IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Tuli muuten mieleen kysymys: onko kenellekään koskaan siirretty 6-päiväistä? Meillä se vika pakkasessa on kuusipäiväinen. Tähän mennessä kaikki 5 kertaa aiemmin mun elämäni aikana siirrettyä on ollut 5-päiväisiä ja siksi ihmetyttää miksi tämä 6-päiväinen. Tämä vissiin sit ollut muita huonompi ja jotenkin jatkoviljelty pidempään?
 
Tuli muuten mieleen kysymys: onko kenellekään koskaan siirretty 6-päiväistä? Meillä se vika pakkasessa on kuusipäiväinen. Tähän mennessä kaikki 5 kertaa aiemmin mun elämäni aikana siirrettyä on ollut 5-päiväisiä ja siksi ihmetyttää miksi tämä 6-päiväinen. Tämä vissiin sit ollut muita huonompi ja jotenkin jatkoviljelty pidempään?
Meillä se ainoa onnistunut oli juurikin tämä kesäkuinen 6 päiväinen alkio, joka tosin meni kesken mutta en usko että sillä oli tämän iän kanssa mitään tekoa. Eikä mulla kyllä käyny edes mielessä että se olis jotenkin huonompi vaikka on pidempään viljelty. kaiketi se alusta on aika sama onko kohdussa vai maljalla että onnistuu. Älä huoli, se saattaa olla teillekkin juuri se oikea (y):love:
 
Mä kanssa petyin naistenklinikan toimintaan. 4kk meni hukkaan vaan sen takia koska siirto ois aina osunut viikonlopulle, mutta silti asialle ei mitään tehty itse vänkäämällä sain seuraavaksi lääkkeellisen passin jotta siirtoon päästiin ja sekin vain sen takia, että itse vaadin kukaan ei sitä mahollisuutta tarjonnut. Pahoitteli aina vaan että ompa huono tuuria, olihan se joo huonoa tuuria, mutta jos tässä kohtaa olisi ajateltu yhtään potilasta niin lääkärin olisi mielestäni pitänyt ehdottaa sitä itse. Ja kun tästä lääkärille mainitsin ja samalla pyysin gonapeptyliä tai kortisonia niin lääkäri vaan tokas mulle, että kumpi meistä on lääkäri, ei tämä myöskään antanut kauhean hyvää kuvaa klinkkan toiminnasta, kumminkin kun näitä valmisteita käyttää muut julkisen puolen klinikat. Siksi me siirryttiin yksityiselle, nyt en ole se maitopurkki kaupankassalla vaan olen ihminen jonka tarpeet otetaan huomioon ja minua halutaan auttaa. Vaikkakin tämäkään siirto ei yksityisellä onnistunut niin koen olevani asiantuntijoiden hoteissa ja mulla on ees pieni toivonkipinä onnistumisesta. :)
 
AdeliinaJosefiina, mä itse asiassa viittasinkin tuohon kysymykseen jo yllä olevassa viestissäni, mutta tässä vielä tarkempi sepustus aiheesta, kun siitä just hiljattain lääkärini kanssa juttelin: :)

Kuulemma aiemmin, kun vertailtiin 5- ja 6-päiväisiä alkioita, oli tulokset 5-päiväisillä selvästi paremmat. Mutta sitten kokeiltiinkin pakastaa 6-päiväiset ja siirtää ne päivää aikaisemmin, siis jo 5 päivää ovulaatiosta, ja kas - sen jälkeen tulokset oli ihan yhtä hyviä kuin 5-päiväisilläkin! Tämä johtunee siitä, että kohdussa on tietty aikaikkuna, jonka puitteissa kiinnittyminen on mahdollista, ja hitaampien alkioiden kohdalla se voi joskus mennä umpeen liian aikaisin. Eli siis sinällään 6-päiväiset alkiot ei ole yhtään huonompia, mutta niiden kohdalla oikea ajoitus on ratkaisevan tärkeää. Meidän klinikalla kaikki 6-päiväiset blastot menee pakkasen kautta just siksi, että ajoitus saadaan oikeaksi.

Eli sinuna varmistaisin klinikalta vielä tuon oikean ajoituksen, mutta muuten olisin turvallisin mielin. Meilläkin se ainoa pakkasessa oleva alkio on 6-päiväinen, ja uskon että se on ihan kelpo tapaus! :)

Ilo2010, tsemppiä ja voimia odotteluun! Voin vain kuvitella, miten turhauttavaa se on. Yksityisellä on tosiaan se hyvä puoli, että voidaan edetä tosi rivakasti, mut kääntöpuolena sit tietenkin se, että tuhansia euroja palaa joka hoidossa. :(

Marrasmai, miten jakselet? Milloin sulla on testipäivä?
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Kiitos ihanat tuesta <3

Olen edelleen tosi järkyttynyt klinikan toiminnasta, ja jäin vielä miettimään niitä yhdeksää muuta alkiota, jotka lääkäri pidemmän tivaamisen jälkeen tunnusti että labra on jo heittänyt pois, vaikka ne eivät olleet vielä "kuolleet". Lääkäri totesti tylysti vaan että ei ne nyt varsinaisesti kuolleita oo, mutta että "ei niistä kyllä vauvaakaan tule". Olisin halunnut vähän tarkemman selityksen. Kaiken kaikkiaan on koko ajan tuntunut, ettei minkäänlaiseen yksilölliseen hoitosuunnitelmaan ole mahdollisuutta, kun joka välissä toitotetaan "näin meillä yleensä tehdään" tai "tilastojen mukaan". :(

Eilen otin suihkaukset Synarelaa, mutta tuntui ettei pullosta oikeen tullut kunnolla. Yritin sitten saada jonkun puolikkaan suihkauksen vielä varmuudeksi... Sain klinikalta numeron lääkärin hakulaitteeseen, jos tulee akuuttia kysyttävää klinikan aukioloaikojen ulkopuolella. No, soitin ko. numeroon, kahdesti puolen tunnin välein, kun olisin halunnut kysyä että voinko ottaa vielä yhden kokonaisen suihkauksen Synarelaa varmuuden vuoksi, mutta kukaan ei koskaan soittanut takaisin, niin en sitten uskaltanut. Toivottavasti kiinnittyminen ei nyt jää siitä sitten kiinni.

Lisäksi olen vielä tänään yrittänyt tavoittaa klinikkaa kysyäkseni uudelleen, koska nyt oikein aloitan sen Pregnylin. Siirron tehnyt lääkäri oli tosi epämääräinen, mutta kuudetta kertaa kysyttyäni mutisi että joo aloita vaan tänään (eli siis eilen), mutta aiemmin mulle oli määrätty aloitus perjantaina, mutta että mun omalääkäri tekee arvion vielä siirtopäivänä. Kiva vaan, että mun omalääkäri ei oo töissä koko viikkona!!! :mad: Testi tosiaan näyttää jo tyhjää, eli edellisiä Pregnylejä ei ole kropassa, ja eikö sen idea ole auttaa kiinnittymistä? Sen aiheuttamat tissioireet on myös hävinneet kokonaan. Tehtiin miehen kanssa eilen vähän omaa tutkimusta ja luettiin kaiken maailman ohjeistuksia ja tutkimuspapereita, ja pääteltiin nyt että tehdään kompromissi ja aloitetaan Pregnyl tänään. Koska te joilla on ollut Pregnyl-tuki ootte aloittaneet siirron jälkeen?

Reuna
, ihanaa että olikin väärä hälytys! :love:
 
Unohtui vastata Roxannelle, eli lääkäri sanoi ettei testipäivää voi määrittää ollenkaan, vaan mulle on varattu ultra 4.10. Sanoisin että ei 6x1500IE Pregnyliä joka toinen päivä nyt ihan NIIN kauan näy, ja sitä paitsi ehtiihän mulla menkatkin alkaa jo ennen sitä.
 
Taysissa on sit asiat parantunu..:) joitain vuosia sitten vielä kun ite kävin siellä joutu joka ivf:ään jonottaan 3-4kk. Muuten olin kyllä tyytyväinen toimintaan. Sain pitkälti ite päättää hoitoihin liittyvistä jutuista (lääkkeet, 2 alkion siirrot ym,.), toisin ku yksityisellä.
Mulle myös sanottu et pregnylillä pystys hieman säätään ovista jos uhkais mennä siirto viikonlopulle. Siellä ei siis tehdä mitään viikonloppusin, vaikka yksityinen.

AJ, mulle siirretty kerran 5-päivänen josta + ja kkm ja kaikki muut 3 ollu 6 päiväsiä (2xAB ja 1xBB). Näistä yhdestä (AB) onnistunu tulos.

Tuolla klinikalla kaikki blastot siirretään 6 päivää ovisplussasta, eli tosiaan sen 5 päivää ovulaatiosta, jos ovikseen katsotaan menevän vielä päivä o-plussasta.
 
Voi marrasmai! Aika heitteillä oot kyllä noiden juttujen kanssa...harmittaa kyllä tosissaan tuo lääkärin asenne...on kuitenkin kysymys sinulle/teille korvaamattoman tärkeästä ja arvokkaasta asiasta, mutta minä olen pistänyt pregnyliä monessa siirrossa ja myös niistä jokaisesta plussannut. Eli tyttöä kun aloin odottamaan, oli pregnylillä oviksen varmistus kun oviksen sain tikkuun ja sitten siirtopäivästä lähtien 1500iu joka toinen päivä...kiinnittymiseen oli myös gonapeptyl....pregnyliä oli pikku annosta viisi piikkiä yhteensä. Keväisessä km ei ollu oviksen varmistusta, eikä myöskään gonapeptyliä, mutta oli nuo viisi pientä annosta joka toinen päivä siirtopäivästä lähtien. Nyt viime siirrossa oli taas siirtopäivästä pientä annosta joka toinen päivä (5x) ja gonapeptyl. Nyt tähän tulevaan, mikäli alkio selviää sulatuksen, haluaisin kaikki samat mitä oli onnistuneessa raskaudessa. Eihän sitä tiedä, onko noilla oikeasti mikä merkitys ja itse edelleen uskon enemmän alkioon hyvyyteen.
 
Lullaby! Nythän on Tayssissa uudet tilat ja poli eri rakennuksessa ku ennen. Ovumiassa ei tehdä enää mitää...alkiot on siirretty uusiin tiloihin pakkaseen ja siirrot tehdään myös siellä. Helpotti ihan hirveesti ku ei tarvi moneen paikkaan soitella ja kysellä, onko siirrettävää. Kun saa siirtoon ajan, niin sitten vain menee sinne, mikäli ei epäonnista puhelua tuu. Helppoa ja turvallista!
 
Kiitos vastauksesta Siida
Päätettiin miehen kanssa että aloitetaan Pregnyl 1500iu tänään illalla ihan ominpäin, ilmoitin tämän myös klinikalle, ja sanoivat että ottavat yhteyttä jos lääkärin mielestä siitä on suurtakin haittaa. Mulla ei siis minkäänlaisia viitteitä hyperistä eikä mahassa oo enää juuri mitään tuntemuksia. Olis varmaan ollu parempi jos oltais aloitettu eilen, mutta toivottavasti ei ole vielä liian myöhäistä.
 
Tänään verikokeessa käyty ja tulos oli hcg 418. Nyt vaan toivotaan et pikkuinen viihtyisi kyydissä loppuun asti. 3.10 ultraan tsekkaamaan onko kaikki niinku pitää. Nyt rohkeammin siirryn toiseen ketjuun, käyn kuitenkin lukemassa teidän kuulumisianne. Tsemppiä ihan jokaikiselle! Muistakaa, olette vahvoja naisia. Tulkaa pian perässä.
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

AdeliinaJosefiina # 04/2015 # 2. # 2.ICSI/2.PAS
Adelmiina_ #2012 #1. # vähän endoa/tuhoutunut johdin # 2.IVF/8.PAS
Bridge # 5/15 # 1. # matala AMH, ikä # 4.IVF/ICSI
Darni73 # 9/12 #1. yht # simpat # 4.ICSI/1.PAS
Deseo # 2015 # 2. #selitt. # 2.IVF/ICSI
Domi # 4/12 #1. # selittämätön # 3.IVF/ICSI
Hipsunpöpsy #11/11 #2.# helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako #2015 # 1.# siittiöt # 2.ICSI
Ilo2010 # 06/12 # 2. # selittämätön # 3.IVF
Karhuemo75 # 2013 # 2. # johtimet tukossa # 2.IVF/4.PAS
Kerttu80 #11/14 # 2. # selit.#1.IVF
Lia_#2012#2.(1 enkelivauva)#3.ICSI
love- #2014 # 1. # siittiöt # 1.ICSI/4.PAS
marrasmai # 2015 #1 # selittämätön # 2.ICSI

mishala # 2016#1.#mies steril.#1.IVF/1.PAS
Nappeus #2014 # ? #PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Nennalii #2012 #1. #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/5.PAS (ei tuoresiirtoa)
Nyu # 2012#1.#selittämätön/siittiöt# 2.IVF
pipa84 #04/15#1.yht #azoospermia #2.ICSI
Päivän paisteessa # 7/12 # 1. # amh, siittiöt, endo # 4.ICSI/1.PAS
Roxanne # 12/14 # 1. # ikä/siittiöt # 4.IVF/ICSI/1.PAS
SalamaT # 5/14 # 1. (2 km) # endo, matala AMH, ikä # 3.IVF
Siukku87 # ? # 3. #lievä pco, endo ym. # 1.IVF/ICSI
Sphinx # 06/13 # 1. yht # selittämätön+endo # 2.IVF/2.PAS

Toive* # 7/13 # 1. # johtimet tukossa # 2.IVF/1.PAS
Toiveikas81 # 2014 # 1. #endo,siittiöt # 1.ICSI/1.PAS

Toivo2016 #3/13 #1. #pco # 3.IVF/1.PAS
Valois #2013#1. #matala amh, kork. fsh (POF-epäily) # 2.IVF
Vilijonkka_ #2012 #1. #monta syytä # 2.IVF/ICSI

vipe1986 # 2013 #1. yht. # siittiöt # 1.IVF
Yrittäjä J # 1/13 # 1. yht. # endo/selittämätön #
2.IVF/ICSI


Piinailijat::whistle:

(testipäivä)
Vilijonkka_ 15.9 (2pv/1.9)

marrasmai 4.10 (5pv/13.9)

Plussat 2016: :love:
Maalis:
Jasmina20 1.ICSI/1.PAS (3pv)
Kiia-s 1.IVF/1.PAS (3pv)
Rizu 1.IVF/3.PAS (3pv)
Madga78 1.IVF
Elika 2.ICSI/IVF (3pv)
RooRoo1 1.IVF (3pv)
Yrittäjä J 1.IVF/ICSI (kem)
Mari32 5.ICSI/1.PAS (3pv)
Nenna81 2.IVF/3.PAS (kkm)
Tupsuli 4.IVF (2pv)
Domi 2.IVF/ICSI 2.PAS (kem)
Huhti:
SalamaT 2.IVF/1.PAS (km)
mar80 1.IVF/ICSI 1.PAS (5pv)
Siida 1.ICSI/6PAS (kkm)
Emmiina85 1.IVF (kem)
mamido 1.IVF/1.PAS (km)
cerezah 1.IVF (3pv)
Bridge 3.IVF/1.PAS (tm)
Touko:
Pirunpelto 1.ICSI/1.PAS (3pv)
narana85 1.IVF/ICSI (2x3pv)
Janne91 1.IVF (4pv)
Jenifer 1.IVF (3pv)
Sphinx 2.ICSI (kkm)
Ankkalinna 1.IVF/1.PAS (2x3pv)
Emmiina85 2.IVF (3pv)
Mimmi_83 2.ICSI/1.PAS (5pv)
Kesä:
piipa85 2.IVF (2x5pv)
CherryPie85 3.IVF (2pv)
Xesca 1.ICSI/1.PAS (kkm)
ilo2010 2.IVF/1.PAS (km)
IirisL 1.IVF/1.PAS (5pv)
Elo:
Mamido 2.IVF/ICSI (2pv)
Siida 1.ICSI/7.PAS (kem)
Syys:
AdeliinaJosefiina 2.ICSI/2.PAS (km)
Ravishing 1.IVF (2pv)
Reuna 1.IVF/1.PAS (5pv)
shelterme 1.IVF (2pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
Ilo2010, roxanne, lullaby: Kiitoksia selvennyksistä! Helpotti hurjasti. Nyt vaan sitten alkoi jännittämään tuo siirtoajankohta. Mulle 5-päiväiset on siirretty 6.päivänä ovulaatiosta joten tottakai itse ajattelin että 6-päiväinen on sitten vasta 7.päivänä ovulaatiosta. Täytyypä kysellä seuranta uä:ssä lääkäriltä mikä heidän kanta on, mutta jännä että niin monelle on sitten sanottu että 5- ja 6-päiväiset tulisi siirtää samana päivänä... Toivottavasti tuollakin toimitaan niin!

Ja Roxanne kun ehtii niin voi vaihtaa mulle tuohon listaan että 3.PAS

Eilisestä tulikin sitten kunnon vollotuspäivä ja huomasin olevani todella masentunut meidän kokonaistilanteesta. Poissa on se joka-tilanteessa-niin-reipas-nainen... Ja toivon huomaan kyllä menettäneeni täysin näihin hoitoihin (meidän kohdalla) mutta samalla sitä odottaa kuitenkin taas sillä kuuluisalla "mitä jos" -fiiliksellä tuota viimeistä PAS:ia.
 
Kyllä se niin on kuten Roxanne sanoi, että kuudentena päivänäkin blastovaiheen saavuttaneet alkiot pitää siirtää viidentenä päivänä, juuri silloin kun kohdun tila on optimaalisin. KAnnattaa tosiaan varmistaa, että klinikalla tehdään niin eikä suostua mihinkään muuhun, näin takaa kaikkein parhaimman onnistumisen!

Meillä vielä PAS kiertoa tuettiin kierron alusta asti, vaikka mulla ei ole mitään häikkää ovulaatiossa yms. Tsekattiin ultralla pari kertaa (kp9 ja kp12), että kohdun limis ja johtofolli olivat linjassa toisiinsa nähden. Otin letroja kp2-6, sitten Ovitrelle kynästä yhden naksauksen verran muistaakseni kp9-12, ennen kuin sitten ovulaatio varmisteltiin pistämällä loput Ovitrelle kynästä kp13 mikä aiheutti ovulaation kaiketi sitten kp15. Aloitin pikku luget (100mg) aamuin illoin kp16. Siitä sitten alkio (en edes itse asiassa tiedä oliko siirretty 6. vai 5.päiväinen kun molempia oli pakkasessa) siirrettiin kp20 ja toimi mulla ainakin tosi hyvin.
 
  • Tykkää
Reactions: Roxanne
Moi, täytyy ilmottautua, kun mullakin tämä kiinni tarrannut oli 6 päivänen blasto, joka siirrettiin viidentenä päivänä. Ja uskoahan mulla ei tuohon alkioon ollut ollenkaan kun kerran oli hidas ja ainoa mitä pakkaseen oli saatu. Kuitenkin sulatuksen jälkeen se oli alkanut jo tulla ulos kuorestaan ennen siirtoa. Lääkäri ja biologi oli oikein innoissaan siitä silloin siirtopäivänä että miten nätti olikaan :). Mutta mun mielestä se tosiaan oli yhä sillonkin kummallista, kun jotenkin sitä ajatteli vaan että hidashan se oli..
 
No niin, nyt on aloitettu Pregnyl-pistokset eilen. Sain lopulta lääkäriltä meilin, jossa luki että voi aloittaa aiemmin, ei ole mitään haittaa. No miks hitossa ne sitten vänkäs että eiku perjantaina vasta? :mad:
Mulle selvisi eilen myös, että Ruotsissa ei voi vaihtaa klinikkaa kesken hoitosarjan, vaikka mun klinikka on sanonut että ihan vapaasti voi vaihtaa klinikkaa jos hoito ei miellytä. Että kiitos vaan kun valehtelivat siitäkin asiasta. Sain nyt sentään yhden korkeamman tahon tyypin nimen, jolle voin laittaa meiliä ja perustella miksi haluan vaihtaa klinikkaa. Ihan älytöntä että pitäisi olla jumissa samalla klinikalla jos ne kohtelee kuin lypsylehmää.

Mulla on myös koko ajan huono omatunto siitä, että koska olin niin musertunut ja vihainen siirtopäivänä niin tää menee pieleen siksi. Meni se itse siirtokin vähän ohi kun olin vaan niin järkyttynyt siitä ei-ole-pakastettavaa-eiku-oho-onkin -episodista. Olin vielä varta vasten käynyt kalliissa akupunktiossa aamulla että kroppa ja kohtu olisi mahdollisimman rento ja vastaanottavainen, melko varmasti kumoutui sen vaikutus ainakin :(

Lisäksi töissä on ihan täysin sietämätön tilanne, ihmisiä irtisanoutuu massoittain ja niiden työt kasaantuu jäljellejääville. Jos vois vaikka joku asia mennä ei-täysin-pieleen elämässä niin olis hirveen kiva. :confused:

Tuntuu että elän jossain surrealistisessa painajaisessa ja kohta herään tästä ja oon raskaana ja kaikki on hyvin. Mut ei meinaa millään jaksaa usko riittää että meille koskaan onnea suotais. :cry:
 
Päivän paisteessa kiitos piristyksestä! Kaipa tuo on oltava totta juu, en tiedä ketään jolle tämä ei olisi stressaava prosessi :D
Huh kun sulla on jännät paikat! Ja noi on ihan kamalia noi puhelut tuntemattomasta numerosta, joka kerta kun on jännät päivät menossa niin on varma että nyt tulee huonoja uutisia. Pidän peukkuja että kaikki menee hyvin! :love:

Olen yrittänyt kuulostella oman kropan tuntemuksia ihan hullunlailla, vaikka kuinka tiedän ettei siitä mitään hyötyä ole. Sen erikoisempaa ei ole, kuin että pissalla käydessä on vaikea tiristää viimeiset tipat kun sattuu ja on kova paineentunne alavatsassa. Soffalta noustessa tuntuu jotain alavatsassa. Pientä tuikkimista on ollut ja menkkafiilikset aika non-stop. Nämä kaikki aiheutuvat melko varmasti vielä turvonneista muniksista.

Muita oireita on että eilen ja etenkin tänään hikoilen kuin sika. Kahvi ja kaikki kuumat juomat puskee "läpi" ja oon ihan hiessä samantien. Täällä on kyllä vielä tänäänkin tosi lämmin päivä, ja ulkona kävellessä hikoilu on ihan tolkutonta. Pulssi tuntuu vähän tavallista nopeammalta ja puuskutan ylämäissä. Johtuu mitä luultavimmin kyllä Pregnylistä ja siitä että nukun aina vaan tosi huonosti. Siitä johtuen myös väsymys on aika kova.

Mutta, tänään vessakäynnillä pyyhkiessä tuntui ensin etulevan iso loraus jotain lämmintä (osoittautui ensisäikähdyksen jälkeen valkkariksi), ja heti perään paperiin tuli reilun peukalonpään kokoinen vanhan veren sekainen, venyvä limaklöntti. Arvelen että ainakin osittain Crinone-jäämiä, mutta voikohan punktiohaavasta tullutta vanhaa verta ilmetä vielä näin pitkän ajan päästä? Punktio oli siis 8.9.
 
marrasmai! Onpa kyllä kummallista, jos ei klinikkaa saa vaihtaa!? Kaikista vastoinkäymisistä huolimatta, uskon kyllä, ettei alkio siitä oo moksiskaan, päinvastoin, se vielä näyttää sinnikkyytensä :) Ja se akupunktion vaikutus on ollut siellä taustalla, vaikka turhautunut ( täysin syystä!! ) oot ollutkin. Nyt otat aikalisän ja Päivän paisteen sanoin, me kaikki stressataan enemmän ja vähemmän. Voimia paljon❤
 
marrasmai! Onpa kyllä kummallista, jos ei klinikkaa saa vaihtaa!? Kaikista vastoinkäymisistä huolimatta, uskon kyllä, ettei alkio siitä oo moksiskaan, päinvastoin, se vielä näyttää sinnikkyytensä :) Ja se akupunktion vaikutus on ollut siellä taustalla, vaikka turhautunut ( täysin syystä!! ) oot ollutkin. Nyt otat aikalisän ja Päivän paisteen sanoin, me kaikki stressataan enemmän ja vähemmän. Voimia paljon❤
Mulla muuten oli myös tuota hikoilua ku pregnyliä pistin...hankala sanoa ku oon joka siirrosta plussannut, missä sitä oon käyttäny, että olisko se, aiheuttanu kuitenkin jotain oireita, mutta mitään merkittävää ei oo kyllä ollu. Voi kun ne olis nyt oikeita tuntemuksia sulla!!!!
 
  • Tykkää
Reactions: marrasmai
Mulla muuten oli myös tuota hikoilua ku pregnyliä pistin...hankala sanoa ku oon joka siirrosta plussannut, missä sitä oon käyttäny, että olisko se, aiheuttanu kuitenkin jotain oireita, mutta mitään merkittävää ei oo kyllä ollu. Voi kun ne olis nyt oikeita tuntemuksia sulla!!!!
Kiitos ihana Siida tsempeistä <3 <3 <3
Pregnyliä itsekin epäilen kyllä, tosin ei jäänyt mieleen että irrotuspiikin jälkeen olisi ollut ihan vastaavaa. Nyt kuitenkin paljon pienempi annos. Tossa äsken tuolilta noustessa vihlo kohdunsuulla niin paljon että piti ottaa hetki tukea sängynpäädystä. Toivottavasti siellä ollaan kiinnittymässä, ei meinaa vaan usko riittää.
 
Shelterme isot onnittelut plussasta. Tais kaikki TYKSiläiset siirtyä plussanneisiin, kun muistelin että Ravishing ja Reunakin olisi ollut siellä.

ON: tänään varmistui negativinen tulos, joka kyllä oli tiedossa jo tämän viikon. No ei voi mitään, tällä mennään.

marrasmai: ajattelinkin just kysellä, että missä ihmeessä olet hoidossa, mutta se selvisikin että ruotsin puolella. On kyllä outoa touhua siellä!! Toivotaan kuitenkin, että pikkuinen tarraa nyt kovin kiinni eikä luovuta. Ja eikä se stressi varmasti pilaa asiaa, joten älä sitä murehdi.

Siirryn nyt vähän taustalle, kun mulla ei nyt yllättäen taas tapahdu mitään pitkään aikaan. PAS varmaan joskus lokakuun loppupuolella, nyt odottelen vuotoa. Jonka jälkeen odottelen taas vuotoa ja vasta sitten...
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

AdeliinaJosefiina # 04/2015 # 2. # 2.ICSI/3.PAS
Adelmiina_ #2012 #1. # vähän endoa/tuhoutunut johdin # 2.IVF/8.PAS
Bridge # 5/15 # 1. # matala AMH, ikä # 4.IVF/ICSI
Darni73 # 9/12 #1. yht # simpat # 4.ICSI/1.PAS
Deseo # 2015 # 2. #selitt. # 2.IVF/ICSI
Domi # 4/12 #1. # selittämätön # 3.IVF/ICSI
Hipsunpöpsy #11/11 #2.# helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako #2015 # 1.# siittiöt # 2.ICSI
Ilo2010 # 06/12 # 2. # selittämätön # 3.IVF
Karhuemo75 # 2013 # 2. # johtimet tukossa # 2.IVF/4.PAS
Kerttu80 #11/14 # 2. # selit.#1.IVF
Lia_#2012#2.(1 enkelivauva)#3.ICSI
love- #2014 # 1. # siittiöt # 1.ICSI/4.PAS
marrasmai # 2015 #1 # selittämätön # 2.ICSI

mishala # 2016#1.#mies steril.#1.IVF/1.PAS
Nappeus #2014 # ? #PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Nennalii #2012 #1. #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/5.PAS (ei tuoresiirtoa)
Nyu # 2012#1.#selittämätön/siittiöt# 2.IVF
pipa84 #04/15#1.yht #azoospermia #2.ICSI
Päivän paisteessa # 7/12 # 1. # amh, siittiöt, endo # 4.ICSI/1.PAS
Roxanne # 12/14 # 1. # ikä/siittiöt # 4.IVF/ICSI/1.PAS
SalamaT # 5/14 # 1. (2 km) # endo, matala AMH, ikä # 3.IVF
Siukku87 # ? # 3. #lievä pco, endo ym. # 1.IVF/ICSI
Sphinx # 06/13 # 1. yht # selittämätön+endo # 2.IVF/2.PAS

Toive* # 7/13 # 1. # johtimet tukossa # 2.IVF/1.PAS
Toiveikas81 # 2014 # 1. #endo,siittiöt # 1.ICSI/1.PAS

Toivo2016 #3/13 #1. #pco # 3.IVF/1.PAS
Valois #2013#1. #matala amh, kork. fsh (POF-epäily) # 2.IVF
Vilijonkka_ #2012 #1. #monta syytä # 2.IVF/ICSI

vipe1986 # 2013 #1. yht. # siittiöt # 1.IVF
Yrittäjä J # 1/13 # 1. yht. # endo/selittämätön #
2.IVF/ICSI


Piinailijat::whistle:

(testipäivä)
marrasmai 4.10 (5pv/13.9)


Plussat 2016: :love:
Maalis:
Jasmina20 1.ICSI/1.PAS (3pv)
Kiia-s 1.IVF/1.PAS (3pv)
Rizu 1.IVF/3.PAS (3pv)
Madga78 1.IVF
Elika 2.ICSI/IVF (3pv)
RooRoo1 1.IVF (3pv)
Yrittäjä J 1.IVF/ICSI (kem)
Mari32 5.ICSI/1.PAS (3pv)
Nenna81 2.IVF/3.PAS (kkm)
Tupsuli 4.IVF (2pv)
Domi 2.IVF/ICSI 2.PAS (kem)
Huhti:
SalamaT 2.IVF/1.PAS (km)
mar80 1.IVF/ICSI 1.PAS (5pv)
Siida 1.ICSI/6PAS (kkm)
Emmiina85 1.IVF (kem)
mamido 1.IVF/1.PAS (km)
cerezah 1.IVF (3pv)
Bridge 3.IVF/1.PAS (tm)
Touko:
Pirunpelto 1.ICSI/1.PAS (3pv)
narana85 1.IVF/ICSI (2x3pv)
Janne91 1.IVF (4pv)
Jenifer 1.IVF (3pv)
Sphinx 2.ICSI (kkm)
Ankkalinna 1.IVF/1.PAS (2x3pv)
Emmiina85 2.IVF (3pv)
Mimmi_83 2.ICSI/1.PAS (5pv)
Kesä:
piipa85 2.IVF (2x5pv)
CherryPie85 3.IVF (2pv)
Xesca 1.ICSI/1.PAS (kkm)
ilo2010 2.IVF/1.PAS (km)
IirisL 1.IVF/1.PAS (5pv)
Elo:
Mamido 2.IVF/ICSI (2pv)
Siida1.ICSI/7.PAS (kem)
Syys:
AdeliinaJosefiina 2.ICSI/2.PAS (km)
Ravishing 1.IVF (2pv)
Reuna 1.IVF/1.PAS (5pv)
shelterme 1.IVF (2pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
Voi Vilijonkka :( jospa se pieni breikki tekisi vain hyvää ja keho olisi sen jälkeen vieläkin vastaanottavaisempi (y)

ON. Lopetin luget siis tiistaina ja keskiviikkona alkoi uus kierto (y) nyt laitan kyllä tilaukseen sen clearbluen digin!

Hyvää viikonloppua ihanaiset!
 

Yhteistyössä