IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Grey83 Pahoittelut negasta :( Mutta jospa se ei olisi vielä ihan lopullinen kuitenkaan, kun testipäivään on vielä muutama päivä.

Lottainen Kiva kuulla, että pakastustekniikka on Suomen kehittynein. Meille tehdään PAS heti kun voidaan. Todennäköisesti tässä muutaman kuukauden sisällä, toivottavasti.

Me emme ole hirveesti kertoneet näistä asioista lähipiirille. Ainoastaan toisen vanhemmat ja sisar tietää ja yksi luottoystävä. Jotenkin tuntuu niin intiimiltä nämä asiat eikä halua jakaa näitä juuri kenenkään kanssa. Töissäkin oli hankala selittää, miksi olin yhtäkkiä punktiopäivän sairaslomalla. Miten te muut, jotka käytte töissä (ilman liukuvaa työaikaa), ettekä ole siellä kertoneet mitään, kerrotte poissaoloista työkavereille ja esimiehelle?
 
Voi Viljonkka aivan karsea tilanne kyllä. Sun käyttämä termi 'löysässä hirressä' kuvaa varmasti aivan täydellisesti tilannetta. Tajuttoman iso voimarutistus täältä. Ja tsemppiä ultraan, toivon että sieltä löytyy vastaus! jospa se olisi vain tällainen hematooma joka vuotaa!

grey voi ei :( meinaatko testata uudestaan jossain vaiheessa? oliko sulla verikoetta määrätty klinikan puolesta?

Rusina onpa karseeta :unsure: tuollaisessa tilanteessa kyllä toivoisi jonkun edes olevan kiinnostunut miten sulla menee, herranen aika, ja varsinkin hoitojen ollessa kyseessä!! Miten teillä hoitosuunitelmat nyt menee muuten?


Tervetuloa Maljakko! :) Olet oikeassa tuosta, että luokitus on suuntaa antavaa, koskaan ei voi tietää mikä oikeasti sitten lähtee kiinnittymään ja päättyy synnytykseen! Mä olen kokenut, että vaikka tuolla ollaan todella ystävällisiä ja sydämellisiä niin turhaa toivoa mulle ei ainakaan ole luotu. Silloinkin kun kävin verikokeissa niin kertoivat suoraan, että hCG arvo laahaa päivän jäljessä eikä yritettykään luoda ruusuisia kuvia, mikä oli hyvä varsinkin kun se "raskaus" sitten päättyikin huonosti.

Eero tosiaan sanoi, että heillä viime vuonna laskettu raskautumistodennäköisyys pakkasblastoissa oli jotain 40% vai vähän yli jopa. Se johtuu siitä kun pystytään ajoittamaan alkion ikä täydellisesti kohdun ja oman kierron tilanteeseen. Mun mielestä viime siirron kesällä hoitanut Niklaskin sanoi, että pakkashommissa onnistuminen on hiukan parempi ku tuoresiirroissa, just tämän takia. Kuten olen sanonut aiemmin niin luvattoman paljon kaiken tämän takia toiveita tullut ladattua tähän ekaan PAS:iin :unsure::censored:
Voin kyllä suositella edelleen Eeroa, sieltä lähtee aina hyvällä mielellä ja pää täynnä uutta infoa :D

Aanis toivotaan, että tällä kertaa pääset kunnolla sohimaan tikkujen kanssa ;) mä meinaan tänään sitten siirron jälkeen tilata netistä jotain halpistikkuja kunnon nipun niin on millä sohia jos tarvitsee :D laskin, että pp3 vai 4 ovitrelle on haihtunut elimistöstä, jos sitä en enää tarvitse enempää laittaa. sitten varmaan pp6 voisin kuvitella että taas aloitan niinku viime kerralla :ROFLMAO:

kop kop kyllä kanssa vähän jännää tuleeko soittoa ennen siirtoa vai ei, huih. Tosin muistaakseni sanoin, että ei tarvitse soittaa paitsi kuin silloin jos kaikki olisi jouduttu sulattaa ja kuolleet. Heidän pakastukseen/sulatukseen luotan kyllä, joten ehkä ei kaikki kuole kuitenkaan.
Ai onko sulla lugejen lisäksi kuinka pitkään ovitrelleä vielä lisäksi? en ole tuollaisesta kuullutkaan, katsotaan määrääkö Eero sitä tänään. Sehän perhana sotkisi koko testailusuunnitelman :eek::D

Puolisoiden suhtautumisesta.. mun mies on sellainen vakaa ja rauhallinen tuki. Kuuntelee ja puhuu asiasta vain jos mä aloitan. Ottaa myös rauhallisesti sen suhteen, että kyllä se sieltä vielä, tai jos ei niin hän on täysin tyytyväinen kahdestaan oloonkin. Haluaa mahdollisimman vähän stressiä mulle mistään näistä asioista eikä meillä aivan hirveästi tästä jauheta kun menee usein niin rutiinilla. Noh tietty aika paljon tuli höpöteltyä kun klinikkaa vaihdettiin, mutta muuten molemmat menkkojen yms aikaan otetaan tosi iisisti. Mutta kyllä huomasin, että hänkin oli tosi harmistunut kun tämä eka plussaus päättyikin sitten huonosti.

Muille kertomisesta.. silloin kun luomuyritettiin niin halusin ettei kukaan tiedä. Että se olisi sitten ollut joku yllätys kaikille, TADAAA me ollaan raskaana. Noh ei menny sitten ihan niin kuin kuviteltiin millään osa-alueella. Kerroin äitillenikin vain laparoskopian tulokset, eli normi raskautumiseen 0% mahdollisuudet ilman johtimia eikä siitä keskusteltu sen jälkeen ollenkaan. Nyt kun mietin niin miehen vanhemmat taisi tietää kyllä yrityksestä silloinm.
Sitten sen jälkeen pari vuotta meni, ja kun hoitoihin päätetiin lähteä niin kerrottiin vanhemmille. Sitten jotenkin koettiin ettei ole oikeasti mitään väliä enää saako joku tietää vai ei, ja ollaan aika avoimesti asiasta puhuttu kavereiden kanssa. Onneksi kukaan kavereista ei ole tivannut että joko joko. Tosin meidän kaveriporukka on niin isolta osalta miespuolinen kylläkin. Plussa kun tuli niin meidän vanhemmat tiesi kun oltiin vanhassa kotikaupungissa käymässä ja mutsi tiesi milloin testipäivä. Jäätiin myös muutamille kavereilla kiinni alkoholittomuudessa kun oli yksi tapahtuma missä paljon kavereita nähtiin, silloin vielä kaikki oli ns hyvin juuri digin tehneenä ja viivojen vahvistuttua.
Ai niin ja pomo tietää, koska en halunnut hänen ihmettelevän joskus useitakin lääkärikäyntejä ja poissaoloja sen myötä.

Hui tulipas romaani apua :eek::rolleyes::ROFLMAO:
 
Heippa!
Nyt käyty verikokeissa ja nyt jännätään vkl yli... voi tehdä vähän tiukkaa...:(
Kuis mandalan siirto meni vai onko myöhemmin tänään?
Ja niin pahoillaan negasta greylle... miten se voikaan niin paljon syödä ihmistä kun se negatiivinen tulee...:(((
 
Testaan mandala vielä toki seerumista virallisena testipäivänä, eli ensi ma, mutta haluan hiukan aina pelivaraa valmistellakseni itseäni tulokseen. Ja kysymyksessä oli tosiaan pp10, en aloittanut testailua mitenkään yltiöajoissa. Kuin merkiksi vatsaa on koristellut koko aamupäivän menkkatyyppisesti, mitä ei ole ollut aiemmin kierrossa. Olin sitä pitänyt hyvänä merkkinä :unsure:

No, onneksi pakkasessa on vielä kaksi alkiota. Laitoin sähköpostia klinikkaan jo suunnitellen ensi kiertoa...
 
iinukka varmasti tuskaista odottaa vlopun yli, kylmiä hermoja!

grey niin periaatteessa pp10 voisi kyllä odottaa näkevänsä jotain, mutta onhan oikeastikin niitä tapauksia kellä nousee hcg todella hitaasti, niinku yhdellä mun kaverilla.

Nyt on kyytiläinen haettu. Oli kuulemma selvinnyt pakkasesta hyvin, joten taas sitä mennään tunteiden vuoristorataan hii-o-hoi! Testit tilaukseen siis :D Virallinen testipäivä 10 päivän päästä. Ja siis typerältähän tämä kuulostaa, mutta periaatteessa tekis mieli tilata ovistestejäkin, niitä kun on jäljellä himassa enää muutama. Samalla tavalla nekin mulla vahventui ja sitten haaleni vähän, niinku raskaustesti. ehkä kuitenkin vaan sitten ostan PC testejä kaupasta siihen rinnalle jos jotain tuntuu tarviivan... :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Lottainen
Mandala: Jee, hyvä hyvä!! Mulla one steppejä, niitä 25IU, kun herkemmät on mielestäni turhia. Ja pc:tä prismasta ;) Tukilääkkeenä ovitrelleä joka toinen pvä siirron jälkeen yht kolme kertaa, aina 1naksaus kerrallaan. Lisäksi lutinus ja progynova ainakin testipäivään, ehkä jopa kauemmin. Haamua tikussa eli ei näytä kauheesti ovitrelleä olevan, vaikka laskennallisesti pitäis olla 88. Pari kertaa tarttis vielä pistää, vähän tekis mieli skippaa, jotta pääsis testaa ;)
 
hahah voin kuvitella ett tekis mieli skippaa :D En mäkään pidä niitä herkkiä testejä hirveän erityisessä arvossa. Ne oli niitä kaksvitosia millä viimeksikin testailin mitkä haamuili jo hieman testiajan jälkeen pp6 alkaen (aiemmin en testannut).

Ai hitsi tuo meidän listan päivitys on ainakin multa jäänyt ihan heitteille. Pitääpä katsoa kerralla kuntoon kun ehdin.
 
  • Tykkää
Reactions: kop kop
Mun silmukka kiristyi eli keskenmeno todettu verikokeen perusteella. Hcg oli edelleen jotain 9000 eli vähän laskenut tiistaista. Nyt vaan pitää ajatella että alkiolla ei ollut mahdollisuuksia selvitä ja parempi nyt eikä kuukauden päästä. Lääkkeet loppuu ja nyt odotan, että mitä tapahtuu. Tiistaina vielä verikoe ja aika klinikalle. Kaipa tämä tästä, vaikka nyt tuntuukin helvetin epäreilulta!!

Mandallalle, kop kopille ja iinuskalle tsemppiä piinapäiviin. Mulle voi päivittää perään km.
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään :)

ananias # 2011 # ensimmäinen #
Cafe Latte # 2010 # 1. yhteinen # selittämätön # 1.IVF/ICSI
Ellae
# toinen # siittiöt # 1.ICSI/1.PAS
epplu
# 8/2011 # toinen(eka luomu) # selittämätön # 1.IVF
Fibbis # 01/2014 # ensimmäinen # selittämätön (ikä) #
flow^ # 6/13 # ensimmäinen # pco, selittämätön #
Haave79 # 2/2012# ensimmäinen # selittäm./endo? # 3.IVF/ICSI
hannuliini# 8/11# ensimmäinen # pco/endo # 1.IVF
Hedelmiina # 2014 # ensimmäinen # ovulaatio/siittiöt #
Henrietta # 8/12 # ensimmäinen # siittiöt # 2.ICSI/2.PAS
Hilippa
# 3/2013 # 1. yhteinen # siittiöt # 2. ICSI/1.PAS
ilo2010
# kesä 2012 # toinen # PCO # 1.IVF
-jennica- # 9/2012 # ensimmäinen # endo # 2.IVF/2.PAS
Jännää
# 1/2015 # ensimmäinen # selittämätön # 2.IVF
Kaisla78 # 01/2013 # esikoinen # siittiöt #
Liljeby # 6/2013# ensimmäinen # lievä endo poistettu, selittämätön #
Mandala # yli 2v. yhteensä # ensimmäinen # johtimet poistettu # 2.IVF / 1.PAS
Misericordia # n.2v # 2.yht (3. miehelle) # selittämätön/vähän endoa #
Nenna81 # 3/2013 # 3 (1. yhteinen) # munajohtimien tuhoutuminen # 2.IVF
patsuli
# 2010 # ensimmäinen # endo/siittiöt # 5.ICSI
Retikka
# 2012 # ensimmäinen # siittiöt # 2.ICSI/1.PAS
Saaga76
# 7/2012 # ensimmäinen # toinen johdin tukossa, selittämätön # 1.IVF/3.PAS
Sarah85
# 11/2006 # 2. lapsi (2km) # selittämätön # IVF
Tintti_76
# 6/12 # 1. lapsi # huonot munasolut #
Timjami77 # 7/13 # 2. oma (3. miehelle) # selittämätön # 5.ICSI
Untuvikko80
# 1/2010 # ensimmäinen # selittämätön, kiinnikkeet # 5.IVF/ICSI
kop kop
# 2009 # toinen # vähäiset/huonot siittiöt # 1.IVF/ICSI/2.PAS
empuska
# ensimmäinen # selittämätön #
Neeeuska # 2013 # ensimmäinen # selittämätön # 1.IVF
Hillerihiiru
# 2012 # ensimmäinen # toinen munatorvi poistettu + siittiöt # 4.IVF/ICSI
JONPA77
# 2005 # ensimmäinen #
nans # toinen # PCO + siittiöt # 1.IVF
kiia-s # 2011 # ensimmäinen # PCO # 1.IVF
leona_ # 10/2013 # ensimmäinen # selittämätön/endo? # 1.IVF/2. PAS
Veera_M
# 2013 # ensimmäinen # ikä/kohonnut FSH # 1.IVF
grey83
# 2015 # ensimmäinen # monitekijäinen # suoraan 1.IVF
Mari32
# 2012 # ensimmäinen # siittiöt/endo# 4.ICSI
Lottainen
# 2011 # toinen # munatorvi tukossa # 1.IVF
Aanis
# 2013 # toinen #epäsäännöllinen kierto/myöhäinen ovis # 1.IVF
maljakko
# 1.IVF/1. PAS

Piinailijat: :whistle:
kop kop 11.9.
Mandala - testipäivä 14.9.
Aanis
leona_ - testipävä?
grey83 - 7.9
Mari32


Plussanneet 2014: :love:

Heinäkuu 2014
Ricardina 1.IVF tuoresiirto (km)
Elokuu 2014
Läiti
1.IVF tuoresiirto (ku)
Toiveessa3<3!! 1.ICSI/1.PAS
Sisko36 1.IVF tuoresiirto
Syyskuu 2014
ananias 1.IVF/1.ICSI tuoresiirto (geneettinen keskeytys 22+3)
-tipunen- 1.IVF tuoresiirto
Lokakuu 2014
AUkko 1.IVF tuoresiirto
Fibbis 2. IVF tuoresiirto (km)
Ricardina 1.IVF/2.PAS
Marraskuu 2014
StellaI 1.IVF tuoresiirto
Läiti 1.IVF/2.PAS (kkm 11+6)
Astrea 1.ICSI tuoresiirto
Joulukuu 2014
Mari32 3. IVF tuoresiirto (geneettinen keskeytys)
Kaisla78 1. ICSI tuoresiirto (km)
Henrietta 1. ICSI 3. PAS (km)
Hiippis81 1. IVF/ICSI 1. PAS
Plussanneet 2014: :love:
Tammikuu 2015
Deja 1.IVF 2.PAS (kkm rv15)
Helmikuu 2015
EukkoI 1.ICSI 1.PAS (ei tuoresiirtoa, 2 alkion PAS)
Hedelmiina 1.IVF
RiiMini 5.ICSI (kemiallinen)
Hertta2015 1.ÍVF 1.PAS
Tuutunen80 2.IVF
Maaliskuu 2015
Zoona 2.IVF
Viiva84 2.IVF
Fibbis 3.IVF 1.PAS (kemiallinen raskaus)
Henrietta 2.ICSI (km/kkm?)
Havina 2.ICSI
Läiti 1.IVF 3.PAS km
Huhtikuu 2015
Saga76 1.IVF 2.PAS (km)
Riimini 5.ICSI/1.PAS
Toukokuu 2015
-es- 1.ICSI
Kesäkuu 2015
Sofi12 3.ICSI
Bonniemoi
Lauriska

Heinäkuu 2015
Läiti - luomu
Elokuu 2015
Viljonkka_ 1.IVF 2. PAS (km)
Syyskuu 2015
iinukka_ 2.IVF

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos (y)
 
Viimeksi muokattu:
Vilijonkka_, NIIN epäreilua on...miks meidän vaikeimman kautta yrittävien pitää vielä tätäkin paskaa kokee :cry:

Seurailen tiiviisti kaikkien vaiheita taustalla, onnea siirtoon päässeille ja lujia hermoja piinailuun!

Itellä vuodot pysyny nyt poissa sen viikon takasen yöllisen rusehtavan mössön jälkeen ja ensviikon tuomiopäivää odotellessa :unsure:
 
Viimeksi muokattu:
Viljonkka voi apua... hiljaseksi ja sanattomaksi tosiaan vetää :cry::unsure: :( on se kumma miten kaikissa näissä hoidoissa ravaaminen ei saa sitä epäreiluus-kiintiötä täyteen vaan se pitää yrittää täyttää vielä tuollaisella... Voimia ihan hirveästi sinne!! <3

sydän oi siellä menee vuodottomasti, hieno juttu. Älyttömästi tsemppiä ultraan!
 
voi ei viljonkka jaksamisia sinne! ite yritin tänään soittaa tyksiin ja kysyä sitä keskustelu juttua, jos vaikka nyt menis kun alkaa tää koeputkirumba niin puhumaan omista ajauksista, mut enhän mä läpi päässyt koko puol tuntii oli varattuna. Muutenkin olis hyvä päästä purkamaan ajatuksia, ettei pää ihan kokonaan sekoa. joko yritän ens viikolla uusiks taikka sit puhun siitä sillon kun se lääkäräri soittelee..
 
Kauhiat määrät tullu tekstiä:geek: ja uusia, tervetuloa!!

Voi vilijonkka, suuret pahoittelut ja halit sinne:cry: on tää niin heviä touhua ja sanat aina tuntuu tyhmiltä, kun siihen tuskaan mikään auta..

Sydänyölle myös voimia, toiv vuodot pysyy poissa!!

Kaikille piinailijoille hurjat stempit ja peukut..mää unohtanu jo puolet mitä parin pvän aikana tekstiä tullut :oops:

Puhelu tuli aamulla että 5 oli hedelmöittynyt normaalisti. Itselle jäi tehtäväksi päätös että haetaanko jo tänään yksi kyytiin vaik katotaanko vkonlopun yli miten tyyppien käy..eka päivähä siitä huono siirtää että eihän niitä voi oikeen vertailla mitenkään kun eivät ole tietysti edes jakautuneet vielä ja voi olla turhaa siirtää joku mikä ei mahd edes jakautuisi eteenpäin..mutta päädyttiin siihen tulokseen että haetaan nyt joku sintti sieltä mukaan! Jotenki mua vaan pelottaa niin ettei siel ois mitään ollu enää Ma, että mielumin otan tän siirron että siihen ees pääsee..joo köyhä logiikka tavallaan kun saatto olla ihan turha mutta näillä mennään! Kysyin siltä biologilta (se on muute nii hassu ku ne sieltä luukusta kuikuilee ) että veditkö ihan entten tentten että mikä niistä laitetaan mutta sano että kyllä niitä vähä pystyy rakenteesta yms "vertailemaan", että tähän tyyppiin hän nyt päätyi:D

Ja tosta testailusta..hohhoijaa, mä olen sellanen himotestaaja ja mullahan vuoto alkaa lugejen läpi jos alkaa eli en tod odottele menkkoja alkavaksi ja testailu alkaa superaikasin..jännä ku toiset kammoaa sitä ja toiset taas on tälläsiä,khöm:whistle: pysähdyttiin kaupassa kotimatkalla ja kappas kassan vieressä oli alessa pian vanhaks meneviä testejä, arvatkaas otinko :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: kop kop
Niin ja Mandallekin onnittelut kyytiläiset! Ja toiv grey kuulut niihin joilla hitaammim nousee hcg ja vielä tämä kääntyisi! Tiedän kyllä että ei se lohduta kun sitä negaa kattoo kun tietää että _saattais_ jo näkyä jotain..

Itellä menee siis perus luget nyt ja kortisoni kuten viime siirrossa myös! Antibiootit sain taas myös setillä suoneen punktion yhteydessä..

Nyt on vaan helpottunut että tää on vihdoin ohi.. Tuntuu että pari päivää ilman piikkejä ja sumuja on jo helpannut henkisen puolen oloa..tää keikka otti kyllä koville henkisesti ja fyysisesti. Mutta punktion jälkeen en oo kyllä ikinä ollu näin hyvässä kunnossa seuraavana päivänä(y)

Niin ja Hannuliinille paljon voimia, ihan kun tää lapsettomuus ei olis tarpeeks rankkaa mutta vielä tollastakin saa murehtia..

Minkä hiton takia täällä ei oo enää sydän hymiöä muuten???!
 
Voimia vilijonkalle... miks tää jumakauta on niin vaikeeta....:(
Piinailijoille kauheet tsempit ☆☆☆
Miten saiskin ajatukset muualle... aina aluks ajattelee et seuraava kerta helpompi mut tuntuu et pahemmaksi menee... mut silti en uskalla kotitestiä tehdä kun pelottaa niin helkkaristi vaikka ajattelee et ei se tällä kertaa tunnu niin pahalta mut jos kuitenkin taas tulee romahdus...:(
 
Vilijonkan kuulumisia tulin kuikuilemaan ja voihan :cry: että tää voi olla niin helvetin epäreilua :( en osaa sanoa muuta kuin kovasti voimia ja jaksamista tähän koettelemukseen, halaus.

Täällä onkin nyt monta piinailijaa. Kuluisi nuo päivät nytten...miksei voisi nukkua ja herätä viikon kuluttua testaamaan :rolleyes:

Vahvistin tänään nahkaani käymällä keskellä päivää kauppakeskuksessa. Silloinhan on liikkeellä enimmäkseen kotiäidit. Mahoja tulikin vastaan kiitettävästi. Ja lapsia sillä klassisella parin vuoden ikäerolla. Yhdellä oli kaks taaperoa kärryissä, kolmas juoksi vieressä ja äidillä maha komeasti pystyssä. Mietin, et aavistaakohan kuinka onnekas onkaan :oops: ja voiko se ihminen ees aavistaa miltä lapsettomuudesta, myös sekundäärisestä kärsivästä tuntuu... ja juu, ei ole multa pois toisen onni. Mut herää vaan se ikuinen kysymys et miksi on niin epäreilua(n)
 
Kovasti näyttää, että päädyn kohta tänne. Vielä kertaalleen inssi ja sen jälkeen ivf:t. Tavallaan tätä odotetaankin, mahdollisuudet raskautua kuitenkin tässä paremmat mitä inssissä, mutta kuitenkin mietityttää mahtaako kuitenkaan onnistua.

Kuinka paljon polikäyntejä ivf-hoidot vaatii? Ilmeisesti punktion jälkeen saa sen pari päivää saikkua? Kuinka paljon yksi ivf-hoitokerta tulee maksamaan?

Tiedän vaan, etten halua ilmoittaa työpaikan pomolle minkä takia olen saikulla. Muutenkin välit pomon kanssa ovat vähän kiikun kaakun.
 
reuna, ivf:ssä muistaakseni on ensin suunnittelukäynti, jolloin menee enempi aikaa, tässä yhteydessä oli myös pistosohjaus ja gyn uä. Itse olin otattanut valmiiksi infektioverikokeet, perusverikokeet ja kilpirauhasarvot yksityisessä labrassa, ja lisäksi stiksannut ovulaatiot parista edellisestä kierrosta valmiiksi PAS:ja ajatellen valmiiksi ( menimme suoraan ivf:n koska mies steriloitu + mulla endo; maksamme siis kaiken itse ). Lisäksi varasin vo-ajan juuri ennen ovulaatiota. Tämä koskee siis tilannetta, jossa kysymyksessä on todellinen ensikäynti.

Hormonitoiminnan lamaamisen jälkeen yksi käynti ns. nollaultraa varten, sitten stimulaation seuraamiseksi n. 2 käyntiä.

Varsinainen punktiopäivä vie puoli päivää, jonka jälkeen itse tarvin 2 päivää saikkua, tosin tässä tuntuu olevan ilmeistä vaihtelua.

Punktioaika jälkeen tuoresiirto, jos saalista on ja ei hyperstimulaatiota, vie vain PAPA-kokeen ajan
 
Huomenta.:cautious:
Olipas rankka yö... kolmen aikoihin heräsin järkyttäviin maha kipuihin ja pääkipuun. Olin satavarma et nyt alkaa menkat mutta ei alkanut Luojan kiitos. Mut silti nyt jotenkin tuntuu et negatiivinen sieltä ma tulee kun viikon juilinut mahassa menkkakipuja. Toisaalta normaalisti ei kyllä paljon kipuja ole. Ota sitten selvää mikä on vai vaikuttaako luget tällä kertaa erilailla kun viime kerralla sillon ei kipuja ollut....:(

Onkohan ny toivo menetetty taas kerran vai onkohan plussanneilla ollut samanlaisia oireita vai johtuuko lääkkeistä... pää hajoo.

Nauttikaahan päivästä... itsekin pitää keksiä tekemistä et sais hetken tauon tästä...:rolleyes:
 
Aanis on kyllä tosi monta piinailijaa! Kyllä nyt jo todennäköisyydet on meidän puolella että plussia pitäisi tästä alkaa jo herumaan :D

Ja ihan samoja fiiliksiä mulla myös. Että ymmärtääköhän ne ekasta yk:sta raskautuneet miten onnellisia ovat.

Reuna mulle lääkäri sanoi Naistenklinikalla että hinta lääkkeineen on about 700eur IVF:lle. Siihen päälle sitten pakastetun alkion siirrot joista kertyy paljon vähemmän kun lääkkeitä ei käytetä niin paljo ja pääsääntöisesti tarvii käydä ehkä vain kerran ultrassa ennen siirtoa. Eli onhan se pirun paljon huokeampaa kuin yksityisellä jossa yks IVF maksaa kolmesta neljään tonniin ja siihen päälle PAS on jotain tonnin luokkaa per kerta.

Iinukka jospa jospa ;) kaikenlainen erilainen kuulostaa aina hyvältä, joten toivotaan!

Mulla oli maha jännästi viimeksi kipeä, että sattui pirusti esim aivastaessa tai kääntyessä huonosti sängyssä tms. Tämä oli muistaakseni siirron jälkeen heti, en kirjannut sitä ylös mihinkään. Onhan se voinu olla punktion jälkeisiä juttuja myös. Nyt ei ole mitään samantyylistä. Rinnatkaan ei ole kipeät, tosin lugeannos on puolet pienempi.
Kaikkea sitä alkoi heti pohtimaan ugh, tästä tulee taas piiiitkää piinaa :D
 
Viimeksi muokattu:
Heippa... pakko oli tulla kertoo... Kun lähin tänään reissuun ja unohdin luget kotiin joten soitin kättärille että saanko uuden reseptin lääkkeeseen ettei kotiin tarvitse ajaa ja sitten tajusin kysyä että näkyykö testin tulos heillä että jos negatiivinen luget on turhaa mutta mutta kätilöhän sanoi että et voi lopettaa että olet raskaana... se huuto ja itku mikä tuli säikäytti kätilön... meinasin pyörtyä . Koska 14vuoden aikana mitään ei ole tapahtunut.... Sen jälkeen koko pvä ihan outoja tunnekuohuja välillä niiiiiin onnellinen ja välillä iskee pakokauhu että onnistuuko loppuun asti. Pääasia että kiinnittyminen tapahtunut että siinä ei vikaa pitäisi olla... nyt panikoida an onnesta ja tosiaan jos mulle näin voi käydä niin uskon että tekin liitytte mun joukkoon...:LOL::LOL::LOL: nyt tsemppiiiiiiiiiii ihan älyttömästi kaikille....:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: grey83

Yhteistyössä