IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Ai niin, pari kommenttia vielä:

Siida, kyllä mä olen ainakin käyttänyt niitä digilaitteita useammassa kierrossa, jos liuskoja on jäänyt, ja hyvin on toimineet. Uuden paketin myötä olen toki ottanut uuden laitteen käyttöön mutta monesti manaillut sitä, ettei pelkkiä liuskoja saa hankittua mistään.

Tukilääkkeistä: Tänään just siirron yhteydessä juttelin oman yksityisen puolen lääkärini kanssa. ja hän toisti myös sen, ettei Gonapeptylin hyödystä ole selkeää tutkimusnäyttöä. Kuulemma määräsivät sitä kyllä vuosia mutta ovat nyt luopuneet siitä. No, antoi mulle kuitenkin sitten piikin kaiken varalta, mutta ilmeisesti nämä on enemmän näitä "varmuuden vuoksi, ettei tartte jossitella" -juttuja. Luget on toki käytössä myös, mutta käsittääkseni nekin on enempi varmuuden vuoksi, jos omassa progesteronituotannossa ei ole häikkää.

Antibiooteista: Mä en ole koskaan kuullut, että niitä punktiossa annettaisiin, jos ei ole mitään eritystä syytä... Tai siis ainakin olen siinä uskossa, että niitä ei ole mulle annettu.
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

AdeliinaJosefiina # 04/2015 # 2. # 2.ICSI/2.PAS
Adelmiina_ #2012 #1. # vähän endoa/tuhoutunut johdin # 2.IVF/8.PAS
Bridge # 5/15 # 1. # matala AMH, ikä # 4.IVF/ICSI
Darni73 # 9/12 #1. yht # simpat # 4.ICSI/1.PAS
Domi # 4/12 #1. # selittämätön # 3.IVF/ICSI (syksyllä)
Ellemiinu # 2013 #1. # pco epäily+endo # 1.IVF
Hipsunpöpsy #11/11 #2.# helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako #2015 # 1.# siittiöt # 2.ICSI
Ilo2010 # 06/12 # 2. # selittämätön # 3.IVF
Karhuemo75 # 2013 # 2. # johtimet tukossa # 2.IVF/4.PAS
Kerttu80 #11/14 # 2. # selit.#1.IVF
Lia_#2012#2.(1 enkelivauva)#3.ICSI
love- #2014 # 1. # siittiöt # 1.ICSI/4.PAS
marrasmai # 2015 #1 # simpat + luteaalivaihe 8-11pv # 2.ICSI

mishala # 2016#1.#mies steril.#1.IVF/1.PAS
Nappeus #2014 # ? #PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Nennalii #2012 #1. #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/5.PAS (ei tuoresiirtoa)
Nyu # 2012#1.#selittämätö/siittiöt# 2.IVF
pipa84 #04/15#1.yht #azoospermia #2.ICSI
Ravishing # 7/16 # 1. # munajohtimet tukossa # 1.IVF
Roxanne # 12/14 # 1. # ikä/siittiöt # 4.IVF/ICSI
SalamaT # 5/14 # 1. (2 km) # endo, matala AMH, ikä # 3.IVF
shelterme # 2012 # 1. # simpat # 1.IVF
Siukku87 # ? # 3. #lievä pco, endo ym. # 1.IVF/ICSI
Sphinx # 06/13 # 1. yht # selittämätön+endo # 2.IVF/2.PAS

Toive* # 7/13 # 1. # johtimet tukossa # 2.IVF/1.PAS
Toiveikas81 # 2014 # 1. #endo,siittiöt # 1.ICSI/1.PAS

Toivo2016 #3/13 #1. #pco # 3.IVF/1.PAS
Valois #2013#1. #matala amh, kork. fsh (POF-epäily) # 2.IVF
Vilijonkka_ #2012 #1. #monta syytä # 2.IVF/ICSI

vipe1986 # 2013 #1. yht. # siittiöt # 1.IVF
Yrittäjä J # 1/13 # 1. yht. # endo/selittämätön #
2.IVF/ICSI


Piinailijat::whistle:

(testipäivä)
AdeliinaJosefiina 7.9 (5pv/24.8)

Ravishing 9.9 (2pv/26.8)
Roxanne 9.9 (5pv/29.8)

Plussat 2016: :love:
Maalis:
Jasmina20 1.ICSI/1.PAS (3pv)
Kiia-s 1.IVF/1.PAS (3pv)
Rizu 1.IVF/3.PAS (3pv)
Madga78 1.IVF
Elika 2.ICSI/IVF (3pv)
RooRoo1 1.IVF (3pv)
Yrittäjä J 1.IVF/ICSI (kem)
Mari32 5.ICSI/1.PAS (3pv)
Nenna81 2.IVF/3.PAS (kkm)
Tupsuli 4.IVF (2pv)
Domi 2.IVF/ICSI 2.PAS (kem)
Huhti:
SalamaT 2.IVF/1.PAS (km)
mar80 1.IVF/ICSI 1.PAS (5pv)
Siida 1.ICSI/6PAS (kkm)
Emmiina85 1.IVF (kem)
mamido 1.IVF/1.PAS (km)
cerezah 1.IVF (3pv)
Bridge 3.IVF/1.PAS (tm)
Touko:
Pirunpelto 1.ICSI/1.PAS (3pv)
narana85 1.IVF/ICSI (2x3pv)
Janne91 1.IVF (4pv)
Jenifer 1.IVF (3pv)
Sphinx 2.ICSI (kkm)
Ankkalinna 1.IVF/1.PAS (2x3pv)
Emmiina85 2.IVF (3pv)
Mimmi_83 2.ICSI/1.PAS (5pv)
Kesä:
piipa85 2.IVF (2x5pv)
CherryPie85 3.IVF (2pv)
Xesca 1.ICSI/1.PAS (kkm)
ilo2010 2.IVF/1.PAS (km)
IirisL 1.IVF/1.PAS (5pv)
Elo:
Mamido 2.IVF/ICSI (2pv)
Siida 1.ICSI/7.PAS (kem)
Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
Ei mullekkaan ole antipioottia koskaan annettu. Tänään kävin suunnittelussa ja koitin noita tukijuttuja taas kysellä. Prengnylin pikku määristä vastaus et joo ei, voivat jossain yksityisillä ns. kokeellisesti testailla vähän mitä vaan, tyylinen oli vastaus. Kortisonia kun taaas kysyin, lähes suuttui, että et tule sitä saamaan, koska se on todettu ettei mitään apua ole. (piste) (vitut) Ja nyt oli tyyliin et gonapeptyl on ainoa josta on "todistetusti" hyötyä.. ööh, musta se sävy on tähän asti ollut just se et no ei haittaakaan.. Jäi nyt melko pahasti ärsyttää toi kortisonni juttu, koska kun olen käynyt siellä akupunktiossa, niin en nyt jaksa juurtajaksaen selittää, mutta tod.näk oma kortisoli tuotanto ei oikeen pelaa/ole riittävää.. noh, tuskin nyt heti seuraavaan ominpäin testaan, mutta varmaan joskus jos siirtoja vielä useempi saadaan ja muu ei rupee auttaa.. Ja en nyt oo varma sit et viljelläänkö blastoksi, kun riippuu kuulemma ajoituksesta, et miten viikonloppu sattuu..
Ihanaa Roxanne.. huippuja uutisia.. hyvää piinailua. Sheltermelle peukku hyvästä saaliista ja pikaista toipumista, muista juoda paljon. Ja toivotaan hyvää jatkoa pimpuloille (y)
 
Domi! Eikä...miksi ne sulle noin sanoi!? Ihme juttu! Eikö sullakin jo oo ihan tarpeeksi monta siirtoa taustalla ja pettymystä, miksei voi kokeilla vaihtoehtoista juttua!? Pregnylhän on raskaushormonia, miksei se vois olla hyvä tuki....sitähän keho tuottaa muutenkin jos kiinnittyminen tapahtuu ja minusta tuntuu, kun sitä laitetaan jo vähän odottamaan, ennen varsinaista kiinnittymistä, niin kehon on helpompi tietää, mitä tehdä. Siis eihän mullakaan mitään faktaa tuosta todellakaan oo, mutta näin maalaisjärjellä, miksei saattais toimia. Ihan hakuammuntaa noi tukilääkitykset on ja ei näytä olevan lekuritkaan yhtämieltä mistään, mutta jos tulosta ei tuu, niin miksei voi kokeilla jotain muuta? En minäkään oo koskaan selkeää vastausta tukilääkitysten hyödyistä saanut, mutta vaihtoehtoja on saanut silti kokeilla.

Roxanne! Ei se määrä, mutta laatu! Huikeesti saitte vielä yhden pakkaseen. Jospa siellä nyt tekis 9kk pesää teiän nyytti!

Shelterme! Hyvän saaliin saitte! Voimia toipumiseen ja onnea siirtoon!

Täällä ei kunnon vuoto tullut. Parin päivän niukka vuoto. Tänään kävin kontrolliverikokeessa ja hormoni laskenu kokonaan. Hyvä näin, mutta tulis nyt kunnon menkat. Ja Roxanne! Jospa mullakin digi toimisi uudellleen. Liuskoja jäi monta viime kerrasta, joten täysin turhaa olis ostaa taas uus. Bisnestähän se on, ettei pelkkiä liuskoja voi ostaa :(
 
Siida: mä oon käyttäny samaa digiä 2-3 kiertoa, niin kauan ku tikut on riittäny ja välillä oli monen kk taukoki. Rahastusta tosiaan ettei pelkkiä tikkuja saa ostettua.. mä oon tilannu digit aina netistä huomattavasti huokeempi hinta.

Samoin ihmettelin eilen, että onko lugesteronin hinta noussu, makso pikkusen päälle 20€ yks paketti ku hain lisää, ja ennen oon saanu alle 40€ 2pkt, netistä ku katoin ni joidenki apteekkien sivuilla 5€ halvempi loota ku tossa apteekissa missä nyt kävin. Ei se enää tässä kohtaa tuo 5€ tunnu missää, mut tuntuu se vaan tyhmältä maksaa samasta tavarasta.

Onks muuten muut jolla on ollu kortisonia käytössä, se aiheuttanu unettomuutta? Mä oon viimiset 5 päivää nukkunu tosi vähän, illalla ei saa unta, ja sitku nukahtaa herää tunnin-parin välein..en huomannu tällästä ku söin prednisolonia tohon nivelkipuu, tosin tää dexametson ois kuulemma vahvempi..
 
Siida: mä oon käyttäny samaa digiä 2-3 kiertoa, niin kauan ku tikut on riittäny ja välillä oli monen kk taukoki. Rahastusta tosiaan ettei pelkkiä tikkuja saa ostettua.. mä oon tilannu digit aina netistä huomattavasti huokeempi hinta.

Samoin ihmettelin eilen, että onko lugesteronin hinta noussu, makso pikkusen päälle 20€ yks paketti ku hain lisää, ja ennen oon saanu alle 40€ 2pkt, netistä ku katoin ni joidenki apteekkien sivuilla 5€ halvempi loota ku tossa apteekissa missä nyt kävin. Ei se enää tässä kohtaa tuo 5€ tunnu missää, mut tuntuu se vaan tyhmältä maksaa samasta tavarasta.

Onks muuten muut jolla on ollu kortisonia käytössä, se aiheuttanu unettomuutta? Mä oon viimiset 5 päivää nukkunu tosi vähän, illalla ei saa unta, ja sitku nukahtaa herää tunnin-parin välein..en huomannu tällästä ku söin prednisolonia tohon nivelkipuu, tosin tää dexametson ois kuulemma vahvempi..
Pikakyssäri, sä kun syöt kortisonia niin milloin aloitit, kuinka pitkä kuuri ja annostus? Mulla on Prednisolonia ja ajattelin et alkaisin sitä ilman kysymättä syömään, mut epäilyttää vaan se annostus etten sitten tee mitään väärää.... mä en vaan haluu kysyy koko kortisonista kun kaikkiin kysymyksiin vastataan niin tökerösti et luulen olevan turhaa.
 
Roxanne hieno homma! Toivotaan, toivotaan :love:
Shelterme onnittelut hyvästä tuloksesta. Onko toipuminen lähtenyt jo käyntiin?

Odottelen just punktioon pääsyä.. aamulla miehen kanssa vitsailtiin, että ei ihan tasan mene tämä projekti. Mä joudun kärsimään tänään mahdollisesta kivuliaasta punktiosta ja mies saa "nauttia" omasta osuudesta. Maailma on epäreilu!
 
Antibiootista punktiossa - ei mun mielestä ole rutiinia, mutta joskus sitä annetaan, olisko silloin, jos on ollut vaikea punktio, esim. pistetty useita kertoja emättimen seinämän läpi vatsaonteloon/munasarjaan, jolloin vois olettaa, että myös bakteereja siirretty vatsaonteloon? Kyseessä yleensä kefuroksiimiantibiootti, josta ei ole haittaa raskauden alkaessakaan, yleisesti raskaana ollessakin käytetty ja kapeakirjoinen antibiootti.

Kortisonista - en tiedä mitä annoksia on hoidoissa käytetty, mutta suuntaa voisi antaa se, että astman pahenemisvaiheessa voi ottaa Prednisolonia 20-40mg / päivä 5 päivän ajan, sitten puolikas annos viiden päivän ajan ja kuuri loppuu. Reumaatikot ym käyttää pitkiäkin aikoja 5-7,5mg päivittäistä annosta, esim. kuukausia, kunnes muut lääkkeet saadaan kohdilleen.

Kyypakkauksen saa ilman reseptiä apteekista. Siinä vaikuttava aine on hydrokortisoni 3 tablettia 50mg/tabletti. Eli esim. neljäsosa - puolikkaasta tabletista tuskin on omalle kortisonituotannolle haittaa, jos kokee että haluaa sen kortin katsoa.

Jos minidisperiini tuntuu liian rajulta, pieniä tukoksia istukan muodotuessa voi yrittää ehkäistä ottamalla kalaöljykapseleita heti punktion jälkeen. Kannattaa käyttää raskaanaoleville tarkoitettuja, koska niissä ei ole A-vitamiinia. Ennen punktiota ne pitäis lopettaa kolme viikkoa aiemmin, koska tosiaan vaikuttaa hieman hyytymiseen.

Gonapeptylistä - tylsää kun siitä vielä vääntää asiantuntijat kättä. Mutta koska siitä ei ole tunnetusti haittaa, miksei sitä voisi käyttää. Meillä kahdessa onnistuneesti mennessä hoidossa on ollut gonapeptyl mukana, kahdessa aiemmassa siirrossa ei. Tosin niissä oli huonompi alkio, joten ei voi tietää mikä lopulta vaikutti.

Muoks. AJ kyllä kortisonin sivuvaikutus on ikävä kyllä uniongelmat.

Ennen Raskauskeijusta (vuonna 2012-2013) sai 20 kpl paketissa lisätikkuja digiovistikkuun. Oli se vanha malli, joka näytti vain LH-nousun, ei ollut silloin niitä "hedelmällisyysmonitoreja". Olisko siinä paketissa kuitenkin aina tullut se laite mukana. Kannattaa katsoa ulkomaisilta nettikaupoilta, Amazonista ym, koska siellä saattavat edelleen olla huomattavasti halvempia.
 
Viimeksi muokattu:
Aikas kipeä olen.. yöllä en juuri nukkunut kun kivutonta asentoa ei löytynyt. Maksimit lääkkeet päällä. Mutta kivutkin kestää paremmin kun sain toistaiseksi hyviä uutisia polilta: 10 oli hedelmöittynyt. Huomenna siirtoon siis ja luulisi tuosta jonkun nyt jäävän pakastimeenkin. Yöllä tuli kivuissa luovutusmieliala ja selailin yksityisiä klinikoita netistä ja tulin siihen tulokseen et kaipa sitä takasin sitten Väestöliitolle jos tarve vaatii. Ollaan sieltä tämä projekti siis aloitettu niin ajattelin et helpointa mennä takas sinne. Mut nyt toivotaan, toivotaan ettei sinne tarvi palata.
 
  • Tykkää
Reactions: marrasmai
No niin, nyt punktion ajatuksia ja tuloksia. Itse toimenpide oli oikealla puolella helpohko, en edes tuntenut follien tyhjentämistä. Mutta sitten tuli vasen puoli ja ai että kun teki kipeää. Ei siltikään mikään mahdoton toimenpide, voisin mennä uudelleen. Viimeksikin kipu tuli jälkikäteen ja samoin tänään. Sain klinikalla toimenpiteen jälkeen vielä fentalyynia suoraan suoneen ja olo vähän helpotti.

Antibiootista kun puhuttiin, niin mulle tiputettiin kaks pussia. Ymmärsin, että sen takia kun vasen puoli oli niin vaikea punktoida, niin riski hutiosumiin oli suuri. Tällä siis ennaltaehkäistiin ettei mitään tulehdusta pääsisi syntymään.

Tuloksena reilut 40 follia, joissa 12 kypsää munasolua. Puolet vähämmän kuin viimeksi, mutta toivottavasti laadultaan parempia. Aika epätoivoinen olo kuitenkin tuli, en tiedä miksi :(.

Miehen sperma oli tänään laadultaan sellaista, että kaikille tehdään ICSI (tähän olen kyllä tyytyväinen, kun mulle on tullut vähän sellainen olo että tämä parempi meidän tapauksessa). Huomenna saan tietää, että kokeillaanko tuoresiirtoa torstaina. Riippuu siis täysin siitä, että miltä hedelmöittyminen näyttää. Saa nähdä...

Nyt juomista paljon ja lepoa. Mies passannut kivasti ja kolmen tunnin päikkärit kummasti paransi oloa. Vähän kyllä ens yö pelottaa.

Shelterme hienosti hedelmöittynyt, varmasti saatte pakkaseenkin. En muista teidän historiaa, mutta miksi siirryitte yksityiseltä julksille (saako udella)?
 
Onnea hyvästä punktiosaaliista, Vilijonkka ja Shelterme! Nyt vain toivotaan hyvää hedelmöittymistulosta ja laadukkaita alkioita. (y)

Tupsulille vielä kiitokset tosi hyödyllisistä tukilääkevinkeistä. Täytyy ehdottomasti ottaa lisäapuja kokeiluun, jos tämä(kään) siirto ei tuota tulosta.

PS. Me saatiin se toinen tyyppi tänään pakkaseen! :) :love:
 
  • Tykkää
Reactions: marrasmai
Roxannelle kysymys: mitä teidän klinikka on sanonut/ perustellut tosta testipäivästä? Sulla kuitenkin 5 päivää myöhemmin tehty siirto ku mulla, ja testipäivä vaan 2 päivää myöhemmin eli saat sen tehdä 3 päivää aiemmin kuin minä. Eli teidän klinikan mukaan se varmasti näkyy jo silloin jos on näkyäkseen?
 
Toive! Onpa ihana juttu! Jospa se teiän toinenkin palleroinen ponnistaisi pakkaseen! Onneee matkaaan!!

Vilijonkka! Hurjasti sulla oli folleja, hui! Otahan nyt rennosti, ettei tuu jälkikomplikaatioita. Kyllä sieltä varmasti pakkaseen saatte monta tyyppiä!

Lääkäri soitti eilen ja kun kerroin vuodosta, joka niukkana kesti 2päivää, hän sanoi heti, että kun hormoni oli alle5 niin siltä osin on tyhjentynyt, mutta odotetaan kunnon menkat alkavaksi ja soitan sitten uudelleen. Käyn myös verikokeissa, niin varmistetaan vielä ne. On otettu viimeksi punktiota ennen 2014....paitsi kilppariarvot on kontrolloitu tytön syntymän jälkeen. Ihan hyvä juttu!
 
Viimeksi muokattu:
Mut saa lisätä piinailijoihin. 31.8 siirretty 2 päiväinen alkio. Testipäivä 14.9. Saatiin siirretyn lisäksi 5 pakkaseen. Tyytyväisiä olemme!

Vilijonkka: Me alunperin lähdettiin hoitoon yksityiselle, mut ku saatiin tietää ettei miehellä oo siittiöitä ni se oli niin kova järkytys et asiaa piti jäädä sulatteleen. Välissä tuli häät ja monenmoista muuta ja meni 2 vuotta aikaa. Päätimme kokeilla sitten julkista puolta, kun sopi tähän hetkiseen taloudelliseen tilanteeseen paremmin.
 
Roxanne ihanaa, että saitte pakastimeen yhden 'ukon'.

Shelterme hyvä tulos teillä :). Nyt vaan piinailemaan...

ON: oma olo suhteellisen hyvä. Liikkuminen tuntuu alavatsalla enkä mitään äkkinäisiä liikkeitä pysty tekemään, mutta kun on paikallaan niin kipua ei ole. Kuinka pitkään voi olla vain paikoillaan :D. Juonut olen kuuliaasti ja sen myötä vessassa saa rampata säännöllisesti. Ja tuntuu muutenkin, että rakolla vähämmän tilaa kuin normaalisti.
Meidän 12 munasolusta 11 on hedelmöittynyt, nyt vaan jännätään että kuinka moni jatkaa matkaa. Huomenna meen siirtoon tai ainakin sitä kokeillaan. Vähän ehkä hämmästyin lääkitystä, sillä aloitan tänään zumenonit ja tuttuun tapaan lugesteronit. En oikein ymmärtänyt tuota zumenonin funktiota, mutta liittyi kai siihen että irrotuspiikkinä käytettiin gonapeptyliä eikä pregnyliä. Huomenna kuitenkin laitetaan pregnyl, jos siirtoon päästään eli pitää ottaa se klinikalle mukaan. Onkohan jollain muulla ollut tällainen lääkitys tuoresiirrossa???
Jännän äärellä joka tapauksessa, kun viime kerralla tuoresiirto jätettiin suosiolla kokeilematta. Ja tietty myös jännään, että kuinka monta meidän pikkuisista jaksaa jatkaa. Jos 2-4 sais pakkaseen, niin oon tyytyväinen :).
 
Mahtavaa shelterme ja roxanne.. Levollista piinaa sinne :) ...niin varmaan XD
Vilijonkka mieletön saalis ja hyvin hedelmöittynyt. Mulla oli tässä plussan antaneessa tuoresiirrossa vain luget tukena..aikaisemmassa tuoresiirrossa ne plus gonapeptyl. Nyt surin etukäteen gonepeptylin puuttumista, mutta näköjään se ei meillä ollu se puuttuva palanen.. Toivottavasti teillä tuo tukilääkitys toimii parhaalla mahdollisella tavalla!! Sinäkin pääset varmasti ihan kohta piinailemaan, jee!

Jännään ja oottelen teitä tuolla toisella puolella kovasti, kun ei siellä ole ketään alkuraskauden iloja ja suruja ja huolia jakamassa.. Toivottavasti pian teistä moni!
 
Onnea kyytiläisistä, Shelterme ja Toive*! Kiva saada piinailuseuraa. :) Voin päivittää tietoja listalle illalla kotikoneelta, ellei joku muu ehdi ensin. Vilijonkalla myös upea tulos, onnittelut siitä! Mamido, eiköhän tästä porukasta nyt kohta ruveta saamaan sulle seuraa. :D

AJ, ei mulle sen kummemmin perusteltu tuota testipäivää, mutta muistaakseni mulla on aiemmillakin kerroilla ollut samaan aikaan punktiosta laskettuna, vaikka alkioiden ikä on ollut eri. Eli uskoisin kyllä, että sullakin pitäisi jo paria päivää aiemmin jotain näkyä, jos on näkyäkseen. Peukut pystyssä! (y) Milloin muuten ajattelit testata?
 
Täällä kanssa haettu 5.päivänen kaveri kyytiin, testipäivä 11.9. :love: Huomenna pistän vielä gonapeptylin, nyt oon saanu kaikki lääkkeet mitä kunnallisella ruinasin vuosia niin tähän yhteen siirtoon, joten kyl tän nyt on onnistuttava! :LOL:

Hieno saalis vilijonkka! :) ja tsemppiä muillekkin piinailijoille. (y)
 
Adelmiina, täällä mennään siis täysin samoissa! Huomenna gonapeptyl ja testipäivä olisi tuo 11. mutta koska se on sunnuntai niin verikoe on vasta 12. päivä. Odotatko testien kanssa testipäivään asti vai meinasitko testata aiemmin?

Meitähän on nyt monta piinailijaa! Onnistutaan yhdessä! (y):love:
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

AdeliinaJosefiina # 04/2015 # 2. # 2.ICSI/2.PAS
Adelmiina_ #2012 #1. # vähän endoa/tuhoutunut johdin # 2.IVF/8.PAS
Bridge # 5/15 # 1. # matala AMH, ikä # 4.IVF/ICSI
Darni73 # 9/12 #1. yht # simpat # 4.ICSI/1.PAS
Domi # 4/12 #1. # selittämätön # 3.IVF/ICSI (syksyllä)
Ellemiinu # 2013 #1. # pco epäily+endo # 1.IVF
Hipsunpöpsy #11/11 #2.# helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako #2015 # 1.# siittiöt # 2.ICSI
Ilo2010 # 06/12 # 2. # selittämätön # 3.IVF
Karhuemo75 # 2013 # 2. # johtimet tukossa # 2.IVF/4.PAS
Kerttu80 #11/14 # 2. # selit.#1.IVF
Lia_#2012#2.(1 enkelivauva)#3.ICSI
love- #2014 # 1. # siittiöt # 1.ICSI/4.PAS
marrasmai # 2015 #1 # simpat + luteaalivaihe 8-11pv # 2.ICSI

mishala # 2016#1.#mies steril.#1.IVF/1.PAS
Nappeus #2014 # ? #PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Nennalii #2012 #1. #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/5.PAS (ei tuoresiirtoa)
Nyu # 2012#1.#selittämätö/siittiöt# 2.IVF
pipa84 #04/15#1.yht #azoospermia #2.ICSI
Ravishing # 7/16 # 1. # munajohtimet tukossa # 1.IVF
Roxanne # 12/14 # 1. # ikä/siittiöt # 4.IVF/ICSI
SalamaT # 5/14 # 1. (2 km) # endo, matala AMH, ikä # 3.IVF
shelterme # 2012 # 1. # simpat # 1.IVF
Siukku87 # ? # 3. #lievä pco, endo ym. # 1.IVF/ICSI
Sphinx # 06/13 # 1. yht # selittämätön+endo # 2.IVF/2.PAS

Toive* # 7/13 # 1. # johtimet tukossa # 2.IVF/1.PAS
Toiveikas81 # 2014 # 1. #endo,siittiöt # 1.ICSI/1.PAS

Toivo2016 #3/13 #1. #pco # 3.IVF/1.PAS
Valois #2013#1. #matala amh, kork. fsh (POF-epäily) # 2.IVF
Vilijonkka_ #2012 #1. #monta syytä # 2.IVF/ICSI

vipe1986 # 2013 #1. yht. # siittiöt # 1.IVF
Yrittäjä J # 1/13 # 1. yht. # endo/selittämätön #
2.IVF/ICSI


Piinailijat::whistle:

(testipäivä)
AdeliinaJosefiina 7.9 (5pv/24.8)

Ravishing 9.9 (2pv/26.8)
Roxanne 9.9 (5pv/29.8)
Adelmiina_ 11.9 (5pv/31.8)
Toive* 12.9 (5pv/31.8)
shelterme 14.9 (2pv/31.8)

Plussat 2016: :love:
Maalis:
Jasmina20 1.ICSI/1.PAS (3pv)
Kiia-s 1.IVF/1.PAS (3pv)
Rizu 1.IVF/3.PAS (3pv)
Madga78 1.IVF
Elika 2.ICSI/IVF (3pv)
RooRoo1 1.IVF (3pv)
Yrittäjä J 1.IVF/ICSI (kem)
Mari32 5.ICSI/1.PAS (3pv)
Nenna81 2.IVF/3.PAS (kkm)
Tupsuli 4.IVF (2pv)
Domi 2.IVF/ICSI 2.PAS (kem)
Huhti:
SalamaT 2.IVF/1.PAS (km)
mar80 1.IVF/ICSI 1.PAS (5pv)
Siida 1.ICSI/6PAS (kkm)
Emmiina85 1.IVF (kem)
mamido 1.IVF/1.PAS (km)
cerezah 1.IVF (3pv)
Bridge 3.IVF/1.PAS (tm)
Touko:
Pirunpelto 1.ICSI/1.PAS (3pv)
narana85 1.IVF/ICSI (2x3pv)
Janne91 1.IVF (4pv)
Jenifer 1.IVF (3pv)
Sphinx 2.ICSI (kkm)
Ankkalinna 1.IVF/1.PAS (2x3pv)
Emmiina85 2.IVF (3pv)
Mimmi_83 2.ICSI/1.PAS (5pv)
Kesä:
piipa85 2.IVF (2x5pv)
CherryPie85 3.IVF (2pv)
Xesca 1.ICSI/1.PAS (kkm)
ilo2010 2.IVF/1.PAS (km)
IirisL 1.IVF/1.PAS (5pv)
Elo:
Mamido 2.IVF/ICSI (2pv)
Siida 1.ICSI/7.PAS (kem)
Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 

Yhteistyössä