IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Kovasti tsemppiä RiiMinille!

Sen verran vielä noista lukumääristä, että 30 kerättiin - 25:ssä oli solu - näistä 17 hedelmöittyi ( muut oli vielä epäkypsiä), niitä viljeltiin 5 päivää ja lopulta 9 selvisi pakkaseen ja 1 istutettiin.
 
Menossa mukana:

Nimi # yritys aloitettu # monesko lapsi # syy:

ananias # 2011 # ensimmäinen
Bonniemoi # 1/2011 # ensimmäinen # PCOS
Cafe Latte # 2010 # 1. yhteinen # selittämätön
Ellae # toinen # siittiöt
EukkoI # 11/2012 # ensimmäinen # siittiöt/tutkimatta
Fibbis # 01/2014 # ensimmäinen # selittämätön (ikä)
flow^ # 6/13 #ensimmäinen # pco, selittämätön
Havina # 02/2013 # esikoinen toiveissa # siittiöt
Henrietta # 8/12 # ensimmäinen # siittiöt
Hedelmiina # 2014 # ensimmäinen # ovulaatio+siittiöt
Hilippa # 3/2013 # 1. yhteinen # siittiöt
-jennica- # 9/2012 # ensimmäinen # endo
Kaisla78 # 01/2013 # esikoinen # siittiöt
Lauriska # 10/2012 # ensimmäinen # selittämätön
Mandala # esikoinen toiveissa # johtimet poistettu
Misericordia # n.2v # 2.yht (3. miehelle) # selittämätön, vähän endoa
Neiti. # 02/2013 # toinen # selittämätön
Nenna81 # 3/2013 # 3 (1. yhteinen) # munajohtimien tuhoutuminen
patsuli # 2010 # ensimmäinen # endo+siittiöt
Retikka # 2012 # ensimmäinen # siittiöt
RiiMini # 2/14 # 2.lapsi # pco ja huonot munasolut
Saaga76 # 7/2012 # ensimmäinen # toinen munanjohdin tukossa, selittämätön
Sarah85 # 11/2006 # 2. lapsi (2km) # selittämätön
Sofi12 1/2013 # 2. yhteinen # endo, johtimet poistettu
Timjami77 # 7/13 # 2. oma (3. miehelle) # selittämätön
Tuutunen80 # 12/2012 # ensimmäinen # selittämätön
Untuvikko80 # 1/2010 # ensimmäinen # selittämätön, kiinnikkeet
Viiva84 # 03/2013 # ensimmäinen # siittiöt ja PCO
Vilijonkka_ # 7/2012 # ensimmäinen # pco-tyyppiset munasarjat + siittiöt

Meneillään tai tulossa olevat hoidot ja lääkitys:

Helmikuu:
Piikit ja punktiot:
Neiti. 2.IVF, Primolut, Menopur, Orgalutran, Lugesteron, punktio 13.2./16.2.
RiiMini 1.ICSI, Gonal-F,Pergov.,Cetrot.,Gonap.,Preg.,Luge, punktio 2.2.
Retikka 2.ICSI, elonva, puregon, pregnyl+luget, punktio 4.2.
viiva84 2. IVF, Puregon, Orgal., Gonap., Luge., punktio mahd. vk8
Timjami77 4.ICSI, elonva, letrozole, orgal., ovitrelle, (gonap.), luge.
patsuli 5.ICSI, Procren, Synarela?, Puregon, Pregn., punktio vk9
Vilijonkka 1.IVF/ICSI, puregon, orgal., pregnyl ja luget, punktio vko 7?
PAS:
Ellae 1.ICSIN 1.PAS (= toisen lapsen yrityksen 1.PAS)
Sofi12 2.ivf 1.pas, siirto 3.2. tukena lugesteron
Mandala 1.IVF 3.PAS, lääkkeettömään kiertoon, lutinus tukena, siirto vk6
Nenna81 1.IVF,1.PAS, Luget, siirto helmikuun puolella
flow^ PAS 3.2.

Maaliskuu:
Piikit ja punktiot:
Havina 2.ICSI, Primolut+Pureg.+Orgal.+Pregnyl+Luge., punktio vk11
Henrietta, punktio vk10-11

Piinailijat: :snotty:

Saaga76 4.2.
-jennica- 10.2. (1.IVF/ICSI 2.PAS)
EukkoI 12.2.
Hedelmiina 14.2. (1.IVF)

Plussanneet: :heart:

Heinäkuu 2014
Ricardina 1.IVF tuoresiirto (km)

Elokuu 2014
Läiti 1.IVF tuoresiirto (ku)
Toiveessa3<3!! 1.ICSI/1.PAS
Sisko36 1.IVF tuoresiirto

Syyskuu 2014
Ananias 1.IVF/1.ICSI tuoresiirto (geneettinen keskeytys 22+3)
-tipunen- 1.IVF tuoresiirto

Lokakuu 2014
AUkko 1.IVF tuoresiirto
Fibbis 2. IVF tuoresiirto (km)
Ricardina 1.IVF/2.PAS

Marraskuu 2014
StellaI 1.IVF tuoresiirto
Läiti 1.IVF/2.PAS (kkm 11+6)
Astrea 1.ICSI tuoresiirto

Joulukuu 2014

Mari32 3. IVF tuoresiirto
Kaisla78 1. ICSI tuoresiirto (km)
Henrietta 1. ICSI 3. PAS (km)
Hiippis81 1. IVF/ICSI 1. PAS

Tammikuu 2015
Deja 1.IVF 2.PAS



Päivityspyynnöt punaisella tai jos muokkaat itse, käytä "lainaa"-toimintoa, säilyttääksesi listan muotoilut. Poista viestistä QUOTE-merkinnät hakasulkeineen alusta ja lopusta ennen uuden listan postaamista.
 
Viimeksi muokattu:
Onnea tälle päivälle Riimini :)

Onpas hankala tilanne Neiti siellä. Pitää varmaan yrittää vaan luottaa lääkäriin että tietää mitä tekee! Kyllähän se sitten vituttais jos ettekään sais pakkaseen mitään tai jos tulis paha hyperi. Jännä että noin päin kun eikö yleensä yritetä saada sittenedes pari hyvälaatusta jos on onglmia ettei niitä soluja ja alkoita tule. Nää on korkeempaa matematiikkaa :)

Itellä on menny luotto noihin paseihin jotenkin kun syksyllä kolme siirtoa ja yks onnistui hetkeksi. Mutta mä luulen että meillä on vika jotenkin niissä alkioiden laaduissa että ne on sutta ja sekundaa ja siks menny jo kaks kesken..

Nenna toivotaan että se tulee ihan lähipäivinä. Eikös yleensä sanota että se kasvaa n. 2mm päivässä ja ovis sillon suunnilleen ku koko 20mm mutta tääkin yksilöllistä :)
 
RiiMini: Tsemppiä punktioon, toivottavasti kaikki meni hyvin.

Nenna: Mulla oli jossain inseminaatiokierrossa niin, että oli johtofolli, mutta ovisplussaa ei tullut koskaan. Se johtofolli oli sinne jäänyt kystaksi. Toivottavasti sulla ei kuitenkaan ole näin ja saat pian nähdä positiivisen ovistestin :)

Neiti: Olipa teillä erikoinen tilanne follien kanssa, oikeastaan aika päinvastainen kun itsellä oli. Mulla oli kaksi päivää ennen punktiota näkyvissä ainoastaan 5-6 isohkoa follia ja punktiossa sitten isoja folleja 9 tyhjennettiin ja näistä tuli 16 kypsää munasolua (raakoja pienistä vielä 10 lisäksi). Koska itsellä juurikin PCO-tyyppiset munasarjat, mutta oli myös ollut melkein kaksi munasolua per rakkula. Onko sulta mitattu AMH-arvoa`? Mulla se oli nimittäin korkea ja lääkärin mukaan kertoo tästä että munasolujakin taitaa olla paljon. Silti mun munasolut oli sen verran PCO:n tuhoamia, että niistä yksi viisipäiväinen alkio saatiin eikä muuta. Toivottavasti sulle tulisi nyt hyvin munasoluja :) :)

Lääkäri veikkaili mulla että vuoto alkaisi tuossa 5. päivä. Rinnat ovat olleet taas sen kaksi kuppikokoa isommat ja niin törkykipeät, että saisi kyllä alkaa vuoto jo aiemminkin. Jännittää kovasti tämä toinen IVF. Odotan sitä, että saa käyttää Lugeja jotka mulla ainakin hillitsee kovasti näistä kuukautisia edeltäviä oireita.

Oletteko te muut käyneet kp 2 ultrassa ennen piikkien aloituksia? Mua siis vähän epäilyttää kun en ole koskaan ollut niin eikös se ole vähän suttuista puuhaa :O
 
Neiti: Hyvä tietää, että ovat tottuneet suttaisiin ultriin. Viimeksi mulla oli eka ultra kp 6 joten olin jo pahimmat ehtinyt vuotaa. Mun AMH-arvo oli tosiaan 21 eli melkoisen korkea. Lääkärikin sitä vähän hämmästeli, mutta sanoi johtuvan PCO-tyyppisistä munasarjoista.
 
Kaisla ja Risu voi ei negan perhanat :( :( :(

Mulle tuli soitto nyt, että keskiviikkona siirto kun eilen hymyili digi. Jotain se aiemmin puhui kun soitin plussasta, että blaston siirtämisestä ei voi mennä vakuuteen, että biologi laskee pakastetun alkion iän ja plussan ajankohdan kiertopäivissä. Mä en itse ainakaan osaa laskea/tajuta onko aikaisempi o-plussa se milloin blasto mielummin valitaan sulatettavaksi vai myöhäisempi. Noh ylihuomenna kuulee tuomion sitten mitä tapahtuu, vai tapahtuuko mittään.
 
Heippa ja kiitti tsempeistä!
Punktio on ohi ja hyvällä mielellä ollaan nyt, kun saalis oli 10 solua. Kypsyydestä ei ole tietoa mutta vielä voi elää toivossa. Huominen jännittää ihan hurjasti. Jos aamulla ei tule puhelua, niin sen sitten tietää, että lääkäri soittaa nollatuloksesta.
Kaikkia ei saatu kerättyä, kun oli hankalassa paikassa ja minä tosi kipeänä. Sain suoraan viikon sairasloman.
Punktiossa sain maksimikipulääkkeet ja sitten päälle vielä Buranaa, panadolia ja sitten litalginia. Niillä selvisin kotiin.

amh - arvo joskus mitattiin minulta ja se oli jotain 10. Mut solut on ihan sutta ja sekundaa, kun ovat raakoja ja huonoja. Mut jospa nyt olis sitten laadukas saalis.

Viiva84 tosiaan ovat tottuneet verisiin hommiin, joten ei kannata murehtia.
 
*Eritevaroitus*

Pikakysymys teiltä, onko muilla Lutinus aiheuttanu kirkasta, vetistä vuotoa (virtsaa?!), joka tihkuu ja holahtaa pöksyihin? Ja tuntuu että se tulee pissareiästä... Ei ole virtsatietulehdus eikä hiiva - ainakaan oireet ei täsmää....? On nyt vaivannu pari päivää, ja aina vaan on housunsuojat märkänä! Tätäkin kirjoittaessa tunnen ku "pissaa" valuu eikä asialle voi mitään.. :ashamed:
 
Onnea RiiMinille hienosta saaliista ja samaten lykkyä Mandalalle ja muillekin alkionsiirtoon!

Täällä on sitten nega vahvistettu verikokeella. Kunhan menkat alkavat, päästään uuteen hoitokiertoon, punktio on varattu maaliskuun viimeiselle viikolle. Kyselin jo puhelimessa tulevan hoidon tietoja ja kuulemma ihan samalla kaavalla mennään. Täytyy sanoa, että olin kyllä aika a) hämmästynyt ja b) pettynyt. Siis samalla kaavalla ja samoilla lääkemäärillä, joka tuotti mulla 6 vaivaista follikkelia, joista vain kolmessa oli munasolu sisällä? Meillähän kävi ihan järjetön tuuri siinä mielessä, että kaikki kolme lähtivät ylipäätään kehittymään, vaikkei siitä lopulta mitään iloa ollut, kun eka top-alkio meni kesken, toinen kuoli sulatukseen ja se epäkelvoin antoi nyt tämän negan.

Onko tämä nyt jotenkin normaali proseduuri, että julkisella mennään kaksi ekaa hoitoa peruskaavalla ja vasta sitten pääsee lääkärin puheille keskustelemaan siitä, kuinka järkevää se oikeasti on?? Yritin jo joulukuussa varata keskusteluaikaa lääkärillemme, niin seuraava vapaa aika olisi ollut huhtikuussa - kuukausi tulevan punktion jälkeen...

Onko kenellekään käynyt niin, että samat lääkemäärät olisivat eri kierroissa tuottaneet erilaisen (paremman) tuloksen? Tuntuu aika typerältä haaskata toinen yrityskierto sellaiseen hoitoon, josta lopputuleman tietää jo ennalta... :(
 
Saako ketjun ulkopuolelta huudella apua konkareilta..? Elikäs eka ICSI-hoito tulossa. Tänään viidettä päivää Puregonia (annos 150 IUI) ja eka Orgalutran. Huomenna vasta ensimmäinen ultra. Mietin, että miten pitkään tuota Orgalutrania oikein pitää käyttää kun se jo nyt aloitettiin ennen ultraa? Onko muilla ollut myös näin? Itselläni tosiaan PCO-tyyppiset munasarjat ja varmaan hyperriskin vuoksi ollaan varovaisia, mutta mun mielestä "jarrun" aloitus oli ehkä vähän ajoissa.. vai miten?
 
EukkoI En osaa sanoa lutinuksesta mutta ainakin lugen kanssa mulla on tullu myös tosi vetistä vuotoo minkä valumisen tuntee (tosin siten että tuntuu ihan "oikeesta" reijästä tulevan). Sitähän ehdin tyhmyyksissäni kuvitella jo r-oireeks, kun samaa oli sillon raskauden ekoina viikkoinakin, mutta kai sekin johtu sitten vaan lugeista kun niitä jatkettiin se 2-3 viikkoo.

Pahoittelut Kaisla78llekin! :hug:
Mulla on kyl kokeiltu eri lääkkeitä ja eri määrillä, osaa ehdotin ite, esim. kiinnittymistukena ollu joskus minidisperiini ja kotisoni.

Onko kukaan saanu lupaa lopettaa lugeja jo pp10 kun blaston siirrosta r.testi ollu negaa? Ihan helvetin turhalta niitä nytkin jo tuntuu tunkee. Just piti vielä hetken mielijohteesta haaskata yks o-liuska että ihan yhtä hailuks jää ku ne 2 aiempaakin. Nyt siis pp7 (6pv blasto) ja viimeks näky tummumista jo pp5 ja 6 (blasto oli 5pv), että eiköhän sen vois jo uskoo ettei tullu voittoo (tai siis edenny pääpotin arvontaankaan) tällä kierroksella.
 
Viimeksi muokattu:
No mä en oo nyt ihan 100 varma, mistä se neste on peräisin, mutta hyvä tietää että johtunee tuosta lääkkeestä! Mä jo ehdin säikähtää että jotain on menossa mönkään :D r-oireeksi en osannut kuvitella?! Toivottavasi olisi kuitenkin ;)
 
Hei te kaikki urheat naiset!
Kuulun tuonne odotuspalstalle, tosin olen hyvin hyvin laiskasti kirjoitellut sinne, mutta lueskelen sitä ahkerasti ja käyn myös vilkuilemassa ja seuraamassa täälläkin teidän taisteluja. On sitä vaan hoitojen jälkeen edelleen henkisesti hoidoissa, vaikka raskaana olisikin. En ole osannut rentoutua nauttimaan, vaikka niin kovin haluaisin ja nuo sydäntä repivät uutiset, joita täältä on saanut lukea, hiljentävät sisäistä äitiyttä entisestään. No, syy miksi lähin tänne kirjoittamaan on nuo luget ja varmaan lutinus aikalailla sama aine, eri paketissa. Minulle tehtiin viisi siirtoa, ja viidennestä raskaus lähti. Tuoresiirrosta tuli viikolla 7 kkm. Tuoresiirrossa olin tietysti piikittänyt pregnyliä irrotukseen ja sitte oli luget. Muissa siirroissa tuossa välissä oli pelkät luget ku luonnolliseen kiertoon siirrettiin, mutta ne ei sopinu mulle ollenkaan. Olin henkisesti ihan hajalla. Luulin sen hajotus raivo itkuisuuden ja epätoivon johtuvan vain hoitojen aiheuttamasta masennuksesta ja pelosta, ettei mikään kuitenkaan onnistu, mutta heti kun negan jälkeen sain luget lopettaa oli olo jo ihan normaali ja jaksoi katsella eteenpäin. Useampi siirto meni näin, ennenku tajusin, että ne pallerot pistää mut ihan romuksi. Viimeiseen siirtoon en halunnut enää lugeja, vaan piikitin pregnyliä ja gonapeptylin kiinnittymineen ja olo oli niin mahtavan huojentunut koko ajan. Minä uskon vahvasti, että tällä oli merkitystä onnistumiseen. Elimistö siinä henkisessä tilassa, mikä mulla oli, varmasti vain hylki kaikkea ylimääräistä. Jos jollakin teistä on piinapäivät erittäin vaikeita ja ahdistavia, niin luget, tai keltarauhashormoni ylipäänsä voi tehdä sen. Mulla on pms oireetki ollu aina suhteellisen voimakkaita ja nehän johtuu kehon omasta keltarauhashormonista. Olen ajatellut niin, että jos se pitoisuus vielä monin moninkertaistetaan, niin ei oo ihme, että menee nuppi sekaisin ja luge paketissahan lukee, että AINOASTAAN vajaatuotantoon. Tällaista paatosta tällä kertaa, mutta oma kokemus on, että kaikki ei sovi kaikille ja harmittaa kun ei nyt tiedä, että tuliko tuhlattua hyviä alkioita mokoman asian vuoksi. No, mennyt on mennyttä ja turha miettiä, mutta jos tästä tarinasta olisi apua teille ihanaiset naiset :) Onnea rakkaasti matkaan teille ja onnistumisia!!
 
Viimeksi muokattu:
Vilijonkka:
Mulla juuri tehty alkionsiirto eli tuoreessa muistissa pistoshommat ja toki ylöskin kirjoitettuna. Mulla meni seuraavasti:

kp 2-kp 6 (yht. 5 päivää): Puregonia
kp 7-kp 11 (yht.5 päivää): Puregonia ja Orgalutrania
kp 12: Pregnyl (irroituspiikki)
kp 14: munasolupunktio (puolelle tehtiin IVF, puolelle ICSI)
kp 17: IVF-alkion siirto, ICSI-alkioiden kasvua jatkettiin vielä 3 päivää
kp 20: Gonapeptyl

Olisko tästä mitään apua?
 
Kiela, sama juttu, 3.icsissä vasta tajusin miten 2h 3*100mg annoksen jälkeen hajoan henkisesti. Sellainen elämässä epäonnistunut ja kaikki hajoaa ympärillä. Vaihdoin klinikkaa ja nyt annos seuraavassa pienempi annos ja laitan sen yksittäin klo 8, 9, 20 ja 21 ettei tule liikaa shokkia kerralla.

Elonova pistetty lauantaina, letrozoleja syöty 3pv kuuri ja keskiviikkona selviää miten on kasvaneet.
 
Kiitos kovasti Hedelmiina ja Neiti. Missä vaiheessa teillä oli ekat ultrat?
Huomenna olen kai viisaampi kun eka ultra takana... jännitän vaan tuota tulevaa viikonloppua, että miten paljon sotkee aikatauluja. Kaiken järjen mukaan punktio on joko perjantaina tai maanantaina.
Voisin nyt samalla liittyä ketjuun piinailemaan. Pidempään olen taustalla seurannut ja yrittänyt sisäistää "projektin" kulkua. Tässä siis tietoni: # 7/2012 # ensimmäinen # pco-tyyppiset munasarjat + siittiöt ja eka ICSI/IVFpuregon, orgalutran, pregnyl ja luget, punktio vko 7?.
 
Viimeksi muokattu:
Vilijonkka_
Tervetuloa ketjuun :).
Onpa meillä samanlainen lääkitys!
Mulla oli eka ultra viidentenä Puregon pistospäivänä (kp 6), silloin varmistettiin tarkka Orgalutranin aloituspäivä. Toinen ultra oli neljä päivää (yleensä kai 3-4 päivää ekasta ultrasta) myöhemmin (kp 10), siinä pystyttiin arvioimaan sitten tarkka punktiopäivä.

Hermoilin juuri sitä viikonloppua, kun klinikka on kiinni. Mutta lääkäri otti ihan lungisti, ja ymmärsin että noilla hormoneilla voidaan jopa vähän jumpata aikatauluja, niin että selvitään viikonlopusta. Olisihan se järkkyä piikitellä itseä päivätolkulla ja sitten viikonloppu pilaisi koko jutun. Vai oletkohan kunnallisella, jolloin viikonloppu ei hoitojen puolesta haittaa?

Ps. Mulla on nyt Lugesteron-vaihe menossa ja verrattuna insseihini määrä on selvästi suurempi: 3 kapselia aamulla ja 3 kapselia illalla! Mulla on 100 mg-vahvuisia. Vinkkinä: jos sulle tulee samankaltainen tilanne, kysy saatko reseptiä 200 mg-vahvuisille, jotta selviäisi vähemmällä kapseli määrällä - tämä kuusi on tosi inhottavaa!
 
Viimeksi muokattu:
EukkoI mulla oli muistaakseni kans vetistä vuotoa lutinuksista tuoresiirrossa, välillä enemmän välillä vähemmän.
Onnea Nenna81 hymynaamasta!

Soitin eilen polille ja pääsemme siirtoon tänään! Kerroin kahdesta ovis plussasta mutta hoitaja meinasi että siitä ekasta lasketaan. Ihmettelin vähän näin pitkää aikaa plussasta siirtoon mut kai ne tietää mitä tekee. Toivotaan vaan nyt että alkio on selvinnyt sulatuksesta. Olisi voitu siirtää jo eilen mutta sanoi että oman mielenrauhan takia kannattaisi katsoa yön yli lähteekö se jakautumaan...
Menin eilen akupunktioon kun ajattelin ottaa kaikki mahdolliset keinot käyttöön:) hoitaja ei kuitenkaan halunnut tehdä sitä vaan ehdotti minulle kranio-sakraaliterapiaa (kirjoitinkohan oikein) oli ihan rentouttavaa ja meinasin nukahtaa pöydälle. Hän kehotti minua meditoimaan illalla ja toivottaa pikkuinen tervetulleeksi:) käski myös syödä mustia hedelmiä ja lämmittää vatsaa kauratyynyllä. No, en tiedä uskonko näihin mutta eikai niistä haittaakaan ole:)

Minun tietoni olisivat flow^ #6/13#ensimmäinen#pco, selittämätön
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Flow, kovasti peukkuja, että alkio selviää sulatuksesta ja saatte kyytiläisen!!:heart: Musta tulee sulle toivottavasti piinailukaveri, koska itse menossa tänään siirtoon kanssa, jos meidän kamu selviää sulatuksen...
 
  • Tykkää
Reactions: flow^
Tsempit siirtoon molemmille!

Itsellä siirto ois perjantaina ja nyt jännitetään sulatusta. Hoitaja kyseli puhelinmessa mielipidettä siitä, kokeillaanko 1 vai 2 alkion siirtoa. Kyllä me yhden alkion siirtoon ollaan miehen kanssa päädytty, ainakin toistaiseksi.
 
Tervetuloa Viljonkka!

Tsemppiä siirtoon ja sulatuksiin ihan hirmusti! Mulla siirto huomenna (jos sulatus onnistuu ilman että koko pakkanen sitä varten tyhjenee) niin nyt on taas mukavasti piinailijoita kohta :heart:

Kaislalle onpa ikävää jos ei mitään muuteta! sitä pelkään itsekin, että jos joudun toiseen tuoresiirtoon, että julkisella tehtäisiin aivan samalla kaavalla joka kerta. En kyllä epäilisi jotenkin. Varsinkin kun he puhuvat aina, etä on pitkien tutkimustulosten perusteella valittu nämä hoitotavat tehdä näin. Ja että kortisoneja yms ei anneta koska ei ole aukotonta todistetta tutkimuksista, että auttaa jne :stick: Olenkin miehelle sanonut, että kun pakkanen tyhjenee joskus jos ei ole onnistumista tullut niin varmasti mennään yksityiselle sitten seuraavaan tuoresiirtoon.
Harmittaa kyllä sun nega vieläkin :( :hug:
 
Menossa mukana:

Nimi # yritys aloitettu # monesko lapsi # syy:

ananias # 2011 # ensimmäinen
Bonniemoi # 1/2011 # ensimmäinen # PCOS
Cafe Latte # 2010 # 1. yhteinen # selittämätön
Ellae # toinen # siittiöt
EukkoI # 11/2012 # ensimmäinen # siittiöt/tutkimatta
Fibbis # 01/2014 # ensimmäinen # selittämätön (ikä)
flow^ # 6/13 #ensimmäinen # pco, selittämätön
Havina # 02/2013 # esikoinen toiveissa # siittiöt
Henrietta # 8/12 # ensimmäinen # siittiöt
Hedelmiina # 2014 # ensimmäinen # ovulaatio+siittiöt
Hilippa # 3/2013 # 1. yhteinen # siittiöt
-jennica- # 9/2012 # ensimmäinen # endo
Kaisla78 # 01/2013 # esikoinen # siittiöt
Lauriska # 10/2012 # ensimmäinen # selittämätön
Mandala # esikoinen toiveissa # johtimet poistettu
Misericordia # n.2v # 2.yht (3. miehelle) # selittämätön, vähän endoa
Neiti. # 02/2013 # toinen # selittämätön
Nenna81 # 3/2013 # 3 (1. yhteinen) # munajohtimien tuhoutuminen
patsuli # 2010 # ensimmäinen # endo+siittiöt
Retikka # 2012 # ensimmäinen # siittiöt
RiiMini # 2/14 # 2.lapsi # pco ja huonot munasolut
Saaga76 # 7/2012 # ensimmäinen # toinen munanjohdin tukossa, selittämätön
Sarah85 # 11/2006 # 2. lapsi (2km) # selittämätön
Sofi12 1/2013 # 2. yhteinen # endo, johtimet poistettu
Timjami77 # 7/13 # 2. oma (3. miehelle) # selittämätön
Tuutunen80 # 12/2012 # ensimmäinen # selittämätön
Untuvikko80 # 1/2010 # ensimmäinen # selittämätön, kiinnikkeet
Viiva84 # 03/2013 # ensimmäinen # siittiöt ja PCO
Vilijonkka_ # 7/2012 # ensimmäinen # pco-tyyppiset munasarjat + siittiöt

Meneillään tai tulossa olevat hoidot ja lääkitys:

Helmikuu:
Piikit ja punktiot:
RiiMini 1.ICSI, Gonal-F,Pergov.,Cetrot.,Gonap.,Preg.,Luge, punktio 2.2.
Retikka 2.ICSI, elonva, puregon, pregnyl+luget, punktio 4.2.
Neiti. 2.IVF, Primolut, Menopur, Orgalutran, Lugesteron, punktio 13.2./16.2.
Vilijonkka 1.IVF/ICSI, puregon, orgal., pregnyl ja luget, punktio vko7
viiva84 2. IVF, Puregon, Orgal., Gonap., Luge., punktio mahd. vk8
patsuli 5.ICSI, Procren, Synarela?, Puregon, Pregn., punktio vk9
Timjami77 4.ICSI, elonva, letrozole, orgal., ovitrelle, (gonap.), luge.
PAS:
Sofi12 2.ivf 1.pas, siirto 3.2.
flow^ PAS 3.2.
Mandala 1.IVF 3.PAS, lääkkeettömään kiertoon, lutinus tukena, siirto 4.2.
Nenna81 1.IVF,1.PAS, Luget, siirto 6.2.
Ellae 1.ICSIN 1.PAS (= toisen lapsen yrityksen 1.PAS)


Maaliskuu:
Piikit ja punktiot:
Havina 2.ICSI, Primolut+Pureg.+Orgal.+Pregnyl+Luge., punktio vk11
Henrietta, punktio vk10-11

Piinailijat: :snotty:

Saaga76 4.2.
-jennica- 10.2. (1.IVF/ICSI 2.PAS)
EukkoI 12.2.
Hedelmiina 14.2. (1.IVF)
Sofi12 17.2. (2.IVF 1.PAS)
flow^ 17.2. (2.IVF 1.PAS)


Plussanneet: :heart:

Heinäkuu 2014
Ricardina 1.IVF tuoresiirto (km)

Elokuu 2014
Läiti 1.IVF tuoresiirto (ku)
Toiveessa3<3!! 1.ICSI/1.PAS
Sisko36 1.IVF tuoresiirto

Syyskuu 2014
Ananias 1.IVF/1.ICSI tuoresiirto (geneettinen keskeytys 22+3)
-tipunen- 1.IVF tuoresiirto

Lokakuu 2014
AUkko 1.IVF tuoresiirto
Fibbis 2. IVF tuoresiirto (km)
Ricardina 1.IVF/2.PAS

Marraskuu 2014
StellaI 1.IVF tuoresiirto
Läiti 1.IVF/2.PAS (kkm 11+6)
Astrea 1.ICSI tuoresiirto

Joulukuu 2014

Mari32 3. IVF tuoresiirto
Kaisla78 1. ICSI tuoresiirto (km)
Henrietta 1. ICSI 3. PAS (km)
Hiippis81 1. IVF/ICSI 1. PAS

Tammikuu 2015
Deja 1.IVF 2.PAS



Päivityspyynnöt punaisella tai jos muokkaat itse, käytä "lainaa"-toimintoa, säilyttääksesi listan muotoilut. Poista viestistä QUOTE-merkinnät hakasulkeineen alusta ja lopusta ennen uuden listan postaamista.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä