitoiminta puski läpi ja follit kasvoivat lääkkeistä huolimatta. Ylihuomenna pitäis aloittaa luget. Nyt ultrassa kp9 ilmeisesti näkyi joku vanha, hengailemaan jäänyt aiemman kierron folli (?). Mutta se ei kuulemma haittaa (?). Ja limis oli ihan hyvä.
Argh.
 
Voi ei, monta negaa. Halaukset kaikille! Tämä on niin tarpomista!!

Kiva, että sphinx, että sulla on positiivinen ja toiveikas mieli. Peukut seuraavaan yritykseen!
Maimei: onpas kinkkisen kuuloista. Valitettavasti en osaa muuta sanoa, kun soita klinikalle ja toivon, että vuoto olisi vain harmitonta ja siirtoon pääsisitte!

Kiitos teille avusta menkkojen siirron suhteen. Eipä tarvinnut käyttää poppaskonsteja kun nyt kp 17 eikä vieläkään ovisplussaa! Oon stressannut varmaan oviksen pitkälle ;) no joo nyt tikku oli kyllä ihan melki yhtä vahva eli huomenna varmaankin plussana..yleensä näin. Eli se tarkottaa, että kaks viikkoa ja piikittelyt alkakoon. Toinen ivf tulossa mutta vasta eka naikkarilla julkisella. Ahistaa..pitää soitella kun vuoto alkaa ja sitte kerrotaan tarkemmin. Mut apua, mitä jos ne alkaa viikonloppuna ja piikit pitäs alottaa kp 2, eikä mulla oo ees reseptejä? Ihmetouhua...miten tää on muilla menny? Meille sanottiin ettei tarvi kummemmin suunnitella kun mennään samalla yksityisellä tehdyllä kaavalla mut mut...pitää varmaan soittaa vielä...
 
Mamido, ite oon soittanut polille perjantaina jos näyttää siltä, että vuoto alkaa viikonloppuna. Uusi soitto sitten maanantaina, jos piikittely alkanut. Tosin tässä kohti on ollut resepti kun ne on saanut suunnittelukäynnillä. Uskoisin kyllä, että saat reseptit kun soitat Naikkarille ja pyydät ne.
Pidän peukkuja kaikille, joilla hoidot jatkuu näin kesälläkin (y)
 
Maimei tosiaan en minäkään muuta osaa sanoa kun soittoa polille.. mulla tuli kerran siirto aamuna muistaakseni jotain punasta vähän paperiin, mutta ei sanonut mitään kun siirrossa kerron.. voihan olla että oli kohdun suulta/emättimestä jostain vaan eikä kohdusta.. toivotaan että sullakin vaan jotain sellaista ja siirtoon pääsisit..tsemppiä
Samoin Mamido kannattaa varmaan soittaa ja pyytää reseptit jo varuita..

Me varattiin syyskuun alkuun lomateissu.. eli varmaan mun kesätauko jatkuu yhen kierron punktiot alkaa täällä 19.9.. mut ihan sama.. ei tässä kai enää mitään väliä yhellä kk oo..ja niin unelmalta vaikuttaa lomakohde jotta :cool:
Joo ilmeisesti noihin pc ovis tikkuihin tulee aina "yllättävän selkee viiva", ei ollut eilen mihinkään tummunut, ehkäpä jopa hiukan haaleampi ku toissa päivänä..
 
Heippa! Ajattelin jotain aikani kuluksi tänne rustata :) Reissussa ollaan ja sade ropissut vaunun kattoon jo monta päivää :( vähän tämä latistaa lomafiilistä, mutta näillä mennään.

Usealla teistä ollut myös pettymyksiä, haalistuvia viivoja ja turhaa toivoa....niin turhauttavaa, mutta se toive silti jää, että jospa se seuraava kerta toisi sen pysyvän plussan ja se on kyllä kantavin voima, jaksaa eteenpäin.

Isot onnittelut nyt kesän aikana plussanneille, heitäkin taisi olla, tuotte isosti toivoa meille kaikille :)

Täällä odotan menkkoja alkavaksi viikon päästä. Nämä tulevat on toiset menkat km jälkeen ja poli aukeaa parin viikon päästä. Siirtoon saattaisin ehtiä jo seuraavasta oviksesta. Nyt mietintämyssyssä, että ootanko vielä kolmannet menkat. Ei millään malttaisi kun jos noista kahdesta ei kumpikaan lähe, niin pääsisi äkkiä jonottaan seuraavaa ICSIä. Mulla on hammasprojekti menossa ja pitäis ne saada kuntoon ennen siirtoa, ainakin pari poistoa olisi kriittisimmät ja pelkään sairaalloisesti sitä toimenpidettä....oon täysin pelkopotilas, mutta onhan tässä onneksi porkkanana aika iso juttu, niin kyllä mää nyt pikaisella aikataululla purukalustoni hoidatan ku alkuun olen jo päässyt.
 
Mukavaa lomailua Siidalle josko noi säätkin taas vähän paranisi, täällä ainakin viis päivää oli ukkosta ja hurjia sateita, tänään ei omalle kohdalle tainnut sadetta sattua, mut oli sen näkösiä pilviä yhä.. no itse painan pitkää päivää töissä ja viikot kyllä menee aika hujauksessa, sais tehdä varmaan kellon ympäri hommia.. siksipä jo ekan (esn pe) lomapäivänikin avasin että on asiakkaille aikoja. Tarkotus olis olla sit yks viikko + ma lomalla, mutta saatan ahneuksissa kyllä jonkun päivän vielä aukaista.. syksyllä sit on tiedossa "paratiisiloma", niin jos sen voimin jaksaisi..
Jatkan vielä tota ovistikku pähkäilyä.. ilmeisesti noi pc:tkin voi samalla tavalla vahvistua ja haalistua pitkin kiertoa ennen plussaa kuten raskauskeijun halppikset, ei pitäs tehdä kun digejä.. kp 14 sain siis aika selkeen viivan kp 15 ehkä hitusen haaleamman, mut suunnilleen sama, sit jäi päivä välistä sit ei tullu oikeestaan mitään ja tänään haaleampi kun noi kaks.. enkä siis usko et ovis on vielä ollut.. ois vaan pitänyt pysyy tiukkana ja mennä kesä ilman tikutteluja, oon niin heikko!!! :LOL:
 
Domi, sullahan on työntäyteistä kesää...onneksi maltat vähän pitää lomaa, mutta jos oot yrittäjä, niin tuon ahneuden kyllä ymmärrän, tai onko lie edes ahneutta, mies ainakin tehny nyt lomallakin jotain töitä, kun muuten ne menee jollekkin muulle....onko siihenkään vara, kun itse omasta toimeentulosta vastaa!? Yrittäjyys on valinta ja onhan siinä tietynlaista vapauttakin, mutta myös paljon pitkiä päiviä.

Tuosta tikuttelusta...itsekkin km jälkeen sitä harrastanut ja en oikein kunnon ovista oo bongannut. Heti herää huoli, että johtuuko tämä vääjättömästä ikääntymisestä...37, vai eikö kroppa ole vielä kunnolla palautunut?....tikuttelin nyt viikko sitten ja ei tullu kunnon ovista eikä oireita oikeaan aikaan...nykyisin tullut 14-15 päivää menkkojen alkamisesta...lopetin testailun siihen, kun tuli vain hailuraa viivaa...sitten vasta 3päivää myöhemmin tuli kunnon valkovuoto ja muut tuntemukset. Sitte oltiin jo reissussa ja en päässyt testaamaan, mutta oon 100%,varma, että sillon oli kunnon ovis. Ihmettelen, kun niin myöhään, mutta synnytyksen jälkeen oli ihan sama juttu ekojen menkkojen jälkeen, että ovis tuli myöhään, mutta tasoittui muutaman kierron jälkeen siihen dpo 14-15, mutta siltikin myöhempään kuin mitä oli ennen tytön odotusta. Eli, kyllä sitä vaan tarkkaan tulee itseään kytättyä ja todella hyvin ymmärrän sun tikuttelun.
 
Viimeksi muokattu:
Älkäähän kaikki lähtekö lomille! Täällä odotellaan kuukautisia, mahdollisesti keskiviikoksi eli tällä viikolla klinikalle uudella innolla.
Jos joku haluaa päivittää niin:
Bridge # 5/15 # 1. # matala AMH, ikä # 4.IVF/ICSI
Oli muuten antoisa ESHRE kokous Helsingissä. Jos mulla olis klinikka, niin siellä tehtäisiin PGS, ERA ja mtDNA mittaus. Jo pukkais mukuloita maailmaan.
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

AdeliinaJosefiina # 04/2015 # 2. # 2.ICSI/1.PAS
Adelmiina_ #2012 #1. # vähän endoa/tuhoutunut johdin # 2.IVF 7.PAS
Bridge # 5/15 # 1. # matala AMH, ikä # 4.IVF/ICSI
Darni73 # 9/12 #1. yht # simpat # 4.icsi/1.PAS
Domi # 4/12 #1. # selittämätön # 3.IVF/ICSI (syksyllä)
Ellemiinu # 2013 #1. # pco epäily+endo #1.IVF
Hipsunpöpsy
#11/11 #2.# helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako
#2015 # 1.# siittiöt # 2.ICSI
Karhuemo75
# 2013 # 2. # johtimet tukossa # 2.IVF/4.PAS
Kerttu80 #11/2014# 2. # selit.#1.IVF
Lia_#2012#2.(1 enkelivauva)#3.ICSI
love- #2014 # 1. # siittiöt # 1.ICSI/4.PAS
Mamido # 7/14 # 2. # siittiöt # 2.ivf/icsi
marrasmai # 2015 #1 # simpat + luteaalivaihe 8-11pv # 1.ICSI

mishala # 2016#1.#mies steril.#1.IVF/1.PAS
Nappeus #2014 # ? #PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Nennalii
#2012 #1. #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/5.PAS (ei tuoresiirtoa)
Nyu # 2012#1.#selittämätö/siittiöt# 2.IVF
pipa84 #04/15#1.yht #azoospermia #2.ICSI
Reuna # 2013 # 1. # pco,ovuloimattomuus ja simpat # 1.IVF/1.PAS
Roxanne # 12/14 # 1. # ikä/siittiöt # 3.IVF/ICSI
Siukku87 # ? # 3. #lievä pco, endo ym. # 1.IVF/ICSI
Sphinx # 06/13 # 1. yht # selittämätön+endo # 2.IVF

Toive* # 7/13 # 1. # johtimet tukossa # 2.IVF
toive-94 # 2014 # 1. # lapsena saidastettu syöpä/alhainen AMH

Toiveikas81 # 2014 # 1. #endo,siittiöt # 1.ICSI/1.PAS
Toivo2016 #3/13 #1. #pco # 3.IVF
vipe1986 # 2013 #1. yht. # siittiöt # 1.IVF
Yrittäjä J # 1/13 # 1. yht. # endo/selittämätön # 2.IVF/ICSI


Piinailijat::whistle:

(testipäivä)

Plussat 2016: :love:
Maalis:
Jasmina20 1.ICSI/1.PAS (3pv)
Kiia-s 1.IVF/1.PAS (3pv)
Rizu 1.IVF/3.PAS (3pv)
Madga78 1.IVF
Elika 2.ICSI/IVF (3pv)
RooRoo1 1.IVF (3pv)
Yrittäjä J 1.IVF/ICSI (kem)
Mari32 5.ICSI/1.PAS (3pv)
Nenna81 2.IVF/3.PAS (kkm)
Tupsuli 4.IVF (2pv)
Domi 2.IVF/ICSI 2.PAS (kem)
Huhti:
SalamaT 2.IVF/1.PAS (km)
mar80 1.IVF/ICSI 1.PAS (5pv)
Siida 1.ICSI/6PAS (kkm)
Emmiina85 1.IVF (kem)
mamido 1.IVF/1.PAS (km)
cerezah 1.IVF (3pv)
Bridge 3.IVF/1.PAS (tm)
Touko:
Pirunpelto 1.ICSI/1.PAS (3pv)
narana85 1.IVF/ICSI (2x3pv)
Janne91 1.IVF (4pv)
Jenifer 1.IVF (3pv)
Sphinx 2.ICSI (kkm)
Ankkalinna 1.IVF/1.PAS (2x3pv)
Emmiina85 2.IVF (3pv)
Mimmi_83 2.ICSI/1.PAS (5pv)
Kesä:
piipa85 2.IVF (2x5pv)
CherryPie85 3.IVF (2pv)
Xesca 1.ICSI/1.PAS (5pv)
ilo2010 2.IVF/1.PAS (6pv)
IirisL 1.IVF/1.PAS (5pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos (y)
 

Yhteistyössä